Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання послуг з технічної та фізичної охорони об'єктів
Очікувана вартість
171 270 000,00 UAH
UA-2017-05-19-000753-c ● 17e6c7467d7449b786f5662e3bb11cfa
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" |
Код ЄДРПОУ: | 14360570 |
Місцезнаходження: | 01001, UA , КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ обл., КИЇВ М, ВУЛ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО Д. 1Д |
Контактна особа: |
Чернишова Крістіна Валеріївна +380567161817 kristina.chernysheva@privatbank.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2017 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2017 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2017 12:00 |
Очікувана вартість: | 171 270 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Надання послуг з технічної та фізичної охорони об'єктів ПриватБанка. Загальна кількість: 14 114 об’єктів. ЛОТ № 1 Посилена фізична охорона об’єктів: 22 об’єкта ЛОТ № 2 Фізична охорона об’єктів: 72 об’єкта ЛОТ № 3 Фізична охорона об’єктів: 47 об’єктів ЛОТ № 4 Технічна охорона: 6302 об’єкта ЛОТ № 5 Технічна охорона: 7671 об’єкт
Тендерна документація
19 травня 2017 18:19 |
Додаток _ 13 Договір на фізичну охорону сховищ цінностей.doc |
19 травня 2017 18:19 |
Додаток _ 12 Договір на фізичну охорону приміщень банку .doc |
19 травня 2017 18:19 |
Додаток _ 11 Договір на фізичну охорону и об_єктів_ які відносяться до непрофільних активів .doc |
19 травня 2017 18:19 |
Додаток _ 10 Договір на технічну охрану АТМ ТСО.doc |
19 травня 2017 18:19 |
Додаток _ 9 Договір на технічну охорону приміщень .doc |
19 травня 2017 18:19 |
Додаток _ 8 Договір _пожежне спостерігання та тех. обслуговування установки автоматичної пожежної сигналізації_ .doc |
19 травня 2017 18:19 |
Додаток _ 7 Договір на технічну охорону и об_єктів_ які відносяться до непрофільних активів.doc |
19 травня 2017 18:19 |
Оголошення.pdf |
19 травня 2017 18:19 |
Додаток _6 _форма пропозиції_.doc |
19 травня 2017 18:19 |
Тендерная документація .pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічного завдання ЛОТ 2-3
Дата подання: 23 травня 2017 09:42
Відповідно до технічного завдання (ЛОТ 2-3) , охорона відділень банку та заставного майна здійснюється без зброї, охорона сховищ цінностей та кас перерахунку здійснюється в обов'язковому порядку із зброєю травматичної дії.
Однак, у завданні не визначено який тип обєкту (відділення, заставне майно, сховище тощо) розташований на певній адресі. Також, у технічному завданні не вказано загальний час роботи поста охорони. Наприклад, охорона у робочі/не робочі дні може тривати 6 годин, 9 годин, 12 годин тощо. В цілому, відсутність інформації про загальний час роботи поста не дозволить правильно розрахувати вартість послуг та тендерної пропозиції загалом.
Виходячи з викладеного, просимо деталізувати час роботи постів охорони та тип обєктів по кожній адресі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 22 травня 2017 09:35
Кваліфікаційні вимоги
В Тендерній документації розділ 3 пункт 1 п.п "Кваліфікаційні документи" учасник повинен мати Ліцензію на виробництво охоронного обладнання. Ця вимога є дискримінаційною, тому що підприємства які надають послуги, но не виробляють обладнання ані трохи не гірше, до того ж в Україні лише одне підприємство підпадає під цей критерій, а це вже порушення законодавства у часті "не дискрімінації" та "змові". Тому вимагаємо видалити цей критерій як незаконний та порушуючий чинне законодавство.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2017 19:32
Доброго дня!
1.Відповідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477,а саме п. 4 -Замовник/учасник/орган оскарження для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Так Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 регламентовано, що реєстрація в електронній системі закупівель здійснюється одним із способів ідентифікації/авторизації за допомогою:1) використання електронного цифрового підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис” (високий рівень довіри (у разі використання посиленого сертифіката відкритого ключа) або середній рівень довіри (у разі використання сертифіката відкритого ключа); 2) використання сервісів ідентифікації, які надаються установами банку відповідно до законодавства (середній рівень довіри); 3) ідентифікації через отримання авторизованим електронним майданчиком банківського платежу від користувача. Оператор авторизованого електронного майданчика надає рахунок користувачу для оплати. Після перевірки оператор авторизованого електронного майданчика може або повернути платіж користувачу, або зарахувати його у вигляді плати за реєстрацію відповідно до умов договору між користувачем і оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри); 4) ідентифікації через оператора мобільного зв’язку відповідно до законодавства (середній або незначний рівень довіри); 5) ідентифікації через підписання договору між користувачем та оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри).
Враховуючи вищевикладене авторизація за допомогою ЕЦП не є обов'язковою умовою, а може здійснюватися й іншими передбаченими Порядком способами.
2.Відповідно п.2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”-Замовник має право встановити кваліфікаційні критерії, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Повідомляємо, що організація охорони об'єктів банком розглядається як комплекс заходів, що включає в себе не тільки безпосередній контроль за станом систем охоронної сигналізації та реагуванням на їх спрацьовування, а й проведення всього спектру робіт з технічного забезпечення (обладнання засобами ОПС, ремонт, а так само модернізація та впровадження технічних нововведень).
З огляду на високий рівень технологічності забезпечення процесів у всіх сферах діяльності було прийнято рішення співпрацювати з суб'єктами охорони, що мають розвинуту науково-виробничу базу, що дозволяє комплектувати охоронні системи продукцією власного виробництва, нести відповідальність за її якість, оперативно проводити модернізацію і впроваджувати технічні нововведення на вимогу банку.
Отже, вибір рівня технічного розвитку і матеріально-технічної бази суб'єкта, що визначає якість надання послуг, прерогатива замовника і не є будь-якою дискримінаційною мірою.
Дякуємо за звернення! На все добре.
1.Відповідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477,а саме п. 4 -Замовник/учасник/орган оскарження для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Так Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 регламентовано, що реєстрація в електронній системі закупівель здійснюється одним із способів ідентифікації/авторизації за допомогою:1) використання електронного цифрового підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис” (високий рівень довіри (у разі використання посиленого сертифіката відкритого ключа) або середній рівень довіри (у разі використання сертифіката відкритого ключа); 2) використання сервісів ідентифікації, які надаються установами банку відповідно до законодавства (середній рівень довіри); 3) ідентифікації через отримання авторизованим електронним майданчиком банківського платежу від користувача. Оператор авторизованого електронного майданчика надає рахунок користувачу для оплати. Після перевірки оператор авторизованого електронного майданчика може або повернути платіж користувачу, або зарахувати його у вигляді плати за реєстрацію відповідно до умов договору між користувачем і оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри); 4) ідентифікації через оператора мобільного зв’язку відповідно до законодавства (середній або незначний рівень довіри); 5) ідентифікації через підписання договору між користувачем та оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри).
Враховуючи вищевикладене авторизація за допомогою ЕЦП не є обов'язковою умовою, а може здійснюватися й іншими передбаченими Порядком способами.
2.Відповідно п.2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”-Замовник має право встановити кваліфікаційні критерії, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Повідомляємо, що організація охорони об'єктів банком розглядається як комплекс заходів, що включає в себе не тільки безпосередній контроль за станом систем охоронної сигналізації та реагуванням на їх спрацьовування, а й проведення всього спектру робіт з технічного забезпечення (обладнання засобами ОПС, ремонт, а так само модернізація та впровадження технічних нововведень).
З огляду на високий рівень технологічності забезпечення процесів у всіх сферах діяльності було прийнято рішення співпрацювати з суб'єктами охорони, що мають розвинуту науково-виробничу базу, що дозволяє комплектувати охоронні системи продукцією власного виробництва, нести відповідальність за її якість, оперативно проводити модернізацію і впроваджувати технічні нововведення на вимогу банку.
Отже, вибір рівня технічного розвитку і матеріально-технічної бази суб'єкта, що визначає якість надання послуг, прерогатива замовника і не є будь-якою дискримінаційною мірою.
Дякуємо за звернення! На все добре.
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 22 травня 2017 09:42
Вимога
У Додатку № 4 пункт 11 вказано, що Учасник повинен мати Досвід не менш 10 років, ця вимога є дискримінаційною та значно звужує коло учасників у цій закупівлі. На підставі якого законодавчого акту Ви вимагаєте це? Якщо підприємство існує припустимо три роки та має потрібну матеріально-технічну базу та кваліфікований персонал чим вони гірші ніж ти, які існують 10 років? Ви вимагаєте підтвердити досвід відгуками від банків, та яка різниця скільки років існує підприємство якщо воно має досвід охорони банків? Це не має логіки зовсім. Тому вимагаємо видалити цю вимогу, як незаконну та порушуючу чинне законодавство.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2017 19:39
Доброго дня!
1.Відповідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477,а саме п. 4 -Замовник/учасник/орган оскарження для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Так Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 регламентовано, що реєстрація в електронній системі закупівель здійснюється одним із способів ідентифікації/авторизації за допомогою:1) використання електронного цифрового підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис” (високий рівень довіри (у разі використання посиленого сертифіката відкритого ключа) або середній рівень довіри (у разі використання сертифіката відкритого ключа); 2) використання сервісів ідентифікації, які надаються установами банку відповідно до законодавства (середній рівень довіри); 3) ідентифікації через отримання авторизованим електронним майданчиком банківського платежу від користувача. Оператор авторизованого електронного майданчика надає рахунок користувачу для оплати. Після перевірки оператор авторизованого електронного майданчика може або повернути платіж користувачу, або зарахувати його у вигляді плати за реєстрацію відповідно до умов договору між користувачем і оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри); 4) ідентифікації через оператора мобільного зв’язку відповідно до законодавства (середній або незначний рівень довіри); 5) ідентифікації через підписання договору між користувачем та оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри).
Враховуючи вищевикладене авторизація за допомогою ЕЦП не є обов'язковою умовою, а може здійснюватися й іншими передбаченими Порядком способами.
2.Відповідно п. 1,2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”- Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи з наведеного — Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії у вигляді досвіду роботи. Відповідно до вимог Тендерної документації передбачено наявність у потенційних учасників торгів досвіду роботи на ринку охоронних послуг не менше 10 років. Це обумовлюється тим, що об’єкти охорони - є об’єктами банківської установи, а отже потребують посиленого захисту. ПАТ КБ “ПриватБанк” має бути впевнений в тому, що Учасник має значний досвід у сфері надання послуг охорони та вважає доцільним застосування вказаних вимог з метою забезпечення надійної охорони об’єктів. Також звертаємо увагу, що на ринку надання охоронних послуг є безліч організацій, які мають досвід роботи понад 10 років.
Дякуємо за звернення! На все добре.
1.Відповідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477,а саме п. 4 -Замовник/учасник/орган оскарження для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Так Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 регламентовано, що реєстрація в електронній системі закупівель здійснюється одним із способів ідентифікації/авторизації за допомогою:1) використання електронного цифрового підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис” (високий рівень довіри (у разі використання посиленого сертифіката відкритого ключа) або середній рівень довіри (у разі використання сертифіката відкритого ключа); 2) використання сервісів ідентифікації, які надаються установами банку відповідно до законодавства (середній рівень довіри); 3) ідентифікації через отримання авторизованим електронним майданчиком банківського платежу від користувача. Оператор авторизованого електронного майданчика надає рахунок користувачу для оплати. Після перевірки оператор авторизованого електронного майданчика може або повернути платіж користувачу, або зарахувати його у вигляді плати за реєстрацію відповідно до умов договору між користувачем і оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри); 4) ідентифікації через оператора мобільного зв’язку відповідно до законодавства (середній або незначний рівень довіри); 5) ідентифікації через підписання договору між користувачем та оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри).
Враховуючи вищевикладене авторизація за допомогою ЕЦП не є обов'язковою умовою, а може здійснюватися й іншими передбаченими Порядком способами.
2.Відповідно п. 1,2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”- Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи з наведеного — Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії у вигляді досвіду роботи. Відповідно до вимог Тендерної документації передбачено наявність у потенційних учасників торгів досвіду роботи на ринку охоронних послуг не менше 10 років. Це обумовлюється тим, що об’єкти охорони - є об’єктами банківської установи, а отже потребують посиленого захисту. ПАТ КБ “ПриватБанк” має бути впевнений в тому, що Учасник має значний досвід у сфері надання послуг охорони та вважає доцільним застосування вказаних вимог з метою забезпечення надійної охорони об’єктів. Також звертаємо увагу, що на ринку надання охоронних послуг є безліч організацій, які мають досвід роботи понад 10 років.
Дякуємо за звернення! На все добре.
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 22 травня 2017 10:37
Дискримінаційні умови тендерної документації
Відповідно до тендерної документації та технічного завдання Учасник повинен мати:
1. ліцензію на виготовлення охоронного обладнання;
2. власний сертифікований центр по підготовці охоронників не нижче 3-го розряду;
3. досвід роботи не менше 10 років.
Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки:
по п.1: В Україні існує 2-3 оператора охоронних послуг, що мають власне виробництво охоронного обладнання.
по п.2. Ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, ні Законом України "Про охоронну діяльність" не передбачено обовязкову наявність власного сертифікованого центру по підготовці охоронників.
по п. 3 Досвід роботи абсолютно не свідчить про якість надання послуг.
Наполягання Замовника на даних умовах може свідчити про наявність "змови" та "підлаштування" тендеру під конкретну охоронну компанію.
Виходячи з вищевказаного, вимагаємо виключення дискримінаційних умов з тендерної документації для надання можливості більшій кількості учасників взяти участь на рівних умовах.
Розгорнути
Згорнути
1. ліцензію на виготовлення охоронного обладнання;
2. власний сертифікований центр по підготовці охоронників не нижче 3-го розряду;
3. досвід роботи не менше 10 років.
Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки:
по п.1: В Україні існує 2-3 оператора охоронних послуг, що мають власне виробництво охоронного обладнання.
по п.2. Ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, ні Законом України "Про охоронну діяльність" не передбачено обовязкову наявність власного сертифікованого центру по підготовці охоронників.
по п. 3 Досвід роботи абсолютно не свідчить про якість надання послуг.
Наполягання Замовника на даних умовах може свідчити про наявність "змови" та "підлаштування" тендеру під конкретну охоронну компанію.
Виходячи з вищевказаного, вимагаємо виключення дискримінаційних умов з тендерної документації для надання можливості більшій кількості учасників взяти участь на рівних умовах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2017 19:42
Доброго дня!
1.Відповідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477,а саме п. 4 -Замовник/учасник/орган оскарження для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Так Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 регламентовано, що реєстрація в електронній системі закупівель здійснюється одним із способів ідентифікації/авторизації за допомогою:1) використання електронного цифрового підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис” (високий рівень довіри (у разі використання посиленого сертифіката відкритого ключа) або середній рівень довіри (у разі використання сертифіката відкритого ключа); 2) використання сервісів ідентифікації, які надаються установами банку відповідно до законодавства (середній рівень довіри); 3) ідентифікації через отримання авторизованим електронним майданчиком банківського платежу від користувача. Оператор авторизованого електронного майданчика надає рахунок користувачу для оплати. Після перевірки оператор авторизованого електронного майданчика може або повернути платіж користувачу, або зарахувати його у вигляді плати за реєстрацію відповідно до умов договору між користувачем і оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри); 4) ідентифікації через оператора мобільного зв’язку відповідно до законодавства (середній або незначний рівень довіри); 5) ідентифікації через підписання договору між користувачем та оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри).
Враховуючи вищевикладене авторизація за допомогою ЕЦП не є обов'язковою умовою, а може здійснюватися й іншими передбаченими Порядком способами.
2.Відповідно п. 1,2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”- Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи з наведеного — Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії у вигляді досвіду роботи. Відповідно до вимог Тендерної документації передбачено наявність у потенційних учасників торгів досвіду роботи на ринку охоронних послуг не менше 10 років. Це обумовлюється тим, що об’єкти охорони - є об’єктами банківської установи, а отже потребують посиленого захисту. ПАТ КБ “ПриватБанк” має бути впевнений в тому, що Учасник має значний досвід у сфері надання послуг охорони та вважає доцільним застосування вказаних вимог з метою забезпечення надійної охорони об’єктів. Також звертаємо увагу, що на ринку надання охоронних послуг є безліч організацій, які мають досвід роботи понад 10 років.
Додаткові вимоги щодо наявності центрів професійної підготовки співробітників обумовлені великими обсягами надання послуг та перспективами їх збільшення. Суб'єкт який буде надавати дані послуги повинен бути готовий в короткий термін надати необхідну кількість підготовленого персоналу і нести відповідальність за його підготовку.
Вимоги до рівня підготовки персоналу, рівня технічного розвитку і матеріально-технічної бази суб'єкта, що визначає якість надання послуг, прерогатива замовника і не є будь-якою дискримінаційною мірою.
Дякуємо за звернення! На все добре!
1.Відповідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477,а саме п. 4 -Замовник/учасник/орган оскарження для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Так Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 регламентовано, що реєстрація в електронній системі закупівель здійснюється одним із способів ідентифікації/авторизації за допомогою:1) використання електронного цифрового підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис” (високий рівень довіри (у разі використання посиленого сертифіката відкритого ключа) або середній рівень довіри (у разі використання сертифіката відкритого ключа); 2) використання сервісів ідентифікації, які надаються установами банку відповідно до законодавства (середній рівень довіри); 3) ідентифікації через отримання авторизованим електронним майданчиком банківського платежу від користувача. Оператор авторизованого електронного майданчика надає рахунок користувачу для оплати. Після перевірки оператор авторизованого електронного майданчика може або повернути платіж користувачу, або зарахувати його у вигляді плати за реєстрацію відповідно до умов договору між користувачем і оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри); 4) ідентифікації через оператора мобільного зв’язку відповідно до законодавства (середній або незначний рівень довіри); 5) ідентифікації через підписання договору між користувачем та оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри).
Враховуючи вищевикладене авторизація за допомогою ЕЦП не є обов'язковою умовою, а може здійснюватися й іншими передбаченими Порядком способами.
2.Відповідно п. 1,2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”- Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи з наведеного — Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії у вигляді досвіду роботи. Відповідно до вимог Тендерної документації передбачено наявність у потенційних учасників торгів досвіду роботи на ринку охоронних послуг не менше 10 років. Це обумовлюється тим, що об’єкти охорони - є об’єктами банківської установи, а отже потребують посиленого захисту. ПАТ КБ “ПриватБанк” має бути впевнений в тому, що Учасник має значний досвід у сфері надання послуг охорони та вважає доцільним застосування вказаних вимог з метою забезпечення надійної охорони об’єктів. Також звертаємо увагу, що на ринку надання охоронних послуг є безліч організацій, які мають досвід роботи понад 10 років.
Додаткові вимоги щодо наявності центрів професійної підготовки співробітників обумовлені великими обсягами надання послуг та перспективами їх збільшення. Суб'єкт який буде надавати дані послуги повинен бути готовий в короткий термін надати необхідну кількість підготовленого персоналу і нести відповідальність за його підготовку.
Вимоги до рівня підготовки персоналу, рівня технічного розвитку і матеріально-технічної бази суб'єкта, що визначає якість надання послуг, прерогатива замовника і не є будь-якою дискримінаційною мірою.
Дякуємо за звернення! На все добре!
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП «УКРТЕХГРУП-2006», Код ЄДРПОУ:39225157
Дата подання: 22 травня 2017 14:57
Вік охоронців
В технічному завданні тендерної документації Замовником встановлені вимоги до охоронців - Вік охоронців від 21 до 45 років. Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо віку охоронців від 21 до 45 років, адже в жодному законодавчому акті не встановлений граничний вік для працівників охоронної сфери, незрозуміло чим керувався Замовник обираючи вік саме від 21 до 45 років. Хочемо зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками», та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів. Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та вести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 22 травня 2017 16:27
Кваліфікація
В Тендерній документації розділ 3 пункт 1 п.п "Кваліфікаційні документи" учасник повинен мати Ліцензію на виробництво охоронного обладнання. Ця вимога є дискримінаційною, тому що підприємства які надають послуги, но не виробляють обладнання ані трохи не гірше, до того ж в Україні лише одне чи два підприємства підпадає під цей критерій, а це вже порушення законодавства у часті "не дискрімінації" та "змові". Тому вимагаємо видалити цей критерій як незаконний та порушуючий чинне законодавство.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 22 травня 2017 16:32
Кваліфікація учасника
Згідно Додатку 1 п 13. Учасник повинен мати вогнепальну зброю. Ця вимога є дискримінаційною, тому що звужує коло учасників лише до одного. Травматична зброя має не менш уражуючу дію, але наявність травматичної зброї надає можливість взяти участь у закупівлі не тільки одну конкретну структуру, а й і іншим операторам ринку охороних послуг. До того ж Ваше підприємство не є стратегічним і не підпадає до списку. Тому вимагємо видалити цю вимогу як незаконну та дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:32345362
Дата подання: 22 травня 2017 17:09
Робочий та неробочий час об'єктів
Відповідно до технічного завдання на надання послуг з фізичної охорони здійснюється за графіком в залежності робочий чи не робочий час. Вимагаємо деталізувати технічне завдання та чітко зазначити робочий час кожного з об'єктів, який міститься в технічному завданні до лотів. Адже робочий час може бути різної тривалості та починатися/закінчуватися в різний час, що суттєво впливає на розрахунок необхідної кількості годин охорони, а отже, і на розрахунок та вартість цінової пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 22 травня 2017 17:16
Групи швидкого реагування
Згыдно Додатку № 5 Учасник повинен мати власні групи мобільного реагування для забезпечення реагування на тривожні повідомлення в кожній області України. Ця вимога не доречна та дискримінаційна, тому що законодавством не заборонено мати партнерські відношення між охоронними підприємствами, до тогож Учасник всеодно несе матеріальну відповідальність за дії охоронців чи то своїх чи то субпідрядних. До того ж наявність офісів у всіх областях значне підвищіть вартість послуг охорони, що є не доцільним при використанні державних коштів. На підставі якого законодавчого акту Ви це вимагєте? Вкажіть його, бо інакше ця вимога надумана. Закон "Про охоронну діяльність", який регламентує діяльність охоронних підприємств, не забороняє використовувати у своїй діяльності субпідрядні відносини, так чому Ви порушуєте законодавство? Тому вимагаємо видалити цю вимогу із документації як не законну.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b9
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 22 травня 2017 17:20
Вимога
Згідно Додатку № 4 п. 13 Учасник повинен мати власні групи мобільного реагування для забезпечення реагування на тривожні повідомлення в кожній області України. Ця вимога не доречна та дискримінаційна, тому що законодавством не заборонено мати партнерські відношення між охоронними підприємствами, до тогож Учасник всеодно несе матеріальну відповідальність за дії охоронців чи то своїх чи то субпідрядних. До того ж наявність офісів у всіх областях значне підвищіть вартість послуг охорони, що є не доцільним при використанні державних коштів. На підставі якого законодавчого акту Ви це вимагєте? Вкажіть його, бо інакше ця вимога надумана. Закон "Про охоронну діяльність", який регламентує діяльність охоронних підприємств, не забороняє використовувати у своїй діяльності субпідрядні відносини, так чому Ви порушуєте законодавство? Тому вимагаємо видалити цю вимогу із документації як не законну.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b10
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:32345362
Дата подання: 22 травня 2017 17:47
Вимога надання документів, які не передбачені законодавстом
В Тендерній документації до всіх лотів зазначено, що в складі тендерної пропозиції має бути:
1. Ліцензія на здійснення пожежного спостереження;
2. Ліцензія на здійснення технічного обслуговування систем пожежного спостереження і систем автоматичного пожежогасіння;
3. Ліцензія на обладнання об'єктів системами пожежного спостереження і систем автоматичного пожежогасіння;
4. Документи (ліцензія, акредитація, реєстрація і т.п.), що підтверджують наявність центру з підготовки кваліфікованих охоронців;
5. Ліцензія на виробництво охоронного обладнання
6. Документація підтверджує наявність виробничої бази для виготовлення охоронного обладнання.
Навіщо ТД встановлено надання цих документів для лотів 1-3 по фізичній охороні? Навіщо встановлені вимоги надання документів, що стосуються технічної охорони по лотам з фізичної охорони, адже встановлення тривожних кнопок та реагування на їх спрацювання здійснюється на підставі ліцензії про здійснення охоронної діяльності та не потребує ліцензії на виробництво охоронного обладнання та інших документів із пунктів 1-6?
Також окремо зазначимо, що жодним нормативно-правовим актом не покладено обов'язок на суб'єктів охоронної діяльності самостійно проводити навчання охоронників на підставі освітньої ліцензії та обов'язок встановлювати лише те, обладнання, яке виготовлено самостійно на підставі ліцензії про вироблення обладнання.
Стає незрозумілим, замовник здійснює закупівлю послуг якісної фізичної охорони чи послуги з навчання охоронників та з виробництва обладнання?
Всі зазначені вимоги є прямою дискримінацією учасників та спрямовані на залучення вже чітко визначеного учасника по всім лотам.
Вимагаємо привести документацію у відповідність та виключити з вимог надання документів, що визначені в п 1-6 цієї вимоги.
Розгорнути
Згорнути
1. Ліцензія на здійснення пожежного спостереження;
2. Ліцензія на здійснення технічного обслуговування систем пожежного спостереження і систем автоматичного пожежогасіння;
3. Ліцензія на обладнання об'єктів системами пожежного спостереження і систем автоматичного пожежогасіння;
4. Документи (ліцензія, акредитація, реєстрація і т.п.), що підтверджують наявність центру з підготовки кваліфікованих охоронців;
5. Ліцензія на виробництво охоронного обладнання
6. Документація підтверджує наявність виробничої бази для виготовлення охоронного обладнання.
Навіщо ТД встановлено надання цих документів для лотів 1-3 по фізичній охороні? Навіщо встановлені вимоги надання документів, що стосуються технічної охорони по лотам з фізичної охорони, адже встановлення тривожних кнопок та реагування на їх спрацювання здійснюється на підставі ліцензії про здійснення охоронної діяльності та не потребує ліцензії на виробництво охоронного обладнання та інших документів із пунктів 1-6?
Також окремо зазначимо, що жодним нормативно-правовим актом не покладено обов'язок на суб'єктів охоронної діяльності самостійно проводити навчання охоронників на підставі освітньої ліцензії та обов'язок встановлювати лише те, обладнання, яке виготовлено самостійно на підставі ліцензії про вироблення обладнання.
Стає незрозумілим, замовник здійснює закупівлю послуг якісної фізичної охорони чи послуги з навчання охоронників та з виробництва обладнання?
Всі зазначені вимоги є прямою дискримінацією учасників та спрямовані на залучення вже чітко визначеного учасника по всім лотам.
Вимагаємо привести документацію у відповідність та виключити з вимог надання документів, що визначені в п 1-6 цієї вимоги.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b11
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:40108850
Дата подання: 23 травня 2017 12:46
Про вибір процедури закупівлі
Замовником оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі послуг з технічної та фізичної охорони об'єктів.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 171`270`000.00 грн (з ПДВ).
Процедура закупівлі – допорогова закупівля.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі (ч. 1 ст. 12 Закону)
Оголошення про проведення процедури закупівлі обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро (ч. 4 ст. 10 Закону).
Відповідно до ч.2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Підсумовуючи викладене Замовником неправильно визначено вид процедури, що являється порушенням вимог Закону. Дана закупівля повинна проводитись за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а оголошені торги підлягають відміні.
Розгорнути
Згорнути
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 171`270`000.00 грн (з ПДВ).
Процедура закупівлі – допорогова закупівля.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі (ч. 1 ст. 12 Закону)
Оголошення про проведення процедури закупівлі обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро (ч. 4 ст. 10 Закону).
Відповідно до ч.2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Підсумовуючи викладене Замовником неправильно визначено вид процедури, що являється порушенням вимог Закону. Дана закупівля повинна проводитись за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а оголошені торги підлягають відміні.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b12
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 23 травня 2017 14:53
Кваліфікація
Згідно п. 12. учасник повинен надати не менше 5 рекомендаційних листів (подяк) від великих замовників послуг технічної охорони з об'ємом 150 об'єктів у кожного. Ця вимога є дискримінаційною, тому що підприємство може мати наприклад 300, 500 об'єктів пыд охороною, але оформлених окремими договорами. В підсумку - кількість досвіду з охорони буде та же, але оформлена іншим чином. Тому вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-05-19-000753-c.b13
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 23 травня 2017 14:54
Кваліфікація
Згідно п. 12. учасник повинен надати не менше 5 рекомендаційних листів (подяк) від великих замовників послуг технічної охорони з об'ємом 150 об'єктів у кожного. Ця вимога є дискримінаційною, тому що підприємство може мати наприклад 300, 500 об'єктів пыд охороною, але оформлених окремими договорами. В підсумку - кількість досвіду з охорони буде та же, але оформлена іншим чином. Тому вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Фізична охорона 72-х об’єктів |
Опис предмету закупівлі: |
Фізична охорона об’єктів: 72 об’єкта. Технічне завдання згідно Додатку №2.
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 31 812 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 318 120,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
Фізична охорона об’єктів: 72 об’єкта. Технічне завдання згідно Додатку №2.
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Дата доставки:
01 липня 2017
—
30 червня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2017 18:19 |
Додаток 2.doc |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 травня 2017 18:23 |
Коментар щодо відміни: | Замовник може на будь-якій зі стадій проведення торгів відмінити процедуру закупівлі на підставі ч. 1 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Та зазначила, що з метою уникнення відповідальності в результаті виявлення порушень контролюючими органами, та в зв'язку з тим, що після розкриття поданих конкурсних пропозицій ми не можемо вносити зміни до тендерної документації необхідно прийняти рішення про відміну процедури закупівлі на підставі цього пункту. |