Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо (Природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб та власних потреб, природний газ для забезпечення балансування)
Gas fuel (Natural gas for industrial and technological needs and their needs, natural gas for balancing)
Очікувана вартість
5 633 000 000,00 UAH
UA-2017-07-07-001076-b 4d62000244ed46cabea4093988e22871
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лехіцький Ігор Степанович

(044) 461-20-79 lehitckiy-is@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “УКРТРАНСГАЗ”
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, Кловський узвіз, 9/1
Контактна особа: Лехіцький Ігор Степанович
(044) 461-20-79
lehitckiy-is@utg.ua
Додаткові контактні особи: Олійник Володимир
(044) 461-21-64
oleynik-vv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public Joint Stock Company “UKRTRANSGAZ”
National ID: 30019801
Contact point: Лехіцький Ігор Степанович
(044) 461-20-79
lehitckiy-is@utg.ua
Additional contacts: Oliynik Volodymir
(044) 461-21-64
oleynik-vv@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2017 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2017 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2017 14:00
Очікувана вартість: 5 633 000 000,00 UAH без ПДВ
Publication date: 07 липня 2017 12:37
Enquiries until: 28 липня 2017 14:00
Complaints submission until: до 03 серпня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2017 14:00

Information

Estimated total value: 5 633 000 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб та власних потреб, природний газ для забезпечення балансування. Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2017-06-21-000200-c
Natural gas for industrial and technological needs and their needs, natural gas for balancing. This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/ UA-P-2017-06-21-000200-c

Тендерна документація

27 липня 2017 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2017 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2017 15:29
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
27 липня 2017 15:29
тд_17_049_додаток_3_1.pdf
07 липня 2017 12:34
тд_17_049_додаток_3.pdf
07 липня 2017 12:34
тд_17_049_додаток_7_банк.гарант.викон.дог.pdf
07 липня 2017 12:34
тд_17_049_додаток_6 вимоги до забезпечення.pdf
07 липня 2017 12:34
тд_17_049_додаток_5 питальник щодо ЕСП.pdf
07 липня 2017 12:34
тд_17_049_додаток_4_проект договору.pdf
07 липня 2017 12:34
тд_17_049_додаток_3а_ціна_тп.pdf
07 липня 2017 12:34
тд_17_049_додаток_2_квал.pdf
07 липня 2017 12:34
тд_17_049_додаток_1_тех_вим.pdf
07 липня 2017 12:34
тд_17_049_газ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно вимог до документів, що надаються переможцем торгів
Дата подання: 17 липня 2017 15:00
Дата відповіді: 20 липня 2017 14:29
Шановний Замовнику! Стосовно вимог до документів, що надаються переможцем торгів, встановлених ПАТ “Укртрансгаз”. п.п. “а” п.2 Додатку ІІІ до тендерної документації встановлено вимогу до переможця торгів щодо надання замовнику: “довідку/-и (скан-копію з оригіналу видану не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) надану/-і Міністерством юстиції України про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення”. Згідно з частиною третьою ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-УШ замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з цим, листом від 15.01.16 №3302-06/906-06 Міністерство економічного розвитку і торгівлі України надало чіткі роз'яснення з приводу переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, зокрема стосовно Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення. В свою чергу, листом від 25.01.17 № 2880/1060-0-26-17/8 Міністерство юстиції України підтвердило, що доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення є відкритим та вільним. Зважаючи на викладене вище, пропонуємо роглянути питання внесення відповідних змін до тендерної документації в частині необхідності надання зазначеної вище довідки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Питання розглянуте. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Cтосовно положень тендерної документації
Дата подання: 26 липня 2017 13:52
Дата відповіді: 31 липня 2017 12:08
Шановний Замовнику! Керуючись частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати розʼяснення стосовно положень тендерної документації в частині вимог, встановлених щодо забезпечення тендерної пропозиції, а саме − подання учасником у складі тендерної пропозиції банківської гарантії. Так, додатком VI до тендерної документації визначено, зокрема, вимоги щодо назви банківської гарантії, що подається учасником у складі тендерної пропозиції. Просимо надати відповідь, чи є зазначений припис імперативним? Чи відповідатиме умовам тендерної документації банківська гарантія, що матиме зміст, відповідний вимогам пункту третього додатку VI до тендерної документації та назву документу «Банківська гарантія» (в противагу пропонованої Замовником назви – «Гарантія»)? Будемо вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Незалежно від назви гарантії: «Гарантія» чи «Банківська гарантія» головною вимогою пункту 3 додатку VI до тендерної документації є надання саме банківської гарантії.

Щодо імперативності припису «гарантія» у тендерній документації.
Підпунктом 8 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції визначається, як надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
При цьому законодавство України не містить категоричних обмежень за суб’єктним складом при наданні гарантій, як фінансових послуг. Цивільний Кодекс України у ст. 560 не закріплює чіткого поняття гарантії, саме як банківської, і, крім того, суб’єктний склад гарантії містить фінансові установи, а не кредитні, як у ст. 200 Господарського Кодексу України.
Визначення банківської гарантії надається у ст. 200 Господарського Кодексу України (з наданням переліку гарантів: банк, кредитна установа, страхова організація) та у Положенні про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України № 639 від 15 грудня 2004 року.
Гарантія згідно зі ст. 546 Цивільного Кодексу України є видом забезпечення виконання зобов’язання і одночасно регулюється, як фінансова послуга. Стаття 560 Цивільного Кодексу України передбачає, що гарантію може надавати банк, інша фінансова установа, страхова організація, що підтверджує її визначення, як фінансової послуги у ст. 4 Закону «Про фінансові послуги», із поширенням на ці відносини законодавства про фінансові послуги, зокрема, нормативних актів Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України. Але на цей час відповідно до законодавства України суб’єктами гарантії можуть бути тільки банки та фінансові установи, за винятком страхових компаній, предметом фінансової діяльності яких може бути лише діяльність, пов'язана з формуванням, розміщенням страхових резервів та їх управлінням (відповідно до ст. 2 Закону України «Про страхування»).

Враховуючи те, що Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене постановою Правління Національного банку України № 639 від 15 грудня 2004 року регулює порядок, умови надання та отримання банками гарантій та їх виконання, до пункту 3 додатку VI до тендерної документації було включено вимогу про надання саме банківської гарантії, а її назва не має принципового значення.
Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата подання: 26 липня 2017 14:56
Дата відповіді: 28 липня 2017 09:52
Шановний Замовнику! Поточна максимальна ціна пропозиції тендеру не відображає всіх очікуваних витрат потенційних учасників тендеру таких як вартість транспортування імпортного газу в зимовий період, умови оплати що запропоновані замовником, ризики вбудованих у формулу розрахунку ціни, умови контракту та термін подання пропозицій наведений у тендерній документації. Відомо, що суттєві умови контракту не підлягають перегляду Замовником (умови оплати, можливість в односторонньому порядку змінити та/або перерозподілити обсяги постачання і т.п.), тому вартість виконання цих умов є складовою ціни пропозиції, разом із вартістю транспортування, валютного хеджування і т.п.. Враховуючи зазначене поточна максимальна ціна пропозиції враховує прогнозні та очікувані витрати постачальника, проте зв'язок між подачею тендерних пропозицій та формулою за якою розраховується ціна в контракті містить суттєві некеровані ризики для учасників тендеру, розмір яких перевищує ринкову премію за поточною максимальною ціною пропозиції. Визначення у формулі параметру NCG bas –ціну природного газу, опубліковану за день до дати проведення електронного аукціону у Джерелі Котирувань в Євро/МВт·год, та Kb – офіційний курс гривні до євро встановлений Національним банком України, що діє на дату проведення електронного аукціону – створює суттєвий ціновий ризик для учасників тендеру оскільки не покриває період руху ціни між датою подачі тендерної пропозиції та фактичною датою проведення аукціону. Також вказаний період може бути подовжений у випадках передбачених Законом України Про Публічні Закупівлі. Вказаний ризик не може бути ефективно нівельованим учасником і його вартість не може бути відображена в ціні пропозиції, оскільки перевищує ринкову премію закладену в поточну максимальну ціну тендерної пропозиції. Тому для забезпечення високого інтересу учасників ринку до закупівлі та успішного проведення закупівлі по всіх лотах пропонуємо змінити визначення у формулі параметру NCG bas –на ціну природного газу, опубліковану на кінцеву дату подання тендерних пропозицій у Джерелі Котирувань в Євро/МВт·год, та Kb – на офіційний курс гривні до євро встановлений Національним банком України, що діє на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Запропонована зміна повністю нівелює зазначені вище неконтрольовані ризики для учасників, створюючи таким чином додаткові конкурентні переваги для процедури закупівлі. Якщо запропонована зміна у визначені параметрів NCG bas та Kb у Додатку 4 до тендерної документації є неприйнятною, просимо розглянути можливість суттєвого збільшення Очікуваної вартості предмету закупівлі для надання можливості учасникам відобразити існуючий ціновий ризик в ціні пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте і до тендерної документації (проекту договору про закупівлю природного газу) буде внесено відповідні зміни.
Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата подання: 28 липня 2017 00:54
Дата відповіді: 28 липня 2017 11:30
Шановний замовник! Наскільки ми розуміємо, поточні тендерні умови передбачають, що потенційний учасник тендеру має зареєструватися для участі у тендері та надати свою початкову тендерну пропозицію до 7 серпня 2017 року. Таким чином, тендерна пропозиція буде «заморожена» до моменту проведення тендеру, що має відбутися 12 вересня або, навіть, пізніше у випадку затримки. Спираючись на наш досвід у подібних проектах, враховуючи волатильність ринків (зокрема, сезонні коливання ціни на природний газ) та відносно низьку ринкову премію на ціну, визначену вами (максимально можлива ціна пропозиції майже дорівнює поточній ціні на ринку), це створює значні ризики для будь-якого претендента. Відповідно це може змусити багатьох потенційних учасників відмовитися від своєї тендерної пропозиції на час аукціону або навіть від реєстрації у тендері як такому. Ми пропонуємо вирішити цю проблему таким чином: (і) дозволити претендентам відкликати свою тендерну пропозицію у період між реєстрацією на тендер та аукціоном без будь-яких зобов’язань або наслідків (тобто без втрати тендерної гарантії або без зобов’язання все одно постачати обсяги газу відповідно до початкової тендерної пропозиції; (іі) або збільшити максимальну ціну для кожного лота, щоб вона відповідала поточним ринковим умовам та враховувала волатильність; (ііі) або подібно до інших тендерів, що проводяться іншими операторами ГТС, змінити процедуру таким чином, щоб початкова тендерна пропозиція була індикативною, не зобов’язуючою претендента брати участь в аукціоні взагалі. Чи можете ви підтвердити, що будь-які або всі наші пропозиції є прийнятними? Якщо так, чи могли би ви підтвердити збільшення максимальної вартості лоту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте і до тендерної документації (проекту договору про закупівлю природного газу) буде внесено відповідні зміни, які нівелюють ризики учасників.
Стосовно ліцензії на постачання природного газу
Дата подання: 28 липня 2017 00:58
Дата відповіді: 31 липня 2017 17:20
Шановний замовник! Чи могли би ви підтвердити, що претендент/продавець не повинен мати ліцензії на діяльність з постачання природного газу кінцевому споживачу при постачанні природного газу ПАТ «Укртрансгаз» на Віртуальному Торговому Пункті.
Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачено, що до укладання договору переможець торгів повинен надати замовнику в письмовому та/або електронному вигляді документи (ліцензія (-ї) та/або дозвіл (-оли), тощо) які підтверджують провадження господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. Господарська діяльність на ринку природного газу, пов’язана з постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії. Ліцензійні умови провадження господарської діяльності на ринку природного газу, пов’язаної з постачанням природного газу, затверджуються НКРЕКП.
Стосовно положень тендерної документації
Дата подання: 28 липня 2017 10:55
Дата відповіді: 28 липня 2017 12:33
Відповідно до пункту 10 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику, юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Оскільки вартість Вашої закупівлі перевищує 20 мільйонів гривень, чи потрібно надавати в складі тендерної пропозиції антикорупційну програму?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до пункту 10 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Дана вимога стосується тільки переможця торгів, який у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен через електронну систему закупівель надати замовнику (завантажити) в електронному вигляді документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми (скан-копія з оригіналу) та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (скан-копія/-ій з оригіналу документу/-ів або скан-копія з оригіналу витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них).
Стосовно доповнення порядку розрахунків за договором
Дата подання: 28 липня 2017 11:50
Дата відповіді: 02 серпня 2017 09:15
Шановний замовнику! Пропонуємо передбачити в умовах процедури закупівлі альтернативний варіант розрахунків за договором про закупівлю природного газу, а саме, викласти п.5.1 проекту договору наступним чином: "5.1. Оплата за газ здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця на підставі акту приймання-передачі газу до 25-го числа місяця, наступного за місяцем передачі газу. За вимогою Продавця, Сторони можуть передбачити розрахунки за цим Договором із застосуванням безвідкличного акредитиву, відкритого банком Покупця на користь Продавця, за умови обслуговування відкриття такого акредитиву за рахунок Продавця. Також на вимогу Продавця, Покупець зобов'язаний надати Продавцю банківську гарантію виконання Покупцем цього Договору, видану банком, обраним Продавцем, за умови, що плата за видачу та підтримання такої гарантії покладається на Продавця" Таке доповнення не призведе до збільшення фінансового навантаження на Вас, як замовника, і дозволить побудувати більш гнучкий та прийнятний для сторін договору спосіб розрахунків
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуті. Вважаємо, що запропоновані зміни до проекту договору вносити не доцільно, так як вони призводять до збільшення фінансового навантаження Покупця.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-07-001076-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЕЛА ТЕРЦИУМ", Код ЄДРПОУ:35247177
Дата подання: 22 серпня 2017 22:32
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вважаємо, що Замовником було прийнято рішення, яке порушує основні принципи здійснення закупівель: недискримінацію учасників та об’єктивну і неупереджену оцінку тендерних пропозицій, що пояснюється наступним. Тендерна пропозиція допущеного до аукціону учасника – ПАТ «НАК «Нафтогаз України», не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, зокрема, вимогам, вказаним в Додатку VI до тендерної документації. Так, у згаданому Додатку VI встановлено, що банківська гарантія повинна містити електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем «клієнт-банк», «клієнт-Інтернет-банк», «телефонний банкінг», M.E.Doc, ЦСК-1 тощо). У якості забезпечення тендерної пропозиції ПАТ «НАК «Нафтогаз України» завантажено два файли: «БГ №ГР36НАКВ17К.pdf» та «БГ №ГР36НАКВ17К.pdf.p7s.p7s». У тексті документу в файлі «БГ №ГР36НАКВ17К.pdf», іменованого банківською гарантією №ГР36НАКВ17К від 03.08.2017р., зазначено, що достовірність електронних цифрових підписів гаранта перевіряється за допомогою онлайн сервісу перевірки ЕЦП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України https://czo.gov.ua/verify. Однак, при завантаженні файлів для перевірки ЕЦП за вищевказаною веб-адресою, на сайті видається повідомлення «Файл має невірний формат». При цьому, файл «БГ №ГР36НАКВ17К.pdf.p7s.p7s» є файлом електронного цифрового підпису, що підтверджує накладання ЕЦП гаранта, однак не відкривається за допомоги стандартних програмних комплексів, а отже ЕЦП не може бути перевірений, що не відповідає вимогам тендерної документації. А оскільки інших документів, які б підтверджували надання ПАТ «НАК «Нафтогаз України» забезпечення тендерної пропозиції, учасником до системи електронних закупівель не надано, є всі підстави стверджувати про невідповідність тендерної пропозиції ПАТ «НАК «Нафтогаз України» умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Наведене вище свідчить про порушення Замовником принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та дискримінаційний підхід в оцінці тендерних пропозицій учасників, всупереч вимогам статті 5 цього ж Закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2017 19:38
Скарга відкликана скаржником
Причина: Більше не вбачаємо наявність порушень.
Дата: 13 вересня 2017 13:03
рішення від 28.08.2017 № 5869+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 29 серпня 2017 19:37
рішення від 13.09.2017 № 6353.PDF
Дата публікації: 13 вересня 2017 19:16
Номер скарги: UA-2017-07-07-001076-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Група "УМВБ"", Код ЄДРПОУ:36471995
Дата подання: 22 серпня 2017 16:14
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
№ 201708-30 від 22 серпня 2017 року Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРУПА «УМВБ» 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 1 Код ЄДРПОУ 36471995 Замовник (рішення, дії якого оскаржуються): Публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» 01021, Україна, м. Київ, Кловський узвіз, 9/1 Код ЄДРПОУ 30019801 Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-07-001076-b (лот 1) (ID: 4d62000244ed46cabea4093988e22871) Предмет закупівлі: Газове паливо (Природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб та власних потреб, природний газ для забезпечення балансування) СКАРГА на рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 17.08.2017р., за результатами здійснення прекваліфікації учасників закупівлі природного газу в кількості 215 000,00 тис. куб. м., замовником закупівлі – ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» (далі – «Замовник») – було прийнято рішення, оформлене протоколом № 17/049-р1-л1, яким, серед іншого, була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ГРУПА «УМВБ» (далі – «Скаржник») на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Скаржник вважає дії та рішення Замовника безпідставними, а також такими, що порушують основні принципи здійснення закупівель: недискримінацію учасників та об’єктивну і неупереджену оцінку тендерних пропозицій, що пояснюється наступним. Замовник обґрунтовує невідповідність наданої Скаржником пропозиції вимогам тендерної документації через те, що «серед документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, надано довіреність на особу, що підписала банківську гарантію, яка не відповідає вимогам чинного законодавства України». Передусім, слід відзначити, що тендерна документація Замовника не містить жодної вимоги щодо необхідності надання документів на підтвердження повноважень особи, що підписала банківську гарантію, а отже, довіреність на підписанта банківської гарантії не є тим документом, що повинен надаватись у складі тендерної пропозиції учасника. При цьому, слід звернути увагу на те, що іншим учасником цього ж лоту – ПАТ «НАК «Нафтогаз України» – у складі тендерної пропозиції взагалі не надано документу, який би посвідчував повноваження особи, що підписала банківську гарантію, надану цим учасником, хоча в тексті самої гарантії зазначено, що її підписано заступником Голови правління АТ «Ощадбанк» Земцовою І.М., яка діє на підставі довіреності. Але таке ненадання довіреності з боку учасника не стало підставою для відхилення його пропозиції, і згідно вищевказаного протоколу розгляду тендерних пропозицій ПАТ «НАК «Нафтогаз України» було допущено до участі в аукціоні, що свідчить про застосування Замовником дискримінаційного підходу та порушення права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. Поряд з цим, твердження Замовника про невідповідність вимогам закону наданої Скаржником довіреності на підписанта банківської гарантії спростовується тим, що: 1. Видана ПАТ «РВС БАНК» банківська гарантія № 4167-17Г підписана 07.08.2017р. Радником Голови Правління О.П. Григорчуком, який діяв на підставі виданої Головою Правління ПАТ «РВС БАНК» Кравцом В.І. 14.06.2017р. довіреності № 812/17. 2. Серед інших повноважень, довіреність містить, зокрема, право повіреного на укладання, підписання, зміну договорів про надання банківських гарантій, а також підписанням всіх інших документів, що пов’язані з вчиненням таких дій (в тому числі, і самої банківської гарантії). 3. Видаючи вказану в п.1 вище довіреність, Голова Правління діяв на підставі Статуту, у якості голови колегіального органу, що, відповідно до ч.5 ст. 59 Закону України «Про акціонерні товариства» та абзацу першого ст. 40 Закону України «Про банки і банківську діяльність» керує роботою правління банку та має право представляти банк без доручення, вчиняти правочини від його імені товариства, видавати накази та давати розпорядження, обов'язкові для виконання всіма працівниками. Інший член колегіального виконавчого органу в порядку, визначеному законодавством України, також може бути наділений цими повноваженнями, якщо це передбачено статутом товариства. Інші особи можуть діяти від імені товариства у порядку представництва, передбаченому Цивільним кодексом України (ч.6 ст. 59 Закону України «Про акціонерні товариства»). 4. Згідно з ч.3 ст. 237 ЦК України, представництво може виникати на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства, та, відповідно до ст. 244 ЦК України, посвідчуватись шляхом видачі довіреності. 5. Стаття 246 ЦК України регламентує, що довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами. Вищенаведене свідчить про те, що подана Скаржником довіреність на підписанта банківської гарантії № 4167-17Г видана керівником юридичної особи представникові в рамках доручення на представництво інтересів такої юридичної особи, з відображенням в цій довіреності переліку повноважень, серед яких було і право підписання вказаної банківської гарантії. Це, в свою чергу, означає, що довіреність видано з суворим дотриманням вимог законодавства, а, отже, і банківську гарантію підписано повноважним представником банка. Одночасно, слід звернути увагу на те, що надана по цьому ж лоту тендерна пропозиція допущеного до аукціону учасника – ПАТ «НАК «Нафтогаз України», не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, зокрема, вимогам, вказаним в Додатку VI до тендерної документації. Так, у згаданому Додатку VI встановлено, що банківська гарантія повинна містити електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем «клієнт-банк», «клієнт-Інтернет-банк», «телефонний банкінг», M.E.Doc, ЦСК-1 тощо). У якості забезпечення тендерної пропозиції ПАТ «НАК «Нафтогаз України» завантажено два файли: «БГ №ГР34НАКВ17К.pdf» та «БГ №ГР34НАКВ17К.pdf.p7s.p7s». У тексті документу в файлі «БГ №ГР34НАКВ17К.pdf», іменованого банківською гарантією №ГР38НАКВ17К від 03.08.2017р., зазначено, що достовірність електронних цифрових підписів гаранта перевіряється за допомогою онлайн сервісу перевірки ЕЦП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України https://czo.gov.ua/verify. Однак, при завантаженні файлів для перевірки ЕЦП за вищевказаною веб-адресою, на сайті видається повідомлення «Файл має невірний формат». При цьому, файл «БГ №ГР34НАКВ17К.pdf.p7s.p7s» є файлом електронного цифрового підпису, що підтверджує накладання ЕЦП гаранта, однак не відкривається за допомоги стандартних програмних комплексів, а отже ЕЦП не може бути перевірений, що не відповідає вимогам тендерної документації. А оскільки інших документів, які б підтверджували надання ПАТ «НАК «Нафтогаз України» забезпечення тендерної пропозиції, учасником до системи електронних закупівель не надано, є всі підстави стверджувати про невідповідність тендерної пропозиції ПАТ «НАК «Нафтогаз України» умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Наведене вище свідчить про грубе порушення Замовником принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та дискримінаційний підхід в оцінці тендерних пропозицій учасників, всупереч вимогам статті 5 цього ж Закону. З урахуванням викладеного, та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ГРУПА «УМВБ» просить: 1. Задовольнити дану скаргу. 2. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2017-07-07-001076-b за лотом 1 в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРУПА «УМВБ» та допущення до аукціону тендерної пропозиції ПАТ «НАК «Нафтогаз України». 3. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» скасувати своє рішення відносно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРУПА «УМВБ», зазначене в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 17/049-р1-л1 від 17.08.2017р., та допустити ТОВ «ГРУПА «УМВБ» до подальшого аукціону. 4. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» відхилити тендерну пропозицію учасника ПАТ «НАК «Нафтогаз України». Додатки: 1. Протокол розгляду тендерних пропозицій № 17/049-р1-л1 від 17.08.2017р. 2. Банківська гарантія № 4167-17Г від 07.08.2017р. 3. Довіреність № 812/17 від 14.06.2017р. 4. Платіжне доручення № 276 від 22.08.2017р. про внесення плати за подання скарги. Генеральний директор О.Л. Гінзбург
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2017 19:42
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилка
Дата: 14 вересня 2017 16:18
рішення від 28.08.2017 № 5866+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 29 серпня 2017 19:42
Рішення від 13.09.2017 № 6355.PDF
Дата публікації: 18 вересня 2017 16:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Органу оскарження від 13.09.2017 №6355
Дата виконання рішення замовником: 13 грудня 2017 10:13

Документи подані скаржником

22 серпня 2017 22:32
Платіжне доручення №40.pdf
22 серпня 2017 22:32
Протокол_17_049_р1_л3.pdf
22 серпня 2017 22:32
СКАРГА_за лотом (3) 076.pdf

Документи подані замовником

07 вересня 2017 16:57
Відповідь до АМКУ СКЕЛА.pdf

Документи Органу Оскарження

13 вересня 2017 19:16
рішення від 13.09.2017 № 6353.PDF

Документи подані скаржником

22 серпня 2017 16:13
скарга
22 серпня 2017 16:13
банківська гарантія
22 серпня 2017 16:13
довіреність РВС Банка
22 серпня 2017 16:13
платіжне доручення

Документи подані замовником

07 вересня 2017 16:56
Відповідь до АМКУ УМВБ.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 4. Газове паливо (Природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб та власних потреб, природний газ для забезпечення балансування)
Опис предмету закупівлі:
Природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб та власних потреб, природний газ для забезпечення балансування
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 408 250 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 14 082 500,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16899000 UAH


Title: Lot 4. Gas fuel (Natural gas for industrial and technological needs and their needs, natural gas for balancing)
Description: Natural gas for industrial and technological needs and their needs, natural gas for balancing.
Current status: Cancelled
Estimated total value: 1 408 250 000,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 14 082 500,00 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 19 вересня 2017 14:36
Auction planned date: 19 вересня 2017 14:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

215000 тис м.куб
Газове паливо
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 жовтня 2017  —  30 квітня 2018

Gas fuel
CPV: 09120000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-07-07-001076-b4d62000244ed46cabea4093988e22871
Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “УКРТРАНСГАЗ”
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, Кловський узвіз, 9/1
Учасник Документи Рішення
ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 серпня 2017 16:09
Протокол_17_049_р1_л4.pdf
17 серпня 2017 16:09
Електронний підпис

Публічні документи

04 серпня 2017 12:52
Електронний підпис
04 серпня 2017 12:52
Додаток I лот 4.pdf
04 серпня 2017 12:52
БГ №ГР37НАКВ17К.pdf.p7s.p7s
04 серпня 2017 12:52
БГ №ГР37НАКВ17К.pdf
04 серпня 2017 12:52
СТАТУТ Компанії .pdf
04 серпня 2017 12:51
Додаток II 1_1.pdf
04 серпня 2017 12:51
договір №1704000325-ВТВ.pdf
04 серпня 2017 12:51
договір №1704000324-ВТВ.pdf
04 серпня 2017 12:51
договір №1704000321-ВТВ.pdf

Документи

17 серпня 2017 16:10
Протокол_17_049_р1_л4.pdf
17 серпня 2017 16:10
Електронний підпис

Публічні документи

04 серпня 2017 19:04
ДУ_2_ЕРУ_Одеса ГАЗ.pdf
04 серпня 2017 19:04
ДУ_1_ЕРУ_Одеса ГАЗ.pdf
04 серпня 2017 19:04
Договір ЕРУ_УТГ.pdf
04 серпня 2017 19:04
Договір ЕРУ_Одеса ГАЗ.pdf
04 серпня 2017 19:04
Документи по банку.zip
04 серпня 2017 19:04
ЕРУ Трейдінг 3354.zip

Документи

17 серпня 2017 16:11
Протокол_17_049_р1_л4.pdf
17 серпня 2017 16:11
Електронний підпис

Публічні документи

07 серпня 2017 12:57
Статут MET Україна.pdf
07 серпня 2017 12:57
Протокол МЕТ Україна.pdf
07 серпня 2017 12:57
Витяг MET Україга.pdf
07 серпня 2017 12:56
Статут MET Україна.pdf
07 серпня 2017 12:55
Протокол МЕТ Україна.pdf
07 серпня 2017 12:55
Витяг MET Україга.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТ УКРАЇНА"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 грудня 2017 10:24
Коментар щодо відміни: торги по предмету закупівлі «Газове паливо (Природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб та власних потреб, природний газ для забезпечення балансування))» (оголошення UA-2017-07-07-001076-b) по лотам №1,2,3,4 визнати такими, що не відбулися на підставі абз. 3 ч. 2 ст. 31 (здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили) Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
13 грудня 2017 10:24
Протокол_17_049_в.pdf