Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
препарати лікарські – 3 лоти: Лот №1 – севофлуран; Лот №2 – імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G; Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G
Очікувана вартість
1 654 068,21 UAH
UA-2017-07-17-000061-a ● 5c29b17c67ee419385873a9c2bc5923f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1 |
Контактна особа: |
Шадура Олена Михайлівна +380675963609 lenatender1@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2017 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2017 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 654 068,21 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби протягом 2017 року
Тендерна документація
17 липня 2017 10:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2017 10:43 |
Додаток 3 медико-технічні вимоги.docx | |
17 липня 2017 10:43 |
Додаток 2 проект договоур поставки.docx | |
17 липня 2017 10:43 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx | |
17 липня 2017 10:43 |
ТД ліки.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-17-000061-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Нові Біотехнології, Код ЄДРПОУ:36590475
Дата подання: 21 липня 2017 12:20
Гарантійний лист
Відповідно до підпункту 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю по предмету «Фармацевтична продукція код ДК 021:2015 – 33600000-6 (препарати лікарські – 3 лоти: Лот №1 – севофлуран; Лот №2 – імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G; Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G)», затвердженої рішенням тендерного комітету замовника, Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України від 17 липня 2017 року, учасники повинні надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.
Вважаємо, що таке формулювання стосовно лоту №1 – севофлуран потребує змін.
Замовник не обґрунтував, на яких законних підставах не можуть взяти участь у тендері учасники, що не мають прямих договірних відносин з виробником / не отримали від виробника статус дилера, дистриб’ютора, представника, проте володіють предметом закупівлі разом із документами на товар (у т. ч. сертифікатом відповідності, виданим виробником, висновком про якість лікзасобу).
Не зрозуміло також, чому учасники, які не входять до кола осіб, зазначених у підпункті 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, проте:
- є ліцензованими на продаж лікарських засобів,
- мають у власності на території України предмет закупівлі, якість і походження якого підтверджена документами відповідних державних органів, не можуть гарантувати постачання товару замовнику?
Якщо замовник має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, тоді варто пам’ятати, що для «Севорану» і «Севофлурану» (єдиних зареєстрованих в Україні лікарських засобів з міжнародним непатентованим найменуванням «севофлуран») як ліків іноземного виробництва визначальним є не гарантійний лист від виробника / його представництва, дистриб’ютора, дилера, а висновок Держлікслужби про якість ввезених лікарських засобів, який відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902, видається з метою недопущення обігу фальсифікованих, неякісних та незареєстрованих лікарських засобів і для подальшої реалізації (торгівлі) імпортованих лікарських засобів (пункти 1, 5).
Без відповідного висновку продаж імпортованих медикаментів, не дивлячись на наявність в учасників гарантійних листів від виробника, законним шляхом є неможливим.
Відповідно до законодавства України згаданий висновок є єдиним документом, який засвідчує імпорт якісних або фальсифікованих лікарських засобів. Інші документи на зразок гарантійних листів свідчитимуть про те, що замовник ставить під сумнів повноваження Держлікслужби щодо контролю якості ліків, які ввозяться в Україну, і заперечує встановлений механізм державного контролю у цій сфері.
На додаток, просимо звернути увагу на рішення Антимонопольного комітету України від 31.03.2016 №618-р/пк-ск, у якому орган оскарження дійшов висновку про необґрунтованість та документальну відсутність у замовника необхідності встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійного листа. Такі дії замовника, зазначає Антимонопольний комітет України, порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що скаржником у рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 була особа, яка безпосередньо не пов’язана із виробником (його представництвом / філією), не була представником / дилером / дистриб’ютором виробника, однак володіла предметом закупівлі, а отже і була готова забезпечити потребу замовника у ліках. Як випливає із рішення Антимонопольного комітету України, заяву скаржника було задоволено, а дії замовника визнано протиправними.
Тому, просимо Національну дитячу спеціалізовану лікарню «ОХМАТДИТ» МОЗ України стосовно лоту №1 – севофлуран внести зміни у підпункт 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачивши як альтернативу надання гарантійного листа тими учасниками, які не представляють виробника, однак мають на території України товар, належним чином імпортований та перевірений на якість.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що таке формулювання стосовно лоту №1 – севофлуран потребує змін.
Замовник не обґрунтував, на яких законних підставах не можуть взяти участь у тендері учасники, що не мають прямих договірних відносин з виробником / не отримали від виробника статус дилера, дистриб’ютора, представника, проте володіють предметом закупівлі разом із документами на товар (у т. ч. сертифікатом відповідності, виданим виробником, висновком про якість лікзасобу).
Не зрозуміло також, чому учасники, які не входять до кола осіб, зазначених у підпункті 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, проте:
- є ліцензованими на продаж лікарських засобів,
- мають у власності на території України предмет закупівлі, якість і походження якого підтверджена документами відповідних державних органів, не можуть гарантувати постачання товару замовнику?
Якщо замовник має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, тоді варто пам’ятати, що для «Севорану» і «Севофлурану» (єдиних зареєстрованих в Україні лікарських засобів з міжнародним непатентованим найменуванням «севофлуран») як ліків іноземного виробництва визначальним є не гарантійний лист від виробника / його представництва, дистриб’ютора, дилера, а висновок Держлікслужби про якість ввезених лікарських засобів, який відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902, видається з метою недопущення обігу фальсифікованих, неякісних та незареєстрованих лікарських засобів і для подальшої реалізації (торгівлі) імпортованих лікарських засобів (пункти 1, 5).
Без відповідного висновку продаж імпортованих медикаментів, не дивлячись на наявність в учасників гарантійних листів від виробника, законним шляхом є неможливим.
Відповідно до законодавства України згаданий висновок є єдиним документом, який засвідчує імпорт якісних або фальсифікованих лікарських засобів. Інші документи на зразок гарантійних листів свідчитимуть про те, що замовник ставить під сумнів повноваження Держлікслужби щодо контролю якості ліків, які ввозяться в Україну, і заперечує встановлений механізм державного контролю у цій сфері.
На додаток, просимо звернути увагу на рішення Антимонопольного комітету України від 31.03.2016 №618-р/пк-ск, у якому орган оскарження дійшов висновку про необґрунтованість та документальну відсутність у замовника необхідності встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійного листа. Такі дії замовника, зазначає Антимонопольний комітет України, порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що скаржником у рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 була особа, яка безпосередньо не пов’язана із виробником (його представництвом / філією), не була представником / дилером / дистриб’ютором виробника, однак володіла предметом закупівлі, а отже і була готова забезпечити потребу замовника у ліках. Як випливає із рішення Антимонопольного комітету України, заяву скаржника було задоволено, а дії замовника визнано протиправними.
Тому, просимо Національну дитячу спеціалізовану лікарню «ОХМАТДИТ» МОЗ України стосовно лоту №1 – севофлуран внести зміни у підпункт 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачивши як альтернативу надання гарантійного листа тими учасниками, які не представляють виробника, однак мають на території України товар, належним чином імпортований та перевірений на якість.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2017 12:39
Відповідно до підпункту 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю по предмету «Фармацевтична продукція код ДК 021:2015 – 33600000-6 (препарати лікарські – 3 лоти: Лот №1 – севофлуран; Лот №2 – імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G; Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G)», затвердженої рішенням тендерного комітету замовника, Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України від 17 липня 2017 року, учасники повинні надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.
Вважаємо, що таке формулювання стосовно лоту №1 – севофлуран потребує змін.
Замовник не обґрунтував, на яких законних підставах не можуть взяти участь у тендері учасники, що не мають прямих договірних відносин з виробником / не отримали від виробника статус дилера, дистриб’ютора, представника, проте володіють предметом закупівлі разом із документами на товар (у т. ч. сертифікатом відповідності, виданим виробником, висновком про якість лікзасобу).
Не зрозуміло також, чому учасники, які не входять до кола осіб, зазначених у підпункті 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, проте:
- є ліцензованими на продаж лікарських засобів,
- мають у власності на території України предмет закупівлі, якість і походження якого підтверджена документами відповідних державних органів, не можуть гарантувати постачання товару замовнику?
Якщо замовник має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, тоді варто пам’ятати, що для «Севорану» і «Севофлурану» (єдиних зареєстрованих в Україні лікарських засобів з міжнародним непатентованим найменуванням «севофлуран») як ліків іноземного виробництва визначальним є не гарантійний лист від виробника / його представництва, дистриб’ютора, дилера, а висновок Держлікслужби про якість ввезених лікарських засобів, який відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902, видається з метою недопущення обігу фальсифікованих, неякісних та незареєстрованих лікарських засобів і для подальшої реалізації (торгівлі) імпортованих лікарських засобів (пункти 1, 5).
Без відповідного висновку продаж імпортованих медикаментів, не дивлячись на наявність в учасників гарантійних листів від виробника, законним шляхом є неможливим.
Відповідно до законодавства України згаданий висновок є єдиним документом, який засвідчує імпорт якісних або фальсифікованих лікарських засобів. Інші документи на зразок гарантійних листів свідчитимуть про те, що замовник ставить під сумнів повноваження Держлікслужби щодо контролю якості ліків, які ввозяться в Україну, і заперечує встановлений механізм державного контролю у цій сфері.
На додаток, просимо звернути увагу на рішення Антимонопольного комітету України від 31.03.2016 №618-р/пк-ск, у якому орган оскарження дійшов висновку про необґрунтованість та документальну відсутність у замовника необхідності встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійного листа. Такі дії замовника, зазначає Антимонопольний комітет України, порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що скаржником у рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 була особа, яка безпосередньо не пов’язана із виробником (його представництвом / філією), не була представником / дилером / дистриб’ютором виробника, однак володіла предметом закупівлі, а отже і була готова забезпечити потребу замовника у ліках. Як випливає із рішення Антимонопольного комітету України, заяву скаржника було задоволено, а дії замовника визнано протиправними.
Тому, просимо Національну дитячу спеціалізовану лікарню «ОХМАТДИТ» МОЗ України стосовно лоту №1 – севофлуранвнести зміни у підпункт 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачивши як альтернативу надання гарантійного листа тими учасниками, які не представляють виробника, однак мають на території України товар, належним чином імпортований та перевірений на якість.
Відповідь:Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України розглянув Вашу вимогу в частині вилучення вимоги про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовниката повідомляє, що вона є безпідставною та необґрунтованою та не зрозуміло чому вона стосується виключно препарату, який Замовник планує придбати полоту №1 – севофлуран.
Передусім варто зазначити, що усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводить протягом 2017 року містять вимогу щодо надання зазначеного вище учасника та передусім дійсно спрямовані здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлення закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції наша установа отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості належної якості та з належним строком придатності.
Досягти аналогічного результаті при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим.
Крім цього, незрозумілими є Вашіаргументи в частині практики Антимонопольного комітетуУкраїни, оскількивстановленавимогащодонаданнягарантійного листа надаєможливість Вам як потенційноможливомуучасникунадатиданий лист не лишевідвиробника товару, а й відйогопредставника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушення, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх.
У зв’язку з цим, тендерним комітетом НДСЛ «Охматдит» МОЗ України прийнято рішення про залишення Вашої вимоги без задоволення.
Вважаємо, що таке формулювання стосовно лоту №1 – севофлуран потребує змін.
Замовник не обґрунтував, на яких законних підставах не можуть взяти участь у тендері учасники, що не мають прямих договірних відносин з виробником / не отримали від виробника статус дилера, дистриб’ютора, представника, проте володіють предметом закупівлі разом із документами на товар (у т. ч. сертифікатом відповідності, виданим виробником, висновком про якість лікзасобу).
Не зрозуміло також, чому учасники, які не входять до кола осіб, зазначених у підпункті 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, проте:
- є ліцензованими на продаж лікарських засобів,
- мають у власності на території України предмет закупівлі, якість і походження якого підтверджена документами відповідних державних органів, не можуть гарантувати постачання товару замовнику?
Якщо замовник має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, тоді варто пам’ятати, що для «Севорану» і «Севофлурану» (єдиних зареєстрованих в Україні лікарських засобів з міжнародним непатентованим найменуванням «севофлуран») як ліків іноземного виробництва визначальним є не гарантійний лист від виробника / його представництва, дистриб’ютора, дилера, а висновок Держлікслужби про якість ввезених лікарських засобів, який відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902, видається з метою недопущення обігу фальсифікованих, неякісних та незареєстрованих лікарських засобів і для подальшої реалізації (торгівлі) імпортованих лікарських засобів (пункти 1, 5).
Без відповідного висновку продаж імпортованих медикаментів, не дивлячись на наявність в учасників гарантійних листів від виробника, законним шляхом є неможливим.
Відповідно до законодавства України згаданий висновок є єдиним документом, який засвідчує імпорт якісних або фальсифікованих лікарських засобів. Інші документи на зразок гарантійних листів свідчитимуть про те, що замовник ставить під сумнів повноваження Держлікслужби щодо контролю якості ліків, які ввозяться в Україну, і заперечує встановлений механізм державного контролю у цій сфері.
На додаток, просимо звернути увагу на рішення Антимонопольного комітету України від 31.03.2016 №618-р/пк-ск, у якому орган оскарження дійшов висновку про необґрунтованість та документальну відсутність у замовника необхідності встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійного листа. Такі дії замовника, зазначає Антимонопольний комітет України, порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що скаржником у рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 була особа, яка безпосередньо не пов’язана із виробником (його представництвом / філією), не була представником / дилером / дистриб’ютором виробника, однак володіла предметом закупівлі, а отже і була готова забезпечити потребу замовника у ліках. Як випливає із рішення Антимонопольного комітету України, заяву скаржника було задоволено, а дії замовника визнано протиправними.
Тому, просимо Національну дитячу спеціалізовану лікарню «ОХМАТДИТ» МОЗ України стосовно лоту №1 – севофлуранвнести зміни у підпункт 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачивши як альтернативу надання гарантійного листа тими учасниками, які не представляють виробника, однак мають на території України товар, належним чином імпортований та перевірений на якість.
Відповідь:Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України розглянув Вашу вимогу в частині вилучення вимоги про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовниката повідомляє, що вона є безпідставною та необґрунтованою та не зрозуміло чому вона стосується виключно препарату, який Замовник планує придбати полоту №1 – севофлуран.
Передусім варто зазначити, що усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводить протягом 2017 року містять вимогу щодо надання зазначеного вище учасника та передусім дійсно спрямовані здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлення закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції наша установа отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості належної якості та з належним строком придатності.
Досягти аналогічного результаті при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим.
Крім цього, незрозумілими є Вашіаргументи в частині практики Антимонопольного комітетуУкраїни, оскількивстановленавимогащодонаданнягарантійного листа надаєможливість Вам як потенційноможливомуучасникунадатиданий лист не лишевідвиробника товару, а й відйогопредставника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушення, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх.
У зв’язку з цим, тендерним комітетом НДСЛ «Охматдит» МОЗ України прийнято рішення про залишення Вашої вимоги без задоволення.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G |
Опис предмету закупівлі: |
процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби протягом 2017 року
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 859 537,56 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 300,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
570 шт
Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Дата доставки:
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД "БІОФАРМА" #39071152 |
Переможець |
781 395,90
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2017 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2018 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2017 10:29
|
Договір № 18.08.3 від 18.08.2017 Біовен моно 50 Біофарма.pdf | укладений |
19 серпня 2017 10:28
|