Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для збору ТПВ
Очікувана вартість
1 085 000,00 UAH
UA-2017-10-02-001811-b ● fa527a02102c418490bbea3d2ba5f04d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Калинівська районна рада |
Код ЄДРПОУ: | 21728266 |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, 19 |
Контактна особа: |
Юлія Селізар +380984808101 kalunivka-rayrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2017 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2017 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2017 19:00 |
Очікувана вартість: | 1 085 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
09 жовтня 2017 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2017 12:57 |
Тендерна документація.docx |
09 жовтня 2017 16:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 жовтня 2017 12:57 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-02-001811-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 06 жовтня 2017 12:15
Зміни до ТД
У відповідності до вимог п.2 Додатку 4 до Тендерної документації Замовником вимагається у складі тендерної пропозиції учасників надати Оригінал або належним чином завірені копії сертифікату відповідності товару системам контролю якості: системі EN 840-3 та MGBEN 840-6; системі DIN 30700, більш того окремо визначеному ТУ У 28.2-31376836-001:2005 виробника товару ПП «АГРОКОМ».
Вимогу Замовника щодо підтвердження відповідності товару-предмету закупівлі саме цим системам контролю якості та окремо визначеному ТУ вважаємо дискримінаційною у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав наступного:
- по-перше, системи EN 840-3, MGBEN 840-6 та DIN 30700 є системами контролю якості недіючих на території України та відсутніх в офіційному тлумаченні та/або перекладі на українську мову. Поряд з цим, 01 липня 2017 року набрав чинності ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги», який було розроблено Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Дія вищезазначеного стандарту поширюється на контейнери, які застосовують для збирання, тимчасового зберігання побутових відходів, а також відходів як вторинної сировини, що є серед побутових відходів, тобто саме товару, що є предметом цієї закупівлі. Крім того, ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» встановлює єдині технічні вимоги до контейнерів, які застосовують для збирання, тимчасового зберігання побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних), а також відходів як вторинної сировини та приведення їх у відповідність до європейських стандартів для забезпечення якісної експлуатації. Цей стандарт установлює вимоги до основних параметрів та розмірів контейнерів; використовуваних матеріалів; маркування; пакування; транспортування контейнерів для збирання, тимчасового зберігання побутових відходів та відходів як вторинної сировини, а також вимог безпеки та охорони довкілля. Крім контейнерів, які розроблені, виготовлені та ввезені на територію України. Тобто, зазначаючи вимогу відповідності саме цим стандартам, замовник одразу відмовляє у в участі всім вітчизняним виробникам, окрім декількох заздалегідь визначених.
- по-друге, вимоги Замовника у наданні сертифікату відповідності ТУ У 28.2-31376836-001:2005 суперечать п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вищезазначене ТУ належить конкретному виробнику (ПП «АГРОКОМ») та є його розробкою, що у відповідності до діючого законодавства не підлягає використанню без отримання дозволу розробника цієї документації. Також, сертифікат відповідності ТУ У 28.2-31376836-001:2005 також можливо надати лише підприємствам, які отримали дозвіл на відповідне ТУ від ПП «АГРОКОМ».
З вищевикладеного вбачається, що Замовник визначив умови тендерної документації лише для виробників та/або покупців, яким надано ПП «АГРОКОМ» дозвіл на використання ТУ У 28.2-31376836-001:2005, тобто одного виробника.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників. Суть цього принципу полягає у невстановленні в тендерній документації таких вимог, що неможливо пояснити необхідністю замовника. Замовником не визначено у тендерній документації доцільності та/або необхідності надання саме таких сертифікатів відповідності.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, якими виключити вимогу Замовника визначену п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації про надання учасниками торгів Оригіналу або належним чином завірених копій сертифікату відповідності товару системі EN 840-3 та MGBEN 840-6, системі DIN 30700, ТУ У 28.2-31376836-001:2005.
Розгорнути
Згорнути
Вимогу Замовника щодо підтвердження відповідності товару-предмету закупівлі саме цим системам контролю якості та окремо визначеному ТУ вважаємо дискримінаційною у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав наступного:
- по-перше, системи EN 840-3, MGBEN 840-6 та DIN 30700 є системами контролю якості недіючих на території України та відсутніх в офіційному тлумаченні та/або перекладі на українську мову. Поряд з цим, 01 липня 2017 року набрав чинності ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги», який було розроблено Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Дія вищезазначеного стандарту поширюється на контейнери, які застосовують для збирання, тимчасового зберігання побутових відходів, а також відходів як вторинної сировини, що є серед побутових відходів, тобто саме товару, що є предметом цієї закупівлі. Крім того, ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» встановлює єдині технічні вимоги до контейнерів, які застосовують для збирання, тимчасового зберігання побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних), а також відходів як вторинної сировини та приведення їх у відповідність до європейських стандартів для забезпечення якісної експлуатації. Цей стандарт установлює вимоги до основних параметрів та розмірів контейнерів; використовуваних матеріалів; маркування; пакування; транспортування контейнерів для збирання, тимчасового зберігання побутових відходів та відходів як вторинної сировини, а також вимог безпеки та охорони довкілля. Крім контейнерів, які розроблені, виготовлені та ввезені на територію України. Тобто, зазначаючи вимогу відповідності саме цим стандартам, замовник одразу відмовляє у в участі всім вітчизняним виробникам, окрім декількох заздалегідь визначених.
- по-друге, вимоги Замовника у наданні сертифікату відповідності ТУ У 28.2-31376836-001:2005 суперечать п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вищезазначене ТУ належить конкретному виробнику (ПП «АГРОКОМ») та є його розробкою, що у відповідності до діючого законодавства не підлягає використанню без отримання дозволу розробника цієї документації. Також, сертифікат відповідності ТУ У 28.2-31376836-001:2005 також можливо надати лише підприємствам, які отримали дозвіл на відповідне ТУ від ПП «АГРОКОМ».
З вищевикладеного вбачається, що Замовник визначив умови тендерної документації лише для виробників та/або покупців, яким надано ПП «АГРОКОМ» дозвіл на використання ТУ У 28.2-31376836-001:2005, тобто одного виробника.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників. Суть цього принципу полягає у невстановленні в тендерній документації таких вимог, що неможливо пояснити необхідністю замовника. Замовником не визначено у тендерній документації доцільності та/або необхідності надання саме таких сертифікатів відповідності.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, якими виключити вимогу Замовника визначену п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації про надання учасниками торгів Оригіналу або належним чином завірених копій сертифікату відповідності товару системі EN 840-3 та MGBEN 840-6, системі DIN 30700, ТУ У 28.2-31376836-001:2005.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 жовтня 2017 12:32
Згідно вимоги були внесені зміни до тендерної документації
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Контейнер металевий для збору ТПВ |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
70 шт
Контейнер металевий для збору ТПВ
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, місто Калинівка, вулиця В.Нестерчука,19
Дата доставки:
20 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2017 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" |
551 600,00
UAH з ПДВ
|
551 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКО-Львів |
568 400,00
UAH з ПДВ
|
562 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" |
580 440,00
UAH з ПДВ
|
562 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" #38626199 |
Переможець |
551 600,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2017 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2017 13:21
|
договір.PDF | укладений |
03 листопада 2017 13:16
|