Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники та освітлювальна арматура, код ДК 021:2015 - 31520000-7, 2 лоти
Очікувана вартість
1 110 300,00 UAH
UA-2017-09-21-001997-b 593465387774462daa6743ec60ffac84
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Маригода

+380332243357 lutsksvitlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 30555550
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Івана Франка, 14а
Контактна особа: Юлія Маригода
+380332243357
lutsksvitlo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2017 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2017 17:00
Очікувана вартість: 1 110 300,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

29 вересня 2017 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2017 16:01
Додаток 3 нова редакція.doc
29 вересня 2017 16:01
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_СВІТИЛЬНИКИ ЗОВНІШНІ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
29 вересня 2017 16:01
ПРОТОКОЛ ТД_.jpg
29 вересня 2017 16:01
ПРОТОКОЛ ТД_ 002.jpg
29 вересня 2017 16:01
ПРОТОКОЛ ТД_ 001.jpg
21 вересня 2017 16:40
Додаток 1 .doc
21 вересня 2017 16:40
Додаток 2 .doc
21 вересня 2017 16:40
Додаток 4 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc
21 вересня 2017 16:40
Додаток 5 .doc
21 вересня 2017 16:40
Додаток 6.doc
21 вересня 2017 16:40
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
29 вересня 2017 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2017 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2017 16:01
Додаток 3 нова редакція.doc
21 вересня 2017 16:40
Додаток 3 .doc
29 вересня 2017 16:01
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_СВІТИЛЬНИКИ ЗОВНІШНІ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
21 вересня 2017 16:40
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_СВІТИЛЬНИКИ ЗОВНІШНІ.doc
29 вересня 2017 16:01
ПРОТОКОЛ ТД_.jpg
29 вересня 2017 16:01
ПРОТОКОЛ ТД_ 002.jpg
29 вересня 2017 16:01
ПРОТОКОЛ ТД_ 001.jpg
21 вересня 2017 16:40
Додаток 1 .doc
21 вересня 2017 16:40
Додаток 2 .doc
21 вересня 2017 16:40
Додаток 4 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc
21 вересня 2017 16:40
Додаток 5 .doc
21 вересня 2017 16:40
Додаток 6.doc
21 вересня 2017 16:40
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення умов ТД
Дата подання: 22 вересня 2017 17:06
Дата відповіді: 25 вересня 2017 09:37
Добрий день! Відносно "Додатока 3", уточнення наявності "сертифікат виробника ISO 9001, УкрСепро, СЕПРОСвітло" УКРСепро та СЕПРОСвітло це аналогічні організації, чи мається на увазі сертифікат одного з акредитованих органів? Чи треба сертифікати і з УКРСепро, і з СЕПРОСвітло?
Відповідь: може бути один із трьох сертифікатив які ми вказали сертифікат виробника ISO 9001, УкрСепро, СЕПРОСвітло
Технічні вимоги - дріт підключення світильника
Дата подання: 26 вересня 2017 11:02
Дата відповіді: 28 вересня 2017 15:10
Чим обгрунтована вимога обов'язкової наявності кабелю довжиною 1,5 м? адже конструкція більшості світильників, присутніх на ринку, дозволяє легке підключення до мережі живлення.
Відповідь: Всі уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації в порядку передбаченому ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
срок служби світильника
Дата подання: 26 вересня 2017 13:57
Дата відповіді: 26 вересня 2017 16:46
Чим обумовлена вимога до мінімальних ресурсів роботи світильників - 80000 годин для 30 Вт та 100000 годин для 60 Вт?
Відповідь: Мається на увазі спад світлового потоку не більш ніж на 30%, після відповідного напрацювання: для 30Вт - 80000, для 60Вт - 100000 годин.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-21-001997-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕЛТЕК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37405294
Дата подання: 26 вересня 2017 16:56
Про внесення змін до тендерної документації
Відповідно до вимог пункту 28 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару - Світильники та освітлювальна арматура, код ДК 021:2015 - 31520000-7, 2 лоти, Світильники обов’язково повинні мати протоколи випробувань акредитованого центру про відповідність світлодіодних світильників вимогам Постанови КМУ №992 від 15.10.2012р., ДСТУ ІЕС 60598-1:2014, ДСТУ ІЕС 60598-2-3:2014, ДСТУ СISPR 15:2007, ДСТУ ІЕС 61000-3-2:2008, ДСТУ ІЕС 61000-3-3:2012, ДСТУ ІЕС 61547-2001.
Водночас, звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Наказу ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 28 вересня 2015 року N 118 "Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні" (зі змінами та доповненнями), з 01 січня 2016 року скасовано нормативний докмент ДСТУ IEC 61000-3-2:2008, на який посилається Замовник, що у свою чергу не дозволяє Учасникам виконати цю вимогу тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та зазначити чинні державні стандарти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2017 15:42
Ваші зауваження щодо вимог пункту 28 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару - Світильники та освітлювальна арматура, код ДК 021:2015 - 31520000-7, 2 лоти будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації в порядку передбаченому ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2017-09-21-001997-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України", Код ЄДРПОУ:37140255
Дата подання: 17 жовтня 2017 11:17
відповідність зразків технічним вимогам
Просимо переглянути своє рішення. В мережі інтернет знайдіть відповідні специфікації на джерела живлення та перегляньте допустимі робочі напругу та типу захистів. У драйверів MEAN WELL є особливості маркування, етикетка з робочим діапазон не відповідає дійсності. Згідно технічних вимог, ми як виробник світильників, надали параметри світлового приладу. Ці параметри зазначенні у відповідній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2017 12:58
Відхилити скаргу UA-2017-09-21-001997-b.b2 оскарження визначення переможця Товариства з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" по закупівлі: Світильники та освітлювальна арматура, код ДК 021:2015 - 31520000-7,2 лоти, по лоту №1 Світлодіодний світильник для зовнішнього освітлення.
Членами тендерного комітету було проведено огляд наданих Учасником зразків та встановлено що зразки світильників: Світильник світлодіодний для освітлення вулиць і доріг LEDsvit АЛЕЯ ЛЕД КУ 30Вт (750-01Ш) та Світильник світлодіодний для освітлення вулиць і доріг LEDsvit АЛЕЯ ЛЕД КУ 60Вт(750-01Ш) не відповідають технічним характеристикам заданим в тендерній документації. А саме робоча напруга світильників не відповідає вимогам заявленим в тендерній документації 110-280В, на драйвері зразків світильників вказано 200-240В. Виробник драйвера зобов’язаний вказувати на етикетці виробу технічні параметри робочого діапазону, які мають відповідати дійсності. Окрім того на етикетці драйвера не вказано захист від перенапруги 10кВ, що також не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі вказаним в тендерній документації. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Світильник зовнішнього освітлення типу ЖКУ
Опис предмету закупівлі:

Статус: Завершений
Очікувана вартість: 408 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 041,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 жовтня 2017 14:02
Закінчення: 09 жовтня 2017 14:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 шт
Світильник зовнішнього освітлення типу ЖКУ 70Вт
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Івана Франка, 14а
Дата доставки: 20 жовтня 2017  —  31 грудня 2017
50 шт
Світильник зовнішнього освітлення типу ЖКУ 150Вт
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Івана Франка, 14а
Дата доставки: 20 жовтня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2017 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НІКІТІЧ ЄВГЕНІЯ ЛЕОНІДІВНА" 194 518,00
UAH з ПДВ
179 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС-ЕФЕКТ" 398 991,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА" 381 245,00
UAH з ПДВ
307 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Шредер 380 279,00
UAH з ПДВ
339 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД "Ватра-Захід" 285 000,00
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2017 17:05
Партнерство.JPG
11 жовтня 2017 13:10
Паспорт виробника.jpeg
11 жовтня 2017 13:10
Паспорт виробника2.jpeg
11 жовтня 2017 13:10
Лист походження.jpeg
11 жовтня 2017 11:55
договір новий.jpeg
09 жовтня 2017 15:20
SCAN0189_copy.pdf
09 жовтня 2017 15:20
декл.png
07 жовтня 2017 15:55
Тех. вимоги1.jpeg
07 жовтня 2017 15:55
Тех. вимоги.jpeg
07 жовтня 2017 15:55
Тендерна пропозиція.jpeg
07 жовтня 2017 15:55
договір3.jpeg
07 жовтня 2017 15:55
договір2.jpeg
07 жовтня 2017 15:55
договір1.jpeg
07 жовтня 2017 15:55
договір.jpeg
07 жовтня 2017 15:55
Гарантійний лист.jpeg
07 жовтня 2017 15:55
Витяг єд.под. Нікітіч.pdf
07 жовтня 2017 15:55
Виписка Нікітіч.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2017 14:00
луцьксв жку тех.PDF
07 жовтня 2017 14:00
луцьксв ЖКУ.xls
07 жовтня 2017 14:00
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
07 жовтня 2017 14:00
Витяг ПДВ.PDF
07 жовтня 2017 14:00
довідка статистики1.PDF
07 жовтня 2017 14:00
луцьксв юр.PDF

Публічні документи

06 жовтня 2017 15:24
1.jpg
06 жовтня 2017 15:24
3.jpg
06 жовтня 2017 15:24
5.jpg
06 жовтня 2017 15:24
Аналогичные договора.pdf
06 жовтня 2017 15:24
Гарантийний лит.pdf
06 жовтня 2017 15:24
ДКУ 31С-30-001ПП.pdf
06 жовтня 2017 15:24
ДКУ 46С-60-002У.pdf
06 жовтня 2017 15:24
ЖКУ 09С-70-102.pdf
06 жовтня 2017 15:24
ЖКУ 09С-150-102.pdf
06 жовтня 2017 15:24
Исполнит. директор О.В..pdf
06 жовтня 2017 15:24
Мат-тех. часть.pdf
06 жовтня 2017 15:24
Наличие работников.pdf
06 жовтня 2017 15:24
Нет субподряд..pdf
06 жовтня 2017 15:24
паспор Черкасенко.pdf
06 жовтня 2017 15:24
Проект договоро.pdf
06 жовтня 2017 15:24
пункт 2 ч.1 ст 17 Зак..pdf
06 жовтня 2017 15:24
пункт 3 ч.1 ст 17 Зак..pdf
06 жовтня 2017 15:24
пункт 4 ч.1 ст 17 Зак..pdf
06 жовтня 2017 15:24
пункт 5 ч.1 ст 17 Зак..pdf
06 жовтня 2017 15:24
пункт 6 ч.1 ст 17 Зак..pdf
06 жовтня 2017 15:24
пункт 8 ч.1 ст 17 Зак..pdf
06 жовтня 2017 15:24
пункт 9 ч.1 ст 17 Зак..pdf
06 жовтня 2017 15:24
пункт 10 ч.1 ст 17 Зак..pdf
06 жовтня 2017 15:24
пункт ч 2 ст 17 Зак..pdf
06 жовтня 2017 15:24
Тендерная пропозиция.pdf
06 жовтня 2017 15:23
Тех. требования.pdf
06 жовтня 2017 15:23
ДКУ 31С-30-001 ПП.ies
06 жовтня 2017 15:23
ДКУ 46С-60-002.IES
06 жовтня 2017 15:23
ЖКУ 09С-70-102.ies
06 жовтня 2017 15:23
ЖКУ 09С-150-102.ies

Публічні документи

24 жовтня 2017 15:18
Довідка з податкової
24 жовтня 2017 10:26
інф.довідка
24 жовтня 2017 10:26
довідка
24 жовтня 2017 10:26
довідка про несудимість
24 жовтня 2017 10:26
довідка
07 жовтня 2017 14:16
лист.PDF
06 жовтня 2017 18:54
сертифыкат дилерства.PDF
06 жовтня 2017 18:54
Сертифікат вуличні.jpg
06 жовтня 2017 18:54
сертифікат ISO.PDF
06 жовтня 2017 18:54
проект договору ЖКУ.PDF
06 жовтня 2017 18:54
Паспорт ЖКУ.PDF
06 жовтня 2017 18:54
дані про товар ЖКУ.PDF
06 жовтня 2017 18:54
Гарантійний лист.PDF
06 жовтня 2017 18:54
Підтвердження.PDF
06 жовтня 2017 18:54
протокол.PDF
06 жовтня 2017 18:54
скан договору (1).PDF
06 жовтня 2017 18:54
Працівники.PDF
06 жовтня 2017 18:54
аналогічний досвід.PDF
06 жовтня 2017 18:53
Інформаційна довідка.PDF
06 жовтня 2017 18:53
паспорт Гапонюк О.І..pdf
06 жовтня 2017 18:53
Нова виписка ВЗ 17 (1).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НІКІТІЧ ЄВГЕНІЯ ЛЕОНІДІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС-ЕФЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА"

ТОВ Шредер

ТОВ ТД "Ватра-Захід"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НІКІТІЧ ЄВГЕНІЯ ЛЕОНІДІВНА"
#3125306281
Відхилено 179 900,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2017 16:43
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС-ЕФЕКТ"
#39785194
Відхилено 180 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2017 15:01
ТОВ ТД "Ватра-Захід"
#38915439
Переможець 285 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2017 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2017 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТД "Ватра-Захід"
#38915439
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 13:09
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 23:04
Додаткова угода №3 до договору №74.jpg зміни до договору
27 червня 2018 18:30
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 15:13
сканирование0002.pdf зміни до договору
30 березня 2018 15:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:59
Повідомлення Ватра Захід 74.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 15:57
Додат. Угода Ватра Захід 74.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 15:56
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2017 13:04
Договір Ватра-Захід 003.jpg укладений
31 жовтня 2017 13:03
Договір Ватра-Захід 002.jpg укладений
31 жовтня 2017 13:03
Договір Ватра-Захід 001.jpg укладений
31 жовтня 2017 13:03
Договір Ватра-Захід.jpg укладений
31 жовтня 2017 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 30.03.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно до п.4.1. зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а також відповідно до п.4.4. продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 274 500,00
UAH з ПДВ