Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підготовки земельних ділянок м. Києва до продажу на земельних торгах (в тому числі: лоти 1-6)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2017-07-10-002105-b ba819b8cd7674247a87e1044ba7d18a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стангріт Тетяна Вікторівна

380442880945 dzr-tender@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26199097
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Контактна особа: Стангріт Тетяна Вікторівна
380442880945
dzr-tender@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2017 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2017 17:00
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг надання послуг: лоти 1 - 3 - комплект землевпорядної, землеоціночної та містобудівної документацій в 2 прим; лоти 4, 5 - комплект землевпорядної документації в 2 прим; лот 6 - комплект землевпорядної та містобудівної документацій в 2 прим. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стангріт Тетяна Вікторівна, секретар тендерного комітету, вул. Хрещатик, 32-а, каб.406, м. Київ, 01601, тел. (044) 288-09-45, факс (044) 279-46-37, dzr-tender@kievcity.gov.ua. З питань технічної частини предмету закупівлі звертатися до: Томашевської Марини Олександрівни, заступника директора Департаменту – начальника управління ринку землі, тел. (044) 278-39-91.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

10 липня 2017 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2017 16:59
ТД А2.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: земельної ділянки на розподільчій смузі просп. Оболонського в Оболонському районі м. Києва
Опис предмету закупівлі:
Обсяг надання послуг: комплект землевпорядної документації в 2 прим.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 550,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 липня 2017 15:19
Закінчення: 27 липня 2017 15:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
земельної ділянки на розподільчій смузі просп. Оболонського в Оболонському районі м. Києва
ДК 021:2015: 70320000-0 — Послуги з надання в оренду чи продажу земельних ділянок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32-а
Дата доставки: 15 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2017 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин" 54 800,00
UAH з ПДВ
54 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" 54 000,00
UAH з ПДВ
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2017 11:03
Цінова пропоз._лот5.pdf

Публічні документи

07 серпня 2017 16:01
довідки.pdf
26 липня 2017 11:10
Електронний підпис
26 липня 2017 11:04
проект договору лот 6.pdf
26 липня 2017 11:04
ліцензія.pdf
26 липня 2017 11:04
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"

КП "КМЦЗК та ПЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі"
#32073242
Переможець 54 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2017 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2017 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі"
#32073242
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2018 16:43
акт наданих послуг лот 5 А2.pdf укладений
15 березня 2018 16:42
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2018 15:50
додаткова угода 3 до договору 418 лот 5 А2.pdf зміни до договору
18 січня 2018 15:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 14:45
лист КП КМЦ про продовження терміну надання послуг на 2018 аукціон.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 14:40
додаткова угода 2 до договору 418 лот 5 А2.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 14:39
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2017 17:57
додаткова угода 1 до договору 418 лот 5 А2.pdf зміни до договору
18 грудня 2017 17:55
Електронний підпис укладений
14 серпня 2017 17:24
договір 418 КП КМЦ лот 5 А2.pdf укладений
14 серпня 2017 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено термін надання послуг до 31.12.2017
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк надання послуг до 31.03.2018 та строк дії договору до 31.12.2018
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підтвердження вартості послуг, які будуть надаватись у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 54 000,00
UAH