Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
рамні рейки, хрестовини, контррейкові рейки
frame rails, crossings, counter-track rails
frame rails, crossings, counter-track rails
Очікувана вартість
1 030 886 873,40 UAH
UA-2017-05-24-000250-a ● ebfcb4922b8847728d01b6bc2e995f5e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 травня 2017 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 030 886 873,40 UAH з ПДВ |
Publication date: | 24 травня 2017 12:42 |
Enquiries until: | 10 липня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 липня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 липня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 030 886 873 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
рамні рейки, хрестовини, контррейкові рейки
frame rails, crossings, counter-track rails
Тендерна документація
10 липня 2017 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2017 17:12 |
716 ТД рейки_НОВА РЕДАКЦІЯ_10.07.2017.docx | |
10 липня 2017 17:12 |
Зміни до тендеру_716_10.07.17.doc | |
30 червня 2017 16:39 |
Зміни до тендеру_716_30.06.17.doc | |
23 червня 2017 10:00 |
Зміни до тендеру_716_23.06.17.doc | |
24 травня 2017 12:39 |
Додаток 9.docx |
10 липня 2017 17:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 липня 2017 17:12 |
716 ТД рейки_НОВА РЕДАКЦІЯ_10.07.2017.docx
|
|||||||||
10 липня 2017 17:12 |
Зміни до тендеру_716_10.07.17.doc
|
|||||||||
30 червня 2017 16:39 |
Зміни до тендеру_716_30.06.17.doc
|
|||||||||
23 червня 2017 10:00 |
Зміни до тендеру_716_23.06.17.doc
|
|||||||||
24 травня 2017 12:39 |
Додаток 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-05-24-000250-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦУКРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:38870278
Дата подання: 09 червня 2017 17:40
щодо усунення дискримінаційних вимог під час проведення процедури закупівлі
В тендерний комітет
Наше підприємство має намір взяти участь в оголошених відкритих торгах №1064602 на закупівлю залізничного обладнання (рамні рейки, хрестовини, контррейкові рейки), запропонувавши до поставок продукцію іноземного виробника.
У Загальних положеннях тендерної документації передбачена недискримінація учасників. Так, у п.1.5 зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, п.4 ст.22, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами :
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників.
Вважаємо, що деякі вимоги тендерної документації грубо порушують дані принципи та є дискримінаційними:
1. У додатку №1 Тендерної документації наведено перелік документів, що підтверджують відповідність продукції на технічні та якісні вимоги. При цьому, п.1.1 вимагається надати: «Скановану копію сертифікату відповідності УкрСЕПРО, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації».
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною, так як термін на отримання сертифікату відповідності УкрСЕПРО є обмежений кінцевим терміном надання комерційних пропозицій, а саме 26.06.2017р. до 10:00 годин.
Враховуючи, що процедура отримання сертифікату відповідності УкрСЕПРО є досить тривалою, а для її проведення також необхідно завести на територію України партію продукції, яка виготовлена іноземним виробником, отримання такого сертифікату у стислий термін відповідно до процедури неможливо.
Крім того, Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що документами про відповідність є: декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються оцінки відповідності.
У зв`язку з вищевикладеним, з метою усунення дискримінаційної складової та забезпечення можливості прийняття участі та подання документів потенційним учасникам на рівних умовах, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом розширення переліку документів, що вимагаються на підтвердження відповідності продукції, а саме додати до п.1.1. наступне:
« - або скановану копію Декларації про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
- або скановану копію листа з органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про те, що ним буде проведено процедуру сертифікації чи визнання при надходженні продукції в Україну та позитивні результати оцінки відповідності виконаних за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, сертифіката якості, тощо);
- або скановану копію гарантійного листа учасника торгів (або з органу з сертифікації відповідної галузі) щодо початку процедури сертифікації та надання сертифікату відповідності при постачанні продукції». Акцентуємо Вашу увагу на тому, що запропоновані зміни по переліку документів, що підтверджують відповідність продукції, є повністю аналогічними вимогам тендерної документації відповідної закупівлі 2016 року.
2. Крім того, п.3.2. Тендерної документації передбачено надання документів чи їх копій, які підтверджують надання послуг з інспекційного та приймального контролю продукції уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця».
Вважаємо, що ці вимоги ставлять учасників торгів, які пропонують до поставок продукцію іноземного виробника, у нерівне становище з українськими виробниками, так як приймання продукції проводиться на виробничих площах виробника продукції (у випадку іноземного виробника його виробнича площа розташована за кордоном України), що пов’язано з додатковими витратами на організацію виїзду уповноваженого представника Укрзалізниці за кордон, його проживання там, оплату інших витрат. Це в свою чергу, призводить до збільшення собівартості продукції та значно збільшує строки відвантаження продукції після приймання.
Враховуючи досвід філії «ЦЗВ» по проведенню відкритих торгів на закупівлю рамних рейок та хрестовин у 2016 році, коли Тендерною документацією пунктом 3.2. вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, було передбачено, що на продукцію іноземного виробництва дозволяється надавати документи про підтвердження щодо інспекційного та приймального контролю продукції від залізничної адміністрації держави на території якої виготовлена продукція, вимагаємо доповнити п.3.2 Тендерної документації абзацом по аналогії з редакцією відповідного пункту тендерної документації 2016 року, а саме: «На продукцію іноземного виробництва дозволяється надавати документи про підтвердження щодо інспекційного та приймального контролю продукції від залізничної адміністрації держави на території якої виготовлена продукція, чи їх копії, завірені тим, кому видані».
Вважаємо, що внесення відповідних змін до Тендерної документації дозволить витримати основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та збільшить можливості конкуренції для досягнення максимально ефективної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство має намір взяти участь в оголошених відкритих торгах №1064602 на закупівлю залізничного обладнання (рамні рейки, хрестовини, контррейкові рейки), запропонувавши до поставок продукцію іноземного виробника.
У Загальних положеннях тендерної документації передбачена недискримінація учасників. Так, у п.1.5 зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, п.4 ст.22, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами :
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників.
Вважаємо, що деякі вимоги тендерної документації грубо порушують дані принципи та є дискримінаційними:
1. У додатку №1 Тендерної документації наведено перелік документів, що підтверджують відповідність продукції на технічні та якісні вимоги. При цьому, п.1.1 вимагається надати: «Скановану копію сертифікату відповідності УкрСЕПРО, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації».
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною, так як термін на отримання сертифікату відповідності УкрСЕПРО є обмежений кінцевим терміном надання комерційних пропозицій, а саме 26.06.2017р. до 10:00 годин.
Враховуючи, що процедура отримання сертифікату відповідності УкрСЕПРО є досить тривалою, а для її проведення також необхідно завести на територію України партію продукції, яка виготовлена іноземним виробником, отримання такого сертифікату у стислий термін відповідно до процедури неможливо.
Крім того, Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що документами про відповідність є: декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються оцінки відповідності.
У зв`язку з вищевикладеним, з метою усунення дискримінаційної складової та забезпечення можливості прийняття участі та подання документів потенційним учасникам на рівних умовах, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом розширення переліку документів, що вимагаються на підтвердження відповідності продукції, а саме додати до п.1.1. наступне:
« - або скановану копію Декларації про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
- або скановану копію листа з органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про те, що ним буде проведено процедуру сертифікації чи визнання при надходженні продукції в Україну та позитивні результати оцінки відповідності виконаних за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, сертифіката якості, тощо);
- або скановану копію гарантійного листа учасника торгів (або з органу з сертифікації відповідної галузі) щодо початку процедури сертифікації та надання сертифікату відповідності при постачанні продукції». Акцентуємо Вашу увагу на тому, що запропоновані зміни по переліку документів, що підтверджують відповідність продукції, є повністю аналогічними вимогам тендерної документації відповідної закупівлі 2016 року.
2. Крім того, п.3.2. Тендерної документації передбачено надання документів чи їх копій, які підтверджують надання послуг з інспекційного та приймального контролю продукції уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця».
Вважаємо, що ці вимоги ставлять учасників торгів, які пропонують до поставок продукцію іноземного виробника, у нерівне становище з українськими виробниками, так як приймання продукції проводиться на виробничих площах виробника продукції (у випадку іноземного виробника його виробнича площа розташована за кордоном України), що пов’язано з додатковими витратами на організацію виїзду уповноваженого представника Укрзалізниці за кордон, його проживання там, оплату інших витрат. Це в свою чергу, призводить до збільшення собівартості продукції та значно збільшує строки відвантаження продукції після приймання.
Враховуючи досвід філії «ЦЗВ» по проведенню відкритих торгів на закупівлю рамних рейок та хрестовин у 2016 році, коли Тендерною документацією пунктом 3.2. вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, було передбачено, що на продукцію іноземного виробництва дозволяється надавати документи про підтвердження щодо інспекційного та приймального контролю продукції від залізничної адміністрації держави на території якої виготовлена продукція, вимагаємо доповнити п.3.2 Тендерної документації абзацом по аналогії з редакцією відповідного пункту тендерної документації 2016 року, а саме: «На продукцію іноземного виробництва дозволяється надавати документи про підтвердження щодо інспекційного та приймального контролю продукції від залізничної адміністрації держави на території якої виготовлена продукція, чи їх копії, завірені тим, кому видані».
Вважаємо, що внесення відповідних змін до Тендерної документації дозволить витримати основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та збільшить можливості конкуренції для досягнення максимально ефективної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2017 10:05
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-05-24-000250-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦУКРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:38870278
Дата подання: 16 червня 2017 09:42
усунення дискримінаційних умов
повторно надсилаємо вимогу на усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2017 10:07
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-05-24-000250-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦУКРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:38870278
Дата подання: 19 червня 2017 14:53
Дата подання: 19 червня 2017 14:53
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Більш детально зазначено в тексті скарги
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 червня 2017 19:50
Рішення від 21.06.2017 № 4037 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 червня 2017 19:49
Інформація про резолютивну частину рішенняс від 10.07.2017 № 4521.pdf
Дата публікації: 11 липня 2017 14:12
рішення від 10.07.2017 № 4521.pdf
Дата публікації: 13 липня 2017 20:08
Номер скарги: UA-2017-05-24-000250-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦУКРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:38870278
Дата подання: 24 червня 2017 13:15
Дата подання: 24 червня 2017 13:15
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
детально зазначено в тексті доповнення до скарги
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 29.06.2017 № 4217.pdf
Дата публікації: 29 червня 2017 21:03
Номер скарги: UA-2017-05-24-000250-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:37731587
Дата подання: 22 серпня 2017 16:48
Дата подання: 22 серпня 2017 16:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2017 19:53
рішення від 28.08.2017 № 5876+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 29 серпня 2017 19:51
рішення від 28.08.2017 № 5876+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 29 серпня 2017 19:51
інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2017 № 6364.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2017 12:58
інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2017 № 6364.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2017 12:58
інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2017 № 6364.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2017 15:01
інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2017 № 6364.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2017 15:02
інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2017 № 6364.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2017 15:05
інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2017 № 6364.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2017 15:06
Рішення від 13.09.2017 №6364.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2017 18:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №6364-р/пк-пз від 13.09.2017 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником скасовано рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпрозалізничпостачання» за Лотами №№ 1-37, 40, 43-69, 71, 73, 77-88, 90 та рішення про відміну процедури закупівлі Залізничного обладнання (рамні рейки, хрестовини, контррейкові рейки) (код ЄЗС 34940000-8) (Оголошення у ЦБД № UA-2017-05-24-000250-a).
Допущено до подальшого аукціону Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпрозалізничпостачання» по процедурі закупівлі залізничного обладнання (рамні рейки, хрестовини, контррейкові рейки) (код ЄЗС 34940000-8) (Оголошення у ЦБД №
UA-2017-05-24-000250-a).
Дата виконання рішення замовником: 29 вересня 2017 20:18
Номер скарги: UA-2017-05-24-000250-a.a6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:37731587
Дата подання: 22 серпня 2017 17:09
Дата подання: 22 серпня 2017 17:09
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
детальніше в текстш скарги
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 28.08.2107 № 5877.PDF
Дата публікації: 29 серпня 2017 19:56
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 59 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 634 906,20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 18 174,53 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36300 UAH |
Title: Lot 59
Current status: Complete
Estimated total value: 3 634 906,20 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 18 174,53 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 05 жовтня 2017 15:13
Auction planned date: 05 жовтня 2017 15:13
Закінчення: 05 жовтня 2017 15:35
Позиції
23 шт
Хрестовина тупа типу Р50 марки 1/9
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки:
31 грудня 2017
Хрестовина тупа типу Р50 марки 1/9
CPV: 34940000-8
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 вересня 2017
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2017 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ" |
3 613 096,68
UAH з ПДВ
|
3 613 096,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" |
3 624 001,44
UAH з ПДВ
|
3 624 001,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ" #34496913 |
Переможець |
3 613 096,68
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2017 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2018 10:35
|
ЦЗВ-05-02217-01.pdf | укладений |
14 травня 2018 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 09:31
|
ЦЗВ-05-02217-01 ч.1 (49) (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 09:31
|
ЦЗВ-05-02217-01 ч.2 (49) (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2017 17:34
|
ЦЗВ-05-02217-01 частина 2.pdf | укладений |
26 жовтня 2017 17:33
|
ЦЗВ-05-02217-01 частина 1.pdf | укладений |
26 жовтня 2017 17:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-02217-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-05-02217-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |