Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Об'єкти рекламного оформлення.
Очікувана вартість
4 869 600,00 UAH
UA-2017-09-19-000152-c ● eb10e4ca59004ffab9e9498b6c033c5e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ КБ ПРИВАТБАНК |
Код ЄДРПОУ: | 14360570 |
Вебсайт: | https://privatbank.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, UA , КИЇВ М обл., КИЇВ М, ВУЛ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО Д. 1Д |
Контактна особа: |
Ткачук Ганна Юріївна +380567161044 anna.tkachuk@privatbank.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2017 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2017 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2017 12:00 |
Очікувана вартість: | 4 869 600,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Стенди. Сегментні перегородки.
Тендерна документація
19 вересня 2017 09:13 |
Договір поставки для участника.docx |
19 вересня 2017 09:13 |
Оголошення про проведення торгів .doc |
19 вересня 2017 09:13 |
Тендерна документація на виробництво об_єктів рекламного оформлення стендів_ сегментних перегородок.doc |
19 вересня 2017 09:13 |
Підписаний_Оголошення про проведення торгів .pdf |
19 вересня 2017 09:13 |
Підписаний_Тендерна документація на виробництво.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Інформаційна та рекламна продукція |
Опис предмету закупівлі: |
Об'єкти рекламного оформлення. Стенди.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 42 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
12500 шт
Об'єкти рекламного оформлення. Стенди.
ДК 021:2015: 39294100-0 — Інформаційна та рекламна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, UA, КИЇВ М, КИЇВ М, ВУЛ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО Д. 1Д
Дата доставки:
31 жовтня 2017
—
31 жовтня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
документация
Дата подання: 20 вересня 2017 16:01
Дата відповіді: 21 вересня 2017 09:03
Здравствуйте, документы при подаче предложения какие прикреплять? или подавать только ценовое предложение?
Відповідь: Доброго дня!
Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника:
1. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей;
2. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
4. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
5. Копію протокольного рішення учасників (засновників, акціонерів, власників) про призначення директора та/або особи, яка підписує договір, довіреність (згідно зі статутними документами);
6. Контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);
7. Копії дозволів та ліцензій на провадження учасником певних видів діяльності
(копії діючих сертифікатів на виробництво)
8. Форми фінансової звітності за останній звітний період (для резидентів України - Ф-1, Ф-2).
Дякуємо за Ваше звернення!
Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника:
1. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей;
2. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
4. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
5. Копію протокольного рішення учасників (засновників, акціонерів, власників) про призначення директора та/або особи, яка підписує договір, довіреність (згідно зі статутними документами);
6. Контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);
7. Копії дозволів та ліцензій на провадження учасником певних видів діяльності
(копії діючих сертифікатів на виробництво)
8. Форми фінансової звітності за останній звітний період (для резидентів України - Ф-1, Ф-2).
Дякуємо за Ваше звернення!
доставка, монтаж
Дата подання: 21 вересня 2017 11:14
Дата відповіді: 21 вересня 2017 11:26
закупка подразумевает только доставку товара на склад заказчика или некоторые позиции нужно будет смонтировать?
Відповідь: Доброго дня!
Закупівля має на увазі тільки доставку товару на склад замовника.
Монтаж здійснюється Замовником самостійно.
Дякуємо за Ваше звернення!
Закупівля має на увазі тільки доставку товару на склад замовника.
Монтаж здійснюється Замовником самостійно.
Дякуємо за Ваше звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2017 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИРОБНИЧА КОМПАНIЯ ПРОСТIР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
2 894 040,00
UAH з ПДВ
|
2 557 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРІНГ-СЕРВІС" |
2 853 107,46
UAH з ПДВ
|
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМДИЗАЙНСЕРВІС" |
3 650 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ППМ" |
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Л-Арт" |
2 931 200,00
UAH з ПДВ
|
2 649 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРІНГ-СЕРВІС" #33808713 |
Переможець |
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2017 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт про укладання договору _обєкти рекламного оформлення_.pdf | укладений |
29 грудня 2017 12:02
|