Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект із комп'ютера в зборці, з клавіатурою, мишкою та монітором)
Очікувана вартість
1 064 000,00 UAH
UA-2017-10-10-001093-b 6400efb2445343e09bf096ffef057db6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Обухова Наталя Олександрівна

+380629529922 obukhovanataly@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Приазовський державний технічний університет"
Код ЄДРПОУ: 02070812
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Університетська, 7
Контактна особа: Обухова Наталя Олександрівна
+380629529922
obukhovanataly@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2017 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2017 00:00
Очікувана вартість: 1 064 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

12 жовтня 2017 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 15:18
Зміни до ТД комп ПДТУ.docx
12 жовтня 2017 15:18
ТД комплекти комп ПДТУ_зм_1.doc
10 жовтня 2017 14:51
ТД комплекти комп ПДТУ.doc
12 жовтня 2017 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2017 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 15:18
Зміни до ТД комп ПДТУ.docx
12 жовтня 2017 15:18
ТД комплекти комп ПДТУ_зм_1.doc
10 жовтня 2017 14:51
ТД комплекти комп ПДТУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 11 жовтня 2017 13:36
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 14:16
Доброго дня! Прошу уточнити, кількість бажаних роз'ємів USB вказана загальна, чи лише на задній панелі? "Зовнішні роз’єми: ...4 x USB 2.0; 2 x USB 3.0" Заздалегідь вдячні за відповідь!
Відповідь: Доброго дня!
Зазначена кількість роз'ємів USB передбачається саме на задній панелі.
З повагою та найкращими побажаннями!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-10-001093-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 01 листопада 2017 15:36
Оскарження вибору Переможця
ТОВ Комел висловлює Вам свою повагу та звертає Вашу увагу на невідповідність пропозиції учасника ТОВ АІСІТ, якого було визнано Переможцем тендерним вимогам Замовника, а саме:
- у документі "технічна специфікація" відсутні конкретні назви оперативної пам'яті, корпуса, клавіатури та мишки, а є лише їхні характеристики, всупереч вимогам Замовника з п1 Додаток 2 "У графі «Характеристики товару запропоновані учасником процедури закупівлі» Учасником зазначається конкретна назва та характеристики запропонованого обладнання".
- відсутній гарантійний лист, відповідно до п3 Додатку 2 про те, що "Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, про що Учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції".
Є лише гарантійний лист до п2 Додатку 2, про "про постачання нового обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання своєї цінової пропозиції".
Виходячи з цього, просимо Вас переглянути своє рішення про визнання ТОВ АІСІТ переможцем тендера.
Заздалегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 листопада 2017 12:23
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2017-10-10-001093-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 01 листопада 2017 15:39
Оскарження вибору Переможця лот 2
ТОВ Комел висловлює Вам свою повагу та звертає Вашу увагу на невідповідність пропозиції учасника ТОВ АІСІТ, якого було визнано Переможцем тендерним вимогам Замовника, а саме: - у документі "технічна специфікація" відсутні конкретні назви оперативної пам'яті, корпуса, клавіатури та мишки, а є лише їхні характеристики, всупереч вимогам Замовника з п1 Додаток 2 "У графі «Характеристики товару запропоновані учасником процедури закупівлі» Учасником зазначається конкретна назва та характеристики запропонованого обладнання". - відсутній гарантійний лист, відповідно до п3 Додатку 2 про те, що "Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, про що Учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції". Є лише гарантійний лист до п2 Додатку 2, про "про постачання нового обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання своєї цінової пропозиції". Виходячи з цього, просимо Вас переглянути своє рішення про визнання ТОВ АІСІТ переможцем тендера. Заздалегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 листопада 2017 12:24
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2017-10-10-001093-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 01 листопада 2017 15:41
Оскарження вибору Переможця лот 3
ТОВ Комел висловлює Вам свою повагу та звертає Вашу увагу на невідповідність пропозиції учасника ТОВ АІСІТ, якого було визнано Переможцем тендерним вимогам Замовника, а саме:

- у документі "технічна специфікація" відсутні конкретні назви оперативної пам'яті, корпуса, клавіатури та мишки, а є лише їхні характеристики, всупереч вимогам Замовника з п1 Додаток 2 "У графі «Характеристики товару запропоновані учасником процедури закупівлі» Учасником зазначається конкретна назва та характеристики запропонованого обладнання".

- відсутній гарантійний лист, відповідно до п3 Додатку 2 про те, що "Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, про що Учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції". Є лише гарантійний лист до п2 Додатку 2, про "про постачання нового обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання своєї цінової пропозиції". Виходячи з цього, просимо Вас переглянути своє рішення про визнання ТОВ АІСІТ переможцем тендера.
Заздалегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 листопада 2017 12:24
Причина: Технічна помилка

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект із комп'ютера в зборці з клавіатурою, мишкою та монітором)
Опис предмету закупівлі:
Комп’ютери повинні поставлятися зібраними. У комплекті повинні бути шнур живлення, клавіатура, мишка та монітор. Детальна інформація щодо комплектації зазначена в тендерній документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 238 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 380,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 жовтня 2017 15:07
Закінчення: 26 жовтня 2017 15:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24 комп
Код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект із комп'ютера в зборці, з клавіатурою, мишкою та монітором)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Університетська, 7
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2017 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АІСІТ" 224 640,00
UAH з ПДВ
217 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 226 800,00
UAH з ПДВ
219 657,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 231 696,00
UAH з ПДВ
226 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2017 15:07
справка о не суд Ужов.pdf
04 листопада 2017 10:17
Справка о не судимости.pdf
03 листопада 2017 15:50
Справка ГНИ.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2017 16:59
Проект Договору.pdf
25 жовтня 2017 16:59
Технічна.zip
25 жовтня 2017 16:59
Кваліфікація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АІСІТ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АІСІТ"
#23350286
Переможець 217 500,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2017 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2017 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АІСІТ"
#23350286
217 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 16:52
Електронний підпис укладений
23 листопада 2017 12:56
Додаткова угода 1 до 1780.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 12:56
Електронний підпис укладений
23 листопада 2017 12:49
Протокол щодо виправлення механічної помилки.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 12:48
Договір 1780.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 12:48
Електронний підпис укладений
15 листопада 2017 15:30
Договір 1780.pdf укладений
15 листопада 2017 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення механічної помилки (відсутність відбитку печаті Покупця ДВНЗ «ПДТУ» на другій сторінці договору, розділ XII «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін») у відсканованому екземплярі договору № 1780 від 15.11.2017 р. (який прикріплено в систему публічних електронних закупівель ProZorro) укладеного із Переможцем за Лотом № 2 - ТОВ «АІСІТ» стосовно закупівлі UA-2017-10-10-001093-b (Лот 2) за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект із комп'ютера в зборці, з клавіатурою, мишкою та монітором)
Номер договору про закупівлю: 1780
Договір:
Номер додаткової угоди: 1780
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, дійшли згоди внести в договір наступні зміни: 1) Викласти пункт 5.1. Розділу V “Поставка товарів» у наступній редакції: «Строк (термін) поставки (передачі) товарів – до 31 грудня 2017 року». 2) Решта умов цього Договору залишається незміною і обов'язковою для виконання Сторонами. 3) Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу, набуває чинності з дати її підписання Сторонами і діє до 31.12.2017 р.
Номер договору про закупівлю: 1780
Договір:
Номер додаткової угоди: 1780
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 217 500,00
UAH з ПДВ