Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
147. Ліцензійне програмне забезпечення для роботи з документами
Licensed software for working with documents
Licensed software for working with documents
Очікувана вартість
8 872 200,00 UAH
UA-2017-11-03-002403-c ● 274a25c120f84c17b0e9b59ff2264ca1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Вебсайт: | http://www.kmu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Любов Олександрівна Денисенко +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Лазарєв Дмитро Юрійович +380442566380 dl@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Gospodarsko-finansoviy departament Sekretariatu Kabinetu Ministriv Ukraini |
National ID: | 00019442 |
Contact point: |
Denisenko Lyubov +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Additional contacts: |
Лазарєв Дмитро Юрійович +380442566380 dl@kmu.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2017 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2017 18:00 |
Очікувана вартість: | 8 872 200,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 03 листопада 2017 15:50 |
Enquiries until: | 25 листопада 2017 18:00 |
Complaints submission until: | до 01 грудня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 грудня 2017 18:00 |
Information
Estimated total value: | 8 872 200 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Ліцензійне програмне забезпечення для роботи з документами (ДК 021:2015 «48000000-8 Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи») Лот № 1 - Ліцензійне програмне забезпечення для роботи з документами (ДК 021:2015 «48000000-8 Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи»); Лот № 2 - Ліцензійне програмне забезпечення для роботи з документами ( ДК 021:2015 «48000000-8 Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи»)
Розгорнути
Згорнути
Licensed software for working with documents (Code for CPV 2008, IDT “Software package and information systems 48000000-8”) Lot № 1 - Licensed software for working with documents (Code for CPV 2008, IDT "Software package and information systems 48000000-8"); Lot № 2 - Licensed software for working with documents (Code for CPV 2008, IDT "Software package and information systems 48000000-8")
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
28 листопада 2017 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2017 16:53 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
28 листопада 2017 16:53 |
Тендерна документація (зі змінами).docx |
28 листопада 2017 16:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2017 16:53 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
28 листопада 2017 16:53 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Які сертифікати необхідні, щоб очолити Microsoft?
Дата подання: 14 листопада 2017 10:22
Дата відповіді: 15 листопада 2017 10:17
Шановні пані та панове, маємо питання, шодо вимоги:
"Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника не менш 2 (двох) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з додаванням копій відповідних дипломів, сертифікатів, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати."
То ж питання в тому, які дипломи та сертифікати малися на увазі? З огляду на предмет закупівлі і умови договору, найближчими до суті закупки сертифікатами є свідотство про закунчення курсів бухгалтерів. Чи є ще щось у договорі, що потребує якісь спеціальні знання? Де саме в Тендерній Документації це приховано?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження до тендерної документації взяті до уваги. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-03-002403-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД, Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 14 листопада 2017 18:39
Щодо вимог до рівня компетенції
Шановні пані та панове,
Уважно вивчивши тендерну документації щодо закупівлі суто товарних позицій, ми натрапили на таку вимогу:
"Учасник повинен надати завірені підписом уповноваженої посадової особи із зазначенням посади та дати копії сертифікату або листа авторизації від виробника, що підтверджують партнерський статус не нижче «Silver Partner» з виробником програмного забезпечення Microsoft (або еквівалент згідно предмету закупівлі)."
Маємо зауважити, що вказані у документації компетенції не мають жодного відношення до спроможності партнера Microsoft здійснювати поставку ліцензій, що є предметом закупівлі. Детальний опис та призначення компетенцій є загальнодоступними на офіційних інтернет-офіційних ресурсах компанії Microsoft і ми просимо шановного замовника ознайомитися з ними при нагоді та пересвідчитися, що дані компетенції підтверджують спроможність партнера Microsoft надавати послуги, жодна за яких не є предметом закупівлі.
Таким чином, дана вимога є суто дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію та призводить до завищення закупівельної ціни, що вступає в протиріччя одразу з декількома статтями закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно, вимагаємо вилучити вимогу, процитовану вище, з тендерної документації. Маємо надію на розуміння та сподіваємося на економію п'яти тисяч гривень на оскарження.
---
Оскільки така ситуація виникає не в перше, маємо одразу відповісти на найбільш фантастичні аргументи, які зазавичай вигадують замовники з метою зберегти дискримінаційні вимоги, звузити коло учасників, та контролювати їх ціни та поведінку на аукціоні:
Вигадка №1: "Якість та обсяг технічної підтримки комп’ютерної програми можуть бути різними. Надання послуг з постачання програмного забезпечення постачальником з компетенціями не нижче Silver, забезпечить саме ті технічні вимоги до послуг, які вимагаються Замовником."
Відповідь: "Ні, якість та обсяг технічної підтримки обсяги технічної підтримки, яку включено до ліцензій OLP не можуть бути різними. Вони встановлено виробником, є однаковими по всьому світу та надаються виключно виробником. Послуга виробника включена у ціну ліцензії OLP. Ніяка послуга, включена до OLP не надається через партнера Microsoft. Для цього існують інші програми ліцензування, не OLP. Якщо у замовника є необхідність у додаткових послугах - такі послуги мають бути зазаначені у предметі закупівлі і придбані явним чином"
Вигадка №2: "З метою оптимізації тендерної документації та з метою уникнення невірних трактувань та неточних технічних описів предмета закупівлі Замовником було вирішено звузити коло учасників до партнерів рівня Silver, що гарантує закупівлю саме продуктів і ліцензій, які потребує замовник"
Відповідь: "Не існує більше одного артикулу ліцензії Microsoft, що задовольняє кожному з найменувань специфікації. На порталі Прозорро зареєстровано декілька сотень закупівель з поставку тих самих ліцензій, що є предметом закупівлі. Всі вони успішно завершилися, хоча більшість поставок було виконано авторизованими партнерами Microsoft, які не мають статуса Silver"
Вигадка №3: "Ми розраховуємо на компетенцію рівня Silver, оскільки маємо необхідність у отриманні послуг, які передбачені компетенцією цього рівня"
Відповідь: "Якщо шановний Замовник мав на увазі, що в знак подяки за створення неконкурентного середовища шляхом обмеження учасників, партнер якого заздалегідь номіновано на перемогу, надасть Замовнику безкоштовні додаткові послуги, то шановному Замовнику слід ретельніше ознайомитися з законом України "Про запобігання корупції", де саме цей випадок є вичерпно досліджений."
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши тендерну документації щодо закупівлі суто товарних позицій, ми натрапили на таку вимогу:
"Учасник повинен надати завірені підписом уповноваженої посадової особи із зазначенням посади та дати копії сертифікату або листа авторизації від виробника, що підтверджують партнерський статус не нижче «Silver Partner» з виробником програмного забезпечення Microsoft (або еквівалент згідно предмету закупівлі)."
Маємо зауважити, що вказані у документації компетенції не мають жодного відношення до спроможності партнера Microsoft здійснювати поставку ліцензій, що є предметом закупівлі. Детальний опис та призначення компетенцій є загальнодоступними на офіційних інтернет-офіційних ресурсах компанії Microsoft і ми просимо шановного замовника ознайомитися з ними при нагоді та пересвідчитися, що дані компетенції підтверджують спроможність партнера Microsoft надавати послуги, жодна за яких не є предметом закупівлі.
Таким чином, дана вимога є суто дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію та призводить до завищення закупівельної ціни, що вступає в протиріччя одразу з декількома статтями закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно, вимагаємо вилучити вимогу, процитовану вище, з тендерної документації. Маємо надію на розуміння та сподіваємося на економію п'яти тисяч гривень на оскарження.
---
Оскільки така ситуація виникає не в перше, маємо одразу відповісти на найбільш фантастичні аргументи, які зазавичай вигадують замовники з метою зберегти дискримінаційні вимоги, звузити коло учасників, та контролювати їх ціни та поведінку на аукціоні:
Вигадка №1: "Якість та обсяг технічної підтримки комп’ютерної програми можуть бути різними. Надання послуг з постачання програмного забезпечення постачальником з компетенціями не нижче Silver, забезпечить саме ті технічні вимоги до послуг, які вимагаються Замовником."
Відповідь: "Ні, якість та обсяг технічної підтримки обсяги технічної підтримки, яку включено до ліцензій OLP не можуть бути різними. Вони встановлено виробником, є однаковими по всьому світу та надаються виключно виробником. Послуга виробника включена у ціну ліцензії OLP. Ніяка послуга, включена до OLP не надається через партнера Microsoft. Для цього існують інші програми ліцензування, не OLP. Якщо у замовника є необхідність у додаткових послугах - такі послуги мають бути зазаначені у предметі закупівлі і придбані явним чином"
Вигадка №2: "З метою оптимізації тендерної документації та з метою уникнення невірних трактувань та неточних технічних описів предмета закупівлі Замовником було вирішено звузити коло учасників до партнерів рівня Silver, що гарантує закупівлю саме продуктів і ліцензій, які потребує замовник"
Відповідь: "Не існує більше одного артикулу ліцензії Microsoft, що задовольняє кожному з найменувань специфікації. На порталі Прозорро зареєстровано декілька сотень закупівель з поставку тих самих ліцензій, що є предметом закупівлі. Всі вони успішно завершилися, хоча більшість поставок було виконано авторизованими партнерами Microsoft, які не мають статуса Silver"
Вигадка №3: "Ми розраховуємо на компетенцію рівня Silver, оскільки маємо необхідність у отриманні послуг, які передбачені компетенцією цього рівня"
Відповідь: "Якщо шановний Замовник мав на увазі, що в знак подяки за створення неконкурентного середовища шляхом обмеження учасників, партнер якого заздалегідь номіновано на перемогу, надасть Замовнику безкоштовні додаткові послуги, то шановному Замовнику слід ретельніше ознайомитися з законом України "Про запобігання корупції", де саме цей випадок є вичерпно досліджений."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2017 16:23
Замовник включив умову про надання Учасником копії сертифікату або листа авторизації від виробника, що підтверджують партнерський статус не нижче «Silver Partner» з виробником програмного забезпечення Microsoft (або еквівалент згідно предмету закупівлі), до додаткових вимог додатку 1 тендерної закупівлі № UA-2017-11-03-002403-c саме з метою підтвердження того, що постачальник:
1) зможе надати якісні послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення для роботи з документами;
2) зможе надати послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення для роботи з документами належного технічного рівня;
3) дійсно має право надавати послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення для роботи з документами (більшість правовласників програмного забезпечення (як об’єкта інтелектуальної власності), встановлюють певну систему надання ліцензій на користування таким програмним забезпеченням, згідно з якою ліцензії на користування програмним забезпеченням мають право розповсюджувати тільки ті особи, які мають на це дозвіл від правовласника).
Отже дії Замовника направлені на відповідальне витрачання державних коштів, а не на дискримінацію суб’єктів закупівлі, тому Замовник не бачить за необхідне вносити зміни до тендерної документації за закупкою № UA-2017-11-03-002403-c, які вимагаються Вимогою.
1) зможе надати якісні послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення для роботи з документами;
2) зможе надати послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення для роботи з документами належного технічного рівня;
3) дійсно має право надавати послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення для роботи з документами (більшість правовласників програмного забезпечення (як об’єкта інтелектуальної власності), встановлюють певну систему надання ліцензій на користування таким програмним забезпеченням, згідно з якою ліцензії на користування програмним забезпеченням мають право розповсюджувати тільки ті особи, які мають на це дозвіл від правовласника).
Отже дії Замовника направлені на відповідальне витрачання державних коштів, а не на дискримінацію суб’єктів закупівлі, тому Замовник не бачить за необхідне вносити зміни до тендерної документації за закупкою № UA-2017-11-03-002403-c, які вимагаються Вимогою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-11-03-002403-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД, Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 19 листопада 2017 17:27
Вимога повторно, перед оскарженням
Шановні пані та панове!
Дякуємо за відповідь на нашу вимогу від 14 Листопада за номером UA-2017-11-03-002403-c.a2.
Маємо зауважити, що всі три аргументи Замовника щодо пояснення його позиції не мають жодного відношення до компетенцій, за якими кваліфікуються партнери Microsoft.
Маємо повідомити Замовнику, що постачати OLP ліцензії, які є предметом закупівлі, має право будь-який партнер Microsoft, незалежно від компетенції, а також компанії які взагалі не є партнерами Microsoft. Докладніше про це – дивіться у Господарському та Цивільному кодексі України, а також у законі України «Про захист економічної конкуренції».
Маємо повідомити шановному Замовнику пряме посилання на вичерпну офіціальну інформацію компанії Microsoft про склад вимог, за якими кваліфікуються компетенції партнерів.
https://partner.microsoft.com/en-US/membership/competencies/
За даним посиланням міститься повний перелік компетенцій, включно з їх детальним описом, та переліком вимог яким має задовольнити партнер Microsoft, що б отримати ту чи іншу компетенцію.
У даному офіційному описі компетенцій жодного разу не зустрічається слово або словосполучення, яке хоча б віддалено нагадувало у перекладі щось подібне до: «ліцензія», «постачання ліцензій»; «постачання програмного забезпечення»; «послуг з постачання програмного забезпечення»;
Тому ми приходимо до висновку, що хтось свідомо ввів шановного Замовника в оману, пов’язавши суто технічні компетенції з операційною діяльністю з постачання програмної продукції, ліцензій, тощо. Дійсно, які асоціації можуть викликають такі вимоги:
«Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3 або Developing Microsoft Azure and Web Services або Monitoring and Operating a Private Cloud with System Center 2012 або Installation, storage, and compute with Windows server 2016 або Designing and Implementing Big Data Analytics Solutions або Microsoft Dynamics 365 customer engagement Online Deployment або Technical assessment for Enterprise Mobility Suite Overview або Managing Projects and Portfolios with Microsoft PPM і т.д. і т.п.»
Очевидно, що, навіть за великого бажання, неможливо пов’язати зміст компетенцій зі здатністю партнера Microsoft постачати товарні позиції,.
Ми також сподіваємось, що шановний Замовник не спонукає когось з учасників торгів включити до вартості ліцензій вартість будь-яких інших послуг, пов’язаних з їх технічною компетенцією, оскільки в такому випадку це буде означати умисне податкове шахрайство з метою уникнення оподаткування послуг податком на додану вартість, скоєне групою посадових осіб за попередньою змовою у великих розмірах (караються штрафом від п'ятисот до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – див. Статтю 212 Кримінального Кодексу України).
Маємо, також, окремо зупинитись на терміні «еквівалент»: виконання вимоги до компетенції Microsoft рівня Silver є взагалі неможливим у разі постачання ліцензій на від виробника, який не використовує систему сріблястих компетенцій.
Таким чином, нам не видається щирим твердження Замовника: «дії Замовника направлені на відповідальне витрачання державних коштів, а не на дискримінацію суб’єктів закупівлі». Тому що шановний Замовник своїми діями доводить прямо протилежне: намагається привласнити собі право розпоряджатися державними коштами на свій розсуд шляхом незаконного звуження конкуренції та дискримінації учасників. Зазвичай, такі дії є ознакою спроби забезпечення неправомірної вигоди у власних інтересах, інтересах третіх осіб та комерційних структур.
Задля запобігання масованого цитування відповідних законів України «Про публічні закупівлі», «Про запобігання корупції», та статей відповідних кодексів маємо нагоду нагадати шановному Замовнику Статтю 19 Конституції України:
«Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.».
Відповідно, Вимагаємо від шановного Замовника: повернутися у правове поле України та у повній відповідності з поточним законодавством вилучити з Тендерної Документації дискримінаційну, немотивовану, та безглузду вимогу: «Учасник повинен надати завірені підписом уповноваженої посадової особи із зазначенням посади та дати копії сертифікату або листа авторизації від виробника, що підтверджують партнерський статус не нижче «Silver Partner» з виробником програмного забезпечення Microsoft (або еквівалент згідно предмету закупівлі).».
Розгорнути
Згорнути
Дякуємо за відповідь на нашу вимогу від 14 Листопада за номером UA-2017-11-03-002403-c.a2.
Маємо зауважити, що всі три аргументи Замовника щодо пояснення його позиції не мають жодного відношення до компетенцій, за якими кваліфікуються партнери Microsoft.
Маємо повідомити Замовнику, що постачати OLP ліцензії, які є предметом закупівлі, має право будь-який партнер Microsoft, незалежно від компетенції, а також компанії які взагалі не є партнерами Microsoft. Докладніше про це – дивіться у Господарському та Цивільному кодексі України, а також у законі України «Про захист економічної конкуренції».
Маємо повідомити шановному Замовнику пряме посилання на вичерпну офіціальну інформацію компанії Microsoft про склад вимог, за якими кваліфікуються компетенції партнерів.
https://partner.microsoft.com/en-US/membership/competencies/
За даним посиланням міститься повний перелік компетенцій, включно з їх детальним описом, та переліком вимог яким має задовольнити партнер Microsoft, що б отримати ту чи іншу компетенцію.
У даному офіційному описі компетенцій жодного разу не зустрічається слово або словосполучення, яке хоча б віддалено нагадувало у перекладі щось подібне до: «ліцензія», «постачання ліцензій»; «постачання програмного забезпечення»; «послуг з постачання програмного забезпечення»;
Тому ми приходимо до висновку, що хтось свідомо ввів шановного Замовника в оману, пов’язавши суто технічні компетенції з операційною діяльністю з постачання програмної продукції, ліцензій, тощо. Дійсно, які асоціації можуть викликають такі вимоги:
«Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3 або Developing Microsoft Azure and Web Services або Monitoring and Operating a Private Cloud with System Center 2012 або Installation, storage, and compute with Windows server 2016 або Designing and Implementing Big Data Analytics Solutions або Microsoft Dynamics 365 customer engagement Online Deployment або Technical assessment for Enterprise Mobility Suite Overview або Managing Projects and Portfolios with Microsoft PPM і т.д. і т.п.»
Очевидно, що, навіть за великого бажання, неможливо пов’язати зміст компетенцій зі здатністю партнера Microsoft постачати товарні позиції,.
Ми також сподіваємось, що шановний Замовник не спонукає когось з учасників торгів включити до вартості ліцензій вартість будь-яких інших послуг, пов’язаних з їх технічною компетенцією, оскільки в такому випадку це буде означати умисне податкове шахрайство з метою уникнення оподаткування послуг податком на додану вартість, скоєне групою посадових осіб за попередньою змовою у великих розмірах (караються штрафом від п'ятисот до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – див. Статтю 212 Кримінального Кодексу України).
Маємо, також, окремо зупинитись на терміні «еквівалент»: виконання вимоги до компетенції Microsoft рівня Silver є взагалі неможливим у разі постачання ліцензій на від виробника, який не використовує систему сріблястих компетенцій.
Таким чином, нам не видається щирим твердження Замовника: «дії Замовника направлені на відповідальне витрачання державних коштів, а не на дискримінацію суб’єктів закупівлі». Тому що шановний Замовник своїми діями доводить прямо протилежне: намагається привласнити собі право розпоряджатися державними коштами на свій розсуд шляхом незаконного звуження конкуренції та дискримінації учасників. Зазвичай, такі дії є ознакою спроби забезпечення неправомірної вигоди у власних інтересах, інтересах третіх осіб та комерційних структур.
Задля запобігання масованого цитування відповідних законів України «Про публічні закупівлі», «Про запобігання корупції», та статей відповідних кодексів маємо нагоду нагадати шановному Замовнику Статтю 19 Конституції України:
«Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.».
Відповідно, Вимагаємо від шановного Замовника: повернутися у правове поле України та у повній відповідності з поточним законодавством вилучити з Тендерної Документації дискримінаційну, немотивовану, та безглузду вимогу: «Учасник повинен надати завірені підписом уповноваженої посадової особи із зазначенням посади та дати копії сертифікату або листа авторизації від виробника, що підтверджують партнерський статус не нижче «Silver Partner» з виробником програмного забезпечення Microsoft (або еквівалент згідно предмету закупівлі).».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2017 12:35
19 листопада через електронну систему закупівель до Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, в подальшому іменується – Замовник, надійшла вимога № UA-2017-11-03-002403-c.a3 щодо вимог до рівня компетенції у тендерній документації за закупкою № UA-2017-11-03-002403-c, в подальшому іменується – Вимога, відповідно до якої заявник Вимоги вважає, що додаткова умова до предмета закупівлі, визначена у Додатку 1 до тендерної документації ( «…Учасник повинен надати завірені підписом уповноваженої посадової особи із зазначенням посади та дати копії сертифікату або листа авторизації від виробника, що підтверджують партнерський статус не нижче «Silver Partner» з виробником програмного забезпечення Microsoft (або еквівалент згідно предмету закупівлі..."), не має жодного відношення до спроможності партнера Microsoft здійснювати поставку ліцензій, що є предметом закупівлі, є суто дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію та призводить до завищення закупівельної ціни.
У відповідь на Вимогу, зазначаємо наступне:
1) предметом закупівлі № UA-2017-11-03-002403-c є ліцензійне програмне забезпечення для роботи з документами;
2) згідно з чинним законодавством України та міжнародним правом програмне забезпечення є об’єктом інтелектуальної власності;
3) дозвіл на користування програмним забезпеченням (тобто ліцензія) видається власником виключних майнових прав на таке програмне забезпечення (тобто правовласником);
4) на жаль, більшість правовласників програмного забезпечення не працюють безпосередньо з кінцевими користувачами програмного забезпечення, а постачають ліцензії кінцевим споживачам із залученням третіх осіб (тобто партнерів);
5) при цьому більшість правовласників програмного забезпечення висувають певні вимоги до партнерів, які можуть поставляти ліцензії кінцевим споживачам, тобто не всі особи можуть бути партнерами правовласників, а тільки ті, які відповідають вимогам правовласника;
6) вищезазначений факт є правом правовласника.
Тому, щоб виключити будь-які претензії з боку правовласника програмного забезпечення, Замовник включив умову про надання Учасником копії сертифікату або листа авторизації від виробника, що підтверджують партнерський статус не нижче «Silver Partner» з виробником програмного забезпечення Microsoft (або еквівалент згідно предмету закупівлі), до додаткових вимог додатку 1 тендерної закупівлі № UA-2017-11-03-002403-c.
Отже, дії Замовника направлені на одержання легального ліцензійного програмного забезпечення для роботи з документами, а не на дискримінацію суб’єктів закупівлі, тому Замовник не бачить за необхідне вносити зміни до тендерної документації за закупкою
№ UA-2017-11-03-002403-c, які вимагаються Вимогою.
У відповідь на Вимогу, зазначаємо наступне:
1) предметом закупівлі № UA-2017-11-03-002403-c є ліцензійне програмне забезпечення для роботи з документами;
2) згідно з чинним законодавством України та міжнародним правом програмне забезпечення є об’єктом інтелектуальної власності;
3) дозвіл на користування програмним забезпеченням (тобто ліцензія) видається власником виключних майнових прав на таке програмне забезпечення (тобто правовласником);
4) на жаль, більшість правовласників програмного забезпечення не працюють безпосередньо з кінцевими користувачами програмного забезпечення, а постачають ліцензії кінцевим споживачам із залученням третіх осіб (тобто партнерів);
5) при цьому більшість правовласників програмного забезпечення висувають певні вимоги до партнерів, які можуть поставляти ліцензії кінцевим споживачам, тобто не всі особи можуть бути партнерами правовласників, а тільки ті, які відповідають вимогам правовласника;
6) вищезазначений факт є правом правовласника.
Тому, щоб виключити будь-які претензії з боку правовласника програмного забезпечення, Замовник включив умову про надання Учасником копії сертифікату або листа авторизації від виробника, що підтверджують партнерський статус не нижче «Silver Partner» з виробником програмного забезпечення Microsoft (або еквівалент згідно предмету закупівлі), до додаткових вимог додатку 1 тендерної закупівлі № UA-2017-11-03-002403-c.
Отже, дії Замовника направлені на одержання легального ліцензійного програмного забезпечення для роботи з документами, а не на дискримінацію суб’єктів закупівлі, тому Замовник не бачить за необхідне вносити зміни до тендерної документації за закупкою
№ UA-2017-11-03-002403-c, які вимагаються Вимогою.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Ліцензійне програмне забезпечення для роботи з документами |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 688 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20646 UAH |
Title: Licensed software for working with documents
Current status: Complete
Estimated total value: 688 200,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 2 500,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 14 грудня 2017 14:51
Auction planned date: 14 грудня 2017 14:51
Закінчення: 14 грудня 2017 15:18
Позиції
111 шт
Ліцензійне програмне забезпечення для роботи з документами
ДК 021:2015: 48000000-8 — Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, Київ, Грушевського, 12/2
Дата доставки:
25 грудня 2017
Licensed software for working with documents
CPV: 48000000-8
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 грудня 2017
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Софтліст" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КОНТЕРРА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2017 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Софтліст" |
682 539,00
UAH з ПДВ
|
672 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" |
686 447,31
UAH з ПДВ
|
679 431,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОНТЕРРА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
688 116,75
UAH з ПДВ
|
682 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Софтліст" #33086430 |
Переможець |
672 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2017 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2018 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2017 14:17
|
Додатковий договір № 24-197 від 27.12.2017.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2017 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2017 12:43
|
Договір № 24-190 від 26.12.2017.pdf | укладений |
26 грудня 2017 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторонами відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» досягнуто згоди про зміну ціни за одиницю Товару в бік зменшення без зміни кількості Товару та відповідне зменшення суми в Договорі. У зв’язку з цим внести зміни у пункт 3.1. Договору № 24-190 від 26 грудня 2017 р., виклавши його у новій редакції: «3.1. Сума, визначена в Договорі, становить 671 999,55 коп. (шістсот сімдесят одна тисяча дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 55 копійок), у тому числі ПДВ – нуль гривень*. *Без ПДВ відповідно до пункту 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України операції з постачання програмної продукції звільняються від оподаткування податком на додану вартість).». 2. Додаток № 1 до Договору № 24-190 від 26 грудня 2017 р. викласти в редакції, що додається. 3. Цей Додатковий договір є невід’ємною частиною Договору № 24-190 від 26 грудня 2017 р. 4. Інші умови Договору № 24-190 від 26 грудня 2017 р. залишаються без змін. 5. Цей Додатковий договір оформлений у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 6. Цей додатковий договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками та діє протягом строку дії Договору № 24-190 від 26 грудня 2017 р. 7. Невід’ємною частиною Договору є: Додаток 1 «Перелік програмного забезпечення». |
Номер договору про закупівлю: | 24-190 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24-197 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |