Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

препарати лікарські – 3 лоти: Лот №1 – севофлуран; Лот №2 – імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G; Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G
Очікувана вартість
1 654 068,21 UAH
UA-2017-07-17-000061-a 5c29b17c67ee419385873a9c2bc5923f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2017 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2017 11:00
Очікувана вартість: 1 654 068,21 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби протягом 2017 року

Тендерна документація

17 липня 2017 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2017 10:43
Додаток 3 медико-технічні вимоги.docx
17 липня 2017 10:43
Додаток 2 проект договоур поставки.docx
17 липня 2017 10:43
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx
17 липня 2017 10:43
ТД ліки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-17-000061-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Нові Біотехнології, Код ЄДРПОУ:36590475
Дата подання: 21 липня 2017 12:20
Гарантійний лист
Відповідно до підпункту 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю по предмету «Фармацевтична продукція код ДК 021:2015 – 33600000-6 (препарати лікарські – 3 лоти: Лот №1 – севофлуран; Лот №2 – імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G; Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G)», затвердженої рішенням тендерного комітету замовника, Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України від 17 липня 2017 року, учасники повинні надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.
Вважаємо, що таке формулювання стосовно лоту №1 – севофлуран потребує змін.
Замовник не обґрунтував, на яких законних підставах не можуть взяти участь у тендері учасники, що не мають прямих договірних відносин з виробником / не отримали від виробника статус дилера, дистриб’ютора, представника, проте володіють предметом закупівлі разом із документами на товар (у т. ч. сертифікатом відповідності, виданим виробником, висновком про якість лікзасобу).
Не зрозуміло також, чому учасники, які не входять до кола осіб, зазначених у підпункті 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, проте:
- є ліцензованими на продаж лікарських засобів,
- мають у власності на території України предмет закупівлі, якість і походження якого підтверджена документами відповідних державних органів, не можуть гарантувати постачання товару замовнику?
Якщо замовник має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, тоді варто пам’ятати, що для «Севорану» і «Севофлурану» (єдиних зареєстрованих в Україні лікарських засобів з міжнародним непатентованим найменуванням «севофлуран») як ліків іноземного виробництва визначальним є не гарантійний лист від виробника / його представництва, дистриб’ютора, дилера, а висновок Держлікслужби про якість ввезених лікарських засобів, який відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902, видається з метою недопущення обігу фальсифікованих, неякісних та незареєстрованих лікарських засобів і для подальшої реалізації (торгівлі) імпортованих лікарських засобів (пункти 1, 5).
Без відповідного висновку продаж імпортованих медикаментів, не дивлячись на наявність в учасників гарантійних листів від виробника, законним шляхом є неможливим.
Відповідно до законодавства України згаданий висновок є єдиним документом, який засвідчує імпорт якісних або фальсифікованих лікарських засобів. Інші документи на зразок гарантійних листів свідчитимуть про те, що замовник ставить під сумнів повноваження Держлікслужби щодо контролю якості ліків, які ввозяться в Україну, і заперечує встановлений механізм державного контролю у цій сфері.
На додаток, просимо звернути увагу на рішення Антимонопольного комітету України від 31.03.2016 №618-р/пк-ск, у якому орган оскарження дійшов висновку про необґрунтованість та документальну відсутність у замовника необхідності встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійного листа. Такі дії замовника, зазначає Антимонопольний комітет України, порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що скаржником у рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 була особа, яка безпосередньо не пов’язана із виробником (його представництвом / філією), не була представником / дилером / дистриб’ютором виробника, однак володіла предметом закупівлі, а отже і була готова забезпечити потребу замовника у ліках. Як випливає із рішення Антимонопольного комітету України, заяву скаржника було задоволено, а дії замовника визнано протиправними.
Тому, просимо Національну дитячу спеціалізовану лікарню «ОХМАТДИТ» МОЗ України стосовно лоту №1 – севофлуран внести зміни у підпункт 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачивши як альтернативу надання гарантійного листа тими учасниками, які не представляють виробника, однак мають на території України товар, належним чином імпортований та перевірений на якість.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2017 12:39
Відповідно до підпункту 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю по предмету «Фармацевтична продукція код ДК 021:2015 – 33600000-6 (препарати лікарські – 3 лоти: Лот №1 – севофлуран; Лот №2 – імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G; Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G)», затвердженої рішенням тендерного комітету замовника, Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України від 17 липня 2017 року, учасники повинні надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.
Вважаємо, що таке формулювання стосовно лоту №1 – севофлуран потребує змін.
Замовник не обґрунтував, на яких законних підставах не можуть взяти участь у тендері учасники, що не мають прямих договірних відносин з виробником / не отримали від виробника статус дилера, дистриб’ютора, представника, проте володіють предметом закупівлі разом із документами на товар (у т. ч. сертифікатом відповідності, виданим виробником, висновком про якість лікзасобу).
Не зрозуміло також, чому учасники, які не входять до кола осіб, зазначених у підпункті 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, проте:
- є ліцензованими на продаж лікарських засобів,
- мають у власності на території України предмет закупівлі, якість і походження якого підтверджена документами відповідних державних органів, не можуть гарантувати постачання товару замовнику?
Якщо замовник має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, тоді варто пам’ятати, що для «Севорану» і «Севофлурану» (єдиних зареєстрованих в Україні лікарських засобів з міжнародним непатентованим найменуванням «севофлуран») як ліків іноземного виробництва визначальним є не гарантійний лист від виробника / його представництва, дистриб’ютора, дилера, а висновок Держлікслужби про якість ввезених лікарських засобів, який відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902, видається з метою недопущення обігу фальсифікованих, неякісних та незареєстрованих лікарських засобів і для подальшої реалізації (торгівлі) імпортованих лікарських засобів (пункти 1, 5).
Без відповідного висновку продаж імпортованих медикаментів, не дивлячись на наявність в учасників гарантійних листів від виробника, законним шляхом є неможливим.
Відповідно до законодавства України згаданий висновок є єдиним документом, який засвідчує імпорт якісних або фальсифікованих лікарських засобів. Інші документи на зразок гарантійних листів свідчитимуть про те, що замовник ставить під сумнів повноваження Держлікслужби щодо контролю якості ліків, які ввозяться в Україну, і заперечує встановлений механізм державного контролю у цій сфері.
На додаток, просимо звернути увагу на рішення Антимонопольного комітету України від 31.03.2016 №618-р/пк-ск, у якому орган оскарження дійшов висновку про необґрунтованість та документальну відсутність у замовника необхідності встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійного листа. Такі дії замовника, зазначає Антимонопольний комітет України, порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що скаржником у рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 була особа, яка безпосередньо не пов’язана із виробником (його представництвом / філією), не була представником / дилером / дистриб’ютором виробника, однак володіла предметом закупівлі, а отже і була готова забезпечити потребу замовника у ліках. Як випливає із рішення Антимонопольного комітету України, заяву скаржника було задоволено, а дії замовника визнано протиправними.
Тому, просимо Національну дитячу спеціалізовану лікарню «ОХМАТДИТ» МОЗ України стосовно лоту №1 – севофлуранвнести зміни у підпункт 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачивши як альтернативу надання гарантійного листа тими учасниками, які не представляють виробника, однак мають на території України товар, належним чином імпортований та перевірений на якість.
Відповідь:Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України розглянув Вашу вимогу в частині вилучення вимоги про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовниката повідомляє, що вона є безпідставною та необґрунтованою та не зрозуміло чому вона стосується виключно препарату, який Замовник планує придбати полоту №1 – севофлуран.
Передусім варто зазначити, що усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводить протягом 2017 року містять вимогу щодо надання зазначеного вище учасника та передусім дійсно спрямовані здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлення закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції наша установа отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості належної якості та з належним строком придатності.
Досягти аналогічного результаті при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим.
Крім цього, незрозумілими є Вашіаргументи в частині практики Антимонопольного комітетуУкраїни, оскількивстановленавимогащодонаданнягарантійного листа надаєможливість Вам як потенційноможливомуучасникунадатиданий лист не лишевідвиробника товару, а й відйогопредставника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушення, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх.
У зв’язку з цим, тендерним комітетом НДСЛ «Охматдит» МОЗ України прийнято рішення про залишення Вашої вимоги без задоволення.

Документи подані скаржником

21 липня 2017 12:20
SCAN_20170721_121725476
21 липня 2017 12:20
рішення N 618 від 31 3 2016

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – севофлуран
Опис предмету закупівлі:
процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби протягом 2017 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 680 666,73 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 410,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 серпня 2017 13:38
Закінчення: 03 серпня 2017 13:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

134 флак
Лот №1 – севофлуран
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-17-000061-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Нові Біотехнології, Код ЄДРПОУ:36590475
Дата подання: 21 липня 2017 12:20
Гарантійний лист
Відповідно до підпункту 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю по предмету «Фармацевтична продукція код ДК 021:2015 – 33600000-6 (препарати лікарські – 3 лоти: Лот №1 – севофлуран; Лот №2 – імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G; Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G)», затвердженої рішенням тендерного комітету замовника, Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України від 17 липня 2017 року, учасники повинні надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.
Вважаємо, що таке формулювання стосовно лоту №1 – севофлуран потребує змін.
Замовник не обґрунтував, на яких законних підставах не можуть взяти участь у тендері учасники, що не мають прямих договірних відносин з виробником / не отримали від виробника статус дилера, дистриб’ютора, представника, проте володіють предметом закупівлі разом із документами на товар (у т. ч. сертифікатом відповідності, виданим виробником, висновком про якість лікзасобу).
Не зрозуміло також, чому учасники, які не входять до кола осіб, зазначених у підпункті 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, проте:
- є ліцензованими на продаж лікарських засобів,
- мають у власності на території України предмет закупівлі, якість і походження якого підтверджена документами відповідних державних органів, не можуть гарантувати постачання товару замовнику?
Якщо замовник має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, тоді варто пам’ятати, що для «Севорану» і «Севофлурану» (єдиних зареєстрованих в Україні лікарських засобів з міжнародним непатентованим найменуванням «севофлуран») як ліків іноземного виробництва визначальним є не гарантійний лист від виробника / його представництва, дистриб’ютора, дилера, а висновок Держлікслужби про якість ввезених лікарських засобів, який відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902, видається з метою недопущення обігу фальсифікованих, неякісних та незареєстрованих лікарських засобів і для подальшої реалізації (торгівлі) імпортованих лікарських засобів (пункти 1, 5).
Без відповідного висновку продаж імпортованих медикаментів, не дивлячись на наявність в учасників гарантійних листів від виробника, законним шляхом є неможливим.
Відповідно до законодавства України згаданий висновок є єдиним документом, який засвідчує імпорт якісних або фальсифікованих лікарських засобів. Інші документи на зразок гарантійних листів свідчитимуть про те, що замовник ставить під сумнів повноваження Держлікслужби щодо контролю якості ліків, які ввозяться в Україну, і заперечує встановлений механізм державного контролю у цій сфері.
На додаток, просимо звернути увагу на рішення Антимонопольного комітету України від 31.03.2016 №618-р/пк-ск, у якому орган оскарження дійшов висновку про необґрунтованість та документальну відсутність у замовника необхідності встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійного листа. Такі дії замовника, зазначає Антимонопольний комітет України, порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що скаржником у рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 була особа, яка безпосередньо не пов’язана із виробником (його представництвом / філією), не була представником / дилером / дистриб’ютором виробника, однак володіла предметом закупівлі, а отже і була готова забезпечити потребу замовника у ліках. Як випливає із рішення Антимонопольного комітету України, заяву скаржника було задоволено, а дії замовника визнано протиправними.
Тому, просимо Національну дитячу спеціалізовану лікарню «ОХМАТДИТ» МОЗ України стосовно лоту №1 – севофлуран внести зміни у підпункт 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачивши як альтернативу надання гарантійного листа тими учасниками, які не представляють виробника, однак мають на території України товар, належним чином імпортований та перевірений на якість.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2017 12:39
Відповідно до підпункту 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю по предмету «Фармацевтична продукція код ДК 021:2015 – 33600000-6 (препарати лікарські – 3 лоти: Лот №1 – севофлуран; Лот №2 – імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G; Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G)», затвердженої рішенням тендерного комітету замовника, Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України від 17 липня 2017 року, учасники повинні надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.
Вважаємо, що таке формулювання стосовно лоту №1 – севофлуран потребує змін.
Замовник не обґрунтував, на яких законних підставах не можуть взяти участь у тендері учасники, що не мають прямих договірних відносин з виробником / не отримали від виробника статус дилера, дистриб’ютора, представника, проте володіють предметом закупівлі разом із документами на товар (у т. ч. сертифікатом відповідності, виданим виробником, висновком про якість лікзасобу).
Не зрозуміло також, чому учасники, які не входять до кола осіб, зазначених у підпункті 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, проте:
- є ліцензованими на продаж лікарських засобів,
- мають у власності на території України предмет закупівлі, якість і походження якого підтверджена документами відповідних державних органів, не можуть гарантувати постачання товару замовнику?
Якщо замовник має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, тоді варто пам’ятати, що для «Севорану» і «Севофлурану» (єдиних зареєстрованих в Україні лікарських засобів з міжнародним непатентованим найменуванням «севофлуран») як ліків іноземного виробництва визначальним є не гарантійний лист від виробника / його представництва, дистриб’ютора, дилера, а висновок Держлікслужби про якість ввезених лікарських засобів, який відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902, видається з метою недопущення обігу фальсифікованих, неякісних та незареєстрованих лікарських засобів і для подальшої реалізації (торгівлі) імпортованих лікарських засобів (пункти 1, 5).
Без відповідного висновку продаж імпортованих медикаментів, не дивлячись на наявність в учасників гарантійних листів від виробника, законним шляхом є неможливим.
Відповідно до законодавства України згаданий висновок є єдиним документом, який засвідчує імпорт якісних або фальсифікованих лікарських засобів. Інші документи на зразок гарантійних листів свідчитимуть про те, що замовник ставить під сумнів повноваження Держлікслужби щодо контролю якості ліків, які ввозяться в Україну, і заперечує встановлений механізм державного контролю у цій сфері.
На додаток, просимо звернути увагу на рішення Антимонопольного комітету України від 31.03.2016 №618-р/пк-ск, у якому орган оскарження дійшов висновку про необґрунтованість та документальну відсутність у замовника необхідності встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійного листа. Такі дії замовника, зазначає Антимонопольний комітет України, порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що скаржником у рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 була особа, яка безпосередньо не пов’язана із виробником (його представництвом / філією), не була представником / дилером / дистриб’ютором виробника, однак володіла предметом закупівлі, а отже і була готова забезпечити потребу замовника у ліках. Як випливає із рішення Антимонопольного комітету України, заяву скаржника було задоволено, а дії замовника визнано протиправними.
Тому, просимо Національну дитячу спеціалізовану лікарню «ОХМАТДИТ» МОЗ України стосовно лоту №1 – севофлуранвнести зміни у підпункт 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачивши як альтернативу надання гарантійного листа тими учасниками, які не представляють виробника, однак мають на території України товар, належним чином імпортований та перевірений на якість.
Відповідь:Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України розглянув Вашу вимогу в частині вилучення вимоги про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовниката повідомляє, що вона є безпідставною та необґрунтованою та не зрозуміло чому вона стосується виключно препарату, який Замовник планує придбати полоту №1 – севофлуран.
Передусім варто зазначити, що усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводить протягом 2017 року містять вимогу щодо надання зазначеного вище учасника та передусім дійсно спрямовані здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлення закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції наша установа отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості належної якості та з належним строком придатності.
Досягти аналогічного результаті при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим.
Крім цього, незрозумілими є Вашіаргументи в частині практики Антимонопольного комітетуУкраїни, оскількивстановленавимогащодонаданнягарантійного листа надаєможливість Вам як потенційноможливомуучасникунадатиданий лист не лишевідвиробника товару, а й відйогопредставника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушення, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх.
У зв’язку з цим, тендерним комітетом НДСЛ «Охматдит» МОЗ України прийнято рішення про залишення Вашої вимоги без задоволення.

Документи подані скаржником

21 липня 2017 12:20
SCAN_20170721_121725476
21 липня 2017 12:20
рішення N 618 від 31 3 2016

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2017 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД "БІОФАРМА" 680 666,40
UAH з ПДВ
680 666,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 563 340,02
UAH з ПДВ
563 340,02
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД "БІОФАРМА"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 563 340,02
UAH з ПДВ
07 серпня 2017 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2017 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
563 340,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2018 13:02
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2017 17:00
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2017 17:00
ПЗД севоран від 05.09.2017 Людмила Фарм.pdf зміни до договору
07 вересня 2017 16:59
Електронний підпис укладений
19 серпня 2017 10:27
Договір № 18.08.2 від 18.08.2017 року севоран Людмила Фарм.pdf укладений
19 серпня 2017 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Ст.36 п.5 Закону України «Про публічні закупівлі» узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг.
Номер договору про закупівлю: 18/08/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/08/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 553 876,94
UAH з ПДВ