Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

паливо-мастильні матеріали
Очікувана вартість
328 871,00 UAH
UA-2017-10-26-000172-a b0512e27ff6f47fbb9abaade5828daaf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сабаніна Наталія Василівна

+380534231292 osvita.kozelthina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти , сім"ї та молоді Козельщинської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145530
Місцезнаходження: 39100, Україна , Полтавська обл., смт Козельщина, вул. Монастирська буд.5
Контактна особа: Сабаніна Наталія Василівна
+380534231292
osvita.kozelthina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Протягом вересня та жовтня 2017 року проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю паливо-мастильних матеріалів на потребу 2017 року за ідентифікаторами закупівлі в електронній системі публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua) - UA-2017-09-11-001700-a та UA-2017-09-29-000428-c. Двічі торги не відбулись через відсутність достатньої кількості пропозицій (учасників). Оскільки потреба в закупівлі товару залишається та згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до затвердженого річного плану закупівлі товарів, робіт та послуг, рішенням уповноваженої особи з питань публічних закупівель відділу освіти, сім’ї та молоді Козельщинської райдержадміністрації Полтавської області прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», як найбільш прийнятну процедуру для проведення закупівлі паливо-мастильних матеріалів з учасником, який виявив бажання прийняти участь у закупівлі та надав найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно предмета закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2017 17:48
Оскарження наміру укласти договір: 06 листопада 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

26 жовтня 2017 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: олива моторна Shell Helix (або еквівалент)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 625,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 л
олива моторна Shell Helix (або еквівалент)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт Козельщина, вул. Монастирська, 5 (на АЗС учасника-переможця)
Дата доставки: 06 листопада 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сікач Юлія Вячеславівна
#2513205788
Переможець 6 625,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2017 17:57

Документи

26 жовтня 2017 17:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2017 17:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сікач Юлія Вячеславівна
#2513205788
6 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2017 17:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2018 11:09
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 22:22
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 22:18
Електронний підпис укладений
09 листопада 2017 10:37
Договір.pdf укладений
09 листопада 2017 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п 1.1.та 3.1. договору, внести зміни виклавши п 1.1. та п 3.1. в новій редакції. Загальна ціна договору становить 201667,86 грн. (двісті одна тисяча шістсот шістдесят сім гривень 86 копійок
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 334
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 0,01
UAH з ПДВ