Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електронне обладнання для двигунів і транспортних засобів
Очікувана вартість
883 334,00 UAH
UA-2017-08-09-000738-c ● c15e5baeaf7347f9bb15bfa15b2a1835
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328406 |
Місцезнаходження: | 79012, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2 |
Контактна особа: |
Бриндак Яна Юріївна 380322377779 e.tender.let@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2017 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2017 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2017 16:00 |
Очікувана вартість: | 883 334,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
22 серпня 2017 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2017 14:49 |
ДЕТ_04.08.17 електричне обладнання.doc |
22 серпня 2017 16:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2017 14:49 |
ДЕТ_04.08.17 електричне обладнання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-09-000738-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН", Код ЄДРПОУ:36440036
Дата подання: 19 вересня 2017 16:52
вимога про надання інфомації про причини анулювання пропозиції переможця електронних торгів; перегляд і скасування необґрунтованого рішення
ВИМОГА
Керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України „Про публічні закупівлі”, ВИМАГАЄМО надати інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ „ЛІТАН” заданим в технічній специфікації (Додаток №1 до документації електронних торгів) параметрам.
Зі свого боку, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ „ЛІТАН”, яка є найнижчою за результатами електронного аукціону, повністю відповідає вимогам документації електронних торгів, зокрема заявленим технічним параметрам, а також всім чинним в Україні нормам, ДСТУ, ГОСТам, тому рішення Замовника, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 15.09.2017р. № 202 щодо анулювання переможця електронних торгів на предмет закупівлі по Лоту № 1, – є незаконним, необґрунтованим, таким, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель: принципу максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об'єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також наголошуємо: учасник електронних торгів має право звернутися до компетентних контролюючих державних органів з метою перевірки дотримання Замовником правил, принципів, умов проведення оголошеної процедури електронних торгів, обґрунтованності і неупередженості прийнятих рішень за результатами процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України „Про публічні закупівлі”, ВИМАГАЄМО надати інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ „ЛІТАН” заданим в технічній специфікації (Додаток №1 до документації електронних торгів) параметрам.
Зі свого боку, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ „ЛІТАН”, яка є найнижчою за результатами електронного аукціону, повністю відповідає вимогам документації електронних торгів, зокрема заявленим технічним параметрам, а також всім чинним в Україні нормам, ДСТУ, ГОСТам, тому рішення Замовника, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 15.09.2017р. № 202 щодо анулювання переможця електронних торгів на предмет закупівлі по Лоту № 1, – є незаконним, необґрунтованим, таким, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель: принципу максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об'єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також наголошуємо: учасник електронних торгів має право звернутися до компетентних контролюючих державних органів з метою перевірки дотримання Замовником правил, принципів, умов проведення оголошеної процедури електронних торгів, обґрунтованності і неупередженості прийнятих рішень за результатами процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2017 17:09
Рішення про відхилення пропозиції було прийнято на основі висновку технічного відділу ЛКП "Львівелектротранс"
Відповідь на Вимогу щодо рішення Замовника
Номер вимоги: UA-2017-08-09-000738-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН", Код ЄДРПОУ:36440036
Дата подання: 27 вересня 2017 16:24
ВИМОГА
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ „ЛІТАН”, яка є найнижчою за результатами електронного аукціону, повністю відповідає вимогам документації електронних торгів, зокрема заявленим технічним параметрам, а також всім чинним в Україні нормам, ДСТУ, ГОСТам, тому рішення Замовника, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 15.09.2017р. № 202 щодо анулювання переможця електронних торгів на предмет закупівлі по Лоту № 1, – є незаконним, необґрунтованим, таким, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель: принципу максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об'єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до тендерної документації можна представити інший аналог, не гірше прототипу.
Торговий Дім «ЛІТАН» представив систему керування тяговими двигунами SDMC 103-01.03 з одним силовим блоком і незалежним керуванням двома групами по двох включених послідовно тяговими двигунамиами ТІ 022Н (ТІ 022, ТІ 023), з рекуперацією енергії у контактну мережу й із системою діагностики трамвая.
У зв'язку з високим ступенем інтеграції (5 мікропроцесорів) багато блоків, зазначені в технічній специфікації, інтегровані в силовий блок, багато функцій виконуються програмно, а зв'язок між вузлами здійснюється по CAN інтерфейсу (зменшується кількість джгутів).
У паспорті виробу SDMC 103-01.03 є наступні дані:
1) призначення системи;
2) технічні характеристики із граничними вхідними й вихідними параметрами;
3) список додаткових вузлів, які розташовуються в безпосередній близькості від виконавчих вузлів (педалей, контактів) і передають інформацію з CAN шини. Бортовий комп'ютер;
4) Список зовнішніх датчиків;
5) Список устаткування, пред'явленого в тендерній технічній специфікації, але не вхідний у стандартну поставку системи;
6) Гарантія на виріб.
Висновки технічних працівників ЛКП «Львівелектротранс» щодо системи SDMC 103-01.03 зроблені під призмою технічної реалізації й функцій вузлів системи КПТТ-6.
Нижче по пунктах відповідаємо на всі питання:
1. У паспорті виробу написаний “Максимальний вихідний струм у режимі ”С” однієї ланки, А 350”, тобто сумарно 700 А. Це максимально припустимий струм для трамваїв “Tatra КТ4” із причіпним вагоном. У системі SDMC-103-01.03 даний параметр змінюється програмно з бортового комп'ютера від 0 до 700А. Так що, установити струм обмеження 600А немає ніяких проблем.
2. По комплектності системи SDMC 103-01.03:
a) у п.4 технічної специфікації написано: “тяговий перетворювач -2 шт”, а от у паспорті виробу написано: “силовий блок - 1шт”. У силовому блоці керування MFI-550/05-02C фізично є два тягових перетворювачі, по одному на групу двигунів. Кожний перетворювач має свої IGBT- транзистори, драйвера й схему керування.
б) так як силовий блок керування має один загальний силовий вхід, доцільніше використовувати один могутніший радіореактор, замість двох малопотужних.
в) у паспорті виробу написано, що поставляється педаль ходу, педаль гальма й педаль безпеки. Зрозуміло, що по одному кожного виду.
г) транспортний бортовий комп'ютер “ InBus-103G” з кольоровим восьмидюймовим монітором і дозвільною здатністю 800х480 розроблений разом з Fujitsu і Hitachi (Японія). Даний комп'ютер не комерційний, а виробляється під замовлення вищевказаних фірм і для наших потреб. В інтернеті інформацій на нього немає. Параметри аналогічні німецькому комп'ютеру ЕТС 2-084.
д,е,є ) датчики, зазначені в паспорті, є зовнішніми датчиками й мають інше призначення, ніж у прототипі.
Дані датчики використовуються тільки для виміру споживаної й рекуперованої електроенергії.
зазначений у пункті 2.д) датчик з номінальним струмом 1000 А обраний з необґрунтовано більшим запасом, тому що, відповідно до умов тендера, автоматичний вимикач має номінальний струм 250А, повинен спрацьовувати при 750 А. Датчик, що поставляється нами, має номінальний струм 500А, а максимально дозволяє вимірювати струм до 1000А.
Зазначений у пункті 2.е) датчик, дійсно 1 шт. і використовується для виміру струму бортового акумулятора 24 В.
Зазначений у пункті 2.є) датчик LV100/SP84 із практики має дуже низьку надійність і часто виходить із ладу. Датчик UCN розроблений і виробляється «Інформбізнес»(Молдавія). Працює в діапазоні 100 до 4500 В и має високу надійність.
У реальності всі датчики, відповідальні за контроль і керування силовими вузлами перебувають у силовому блоці керування й окреми специфіцировати їх не було необхідності.
ж) Також як і в пункті 2.е), виходячи з того, що є один загальний вхід силового модуля керування, замість двох гальмівних резисторів, використовується один, але потужніший.
Сподіваюсь, що ми детально відповіли на всі висновки фахівців «Львівелектротранс» і це сприятиме відміні нашої дискваліфікації.
У разі відмови Замовника в задовільнені нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутися до компетентних контролюючих державних органів з метою перевірки дотримання Замовником правил, принципів, умов проведення оголошеної процедури електронних торгів, обґрунтованності і неупередженості прийнятих рішень за результатами процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до тендерної документації можна представити інший аналог, не гірше прототипу.
Торговий Дім «ЛІТАН» представив систему керування тяговими двигунами SDMC 103-01.03 з одним силовим блоком і незалежним керуванням двома групами по двох включених послідовно тяговими двигунамиами ТІ 022Н (ТІ 022, ТІ 023), з рекуперацією енергії у контактну мережу й із системою діагностики трамвая.
У зв'язку з високим ступенем інтеграції (5 мікропроцесорів) багато блоків, зазначені в технічній специфікації, інтегровані в силовий блок, багато функцій виконуються програмно, а зв'язок між вузлами здійснюється по CAN інтерфейсу (зменшується кількість джгутів).
У паспорті виробу SDMC 103-01.03 є наступні дані:
1) призначення системи;
2) технічні характеристики із граничними вхідними й вихідними параметрами;
3) список додаткових вузлів, які розташовуються в безпосередній близькості від виконавчих вузлів (педалей, контактів) і передають інформацію з CAN шини. Бортовий комп'ютер;
4) Список зовнішніх датчиків;
5) Список устаткування, пред'явленого в тендерній технічній специфікації, але не вхідний у стандартну поставку системи;
6) Гарантія на виріб.
Висновки технічних працівників ЛКП «Львівелектротранс» щодо системи SDMC 103-01.03 зроблені під призмою технічної реалізації й функцій вузлів системи КПТТ-6.
Нижче по пунктах відповідаємо на всі питання:
1. У паспорті виробу написаний “Максимальний вихідний струм у режимі ”С” однієї ланки, А 350”, тобто сумарно 700 А. Це максимально припустимий струм для трамваїв “Tatra КТ4” із причіпним вагоном. У системі SDMC-103-01.03 даний параметр змінюється програмно з бортового комп'ютера від 0 до 700А. Так що, установити струм обмеження 600А немає ніяких проблем.
2. По комплектності системи SDMC 103-01.03:
a) у п.4 технічної специфікації написано: “тяговий перетворювач -2 шт”, а от у паспорті виробу написано: “силовий блок - 1шт”. У силовому блоці керування MFI-550/05-02C фізично є два тягових перетворювачі, по одному на групу двигунів. Кожний перетворювач має свої IGBT- транзистори, драйвера й схему керування.
б) так як силовий блок керування має один загальний силовий вхід, доцільніше використовувати один могутніший радіореактор, замість двох малопотужних.
в) у паспорті виробу написано, що поставляється педаль ходу, педаль гальма й педаль безпеки. Зрозуміло, що по одному кожного виду.
г) транспортний бортовий комп'ютер “ InBus-103G” з кольоровим восьмидюймовим монітором і дозвільною здатністю 800х480 розроблений разом з Fujitsu і Hitachi (Японія). Даний комп'ютер не комерційний, а виробляється під замовлення вищевказаних фірм і для наших потреб. В інтернеті інформацій на нього немає. Параметри аналогічні німецькому комп'ютеру ЕТС 2-084.
д,е,є ) датчики, зазначені в паспорті, є зовнішніми датчиками й мають інше призначення, ніж у прототипі.
Дані датчики використовуються тільки для виміру споживаної й рекуперованої електроенергії.
зазначений у пункті 2.д) датчик з номінальним струмом 1000 А обраний з необґрунтовано більшим запасом, тому що, відповідно до умов тендера, автоматичний вимикач має номінальний струм 250А, повинен спрацьовувати при 750 А. Датчик, що поставляється нами, має номінальний струм 500А, а максимально дозволяє вимірювати струм до 1000А.
Зазначений у пункті 2.е) датчик, дійсно 1 шт. і використовується для виміру струму бортового акумулятора 24 В.
Зазначений у пункті 2.є) датчик LV100/SP84 із практики має дуже низьку надійність і часто виходить із ладу. Датчик UCN розроблений і виробляється «Інформбізнес»(Молдавія). Працює в діапазоні 100 до 4500 В и має високу надійність.
У реальності всі датчики, відповідальні за контроль і керування силовими вузлами перебувають у силовому блоці керування й окреми специфіцировати їх не було необхідності.
ж) Також як і в пункті 2.е), виходячи з того, що є один загальний вхід силового модуля керування, замість двох гальмівних резисторів, використовується один, але потужніший.
Сподіваюсь, що ми детально відповіли на всі висновки фахівців «Львівелектротранс» і це сприятиме відміні нашої дискваліфікації.
У разі відмови Замовника в задовільнені нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутися до компетентних контролюючих державних органів з метою перевірки дотримання Замовником правил, принципів, умов проведення оголошеної процедури електронних торгів, обґрунтованності і неупередженості прийнятих рішень за результатами процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2017 14:39
Ви не підтвердили, що блок імпульсивних перетворювачів, який пропонується, має можливість переходу до керування асинхронними ТЕД потужністю до 120кВт.
Відповідь на вимогу учасника
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Електронне обладнання для двигунів і транспортних засобів |
Опис предмету закупівлі: |
ЛОТ 1
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 833 334,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 333,34 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 шт
Електронне обладнання для двигунів і транспортних засобів
ДК 021:2015: 31610000-5 — Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79012, Україна, Львівська область, Львів, Сахарова, 2
Дата доставки:
30 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2017 14:49 |
Договір лот 1 КСКТЕП.docx |
09 серпня 2017 14:49 |
Додаток 1 до ДЕТ лот №1 КПТТ-6.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" #36440036 |
Відхилено |
802 225,00
UAH
|
15 вересня 2017 15:20
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОАПАРАТНИЙ ЗАВОД" #14281020 |
Переможець |
807 999,00
UAH
|
29 вересня 2017 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2017 10:25
|
Договір 392 ЗЕАЗ.PDF | укладений |
17 жовтня 2017 09:36
|