Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

паливо для 14 лотів
fuel for 14 lots
Очікувана вартість
8 797 451,00 UAH
UA-2017-11-22-001935-a 40c1aa1177114d2aab350c6a9c028cfc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокін Олександр Юрійович

+380442456225 osorokin@dpsz.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП Державне підприємство спеціального звязку
Код ЄДРПОУ: 24366929
Місцезнаходження: 01032, Україна , м. Київ обл., місто Київ, площа Вокзальна 3
Контактна особа: Сорокін Олександр Юрійович
+380442456225
osorokin@dpsz.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: GovE State Enterprise of Special Post
National ID: 24366929
Contact point: Berezivskiy Iuriy Mykhailovych
+380442456225
osorokin@dpsz.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 листопада 2017 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2017 15:16
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2017 15:16
Очікувана вартість: 8 797 451,00 UAH з ПДВ
Publication date: 22 листопада 2017 15:11
Enquiries until: 13 грудня 2017 15:16
Complaints submission until: до 19 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 грудня 2017 15:16

Information

Estimated total value: 8 797 451 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

11 грудня 2017 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2017 15:12
ТД Паливо (з відстрочкою 14 лотів)-2018.docx
11 грудня 2017 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2017 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2017 15:12
ТД Паливо (з відстрочкою 14 лотів)-2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних положень
Дата подання: 12 грудня 2017 14:24
Дата відповіді: 13 грудня 2017 12:22
Доброго дня, Шановний Замовнику. В Додатку 2 до тендерної документації, «Таблиця 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі», підпункті 1.1.пункту 1 розміщено наступну інформацію: «Інформаційна довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника із обов’язковим зазначенням переліку всіх АЗС (власних або орендованих, з документальним підтвердженням права власності або оренди), які знаходяться тільки в межах міської зони виключно за адресами міст зазначених у відповідних лотах, їх адрес, виду палива (бензини, ДП, газ), всіх можливих форм відпуску товару на яких Учасник гарантує відпуск палива по цінах, які не перевищують цін зазначених у Тендерній пропозиції». Данна вимога є дискримінаційною з тих підстав, що в разі якщо Учасник має розгалужену мережу не власних або орендованих АЗС, а партнерських АЗС і має змогу виконати Технічні вимоги згідно Додатку 4 до тендерної документації, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, просимо внести зміни до тендерної документації в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази (додаток 2 до тендерної документації), де вказані виключно власні/орендовані АЗС та в частині Технічних і якісних вимог до предмета закупівлі (додаток 4 до Тендерної документації) де вказані вимоги щодо наявності мережі АЗС виключно власних або орендованих з додаванням можливості використання партнерських АЗС та наданням підтверджуючих документів. В іншому випадку ми будемо змушені оскаржувати такі дискримінаційні положення в установленому Законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При підготовці тендерної документації, зокрема в частині підтвердження учасниками наявності обладнання та матеріально-технічної бази як одного із кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник використовував коментарі до законодавства України про публічні закупівлі, розроблені в грудні 2016 року О. Шатковським та С. Яременком. У зазначеному джерелі на сторінці 64 наводиться приклад, що у разі, коли предметом закупівлі є постачання паливно-мастильних матеріалів - достатнім для виконання кваліфікаційного критерію (наявність обладнання та матеріально-технічної бази) буде надання учасником документів, що підтверджують факт наявності власної або орендованої техніки. І це не вважається дискримінаційним критерієм по відношенню до інших учасників, які для постачання паливно-мастильних матеріалів користуються послугами, наприклад, субпідрядчиків.
сохранение ТД
Дата подання: 12 грудня 2017 15:57
Дата відповіді: 13 грудня 2017 12:23
При сохранении ТД файл сохраняется неккоректно, только 7 листов и без додатков
Відповідь: При завантажені з ЦБД Prozorro версії документу від 22.11.2017 ID:871ef908d7d241eb9ed8a2ad775e5fd4 вся документація відкривається і зберігається разом з додатками.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 13 грудня 2017 12:50
Дата відповіді: 13 грудня 2017 14:58
В зазначеному Вами коментарі Закону України «Про публічні закупівлі», автори наводять приклад по закупівлі паливно-мастильних матеріалів, шляхом доставки пального на базу замовника, тобто наливом та рекомендують «підтверджувати факт наявності власної або орендованої техніки (цистерни, автоцистерни), необхідної для своєчасної поставки предмета закупівлі», дана вимога стосується до поставки товару автомобільними нормами на адресу Замовника. В цьому випадку вказана вимога буде доречною. По закупівлі, що оголошена Вашою установою, спосіб отримання палива полягає в заправці транспортних засобів Замовника на АЗС за допомогою талонів та/або смарт-карток. Тому дана вимога не стосується кваліфікаційних критеріїв щодо наявності власного або орендованого транспорту. Отже, обмеження у способі надання можливості отримання палива Замовником, шляхом виключення партнерських АЗС значно скорочує перелік потенційних Учасників даної закупівлі, які можуть виконати всі інші Кваліфікаційні та Технічні критерії тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, та керуючись принципами та нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази (додаток 2 до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає це дискримінацією враховуючи практику розгляду скарг АМКУ
Технічна документація
Дата подання: 13 грудня 2017 13:49
Дата відповіді: 13 грудня 2017 14:54
В розділі "Опис Закупівлі" предоставлено документ SHA1: a5ead5f96ec300599fd60ac01df62247170d4548
Відповідь: При завантажені з ЦБД Prozorro версії документу від 22.11.2017 ТД відкривається і зберігається разом з додатками.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-22-001935-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТЕХОЙЛ ТК, Код ЄДРПОУ:40955753
Дата подання: 18 грудня 2017 22:22
Скарга
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2017 21:22
Рішення від 21.12.2017 № 9008+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2017 21:22
Рішення від 10.01.2018 № 190.pdf
Дата публікації: 15 січня 2018 18:55

Документи подані скаржником

18 грудня 2017 22:22
Скарга
18 грудня 2017 22:22
довідка щодо АЗС
18 грудня 2017 22:22
Договір АМІК
18 грудня 2017 22:22
Платіжне доручення

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: паливо для Кіровоградського ОВСЗ код ЄДРПОУ 22227218
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 361 823,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 809,12 UAH з ПДВ


Title: fuel for Kirovograd RBSP
Description: petrol
Current status: Complete
Estimated total value: 361 823,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 809,12 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 23 січня 2018 15:31
Auction planned date: 23 січня 2018 15:31
Закінчення: 23 січня 2018 15:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12700 л
А-92
ДК 021:2015: 09100000-0 — Паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Гоголя, 72
Дата доставки: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018

А-92
CPV: 09100000-0

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 січня 2018
UA-2017-11-22-001935-a40c1aa1177114d2aab350c6a9c028cfc
Найменування: ДП Державне підприємство спеціального звязку
Код ЄДРПОУ: 24366929
Місцезнаходження: 01032, Україна, м. Київ обл., місто Київ, площа Вокзальна 3
Учасник Документи Рішення
Фізична особа-підприємець Спиридонов Володимир Іванович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 січня 2018 15:57
протокол ТК
17 січня 2018 16:19
Електронний підпис

Публічні документи

26 січня 2018 16:41
довідка ст.17.pdf
26 січня 2018 16:29
довідка МВС.pdf
26 січня 2018 16:28
довідка податкова.pdf
22 грудня 2017 16:35
відповідність 7.pdf
22 грудня 2017 16:35
відповідність 6.pdf
22 грудня 2017 16:35
відповідність 5.pdf
22 грудня 2017 16:34
відповідність 4.pdf
22 грудня 2017 16:34
відповідність 2.pdf
22 грудня 2017 16:34
відповідність 3.pdf
22 грудня 2017 16:34
відповідність 1.pdf

Документи

17 січня 2018 15:58
протокол ТК
17 січня 2018 16:20
Електронний підпис

Публічні документи

23 грудня 2017 12:06
Цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2017 12:06
Кіровоград.pdf
23 грудня 2017 12:06
А-92.7z
23 грудня 2017 12:06
БНК.7z
23 грудня 2017 12:06
Установчі документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Спиридонов Володимир Іванович

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2018 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Спиридонов Володимир Іванович 293 370,00
UAH з ПДВ
293 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 329 692,00
UAH з ПДВ
329 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2018 16:41
довідка ст.17.pdf
26 січня 2018 16:29
довідка МВС.pdf
26 січня 2018 16:28
довідка податкова.pdf
22 грудня 2017 16:35
відповідність 7.pdf
22 грудня 2017 16:35
відповідність 6.pdf
22 грудня 2017 16:35
відповідність 5.pdf
22 грудня 2017 16:34
відповідність 4.pdf
22 грудня 2017 16:34
відповідність 2.pdf
22 грудня 2017 16:34
відповідність 3.pdf
22 грудня 2017 16:34
відповідність 1.pdf

Публічні документи

23 грудня 2017 12:06
Цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2017 12:06
Кіровоград.pdf
23 грудня 2017 12:06
А-92.7z
23 грудня 2017 12:06
БНК.7z
23 грудня 2017 12:06
Установчі документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Спиридонов Володимир Іванович

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Спиридонов Володимир Іванович
#2019504711
Переможець 293 370,00
UAH з ПДВ
26 січня 2018 14:10

Документи

26 січня 2018 14:09
Електронний підпис
26 січня 2018 14:06
протокол ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Спиридонов Володимир Іванович
#2019504711
293 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2018 14:09
Електронний підпис
26 січня 2018 14:06
протокол ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 15:45
додатковий договір укладений
31 січня 2019 15:41
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 10:06
Дод.Дог.5.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 09:57
Електронний підпис укладений
05 листопада 2018 10:01
Дод.дог.4(Кіровоград).pdf зміни до договору
05 листопада 2018 10:00
Електронний підпис укладений
14 вересня 2018 14:10
Дод.дог.3(Кіровоград).pdf зміни до договору
14 вересня 2018 14:09
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 14:39
доп2 Кіровоград.pdf зміни до договору
06 квітня 2018 14:38
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 14:37
доп1 Кіровоград.pdf зміни до договору
06 квітня 2018 14:35
Електронний підпис укладений
26 лютого 2018 16:28
Електронний підпис укладений
08 лютого 2018 14:38
договір зміни до договору
08 лютого 2018 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 5
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 5
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення нової процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2018 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 293 370,00
UAH з ПДВ