Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля стільців, м’яких крісел, крісел для презентацій, крісел для відвідувачів, диванів (ДК 021:2015 – 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Очікувана вартість
839 040,00 UAH
UA-2017-09-20-002290-b 1a92cf2fcf9e449bb5ab91703fdc884c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Національний культурно-мистецький та музейний комплекс "Мистецький арсенал"

+380442885225 ivchenko@artarsenal.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національний культурно-мистецький та музейний комплекс "Мистецький арсенал"
Код ЄДРПОУ: 33403498
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 28-30 (вул. Лаврська, 10-12)
Контактна особа: Національний культурно-мистецький та музейний комплекс "Мистецький арсенал"
+380442885225
ivchenko@artarsenal.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2017 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2017 09:00
Очікувана вартість: 839 040,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля стільців, м’яких крісел, крісел для презентацій, крісел для відвідувачів, диванів (ДК 021:2015 – 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) з розподілом на 6 лотів

Тендерна документація

20 вересня 2017 17:26
ТД закупівля стільці крісла дивани.doc
20 вересня 2017 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2017 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2017 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-20-002290-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 09 жовтня 2017 15:16
Кваліфікація учасників
Доброго дня. Звертаємо увагу Замовника на відсутність у ТОВ "Дельта-Денюр" документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку 3), а саме: 1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічного договору (із зазначенням предмету договору, № та дата укладення, найменування покупця).
2. Договір, який був виконаний у період 2015-2017 роки, та на який є посилання у довідці.
3. Видаткова накладна або акт прийому-передачі товару, які підтверджуюсь виконання договору про поставку у період 2015-2017 роки, на який є посилання у довідці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2017 17:24
Протокол про прийняття даного рішення оприлюднений на електронному майданчику у відповідності до законодавства
Тендерним комітетом ДП "НКММК "Мистецький арсенал" прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Дельта-Денюр" на підставі ч.1 ст. 30 Закону "Про публічні закупівлі".

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Крісла для презентацій (ДК 0212015 код 39111200-5 театральні крісла)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 100 020,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,10 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 жовтня 2017 13:30
Закінчення: 09 жовтня 2017 13:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25 шт
Крісла для презентацій (ДК 0212015 код 39111200-5 театральні крісла)
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, Київ, вул. Лаврська, 10-12
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2017 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 43 162,50
UAH з ПДВ
42 662,40
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Новий Стиль" 47 700,00
UAH з ПДВ
43 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА ПРЕМ'ЄРА" 80 040,00
UAH з ПДВ
80 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2017 11:48
Справка о несудимости.jpeg
05 жовтня 2017 15:32
Бібліотека відаткова.jpeg
05 жовтня 2017 15:32
Відсутність підстав.pdf
05 жовтня 2017 15:32
Наявність обладнання.pdf
05 жовтня 2017 15:32
Устав все страницы.pdf
05 жовтня 2017 15:32
Протокол на Епишева.pdf
05 жовтня 2017 15:32
приказ о назн.Епишева .JPG

Публічні документи

04 жовтня 2017 11:43
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

АТ "Новий Стиль"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА ПРЕМ'ЄРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
Переможець 42 662,40
UAH з ПДВ
11 жовтня 2017 17:25

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2017 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
42 662,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 23 10 17 4.pdf зміни до договору
30 жовтня 2017 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скан копія договору
Номер договору про закупівлю: 23/10/17/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/10/17/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 442 662,40
UAH з ПДВ