Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники та освітлювальна арматура, код ДК 021:2015 - 31520000-7, 2 лоти
Очікувана вартість
1 110 300,00 UAH
UA-2017-09-21-001997-b ● 593465387774462daa6743ec60ffac84
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 30555550 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Івана Франка, 14а |
Контактна особа: |
Юлія Маригода +380332243357 lutsksvitlo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2017 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2017 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 110 300,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
29 вересня 2017 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2017 16:01 |
Додаток 3 нова редакція.doc | |
29 вересня 2017 16:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_СВІТИЛЬНИКИ ЗОВНІШНІ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
29 вересня 2017 16:01 |
ПРОТОКОЛ ТД_.jpg | |
29 вересня 2017 16:01 |
ПРОТОКОЛ ТД_ 002.jpg | |
29 вересня 2017 16:01 |
ПРОТОКОЛ ТД_ 001.jpg | |
21 вересня 2017 16:40 |
Додаток 1 .doc | |
21 вересня 2017 16:40 |
Додаток 2 .doc | |
21 вересня 2017 16:40 |
Додаток 4 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc | |
21 вересня 2017 16:40 |
Додаток 5 .doc | |
21 вересня 2017 16:40 |
Додаток 6.doc | |
21 вересня 2017 16:40 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc |
29 вересня 2017 16:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 вересня 2017 16:01 |
Додаток 3 нова редакція.doc
|
|||
29 вересня 2017 16:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_СВІТИЛЬНИКИ ЗОВНІШНІ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
29 вересня 2017 16:01 |
ПРОТОКОЛ ТД_.jpg
|
|||
29 вересня 2017 16:01 |
ПРОТОКОЛ ТД_ 002.jpg
|
|||
29 вересня 2017 16:01 |
ПРОТОКОЛ ТД_ 001.jpg
|
|||
21 вересня 2017 16:40 |
Додаток 1 .doc
|
|||
21 вересня 2017 16:40 |
Додаток 2 .doc
|
|||
21 вересня 2017 16:40 |
Додаток 4 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc
|
|||
21 вересня 2017 16:40 |
Додаток 5 .doc
|
|||
21 вересня 2017 16:40 |
Додаток 6.doc
|
|||
21 вересня 2017 16:40 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення умов ТД
Дата подання: 22 вересня 2017 17:06
Дата відповіді: 25 вересня 2017 09:37
Добрий день! Відносно "Додатока 3", уточнення наявності "сертифікат виробника ISO 9001, УкрСепро, СЕПРОСвітло"
УКРСепро та СЕПРОСвітло це аналогічні організації, чи мається на увазі сертифікат одного з акредитованих органів? Чи треба сертифікати і з УКРСепро, і з СЕПРОСвітло?
Відповідь: може бути один із трьох сертифікатив які ми вказали сертифікат виробника ISO 9001, УкрСепро, СЕПРОСвітло
Технічні вимоги - дріт підключення світильника
Дата подання: 26 вересня 2017 11:02
Дата відповіді: 28 вересня 2017 15:10
Чим обгрунтована вимога обов'язкової наявності кабелю довжиною 1,5 м? адже конструкція більшості світильників, присутніх на ринку, дозволяє легке підключення до мережі живлення.
Відповідь: Всі уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації в порядку передбаченому ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
срок служби світильника
Дата подання: 26 вересня 2017 13:57
Дата відповіді: 26 вересня 2017 16:46
Чим обумовлена вимога до мінімальних ресурсів роботи світильників - 80000 годин для 30 Вт та 100000 годин для 60 Вт?
Відповідь: Мається на увазі спад світлового потоку не більш ніж на 30%, після відповідного напрацювання: для 30Вт - 80000, для 60Вт - 100000 годин.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-21-001997-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕЛТЕК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37405294
Дата подання: 26 вересня 2017 16:56
Про внесення змін до тендерної документації
Відповідно до вимог пункту 28 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару - Світильники та освітлювальна арматура, код ДК 021:2015 - 31520000-7, 2 лоти, Світильники обов’язково повинні мати протоколи випробувань акредитованого центру про відповідність світлодіодних світильників вимогам Постанови КМУ №992 від 15.10.2012р., ДСТУ ІЕС 60598-1:2014, ДСТУ ІЕС 60598-2-3:2014, ДСТУ СISPR 15:2007, ДСТУ ІЕС 61000-3-2:2008, ДСТУ ІЕС 61000-3-3:2012, ДСТУ ІЕС 61547-2001.
Водночас, звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Наказу ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 28 вересня 2015 року N 118 "Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні" (зі змінами та доповненнями), з 01 січня 2016 року скасовано нормативний докмент ДСТУ IEC 61000-3-2:2008, на який посилається Замовник, що у свою чергу не дозволяє Учасникам виконати цю вимогу тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та зазначити чинні державні стандарти.
Розгорнути
Згорнути
Водночас, звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Наказу ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 28 вересня 2015 року N 118 "Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні" (зі змінами та доповненнями), з 01 січня 2016 року скасовано нормативний докмент ДСТУ IEC 61000-3-2:2008, на який посилається Замовник, що у свою чергу не дозволяє Учасникам виконати цю вимогу тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та зазначити чинні державні стандарти.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2017 15:42
Ваші зауваження щодо вимог пункту 28 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару - Світильники та освітлювальна арматура, код ДК 021:2015 - 31520000-7, 2 лоти будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації в порядку передбаченому ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2017-09-21-001997-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України", Код ЄДРПОУ:37140255
Дата подання: 17 жовтня 2017 11:17
відповідність зразків технічним вимогам
Просимо переглянути своє рішення. В мережі інтернет знайдіть відповідні специфікації на джерела живлення та перегляньте допустимі робочі напругу та типу захистів. У драйверів MEAN WELL є особливості маркування, етикетка з робочим діапазон не відповідає дійсності. Згідно технічних вимог, ми як виробник світильників, надали параметри світлового приладу. Ці параметри зазначенні у відповідній документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2017 12:58
Відхилити скаргу UA-2017-09-21-001997-b.b2 оскарження визначення переможця Товариства з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" по закупівлі: Світильники та освітлювальна арматура, код ДК 021:2015 - 31520000-7,2 лоти, по лоту №1 Світлодіодний світильник для зовнішнього освітлення.
Членами тендерного комітету було проведено огляд наданих Учасником зразків та встановлено що зразки світильників: Світильник світлодіодний для освітлення вулиць і доріг LEDsvit АЛЕЯ ЛЕД КУ 30Вт (750-01Ш) та Світильник світлодіодний для освітлення вулиць і доріг LEDsvit АЛЕЯ ЛЕД КУ 60Вт(750-01Ш) не відповідають технічним характеристикам заданим в тендерній документації. А саме робоча напруга світильників не відповідає вимогам заявленим в тендерній документації 110-280В, на драйвері зразків світильників вказано 200-240В. Виробник драйвера зобов’язаний вказувати на етикетці виробу технічні параметри робочого діапазону, які мають відповідати дійсності. Окрім того на етикетці драйвера не вказано захист від перенапруги 10кВ, що також не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі вказаним в тендерній документації. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника.
Членами тендерного комітету було проведено огляд наданих Учасником зразків та встановлено що зразки світильників: Світильник світлодіодний для освітлення вулиць і доріг LEDsvit АЛЕЯ ЛЕД КУ 30Вт (750-01Ш) та Світильник світлодіодний для освітлення вулиць і доріг LEDsvit АЛЕЯ ЛЕД КУ 60Вт(750-01Ш) не відповідають технічним характеристикам заданим в тендерній документації. А саме робоча напруга світильників не відповідає вимогам заявленим в тендерній документації 110-280В, на драйвері зразків світильників вказано 200-240В. Виробник драйвера зобов’язаний вказувати на етикетці виробу технічні параметри робочого діапазону, які мають відповідати дійсності. Окрім того на етикетці драйвера не вказано захист від перенапруги 10кВ, що також не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі вказаним в тендерній документації. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Світильник зовнішнього освітлення типу ЖКУ |
Опис предмету закупівлі: |
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 408 300,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 041,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
200 шт
Світильник зовнішнього освітлення типу ЖКУ 70Вт
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Івана Франка, 14а
Дата доставки:
20 жовтня 2017
—
31 грудня 2017
50 шт
Світильник зовнішнього освітлення типу ЖКУ 150Вт
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Івана Франка, 14а
Дата доставки:
20 жовтня 2017
—
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2017 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "НІКІТІЧ ЄВГЕНІЯ ЛЕОНІДІВНА" |
194 518,00
UAH з ПДВ
|
179 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС-ЕФЕКТ" |
398 991,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА" |
381 245,00
UAH з ПДВ
|
307 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Шредер |
380 279,00
UAH з ПДВ
|
339 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТД "Ватра-Захід" |
285 000,00
UAH з ПДВ
|
285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НІКІТІЧ ЄВГЕНІЯ ЛЕОНІДІВНА" #3125306281 |
Відхилено |
179 900,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2017 16:43
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС-ЕФЕКТ" #39785194 |
Відхилено |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2017 15:01
|
ТОВ ТД "Ватра-Захід" #38915439 |
Переможець |
285 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2017 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2018 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2018 23:04
|
Додаткова угода №3 до договору №74.jpg | зміни до договору |
27 червня 2018 18:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2018 15:13
|
сканирование0002.pdf | зміни до договору |
30 березня 2018 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 15:59
|
Повідомлення Ватра Захід 74.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2017 15:57
|
Додат. Угода Ватра Захід 74.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2017 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2017 13:04
|
Договір Ватра-Захід 003.jpg | укладений |
31 жовтня 2017 13:03
|
Договір Ватра-Захід 002.jpg | укладений |
31 жовтня 2017 13:03
|
Договір Ватра-Захід 001.jpg | укладений |
31 жовтня 2017 13:03
|
Договір Ватра-Захід.jpg | укладений |
31 жовтня 2017 13:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 від 30.03.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно до п.4.1. зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а також відповідно до п.4.4. продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |