Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015– 33600000-6 – Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
517 800,00 UAH
UA-2017-08-01-001659-b fb416666e1664cf598cc987ff88a1b6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бичковська

+380412438665 tender_in@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центральна міська лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 01992127
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Велика Бердичівська 70
Контактна особа: Ольга Бичковська
+380412438665
tender_in@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2017 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2017 17:00
Очікувана вартість: 517 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

01 серпня 2017 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2017 15:22
Документація орфанні, трансплантовані.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-01-001659-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:33239630
Дата подання: 23 серпня 2017 11:32
не правомірне відхилення пропозиції ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
Згідно протоколу відхилення переможця №62 від 22.08.2017 року тендерним комітетом КУ Центральна міська лікарня №1 було відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме : в наданій учасником тендерній пропозиції відсутній Висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу. Учасник не підтвердив свою можливість і готовність виконати всі вимоги замовника, зазначені у п.2 Додатку2 «Технічні вимоги (специфікація) та п.3.9» Додатку 3 ТД кваліфікаційним та іншим вимогам.
Приватне акціонерне товариство «Медфарком-Центр» повідомляє, що у Тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання Учасником Висновку про якість ввезеного в Україну лікарського засобу. Згідно п.2 Додатку №2 ТД Замовника зазначене наступне: «Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ та підтверджуватися сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством (завірені належним чином копії надаються на кожну окрему партію товару при доставці), а що стосується п.3.9 Додатку 3 ТД – «скановані копії сертифікату відповідності або Сертифікату якості виробника або іншого документу, який підтверджує, що якість товару відповідає встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ. Приватним акціонерним товариством «Медфарком-Центр» у своїй пропозиції по лоту №2 було надано: Сертифікат аналізу на лікарський засіб, чим наша компанія і підтвердила відповідність технічним вимогам Замовника, які зазначено у Додатку №2 та п.3.9 Додатку №3.
Вважаємо, що Замовником при оцінці пропозицій було порушено статтю 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та звертаємось з вимогою:
1. Скасувати рішення щодо визнечення переможцем ТОВ «Людмила-Фарм»;
2. Здійснити повторну оцінку пропозиції ПрАТ «Медфарком-Центр».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2017 12:18
У скарзі на неправомірне відхилення пропозиції ПрАТ «Медфармком-центр» особисто посилається на те, що КУ Центральна міська лікарня № 1 м.Житомира в тендерній документації зазначила наступне: «Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ та підтверджуватися сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством …».
Частина друга статті 17 Закону України «Про лікарські засоби» визначає, що контроль за ввезенням на територію України лікарських засобів здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері контролю якості та безпеки лікарських засобів. Усі лікарські засоби, що ввозяться на митну територію України з метою їх подальшої реалізації (торгівлі) або використання у виробництві готових лікарських засобів, підлягають державному контролю якості, тобто передбачає обов´язкове надання висновку про якість ввезеного в Україну лікарського засобу.
Всі шість учасників, крім скаржника, подали у своїх пропозиціях як сертифікати аналізу, так і висновки про якість ввезеного в Україну лікарського засобу «Програф».
Таким чином, скарга ПрАТ «Медфармком-центр» на неправомірне відхилення його пропозицій є безпідставною.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Пульмозим
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 111 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 555,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 серпня 2017 12:38
Закінчення: 17 серпня 2017 13:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 пач
Пульмозим
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 70
Дата доставки: 01 вересня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2017 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БАДМ 83 072,87
UAH з ПДВ
79 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 83 072,87
UAH з ПДВ
83 072,87
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 84 423,00
UAH з ПДВ
79 929,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 84 548,10
UAH з ПДВ
79 936,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2017 14:28
Акцепт UA-2017-08-01-001659-b.pdf
17 серпня 2017 15:51
Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2017 15:53
ТЧ.pdf
16 серпня 2017 15:53
КЧ.pdf

Публічні документи

16 серпня 2017 15:41
ТЧ.pdf
16 серпня 2017 15:41
КЧ.pdf

Публічні документи

15 серпня 2017 11:02
пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БАДМ

ТОВ "БаДМ"

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БАДМ
#31816235
Переможець 79 928,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2017 15:06

Документи

22 серпня 2017 15:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2017 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БАДМ
#31816235
79 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2017 15:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2017 23:07
додаткова угода 1 до договору 23.PDF зміни до договору
30 грудня 2017 23:06
Електронний підпис укладений
05 вересня 2017 15:10
Договор 23 Пульмозим БАДМ.PDF укладений
05 вересня 2017 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та в звязку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків внести до Договору № 23 від 04.09.2017р. наступні зміни 1. Зменшити суму договору на 0 грн 29 коп. (двадцять девять коп.), в т.ч. ПДВ -0,01 коп 2. Загальна сума договору становить 79927,71 грн. (сімдесят девять тисяч девятсот двадцять сім грн 71 коп.) в т.ч ПДВ - 5228,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 79 927,71
UAH з ПДВ