Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
891 545,00 UAH
UA-2017-11-02-000962-a b9d02c8fa0fd45e7a998825a400c3844
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Гуменюк

+380673020616 shevchyk23@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення
Код ЄДРПОУ: 02000116
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул.Чорновола, 79
Контактна особа: Людмила Гуменюк
+380673020616
shevchyk23@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2017 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2017 16:00
Очікувана вартість: 891 545,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

09 листопада 2017 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2017 12:29
Тендерна документація нова редакція.doc
09 листопада 2017 12:29
МТЗ нова редакція.docx
09 листопада 2017 12:29
Рішення про внесення змін ТД.docx
02 листопада 2017 11:36
Проект договору.docx
09 листопада 2017 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2017 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2017 12:29
Тендерна документація нова редакція.doc
02 листопада 2017 11:36
Тендерна документація.doc
09 листопада 2017 12:29
МТЗ нова редакція.docx
02 листопада 2017 11:36
МТЗ.docx
09 листопада 2017 12:29
Рішення про внесення змін ТД.docx
02 листопада 2017 11:36
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по ТД
Дата подання: 09 листопада 2017 16:32
Дата відповіді: 13 листопада 2017 13:33
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації замовником зазначено, що в разі якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі визначених в Додатку 3, учаснику в складі пропозиції конкурсних торгів необхідно додатково надати скан-копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентного та біодоступного засобу виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я. Згідно переліку до закупівлі Замовником визначені препарати (лот 2, лот 3), які безпосередньо і є біоеквівалентами оригінальних препаратів. Тобто для того, щоб вимагати скан-копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентного та біодоступного засобу виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я Замовник мав вказати безпосередньо оригінальний лікарський засіб. Прошу надати пояснення щодо зазначеного вище.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а саме у відповідності до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України про затвердження «Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454.
Замовником Рівненський обласний спеціалізований диспансер в оголошенні про проведення відкритих торгів, зокрема і в Медико-технічних вимогах Додатку 3 Документації чітко встановлено препарати, які є предметом даної закупівлі, зокрема і по Лотах №2 і №3. Медико-технічні вимоги містять вказівку і на міжнародну непатентовану назву і та торгову назву. У відповідності до вимог законодавства також зазначається, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», який включений до Переліку лікарських засобів, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти.
Так, замовник діяв згідно норм чинного законодавства при визначенні предмета закупівлі і вимог встановлених до учасників. Тому, будь - які лікарські засоби пропоновані учасниками у складі своєї пропозиції, відмінні від визначених в переліку Медико-технічних вимог, вважатимуться «еквівалентами» в розумінні даної тендерної документації та повинні відповідати вимогам ч.5 Додатку 3 Тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №3 – Лікарські засоби, МНН, а саме: Меропенем, Цефтазидим, Ванкоміцин, Піперацилін та тазобактам натрію, Іміпенем, циластатин натрію – 5 найменувань)
Опис предмету закупівлі:
Кількість: під "5 одиниць" слід розуміти "5 найменувань", згідно Додатку 3 тендерної документації.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 415 521,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 077,61 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 листопада 2017 14:13
Закінчення: 21 листопада 2017 14:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 од
Лот №3 – Лікарські засоби, МНН, а саме: Меропенем, Цефтазидим, Ванкоміцин, Піперацилін та тазобактам натрію, Іміпенем, циластатин натрію – 5 найменувань)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Вячеслава Чорновола, будинок 79
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2017 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 415 520,00
UAH з ПДВ
415 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 404 536,61
UAH з ПДВ
404 536,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ" 412 199,42
UAH з ПДВ
412 199,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2017 20:35
Пропозиція МТК Лот№ 3.pdf

Публічні документи

17 листопада 2017 13:07
Кваліфікаційна частина.pdf
17 листопада 2017 13:07
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#38282649
Переможець 404 536,61
UAH з ПДВ
24 листопада 2017 11:23

Документи

24 листопада 2017 11:23
Електронний підпис
21 листопада 2017 15:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2017 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#38282649
404 536,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2017 11:23
Електронний підпис
21 листопада 2017 15:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 13:34
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2017 09:53
дод угода №1 Договір 129.PDF зміни до договору
18 грудня 2017 09:50
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 13:00
Лот 3 Підписаний договір 129.PDF укладений
12 грудня 2017 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 193 626,65
UAH з ПДВ