Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М"ясо.
Очікувана вартість
1 693 030,00 UAH
UA-2017-11-21-000104-c ● 03b1fa0c41864fadabc44dfc7b52c692
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний дитячий протитуберкульозний санаторій "Лісовий берег" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02650452 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., Житомир-4, а/с -27, |
Контактна особа: |
Марія Бойко 0412516723 zt.lesnoybereg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2017 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2017 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2017 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 693 030,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
М"ясо.
Тендерна документація
21 листопада 2017 09:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2017 09:06 |
Тендерна документація - м'ясо на 2018р..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни в Технічному Завданні
Дата подання: 24 листопада 2017 16:26
Дата відповіді: 27 листопада 2017 15:22
Внести в Технічне завдання вимогу про наявність сертифікату на систему менеджменту безпечності харчових продуктів (ISO 22000), зареєстрованому в ННРУ (Незалежні Національні Реєстри України), так як не враховані обов’язкові вимоги закону України № 1602 VII «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України відносно харчових продуктів».
"ЗАКОН УКРАЇНИ № 1602-VII
22 липня 2014 року
Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів
Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
безпосередньо стосуються безпечності харчових продуктів
пункт 81) система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів;
НАДАНО ЧИННОСТІ: наказ Держспоживстандарту України від 2 квітня 2007 р. № 72 з 2007–08–01 Національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2007 відповідає ISO 22000:2005 Food safety management systems — Requirements for any organization in the food chain (Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо Вашого запитання зазначаємо наступне:
Держпродспоживслужбою України 10 лютого 2017 року надано роз’яснення щодо вповадження системи НАССР, а саме:
З метою поступового переходу виробниками на використання процедур НАССР, Законом України від 22.07.2014 № 1602-VII "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (далі – Закон України), який набрав чинності 20 вересня 2015 року визначено перехідний період щодо впровадження таких вимог , зокрема для:
- потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2017 року);
- потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через чотири роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2018 року);
- малих потужностей – через п’ять років з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2019 року).
Також, в цьому роз’ясненні вказано, що «…сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ».
Тому, Ваша пропозиція щодо внесення в Технічне завдання вимоги про наявність «сертифіката на систему менеджменту безпечності харчових продуктів» ISO 22000 - є дискримінаційною вимогою виходячи з того, що системи управління якістю та безпечністю не є обов’язкові для отримання всіма учасниками на даний час.
Встановлення цього критерію зменшує конкуренцію під час закупівлі продуктів харчування.
Крім того, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість - є «посвідчення про якість», надання виробниками інших документів не передбачено.
В нашій технічній специфікації на закупівлю м’яса вимагається: « в момент передачі товару обов’язкова наявність документа, що підтверджує якість товару (ветеринарної довідки, посвідчення про якість …).
Держпродспоживслужбою України 10 лютого 2017 року надано роз’яснення щодо вповадження системи НАССР, а саме:
З метою поступового переходу виробниками на використання процедур НАССР, Законом України від 22.07.2014 № 1602-VII "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (далі – Закон України), який набрав чинності 20 вересня 2015 року визначено перехідний період щодо впровадження таких вимог , зокрема для:
- потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2017 року);
- потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через чотири роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2018 року);
- малих потужностей – через п’ять років з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2019 року).
Також, в цьому роз’ясненні вказано, що «…сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ».
Тому, Ваша пропозиція щодо внесення в Технічне завдання вимоги про наявність «сертифіката на систему менеджменту безпечності харчових продуктів» ISO 22000 - є дискримінаційною вимогою виходячи з того, що системи управління якістю та безпечністю не є обов’язкові для отримання всіма учасниками на даний час.
Встановлення цього критерію зменшує конкуренцію під час закупівлі продуктів харчування.
Крім того, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість - є «посвідчення про якість», надання виробниками інших документів не передбачено.
В нашій технічній специфікації на закупівлю м’яса вимагається: « в момент передачі товару обов’язкова наявність документа, що підтверджує якість товару (ветеринарної довідки, посвідчення про якість …).
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | М"ясо.Лот№1 - м"ясо свіже яловиче 1 категорії великий шматок (шинка). |
Опис предмету закупівлі: |
М"ясо.Лот№1 - м"ясо свіже яловиче 1 категорії великий шматок (шинка).
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 537 360,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 15 373,60 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
11000 кг
М"ясо.
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Дата доставки:
02 січня 2018
—
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗАЄЦЬ БОРИС МИКОЛАЙОВИЧ" #2440200097 |
Переможець |
1 265 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2017 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2018 10:15
|
додаткова угода №5 від 27.11.18р. Заєць.rar | зміни до договору |
27 листопада 2018 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2018 09:48
|
додаткова угода Заєць .rar | зміни до договору |
30 жовтня 2018 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2018 11:36
|
додаткова угода Заєць .rar | зміни до договору |
17 жовтня 2018 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2018 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2018 11:59
|
Договір Заєць.rar | зміни до договору |
18 вересня 2018 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2018 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2018 14:06
|
2018-05-02.rar | зміни до договору |
02 травня 2018 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2018 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2017 13:44
|
2017-12-26.rar | укладений |
26 грудня 2017 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2017 13:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару на 10% з 01.05.2018року. |
Номер договору про закупівлю: | 4-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 від 30.04.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменьшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 4-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 від 18.09.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменьшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №3 від 17.10.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №4 від 30.10.18р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменьшення обсягів закупівлі у відповідності до кошторисних призначень на 2018 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 4-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №5 від 27.11.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |