Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
(послуги з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків)
Services of the maintenance elevator (Maintenance services elevators of residential buildings)
Services of the maintenance elevator (Maintenance services elevators of residential buildings)
Очікувана вартість
7 326 081,00 UAH
UA-2017-05-29-000682-b ● 72ce26cb27fb465e98a5e9d99ebf281c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Тупічак Олександр Борисович 380675068027, zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv" |
National ID: | 39606435 |
Contact point: |
Tupichak Oleksandr B. 380675068027, zakupivli_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 травня 2017 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2017 12:00 |
Очікувана вартість: | 7 326 081,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 29 травня 2017 12:18 |
Enquiries until: | 19 червня 2017 12:00 |
Complaints submission until: | до 25 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 червня 2017 12:00 |
Information
Estimated total value: | 7 326 081 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Згідно тендерної документації
Тендерна документація
14 червня 2017 12:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2017 12:13 |
Перелік змін, що вносяться.pdf | |
14 червня 2017 12:12 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
29 травня 2017 12:25 |
Тендерна документація..doc |
14 червня 2017 12:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 червня 2017 12:13 |
Перелік змін, що вносяться.pdf
|
|||
14 червня 2017 12:12 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
29 травня 2017 12:25 |
Тендерна документація..doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 08 червня 2017 09:49
Дата відповіді: 09 червня 2017 12:04
Чи буде достатнім наявність договору з електровимірювальною лабораторією згідно вимогам п.5 додатка №1 тендерної документації
Відповідь: Буде достатнім наявність договору з електровимірювальною лабораторією згідно вимогам п.5 додатка №1 тендерної документації
тендерна документація
Дата подання: 08 червня 2017 09:54
Дата відповіді: 09 червня 2017 11:58
Вважаємо вимогу наявності опорних пунктів на території району дискримінаційною нормою. Чи буде достатнім наявність гарантійного листа про створення опорних пунктів на території району після оголошення переможця торгів?
Відповідь: Буде достатнім наявність гарантійного листа про створення опорних пунктів на території району після оголошення переможця торгів.
тендерна документація
Дата подання: 08 червня 2017 10:03
Дата відповіді: 09 червня 2017 11:57
Який кінцевий строк подання тендерної пропозиції: в тендерній документації - 23.06.17 р. до 12-00, на сайті https://bid.e-tender.biz - 29.06.17 р. до 12-00 ?
Відповідь: Кінцевий строк подання тендерної пропозиції - 29.06.17 р. до 12:00
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009
Дата подання: 11 червня 2017 16:51
Дата відповіді: 13 червня 2017 17:09
Відповідно до листа-роз'яснення Держгірпромнагляду України від 20.03.2015 року №1660/0/4.2-6/6/15 – сертифікат на відповідність системи управління якістю щодо технічного обслуговування ліфтів вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 (Додаток 1 п.5) не є дозвільним, або обов’язковим документом для надання якісних послуг з технічного обслуговування ліфтів і отримується добровільно, за бажанням. Вважаємо цю вимогу, що не є обов’язковою до виконання, або дискримінацією учасника.
Пропонуємо виключити з переліку п.5 в Додатку 1 Тендерної документації вимоги, щодо наявності даного сертифікату.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником враховані Ваші зауваження щодо наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009 у учасників торгів. Нова редакція тендерної документації буде оприлюднена найближчим часом, відповідно до законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-05-29-000682-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПрАТ "ОТІС", Код ЄДРПОУ:14357579
Дата подання: 23 червня 2017 09:38
Дата подання: 23 червня 2017 09:38
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», далі – Замовник, оголошено про проведення відкритих торгів щодо закупівлі послуг з технічного обслуговування ліфтів (код згідно ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків), далі – Послуги, в процедурі закупівлі яких, Приватне акціонерне товариство «ОТІС», далі – Скаржник, виявило намір взяти участь. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Zakupki.Prom.Ua»: UA-2017-05-29-000682-b.
Натомість, положення Тендерної документації, далі – ТД, а саме п.5. Додатку №1 до ТД, регламентує, що з метою впевненості Замовника у відповідності послуг з технічного обслуговування ліфтів встановленим вимогам та законодавчим актам (прим. - перелік яких не визначено), Замовник вимагає наявності в учасника документу щодо наявності у учасника електровимірювальної лабораторії, атестованої у відповідності до чинного законодавства (або іншого документу, який засвідчує можливість виконання учасником даного виду робіт).
Слід зазначити, що надання послуг технічного обслуговування і ремонту ліфтів не передбачає виконання робіт, пов’язаних із залученням електротехнічної лабораторії. Зокрема, такі види робіт у складі послуг з технічного обслуговування ліфтів не передбачені, ані Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затвердженими Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 1 вересня 2008 року № 190 (ПББЕЛ), ані Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 р. № 150.
Крім того, п.5. Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає в учасників наявності обслуговування GSM-модулів на ново встановлених ліфтах (поповнення рахунку). Подібні послуги не відносяться до складу послуг з технічного обслуговування ліфтів відповідно до ПББЕЛ, не відносяться до предмету закупівлі та можуть мати відношення лише по послуг по технічному обслуговуванню систем диспетчеризації, що у свою чергу є окремим предметом окремої закупівлі та надаються на підставі окремо укладених договорів.
Визначені п.5. Додатку №1 до Тендерної документації Замовника вимоги, Скаржник вважає такими, що суперечать чинному законодавству, а саме припису п. 2, ст. 16, Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зазначена норма регламентує можливість витребування Замовником документально підтвердженої інформації про відповідність Скаржника (учасника) кваліфікаційним критеріям, серед яких: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та мають відноситись до предмету закупівлі за своїм змістом.
Вимоги щодо подання Скаржником у складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує наявність у учасника електровимірювальної лабораторії, атестованої у відповідності до чинного законодавства та вимога щодо наявності обслуговування GSM-модулів на ново встановлених ліфтах (поповнення рахунку) є незрозумілими та необґрунтованим та розцінені Скаржником як такі, що суперечать чинному законодавству, встановлюють обмежувальні та дискримінаційні положення для учасників процедури закупівель, оскільки не мають відношення до предмету закупівлі, а саме послуг з технічного обслуговування ліфтів та виконання робіт у їх складі.
Додатково, п. 4.2. розділу 1 Тендерної документації встановлює кількість ліфтів послуги по обслуговуванню яких закуповуються, а саме: «ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 1 100 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖРЕО 401, 402, 403, 405, 407, 408, 409, 410, 411, 412); Додаток 9.». Додатком №9 до Тендерної документації та оголошенні в системі закупівель зазначено, що закупівля відбувається щодо 1087 ліфтів: «Всього по ЛОТУ № 1 у графі К-ть ліфтів – 1087».
Крім того, у переліках ліфтів згідно Додатків №9 та №10 Тендерної документації, визначено адреси розташування ліфтів та їх окремі характеристики. При цьому відсутні дані щодо: швидкості ліфтів, наявності/відсутності її частотного регулювання. Відсутність вказаної інформації не дає можливості належним чином розрахувати вартість пропозиції конкурсних торгів та калькуляцію вартості робіт відповідно до умов Тендерної документації та вимог законодавства. У зазначених Додатках в окремих рядках колонки «Вантажопідйомність, кг», колонки «Тип» та колонки «Рік введення в експлуатацію» через дріб вказані два параметри ліфтів. Наприклад: в рядку 12 ліфтів ЖРЕО-402 кількість ліфтів за адресою: Пожарського 8-а, визначено 6 шт. При цьому, параметри вказаних вище колонок мають подвійне значення: «500/320» та «вант./пас.», що не дає можливості визначити, які саме дані відносяться до конкретного ліфта. В рядку 1 ліфтів ЖРЕО-405 кількість ліфтів за адресою: вул. Луначарського, У, визначено у кількості 18 шт. При цьому, параметри вказаних вище колонок мають подвійне значення: «320/400» та «1977/2012», що не дає можливості визначити, які саме дані відносяться до конкретного ліфта. Зазначені параметри впливають на порядок визначення вартості технічного обслуговування відповідно до законодавства, але за відсутності можливості ідентифікувати характеристики кожного конкретного ліфта, неможливо належним чином розрахувати вартість його технічного обслуговування.
Скаржник вбачає порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині вимог Тендерної документації. Скарга подається з підстав невідповідності Тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», встановленням дискримінаційних та обмежувальних положень, що не мають відношення до предмету закупівлі та з причин відсутності можливості належним чином розрахувати вартість послуг, що закуповуються, відповідно до вимог щодо здійснення такого розрахунку, регламентованих законодавством.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Скарги, що стосуються тендерної документації, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, подаються з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Оскільки кінцевим терміном подання тендерних пропозицій є: «29» червня 2017 року, до 12.00., Скаржник керуюсь ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру відкритих торгів щодо закупівлі послуг з повного технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів (код згідно ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків), ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-29-000682-b.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги пункту 5. Додатку №1 до Тендерної документації через невідповідність вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині кваліфікаційних критеріїв та привести тендерну документацію у відповідність вимогам законодавства.
4. Зобов’язати Замовника уточнити дані щодо кількості ліфтів послуги по обслуговуванню яких закуповуються.
5. Зобов’язати Замовника уточнити дані, необхідні для формування цінової пропозиції та усунути невідповідності, що не дають змоги однозначно сприймати викладені в Тендерній документації значення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 27.06.2017 № 4191.pdf
Дата публікації: 29 червня 2017 20:50
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків) |
Опис предмету закупівлі: |
Згідно тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 567 887,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 15 678,87 UAH з ПДВ |
Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 1 567 887,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 15 678,87 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 20 липня 2017 12:12
Auction planned date: 20 липня 2017 12:12
Закінчення: 20 липня 2017 12:33
Позиції
390 шт
ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
(послуги з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків)
(послуги з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків)
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, Київська область, Київ, Челябінська, 9Г
Дата доставки:
31 грудня 2017
DK 021: 2015 50750000-7 - Services of the maintenance elevator
(Maintenance services elevators of residential buildings)
(Maintenance services elevators of residential buildings)
CPV: 50750000-7
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2017 12:27 |
Тендерна документація..doc |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 липня 2017
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне Підприємство "Експеримент" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2017 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Експеримент" |
1 389 960,00
UAH з ПДВ
|
1 389 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" |
1 567 880,00
UAH з ПДВ
|
1 567 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Експеримент" #32663319 |
Переможець |
1 389 960,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2017 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2018 08:58
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
10 січня 2018 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2017 13:59
|
Договір №1 8-17 1.pdf | укладений |
01 серпня 2017 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 на продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/8-17/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/8-17/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |