Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні – 5 Лотів
Очікувана вартість
3 151 311,23 UAH
UA-2017-11-08-001301-b 65a97c78ff1146fd9b06a8c75417a8f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доманська Наталія

+30442597057 tender@unci.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа: Доманська Наталія
+30442597057
tender@unci.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2017 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2017 15:45
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2017 15:45
Очікувана вартість: 3 151 311,23 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Лот №1 – Мікроінфузійна помпа з регульованою швидкістю введення (4-10мл/год), стерильна – 1500 шт.
Лот №2 – Системи моніторингу пацієнта, пристрій відокремлення вологи – 600 шт.

Лот №3 – Витратні матеріали для анестезіологічного супроводу – 6 найменувань:
1. Дорослий вірусобактеріальний тепловологообмінний фільтр – 1000шт.;
2. Надглотковий повітровод, №4 – 100шт.;
3. Набір для реанімації з надглотковим повітроводом, розмір №4 – 50 шт.;
4. Надглотковий повітровод, №5 – 100шт.;
5. Набір для реанімації з надглотковим повітроводом, розмір №5 – 50 шт.;
6. Клапан видиху 22M/15F-22M, штуцер або еквівалент – 10 шт.

Лот №4 – Набір для катетеризації центральних вен – 2 найменування:
1. Набір для катетеризації центральних вен з двохканальним катетером, 7Fr, 200мм – 2000 шт.;
2. Набір для катетеризації центральних вен одноканальний, 7Fr, 200мм – 500 шт.;
Лот №5 – Резервний мішок, 3л – 200шт.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

15 листопада 2017 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2017 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2017 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2017 16:59
ЗДКТ витратні анестезіологія 5 Лотів.doc
15 листопада 2017 16:59
ЗДКТ витратні анестезіологія 5 Лотів всім зацікавленим.doc
08 листопада 2017 17:17
ДКТ витратні анестезіологія 5 Лотів.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-08-001301-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ", Код ЄДРПОУ:41404407
Дата подання: 08 грудня 2017 21:01
ВИМОГА на результати закупівлі
ВИМОГА
на результати закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення різних за номером UA-2017-11-08-001301-b
по лоту № 4 – набір для катетеризації центральних вен –
2 (два) найменування
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 грудня 2017 15:04
Доброго дня. Тендерний комітет НІР, у відповідь на вимогу №20-15 від 08.12.2015року (далі -
Вимога) повідомляє наступне.
1. Відповідно до 4.2 розділу 1 тендерної документації процедури закупівлі "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні – 5 Лотів (Лот №1 – Мікроінфузійна помпа з регульованою швидкістю введення (4-10мл/год), стерильна – 1500 шт.; Лот №2 – Системи моніторингу пацієнта, пристрій відокремлення вологи – 600 шт.; Лот №3 – Витратні матеріали для анестезіологічного супроводу – 6 найменувань; Лот №4 – Набір для катетеризації центральних вен – 2 найменування; Лот №5 – Резервний мішок, 3л – 200шт.)" учасники подають тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі вцілому або щодо частини предмета закупівлі (лота чи лотів), тому тендерний комітет НІР не вбачає підстав викладених у Вимозі.
2. Що ж стосується, зауважень, щодо зазначення в довідці на підтвердження матеріально-технічної бази наявності сервісного відділу, який забезпечений всім необхідним приладдям та інструментами для поточного та складного ремонту медтехніки, то зазначаємо, що предметом вищезазначеної процедури закупівлі є товар, а саме вироби медичного призначення. Тому, враховуючі, що в складі пропозиції ТОВ "Екомед" надано копію договору оренди нежитлового приміщення в повному обсязі та копії технічних паспортів на автомобілі, а перелік документів визначений п. 5 розділу 3 тенедерної документації наведений як приклад, про що і зазначено. Отже, тендерний комітет НІР вважає, що зауваження, викладені в Вимозі є безпідставними.
3. Зазначаємо, що п.6 розділу 3 визначено що інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам, визначеним Додатком 3 до тендерної документації, повинна бути наведена вичерпним переліком документамів, в тому числі: таблицею відповідності медико-технічним вимогам (Додаток №3), яка повинна містити: вимоги замовника, параметри запропонованого учасниками товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них з обов’язковим посиланням на сторінки інструкції щодо використання або офіційної друкованої документації (каталог, проспект, тощо) виробника, копії яких надаються. Так, у тендерного Комітету, при розгляді документів учасника ТОВ "Еко Мед" не виникло жодних питань, викладених у Вимозі.
4. Зауважуємо, що відповідно до п.4 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерних комітет зобовязаний розглянути тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Так, на виконання Закону, тендерним комітетом розглянуто пропозицію учасника ТОВ "Еко-Мед", яка є найбільшекономічно вигідною, за результатами оцінки. Зазначеним учасником на підтвердження вимог визначених п.6 розділу 3 тендерної документації, в складі пропозиції надано копію інструкції з використання або офіційної друкованої документації виробника (каталог, проспект тощо). Такою копією інструкції з використання або офіційної друкованої документації виробника (каталог, проспект тощо) визначений склад наборів для катетеризації центральних вен, в т.ч. і зазначено, що У-подібний конектор для проведення провідника без від’єднання шприця від голки є частиною такого набору.
Отже, враховуючі вищезазначене, у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення ТОВ "Екомед", визначені ст. 30 Закону.
Номер вимоги: UA-2017-11-08-001301-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ", Код ЄДРПОУ:41404407
Дата подання: 08 грудня 2017 21:05
Звернення на результати закупівлі
ВИМОГА
на результати закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення різних за номером UA-2017-11-08-001301-b
по лоту № 1 – мікроінфузійна помпа з регульованою швидкістю введення
(4-10 мл/год), стерильна
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 грудня 2017 14:04
Доброго дня. Тендерний Комітет, у відповідь, на вимогу №20-14 від 08.12.2017року повідомляє наступне.
Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації процедури закупівлі "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні – 5 Лотів (Лот №1 – Мікроінфузійна помпа з регульованою швидкістю введення (4-10мл/год), стерильна – 1500 шт.; Лот №2 – Системи моніторингу пацієнта, пристрій відокремлення вологи – 600 шт.; Лот №3 – Витратні матеріали для анестезіологічного супроводу – 6 найменувань; Лот №4 – Набір для катетеризації центральних вен – 2 найменування; Лот №5 – Резервний мішок, 3л – 200шт.)" по лоту 1, відповідно до медико-технічого завдання для забезпечення безперебійної роботи НІР, необхідні мікроінфузійні помпи з регульованою швидкістю введення (4-10мл/год), які в своєму складі мають два рідинні фільтри (один запасний) з розміром комірок, саме: 3 мкм, які використовуються при наповненні еластичного силіконового балона медикаментами і забезпечують їх надійне очищення. Тому, враховуючі зазначене, в НІР відсутні підстави для закупівлі, в рамках зазначеної процедури закупівлі товару "кращого" або гіршого", оскільки розміри визначені чітко та викладені в Додатку 3 відповідно до рапорту Комісії з розробки вихідних даних для закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення та виробів медичної техніки.

Документи подані скаржником

08 грудня 2017 21:01
Вимога до лоту 4
08 грудня 2017 21:05
Вимога до лоту 4

Документи подані скаржником

08 грудня 2017 21:05
Вимога до лоту 1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 4.Набір для катетеризації центральних вен – 2 найменування
Опис предмету закупівлі:
1. Набір для катетеризації центральних вен з двохканальним катетером, 7Fr, 200мм – 2000 шт.;
2. Набір для катетеризації центральних вен одноканальний, 7Fr, 200мм – 500 шт.;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 870 980,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 709,80 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 листопада 2017 13:53
Закінчення: 27 листопада 2017 14:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2000 шт
Набір для катетеризації центральних вен з двохканальним катетером, 7Fr, 200мм
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Дата доставки: 31 грудня 2017
500 шт
Набір для катетеризації центральних вен одноканальний, 7Fr, 200мм
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" 862 000,00
UAH з ПДВ
862 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОМЕД 753 280,00
UAH з ПДВ
753 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 844 500,00
UAH з ПДВ
844 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ"

ТОВ ЕКОМЕД

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Переможець 753 280,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2017 18:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2017 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
753 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 12:24
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 12:22
Електронний підпис укладений
20 грудня 2017 11:42
545.pdf укладений
20 грудня 2017 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону
Номер договору про закупівлю: 545
Договір:
Номер додаткової угоди: 545
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону
Номер договору про закупівлю: 545
Договір:
Номер додаткової угоди: 545
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML