Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М"ясо.
Очікувана вартість
1 693 030,00 UAH
UA-2017-11-21-000104-c 03b1fa0c41864fadabc44dfc7b52c692
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Бойко

0412516723 zt.lesnoybereg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний дитячий протитуберкульозний санаторій "Лісовий берег" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02650452
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., Житомир-4, а/с -27,
Контактна особа: Марія Бойко
0412516723
zt.lesnoybereg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2017 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2017 00:00
Очікувана вартість: 1 693 030,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

М"ясо.

Тендерна документація

21 листопада 2017 09:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2017 09:06
Тендерна документація - м'ясо на 2018р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни в Технічному Завданні
Дата подання: 24 листопада 2017 16:26
Дата відповіді: 27 листопада 2017 15:22
Внести в Технічне завдання вимогу про наявність сертифікату на систему менеджменту безпечності харчових продуктів (ISO 22000), зареєстрованому в ННРУ (Незалежні Національні Реєстри України), так як не враховані обов’язкові вимоги закону України № 1602 VII «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України відносно харчових продуктів». "ЗАКОН УКРАЇНИ № 1602-VII 22 липня 2014 року Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ безпосередньо стосуються безпечності харчових продуктів пункт 81) система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів; НАДАНО ЧИННОСТІ: наказ Держспоживстандарту України від 2 квітня 2007 р. № 72 з 2007–08–01 Національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2007 відповідає ISO 22000:2005 Food safety management systems — Requirements for any organization in the food chain (Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо Вашого запитання зазначаємо наступне:
Держпродспоживслужбою України 10 лютого 2017 року надано роз’яснення щодо вповадження системи НАССР, а саме:
З метою поступового переходу виробниками на використання процедур НАССР, Законом України від 22.07.2014 № 1602-VII "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (далі – Закон України), який набрав чинності 20 вересня 2015 року визначено перехідний період щодо впровадження таких вимог , зокрема для:
- потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2017 року);
- потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через чотири роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2018 року);
- малих потужностей – через п’ять років з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2019 року).
Також, в цьому роз’ясненні вказано, що «…сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ».
Тому, Ваша пропозиція щодо внесення в Технічне завдання вимоги про наявність «сертифіката на систему менеджменту безпечності харчових продуктів» ISO 22000 - є дискримінаційною вимогою виходячи з того, що системи управління якістю та безпечністю не є обов’язкові для отримання всіма учасниками на даний час.
Встановлення цього критерію зменшує конкуренцію під час закупівлі продуктів харчування.
Крім того, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість - є «посвідчення про якість», надання виробниками інших документів не передбачено.
В нашій технічній специфікації на закупівлю м’яса вимагається: « в момент передачі товару обов’язкова наявність документа, що підтверджує якість товару (ветеринарної довідки, посвідчення про якість …).

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М"ясо.Лот№1 - м"ясо свіже яловиче 1 категорії великий шматок (шинка).
Опис предмету закупівлі:
М"ясо.Лот№1 - м"ясо свіже яловиче 1 категорії великий шматок (шинка).
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 537 360,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 373,60 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 грудня 2017 14:01
Закінчення: 07 грудня 2017 14:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11000 кг
М"ясо.
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2017 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ БОРИС МИКОЛАЙОВИЧ" 1 265 000,00
UAH з ПДВ
1 265 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" 1 507 000,00
UAH з ПДВ
1 507 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2017 22:25
с. 3. Пропозиція.pdf
06 грудня 2017 18:03
с. 1-2. Реєстр.pdf
06 грудня 2017 18:03
с. 4-64. Довідки.pdf
06 грудня 2017 18:03
с. 65-69. Проект договору.pdf
06 грудня 2017 18:03
с. 70-80. Договора.pdf

Публічні документи

06 грудня 2017 23:11
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАЄЦЬ БОРИС МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАЄЦЬ БОРИС МИКОЛАЙОВИЧ"
#2440200097
Переможець 1 265 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2017 13:09

Документи

12 грудня 2017 13:09
Електронний підпис
12 грудня 2017 13:09
2017-12-12.rar
07 грудня 2017 14:22
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2017 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ БОРИС МИКОЛАЙОВИЧ"
#2440200097
1 265 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2017 13:09
Електронний підпис
12 грудня 2017 13:09
2017-12-12.rar
07 грудня 2017 14:22
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:07
Електронний підпис укладений
27 листопада 2018 10:15
додаткова угода №5 від 27.11.18р. Заєць.rar зміни до договору
27 листопада 2018 10:14
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 09:48
додаткова угода Заєць .rar зміни до договору
30 жовтня 2018 09:47
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 11:36
додаткова угода Заєць .rar зміни до договору
17 жовтня 2018 11:35
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 11:34
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 11:59
Договір Заєць.rar зміни до договору
18 вересня 2018 11:59
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 11:58
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 14:06
2018-05-02.rar зміни до договору
02 травня 2018 14:05
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 14:03
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 13:44
2017-12-26.rar укладений
26 грудня 2017 13:43
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на 10% з 01.05.2018року.
Номер договору про закупівлю: 4-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 від 30.04.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 4-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 від 18.09.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 від 17.10.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4 від 30.10.18р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення обсягів закупівлі у відповідності до кошторисних призначень на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 4-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №5 від 27.11.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 818 524,00
UAH з ПДВ