Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
228 240,00 UAH
UA-2017-12-11-002888-c a05f55b6812543c6837ff0290f016d8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Сергійович Шматько

+380564057749 cz470@dnpocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Криворізький міськрайонний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 21908407
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/dnp/
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Космонавтів, 1
Контактна особа: Дмитро Сергійович Шматько
+380564057749
cz470@dnpocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2017 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2017 17:10
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2017 17:10
Очікувана вартість: 228 240,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

11 грудня 2017 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2017 16:34
ТД з додатками_охорона.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу Вас надати роз’яснення:
Дата подання: 12 грудня 2017 11:20
Дата відповіді: 13 грудня 2017 14:42
1. В тендерної документації зазначено «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» а саме (- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.) що мається на увазі, це має бути довідка у довільній форми де зазначено що учасник має досвід виконання аналогічного договору? 2. Необхідно надати в електронному вигляді копією діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі; Але відповідно до діючого законодавства з початку 2017 року ліцензії у паперовому вигляді не видаються, а вносяться у відповідні реєстри! Прошу Вас надати роз’яснення з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На поставлені Вами запитання, повідомляємо наступне.
1. В додатку 1 до тендерної документації визначено, що кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» підтверджується «довідкою у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в 2016, або 2017 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких ця послуга надавалася (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження). Підтверджуючі документи: копії актів приймання-передачі або листи-відгуки від замовників.». Тобто, інформація яка зазначена у довідці довільної форми, обов'язково повинна бути підтверджена документами: копіями актів приймання-передачі або листами-відгуками від замовників.
2. З тендерною пропозицією, яка подається в електронному вигляді необхідно завантажити файл з копією діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі або довідку у довільній формі з інформацією про отриману таку ліцензію із зазначенням номеру, дати та назви розпорядчого документу про видачу такої ліцензії та посилання на офіційний веб-сайт органу ліцензування, на якому оприлюднено прийняте ними рішення про видачу ліцензії.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 210 240,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 грудня 2017 15:32
Закінчення: 27 грудня 2017 15:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Космонавтів, 1
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2017 16:35
ТД з додатками_охорона.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2017 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СБ ШЕРИФ" 210 240,00
UAH з ПДВ
172 046,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ» 205 860,00
UAH з ПДВ
172 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАХИСТ 201 480,00
UAH з ПДВ
201 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2017 12:47
проект договору.pdf
25 грудня 2017 12:47
ліцензія.pdf
25 грудня 2017 12:47
статут.pdf
25 грудня 2017 12:47
довідка про досвід.pdf
25 грудня 2017 12:47
трудова Яковенко.pdf
25 грудня 2017 12:47
трудова Філіпов.pdf
25 грудня 2017 12:47
трудова Міщенко.pdf
25 грудня 2017 12:47
трудова Кравець.pdf
25 грудня 2017 12:47
трудова Башлика.pdf
25 грудня 2017 12:47
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СБ ШЕРИФ"

ТОВ "АБ"КАМРАТ"

ТОВ ЗАХИСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СБ ШЕРИФ"
#41157579
Переможець 172 046,40
UAH з ПДВ
02 січня 2018 12:26

Документи

02 січня 2018 12:26
Електронний підпис
02 січня 2018 12:25
Протокол лот 2 стр2.jpg
02 січня 2018 12:25
Протокол лот 2 стр1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2018 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СБ ШЕРИФ"
#41157579
172 046,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 січня 2018 12:26
Електронний підпис
02 січня 2018 12:25
Протокол лот 2 стр2.jpg
02 січня 2018 12:25
Протокол лот 2 стр1.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:46
Додаток до Договору від 22.01.2018р..jpg зміни до договору
29 грудня 2018 13:44
Додаткова Угода №2 до Договору від 22.01.2018р. ст.2.jpg зміни до договору
29 грудня 2018 13:44
Додаткова Угода №2 до Договору від 22.01.2018р. ст.1.jpg зміни до договору
29 грудня 2018 13:44
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2018 12:47
Додаток № 5 до договору від 22.01.2018 р..jpg зміни до договору
22 січня 2018 12:46
Додаткова угода № 1до Договору від 22.01.2018 року.jpg зміни до договору
22 січня 2018 12:46
Електронний підпис укладений
22 січня 2018 12:12
Додаток № 4 ст.3 до договору від 22.01.2018 р..jpg укладений
22 січня 2018 12:07
Додаток № 4 ст.2 до договору від 22.01.2018 р..jpg укладений
22 січня 2018 12:07
Додаток № 4 ст.1до договору від 22.01.2018 р..jpg укладений
22 січня 2018 12:07
Додаток № 3 до договору від 22.01.2018 р..jpg укладений
22 січня 2018 12:07
Додаток № 2 до договору від 22.01.2018 р..jpg укладений
22 січня 2018 12:06
Додаток № 1 до договору від 22.01.2018 р..jpg укладений
22 січня 2018 12:06
Договір ст.6.jpg укладений
22 січня 2018 12:06
Договір ст.5.jpg укладений
22 січня 2018 12:06
Договір ст.4.jpg укладений
22 січня 2018 12:06
Договір ст.3.jpg укладений
22 січня 2018 12:06
Договір ст.2.jpg укладений
22 січня 2018 12:06
Договір ст.1.jpg укладений
22 січня 2018 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 2.5 викласти у наступній редакції: "2.5. Вартість послуг з охорони за період дії Договору складає 161990 (сто шістдесят одна тисяча дев'ятсот дев'яносто) грн. 72 коп. без ПДВ. Додаток № 2 Розрахунок годин та вартості охорони замінити Додатком №5 Розрахунок годин та вартості охорони за період з 22.01.2018 р. по 31.12.2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 220118
Договір:
Номер додаткової угоди: 220118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2019 році, на суму, що не перевищує 20 % вартості договору 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 220118
Договір:
Номер додаткової угоди: 220118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML