Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель міста Києва по об’єктах комунальної власності, що перебувають у господарському віданні (на балансі) комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація» (в тому числі: лоти 1-5)
Очікувана вартість
1 245 000,00 UAH
UA-2017-07-21-000836-a 0e524de2269d4b47a505d664f60d7484
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стангріт Тетяна Вікторівна

380442880945 dzr-tender@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26199097
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Контактна особа: Стангріт Тетяна Вікторівна
380442880945
dzr-tender@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2017 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2017 17:00
Очікувана вартість: 1 245 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стангріт Тетяна Вікторівна, секретар тендерного комітету, вул. Хрещатик, 32-а, каб.406, м. Київ, 01601, тел. (044) 288-09-45, факс (044) 279-46-37, dzr-tender@kievcity.gov.ua. З питань технічної частини предмету закупівлі звертатися до: Кулаковського Юрія Петровича, заступника директора Департаменту, тел. (044) 278-39-91. Обсяг надання послуг: технічна документація із землеустрою в 2-х прим. по кожному об’єкту комунальної власності.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

21 липня 2017 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2017 16:16
проект договору Інв_КП2.doc
21 липня 2017 15:34
ТД Інв_КП2.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: в Оболонському районі міста Києва (3 об’єкти)
Опис предмету закупівлі:
лот 2: в Оболонському районі міста Києва (3 об’єкти):
- вул. Автозаводська, 77-а площею 0,02 га (обліковий код 78:047:0013);
- вул. Зої Гайдай, 5 (літера Б) площею 0,02 га (обліковий код 78:046:0042);
- просп. Рокосовського, 2-а (літера А) площею 0,08 га (обліковий код 78:014:0050)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 450,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 900 UAH

Аукціон

Початок: 11 серпня 2017 13:41
Закінчення: 11 серпня 2017 14:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 посл
в Оболонському районі міста Києва (3 об’єкти)
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик,32-а, м. Київ
Дата доставки: 01 листопада 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2017 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин" 89 500,00
UAH з ПДВ
89 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2017 15:59
Тенд.пропоз._Лот2.pdf

Публічні документи

21 серпня 2017 10:49
довідки.pdf
10 серпня 2017 16:47
Електронний підпис
10 серпня 2017 16:17
Підписаний_G0817-7181-GL_tender.pdf
10 серпня 2017 16:17
проект договору.pdf
10 серпня 2017 16:17
ліцензія.pdf
10 серпня 2017 16:17
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"

КП "КМЦЗК та ПЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі"
#32073242
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2017 13:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2017 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі"
#32073242
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 18:11
ду7 дог448.pdf укладений
04 грудня 2018 17:59
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2018 17:55
ду6 дог448.pdf зміни до договору
04 грудня 2018 17:53
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2018 17:42
лист КП КМЦ про продовження терміну надання послуг до 15_12_2018_інвентаризація.pdf зміни до договору
26 червня 2018 17:41
додаткова угода 5 до договору 448.pdf зміни до договору
26 червня 2018 17:41
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2018 11:21
додаткова угода 4 до договору 448.pdf зміни до договору
17 січня 2018 18:00
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 15:05
лист КП КМЦ про продовження терміну надання послуг на 2018_інвентаризація.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 14:51
додаткова угода 3 до договору 448.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 14:51
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 15:52
додаткова угода 2 до договору 448.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 15:50
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2017 15:53
лист КП КМЦ про перенесення терміну надання послуг.pdf зміни до договору
31 жовтня 2017 15:50
додаткова угода до договору 448 КП КМЦ лот 2 Інв_КП2.pdf зміни до договору
31 жовтня 2017 15:50
Електронний підпис укладений
04 вересня 2017 17:27
договір 448 КП КМЦ лот 2 Інв_КП2.pdf укладений
04 вересня 2017 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено термін надання послуг до 15.12.2017
Номер договору про закупівлю: 448
Договір:
Номер додаткової угоди: 448
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну надання послуг до 31.12.2017 та розподіл послуг на етапи
Номер договору про закупівлю: 448
Договір:
Номер додаткової угоди: 448
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк надання послуг до 30.06.2018 та строк дії договору до 31.12.2018
Номер договору про закупівлю: 448
Договір:
Номер додаткової угоди: 448
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підтвердження вартості послуг, які будуть надаватись у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 448
Договір:
Номер додаткової угоди: 448
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк надання послуг до 15.12.2018р.
Номер договору про закупівлю: 448
Договір:
Номер додаткової угоди: 448
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі послуг та вартості договору
Номер договору про закупівлю: 448
Договір:
Номер додаткової угоди: 448
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 70 200,00
UAH