Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 37450000-7
СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ
(Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали,
футбольні тренажери)
DK 021: 2015 Code 37450000-7 Sports equipment for the fields and courts (Basketball shields with ring, stands for volleyball facilities, football trainers)
DK 021: 2015 Code 37450000-7 Sports equipment for the fields and courts (Basketball shields with ring, stands for volleyball facilities, football trainers)
Очікувана вартість
7 467 500,00 UAH
UA-2017-04-28-001891-b ● 6d14551ed20c458b8226df72f03a5443
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02147629 |
Вебсайт: | http://don.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська область обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 3 |
Контактна особа: |
Сорокун Рімма Вікторівна 380442798301 osvita@kievcity.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Сорокун Римма Вікторівна 380442798301 ssrv1970@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science, Youth and Sports |
National ID: | 02147629 |
Contact point: |
Sorokun Rimma 380442798301 osvita@kievcity.gov.ua |
Additional contacts: |
Sorokun Rimma 380442798301 ssrv1970@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2017 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 467 500,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 28 квітня 2017 16:03 |
Enquiries until: | 22 травня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 28 травня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 червня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 467 500 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Лот 1 – Баскетбольні щити з кільцем.
Лот 2 – Волейбольні стійки для зали.
Лот 3 – Футбольні тренажери.
Лот 2 – Волейбольні стійки для зали.
Лот 3 – Футбольні тренажери.
Тендерна документація
19 травня 2017 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2017 14:02 |
Перелік змін.doc | |
19 травня 2017 14:01 |
Документація ЗМІНИ .docx | |
19 травня 2017 14:01 |
Перелік змін.doc | |
19 травня 2017 14:00 |
Документація ЗМІНИ .docx | |
28 квітня 2017 17:41 |
Документація .docx | |
28 квітня 2017 17:40 |
Документація .docx |
19 травня 2017 14:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||
19 травня 2017 14:02 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
19 травня 2017 14:01 |
Документація ЗМІНИ .docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
19 травня 2017 14:01 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
19 травня 2017 14:00 |
Документація ЗМІНИ .docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
28 квітня 2017 17:41 |
Документація .docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
28 квітня 2017 17:40 |
Документація .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-28-001891-b.b6
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
У протоколі розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 30.06.17 на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме:
Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір).
Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів.
Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації.
З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України.
4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір).
Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів.
Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації.
З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України.
4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Скасована
Дата: 04 липня 2017 16:10
Причина: не вірно вказан номер
Номер вимоги: UA-2017-04-28-001891-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Іванов Владислав Володимирович", Код ЄДРПОУ:3478814375
Дата подання: 30 червня 2017 15:07
Вимога щодо перегляду пропозиції
Додано файл в форматі PDF
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 липня 2017 14:19
Оскільки процедура закупівлі оскаржується, тендерним комітетом буде виконано відповідні рішення АМКУ
Номер вимоги: UA-2017-04-28-001891-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Іванов Владислав Володимирович", Код ЄДРПОУ:3478814375
Дата подання: 30 червня 2017 15:09
Вимога щодо перегляду пропозиції
Додано файл в форматі PDF
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 липня 2017 14:23
Оскільки процедура закупівлі оскаржується, тендерним комітетом буде виконано відповідні рішення АМКУ
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 04 липня 2017 00:28
Дата подання: 04 липня 2017 00:28
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери).
У протоколах розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 30.06.17 по трьом лотам на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме:
Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір).
Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів.
Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації.
З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України.
4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: не вірно вказаний номер
Дата: 05 липня 2017 15:09
Рішення від 05.07.2017 № 4385.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 16:41
Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 05 липня 2017 15:45
Дата подання: 05 липня 2017 15:45
Скарга, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі № UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Замовником Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери.
У протоколі розгляду на відповідність учасників кваліфікаційнних критеріям від 29.06.17 року
Замовником не допущено до аукціону пропозицію Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066 на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом Закон) через не надання копії банківської (казначейської) виписки (виписок) щодо підтвердження факту оплати за договором.
Однак, рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів тому, що ми в складі своєї тендерної пропозиції надали виписку за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір).
Відповідно до стай 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
Згідно з пунктом 7 частини першої Закону Замовник приймає рішення про Відмову учаснику в участі у процедурі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в paзi, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі.
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1.) Скасувати протоколи Замовника від 29.06.17, як такий що не відповідає умовам проведення закупівлі.
2.) Переглянути рішення та допустити до аукціону пропозицію учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 липня 2017 15:43
Рішення від 07.07.2017 № 4465 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2017 15:42
Інформація про резулютивну частину рішення від 24.07.2017 № 4866.pdf
Дата публікації: 25 липня 2017 10:52
Рішення від 24.07.2017 № 4866.pdf
Дата публікації: 27 липня 2017 18:39
Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 04 липня 2017 00:35
Дата подання: 04 липня 2017 00:35
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери).
У протоколах розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 30.06.17 по трьом лотам на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме:
Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір).
Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів.
Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації.
З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України.
4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 05.07.2017 № 4387.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 16:50
Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 04 липня 2017 00:32
Дата подання: 04 липня 2017 00:32
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери).
У протоколах розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 30.06.17 по трьом лотам на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме:
Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір).
Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів.
Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації.
З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України.
4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 05.07.2017 № 4386.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 16:46
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Баскетбольні щити з кільцем |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1 – Баскетбольні щити з кільцем (2шт.)- 108 комплектів, Баскетбольний щит з кільцем боковий (4шт.) - 103 комплекти
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 6 629 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 33 145,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 198870 UAH |
Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 6 629 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 33 145,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 28 липня 2017 11:35
Auction planned date: 28 липня 2017 11:35
Закінчення: 28 липня 2017 11:56
Позиції
211 комп
ДК 021:2015 код 37450000-7
СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ
(Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали,
футбольні тренажери)
СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ
(Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали,
футбольні тренажери)
ДК 021:2015: 37450000-7 — Спортивний інвентар для полів і кортів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київ, Київ, Навчальні заклади комунальної власності територіальної громади міста Києва.
Дата доставки:
25 серпня 2017
DK 021: 2015 Code 37450000-7 Sports equipment for the fields and courts (Basketball shields with ring, stands for volleyball facilities, football trainers)
CPV: 37450000-7
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2017 14:00 |
Перелік змін.doc |
19 травня 2017 13:59 |
Документація ЗМІНИ .docx |
28 квітня 2017 17:39 |
Документація .docx |
Запитання до процедури
Кріплення баскетбольного щита
Дата подання: 03 травня 2017 16:11
Дата відповіді: 05 травня 2017 14:02
В першому та другому розділі 1 лоту, вказано, що щит повинен кріпитися до металевої баскетбольної ферми, яка повинна входити до комплекту з виносом, що відповідатиме розмітці баскетбольного поля спортивного залу, але ніде не вказані розміри виносу. Просимо вказати розмір винусу щита за рахунок ферми.
Також не вказано в 1 розділі 1 лоту розмір щита, також просимо вказати бажані розміри.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет уточнює:
1. Розмір щита повинен відповідати вимогам «Офіційних Правил Баскетболу 2014», затверджених 2 лютого 2014 року Центральним Бюро ФІБА (Барселона, Іспанія).
2. Оскільки спортивні зали в загальноосвітніх навчальних закладах є нестандартними винос має відповідати розміру ігрового майданчику.
1. Розмір щита повинен відповідати вимогам «Офіційних Правил Баскетболу 2014», затверджених 2 лютого 2014 року Центральним Бюро ФІБА (Барселона, Іспанія).
2. Оскільки спортивні зали в загальноосвітніх навчальних закладах є нестандартними винос має відповідати розміру ігрового майданчику.
Винос баскетбольних щитів
Дата подання: 10 травня 2017 10:17
Дата відповіді: 11 травня 2017 15:50
Просимо чітко надати технічне завдання, так як не можливо визначити розміри за поданою Вами інформацією. Розміри виносів за рахунок ферм на пряму впливають на ціну виробів, а також їх доставка та монтаж.
Відповідь: Оскільки спортивні зали в загальноосвітніх навчальних закладах є нестандартними, винос має відповідати розміру ігрового майданчика але не більше ніж передбачено вимогами «Офіційних Правил Баскетболу 2014», затверджених 2 лютого 2014 року Центральним Бюро ФІБА (Барселона, Іспанія) та буде визначатися під час підписання договору. Перелік загальноосвітніх навчальних закладів буде надано до договору.
Внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 15 травня 2017 08:51
Дата відповіді: 17 травня 2017 16:51
З метою недопущення дискримінації потенційних учасників згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо можливості виготовлення предмету закупівлі з характеристиками, які можуть дещо відрізнятись від заявлених у тендерній документації, та які не погіршать якість предмету закупівлі, просимо повідомити, чи можливо внести зміни в тендерну документацію, а саме ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Додаток 4 до тендерної документації) та ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (Додаток 2 до договору):
- після слів «Металева рама виготовлена з квадратного профілю не менше, ніж 40х40 мм» доповнити словами «… або 50х30мм» ?
- після слів «Розмітка повинна бути виконана зі смуг самоклеючої плівки (аракал)…» доповнити словами «.. або нанесена стійким фарбувальним матеріалом» ?
- після слів «…з виносом, що відповідає розмітці баскетбольного поля спортивного залу.» доповнити реченням «Відстань між стінами попередньо надає замовник до моменту підписання договору поставки.» ?
Крім цього, просимо роз'яснити, які матеріали рекламного характеру повинні міститись на робочій поверхні та розуміється під словами «робоча поверхня», про що зазначено в ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (Додаток 4 до тендерної документації) та ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ТОВАРУ (Додаток 2 до договору) ?…
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет повідомляє, що в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі"
Щодо визначення "робоча поверхня"
Дата подання: 15 травня 2017 11:16
Дата відповіді: 17 травня 2017 16:51
Що розуміється під словами «робоча поверхня», про що зазначено в ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (Додаток 4 до тендерної документації) та ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ТОВАРУ (Додаток 2 до договору) ?…
Відповідь: Тендерний комітет повідомляє, що в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі"
Щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 15 травня 2017 11:53
Дата відповіді: 17 травня 2017 16:50
Просимо роз'яснити, що розуміється під терміном "посвідчення працівника" та які документи можуть його замінити, якщо посвідчення та перепустки працівникам не оформлювались ?
Відповідь: Тендерний комітет повідомляє, що в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі"
Щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 15 травня 2017 12:13
Дата відповіді: 17 травня 2017 16:51
В пункті 2.2. Додатку 2 до тендерної документації вказано про необхідність надання копій документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказу, копія з трудової книжки або інші документи згідно КЗоТ). В зв'язку з цим, просимо роз'яснити, чи достатньо буде для вказаного підтвердження, надати витяг з наказу про прийом на роботу (оскільки в день прийому працівника могли бути прийняті інші працівники) та повідомити, копії яких сторінок трудової книжки необхідно надати (чи є необхідність надавати копію всієї трудової книжки) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет повідомляє, що в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі"
Оформлення калькуляції комплекту
Дата подання: 15 травня 2017 20:44
Дата відповіді: 17 травня 2017 16:51
Чи достатньо буде у калькуляції вартості (додатку до Тендерної пропозиції) розписати вартість (ціну за одиницю) наступних складових комплекту: щит, рама, кільце, сітка, комплект фурнітури для монтажу, вартість доставки і монтажу ? Якщо щось лишнє або чогось не вистачає для калькуляції, просимо роз’яснити. Дякуємо!
Відповідь: Тендерний комітет повідомляє, що в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі"
Демонтаж
Дата подання: 19 травня 2017 11:58
Дата відповіді: 19 травня 2017 14:31
У більшості залах де мають бути встановлені основні та бокові баскетбольні щити не виконано демонтаж старих щитів ,про що зовсім не повідомляється в тендерній документації . Хто повинен виконувати демонтаж старих щитів ?
Відповідь: Демонтаж старих щитів буде виконуватися підрядними організаціями, що виконують ремонтні роботи в спортивних залах
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 19 травня 2017 19:09
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:49
15.05.2017р. о 8:51 Замовнику було поставлене запитання щодо внесення змін в тендерну документацію, на що 17.05.2017р. о 16:51 Замовником було повідомлено, що Тендерним комітетом в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі".
Нажаль, але Тендерним комітетом в тендерну документацію з невідомих причин не були внесені всі зміни згідно вказаного вище запитання.
Враховуючи викладене вище та з метою недопущення дискримінації потенційних учасників згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо можливості виготовлення предмету закупівлі з характеристиками, які можуть дещо відрізнятись від заявлених у тендерній документації, та які не погіршать якість предмету закупівлі, в черговий раз просимо повідомити, чи можливо внести зміни в тендерну документацію, а саме ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Додаток 4 до тендерної документації) та ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (Додаток 2 до договору):
- після слів «Металева рама виготовлена з квадратного профілю не менше, ніж 40х40 мм» доповнити словами «… або 50х30мм» ?
- після слів «Розмітка повинна бути виконана зі смуг самоклеючої плівки (аракал)…» доповнити словами «.. або нанесена стійким фарбувальним матеріалом» ?
- після слів «…з виносом, що відповідає розмітці баскетбольного поля спортивного залу.» доповнити реченням «Відстань між стінами попередньо надає замовник до моменту підписання договору поставки.» ?
Якщо будь-яка із перелічених вище змін не влаштовує Замовника, просимо роз'яснити чому ?
Будемо вдячні за оперативну відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Просимо дотримуватися технічних вимог оприлюднених в останній версії тендерної документації.
Щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 19 травня 2017 19:21
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:46
15.05.2017р. о 12:13 Замовнику було поставлене запитання щодо підтвердження наявності працівників, на що 17.05.2017р. о 16:51 Замовником було повідомлено, що Тендерним комітетом в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі". Нажаль, але Тендерним комітетом в тендерну документацію з невідомих причин не були внесені всі зміни згідно вказаного вище запитання. Враховуючи викладене вище, в черговий раз просимо роз'яснити чи достатньо буде для підтвердження трудових взаємовідносин з учасником надати витяг з наказу про прийом на роботу працівника (оскільки в день прийому працівника могли бути прийняті інші працівники) чи необхідно надати весь наказ та повідомити, копії яких сторінок трудової книжки необхідно надати (чи взагалі є необхідність надавати копію трудової книжки, якщо буде наданий наказ про прийом на роботу (або витяг з наказу)) ? Будемо вдячні за оперативну відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Достатньо витягу з наказу, завіреного належним чином, та сторінок трудової книжки, які підтверджують трудові відносини з Учасником.
КЗоТ
Дата подання: 19 травня 2017 19:23
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:43
Що таке "КЗоТ", на яке є посилання в тендерній документації ?
Відповідь: Використаний русизм слід вважати як КЗпП (Кодекс законів про працю України)
Проект договору
Дата подання: 19 травня 2017 19:31
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:39
Чому в проекті договору (на 24 сторінці тендерної документації) в пункті 1.3. після слів "...Про публічні закупівлі" відсутнє наступне (що було до внесення змін 19.05.2017): "... »), про що Сторони зобов’язані внести відповідні зміни до цього Договору." ?
Відповідь: Технічна помилка.
Щодо односторонньої зміни Замовником місць поставки обладнання після підписання договору
Дата подання: 19 травня 2017 19:41
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:38
Пункт 4.3. проекту договору 19.05.2017 року було викладено в наступній редакції: "4.3 Місце поставки зазначається у Додатку 4 до Договору та може бути змінено після підписання Договору та додатків до Договору за односторонньою ініціативою Замовника на інші місця (адреси) в місті Києві. Про відповідну зміну місця поставки (адреси) Замовник письмово (або телеграмою) повідомляє Виконавця."
В зв'зку з цим, просимо роз'яснити, яким чином діяти Виконавцю, якщо після підписання договору із Додатком 4 до нього, він поставить і змонтує в певній школі обладнання, а наступного дня (до моменту підписання акту прийому-передачі) йому надійде від Замовника повідомлення про зміну місця поставки ??? Хто буде компенсувати Виконавцю витрати на демонтаж вже встановленого обладнання і його переміщення в іншу школу ??? Скільки таких випадків може бути, щоб потенційний учасник мав передбачити це у своїй тендерній пропозиції ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Демонтаж вже встановленого обладнання і його переміщення в іншу школу не передбачається.
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 04 липня 2017 00:28
Дата подання: 04 липня 2017 00:28
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери).
У протоколах розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 30.06.17 по трьом лотам на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме:
Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір).
Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів.
Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації.
З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України.
4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: не вірно вказаний номер
Дата: 05 липня 2017 15:09
Рішення від 05.07.2017 № 4385.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 16:41
Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 05 липня 2017 15:45
Дата подання: 05 липня 2017 15:45
Скарга, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі № UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Замовником Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери.
У протоколі розгляду на відповідність учасників кваліфікаційнних критеріям від 29.06.17 року
Замовником не допущено до аукціону пропозицію Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066 на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом Закон) через не надання копії банківської (казначейської) виписки (виписок) щодо підтвердження факту оплати за договором.
Однак, рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів тому, що ми в складі своєї тендерної пропозиції надали виписку за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір).
Відповідно до стай 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
Згідно з пунктом 7 частини першої Закону Замовник приймає рішення про Відмову учаснику в участі у процедурі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в paзi, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі.
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1.) Скасувати протоколи Замовника від 29.06.17, як такий що не відповідає умовам проведення закупівлі.
2.) Переглянути рішення та допустити до аукціону пропозицію учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 липня 2017 15:43
Рішення від 07.07.2017 № 4465 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2017 15:42
Інформація про резулютивну частину рішення від 24.07.2017 № 4866.pdf
Дата публікації: 25 липня 2017 10:52
Рішення від 24.07.2017 № 4866.pdf
Дата публікації: 27 липня 2017 18:39
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 червня 2017
Найменування: | Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02147629 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна, Київська область обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 3 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА ВЕНЕТО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Дитячі та спортивні майданчики | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Толк консалтинг | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ УАПБ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Європейський парк" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Толк консалтинг #34483307 |
Переможець |
6 513 410,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2017 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2017 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2017 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2017 17:38
|
Додаткова угода №3 09 листопада 2017.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2017 17:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2017 16:02
|
Додаткова угода №2 до 17 08 -2.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2017 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2017 19:07
|
баск щити доп угода.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2017 19:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2017 18:20
|
договір 1708-2.pdf | укладений |
18 серпня 2017 18:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Зменшити ціну за одиницю Товару і загальну ціну Договору та викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «Ціна Договору становить: 6 513 409,32 грн. (Шість мільйонів п’ятсот тринадцять тисяч чотириста дев’ять гривень 32 копійки), у т.ч. ПДВ (20%) 1 085 568,04 грн. (Один мільйон вісімдесят п’ять тисяч пятсот шістдесят вісім гривень 04 копійки)». 1.2. Змінити строк поставки Товару та викласти п. 1.1. та п. 4.1. Договору в наступній редакції: - п. 1.1.: «Виконавець зобов’язується до 15 вересня 2017 року поставити Замовнику Спортивний інвентар для полів і кортів (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери) ДК 021:2015 код 37450000-7 (лот 1 - Баскетбольні щити з кільцем) (далі - Товар), а Замовник зобов’язується прийняти і сплатити за Товар в розмірі та в термін, передбачений цим Договором»; - п. 4.1.: «Поставка Товару здійснюється до 15.09.2017 року». 1.3. Сторони підтверджують факт, що строки проведення аукціону у системі електронних закупівель було перенесено з причин, що не залежали від Сторін Договору у зв’язку з розглядом скарги одного з учасників закупівлі до Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. Відповідно до Рішення Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель від 07.07.2017 № 4465-р/пк-пз, 07.07.2017 скаргу було прийнято до розгляду. У зв’язку з розглядом вказаної сарги аукціон відбувся 28 липня 2017, з затримкою на 21 добу (по причині розгляду скарги). Тобто строки поставки Товару було зменшено на 21 добу у зв’язку з перенесенням строку проведення аукціону. |
Номер договору про закупівлю: | 17/08-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Змінити строк поставки Товару та викласти п. 1.1. та п. 4.1. Договору в наступній редакції: - п. 1.1.: «Виконавець зобов’язується поставити Замовнику Спортивний інвентар для полів і кортів (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери) ДК 021:2015 код 37450000-7 (лот 1 - Баскетбольні щити з кільцем) (далі - Товар), а Замовник зобов’язується прийняти і сплатити за Товар в розмірі та в термін, передбачений цим Договором»; - п. 4.1.: «Поставка Товару здійснюється Замовником протягом десяти днів з моменту демонтажу старого спортивного обладнання, але у будь-якому разі не пізніше 15.12.2017 року. Демонтаж старого (встановленого) спортивного обладнання Виконавець здійснює за власний рахунок та вартість вказаного демонтажу компенсації Виконавцю не підлягає.». 1.2. Викласти Додаток 4 до Договору «Місце поставки Товару» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 2. |
Номер договору про закупівлю: | 17/08-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Додаток 4 до Договору "Місце поставки Товару" в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 17/08-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Додаток 4 до Договору "Місце поставки Товару" в новій редакції що додається до цієї Додаткової угоди № 4. |
Номер договору про закупівлю: | 17/08-2 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |