Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери)
DK 021: 2015 Code 37450000-7 Sports equipment for the fields and courts (Basketball shields with ring, stands for volleyball facilities, football trainers)
Очікувана вартість
7 467 500,00 UAH
UA-2017-04-28-001891-b 6d14551ed20c458b8226df72f03a5443
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокун Рімма Вікторівна

380442798301 osvita@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02147629
Вебсайт: http://don.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська область обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 3
Контактна особа: Сорокун Рімма Вікторівна
380442798301
osvita@kievcity.gov.ua
Додаткові контактні особи: Сорокун Римма Вікторівна
380442798301
ssrv1970@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science, Youth and Sports
National ID: 02147629
Contact point: Sorokun Rimma
380442798301
osvita@kievcity.gov.ua
Additional contacts: Sorokun Rimma
380442798301
ssrv1970@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 квітня 2017 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2017 10:00
Очікувана вартість: 7 467 500,00 UAH з ПДВ
Publication date: 28 квітня 2017 16:03
Enquiries until: 22 травня 2017 10:00
Complaints submission until: до 28 травня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 червня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 7 467 500 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Лот 1 – Баскетбольні щити з кільцем.
Лот 2 – Волейбольні стійки для зали.
Лот 3 – Футбольні тренажери.

Тендерна документація

19 травня 2017 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 14:02
Перелік змін.doc
19 травня 2017 14:01
Документація ЗМІНИ .docx
19 травня 2017 14:01
Перелік змін.doc
19 травня 2017 14:00
Документація ЗМІНИ .docx
28 квітня 2017 17:41
Документація .docx
28 квітня 2017 17:40
Документація .docx
19 травня 2017 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2017 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 14:02
Перелік змін.doc
19 травня 2017 14:01
Документація ЗМІНИ .docx
19 травня 2017 14:01
Перелік змін.doc
19 травня 2017 14:00
Документація ЗМІНИ .docx
28 квітня 2017 17:41
Документація .docx
28 квітня 2017 17:40
Документація .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-28-001891-b.b6
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
У протоколі розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 30.06.17 на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме:
Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір).
Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів.
Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації.
З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України.
4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 липня 2017 16:10
Причина: не вірно вказан номер
Номер вимоги: UA-2017-04-28-001891-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Іванов Владислав Володимирович", Код ЄДРПОУ:3478814375
Дата подання: 30 червня 2017 15:07
Вимога щодо перегляду пропозиції
Додано файл в форматі PDF
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 липня 2017 14:19
Оскільки процедура закупівлі оскаржується, тендерним комітетом буде виконано відповідні рішення АМКУ
Номер вимоги: UA-2017-04-28-001891-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Іванов Владислав Володимирович", Код ЄДРПОУ:3478814375
Дата подання: 30 червня 2017 15:09
Вимога щодо перегляду пропозиції
Додано файл в форматі PDF
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 липня 2017 14:23
Оскільки процедура закупівлі оскаржується, тендерним комітетом буде виконано відповідні рішення АМКУ

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 04 липня 2017 00:28
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери). У протоколах розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 30.06.17 по трьом лотам на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме: Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір). Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів. Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності. Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону). «'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі: Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету. Керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО: Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі 2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації. З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України. 4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: не вірно вказаний номер
Дата: 05 липня 2017 15:09
Рішення від 05.07.2017 № 4385.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 16:41
Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 05 липня 2017 15:45
Скарга, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі № UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Замовником Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери. У протоколі розгляду на відповідність учасників кваліфікаційнних критеріям від 29.06.17 року Замовником не допущено до аукціону пропозицію Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066 на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом Закон) через не надання копії банківської (казначейської) виписки (виписок) щодо підтвердження факту оплати за договором. Однак, рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів тому, що ми в складі своєї тендерної пропозиції надали виписку за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір). Відповідно до стай 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності. Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону). Згідно з пунктом 7 частини першої Закону Замовник приймає рішення про Відмову учаснику в участі у процедурі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в paзi, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі. «'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі: Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету. Керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО: Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 1.) Скасувати протоколи Замовника від 29.06.17, як такий що не відповідає умовам проведення закупівлі. 2.) Переглянути рішення та допустити до аукціону пропозицію учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 липня 2017 15:43
Рішення від 07.07.2017 № 4465 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2017 15:42
Рішення від 24.07.2017 № 4866.pdf
Дата публікації: 27 липня 2017 18:39
Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 04 липня 2017 00:35
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери). У протоколах розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 30.06.17 по трьом лотам на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме: Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір). Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів. Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності. Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону). «'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі: Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету. Керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО: Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі 2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації. З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України. 4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 05.07.2017 № 4387.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 16:50
Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 04 липня 2017 00:32
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери). У протоколах розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 30.06.17 по трьом лотам на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме: Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір). Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів. Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності. Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону). «'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі: Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету. Керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО: Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі 2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації. З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України. 4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 05.07.2017 № 4386.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 16:46

Документи подані скаржником

04 липня 2017 00:28
вимога 002.pdf

Документи подані замовником

04 липня 2017 00:32
вимога 002.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

05 липня 2017 15:11
Документація ЗМІНИ .docx
05 липня 2017 15:11
скарга7.pdf
05 липня 2017 15:13
лот1 люксон.pdf
05 липня 2017 15:13
лот1 люксон (1).pdf
05 липня 2017 15:44
Люкспн Спорт.pdf

Документи подані скаржником

04 липня 2017 00:35
вимога 002.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 – Баскетбольні щити з кільцем
Опис предмету закупівлі:
Лот 1 – Баскетбольні щити з кільцем (2шт.)- 108 комплектів, Баскетбольний щит з кільцем боковий (4шт.) - 103 комплекти
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 629 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 33 145,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 198870 UAH


Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 6 629 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 33 145,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 28 липня 2017 11:35
Auction planned date: 28 липня 2017 11:35
Закінчення: 28 липня 2017 11:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

211 комп
ДК 021:2015 код 37450000-7
СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ
(Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали,
футбольні тренажери)
ДК 021:2015: 37450000-7 — Спортивний інвентар для полів і кортів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, Київ, Навчальні заклади комунальної власності територіальної громади міста Києва.
Дата доставки: 25 серпня 2017

DK 021: 2015 Code 37450000-7 Sports equipment for the fields and courts (Basketball shields with ring, stands for volleyball facilities, football trainers)
CPV: 37450000-7

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2017 14:00
Перелік змін.doc
19 травня 2017 13:59
Документація ЗМІНИ .docx
28 квітня 2017 17:39
Документація .docx

Запитання до процедури

Кріплення баскетбольного щита
Дата подання: 03 травня 2017 16:11
Дата відповіді: 05 травня 2017 14:02
В першому та другому розділі 1 лоту, вказано, що щит повинен кріпитися до металевої баскетбольної ферми, яка повинна входити до комплекту з виносом, що відповідатиме розмітці баскетбольного поля спортивного залу, але ніде не вказані розміри виносу. Просимо вказати розмір винусу щита за рахунок ферми. Також не вказано в 1 розділі 1 лоту розмір щита, також просимо вказати бажані розміри.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет уточнює:
1. Розмір щита повинен відповідати вимогам «Офіційних Правил Баскетболу 2014», затверджених 2 лютого 2014 року Центральним Бюро ФІБА (Барселона, Іспанія).
2. Оскільки спортивні зали в загальноосвітніх навчальних закладах є нестандартними винос має відповідати розміру ігрового майданчику.
Винос баскетбольних щитів
Дата подання: 10 травня 2017 10:17
Дата відповіді: 11 травня 2017 15:50
Просимо чітко надати технічне завдання, так як не можливо визначити розміри за поданою Вами інформацією. Розміри виносів за рахунок ферм на пряму впливають на ціну виробів, а також їх доставка та монтаж.
Відповідь: Оскільки спортивні зали в загальноосвітніх навчальних закладах є нестандартними, винос має відповідати розміру ігрового майданчика але не більше ніж передбачено вимогами «Офіційних Правил Баскетболу 2014», затверджених 2 лютого 2014 року Центральним Бюро ФІБА (Барселона, Іспанія) та буде визначатися під час підписання договору. Перелік загальноосвітніх навчальних закладів буде надано до договору.
Внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 15 травня 2017 08:51
Дата відповіді: 17 травня 2017 16:51
З метою недопущення дискримінації потенційних учасників згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо можливості виготовлення предмету закупівлі з характеристиками, які можуть дещо відрізнятись від заявлених у тендерній документації, та які не погіршать якість предмету закупівлі, просимо повідомити, чи можливо внести зміни в тендерну документацію, а саме ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Додаток 4 до тендерної документації) та ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (Додаток 2 до договору): - після слів «Металева рама виготовлена з квадратного профілю не менше, ніж 40х40 мм» доповнити словами «… або 50х30мм» ? - після слів «Розмітка повинна бути виконана зі смуг самоклеючої плівки (аракал)…» доповнити словами «.. або нанесена стійким фарбувальним матеріалом» ? - після слів «…з виносом, що відповідає розмітці баскетбольного поля спортивного залу.» доповнити реченням «Відстань між стінами попередньо надає замовник до моменту підписання договору поставки.» ? Крім цього, просимо роз'яснити, які матеріали рекламного характеру повинні міститись на робочій поверхні та розуміється під словами «робоча поверхня», про що зазначено в ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (Додаток 4 до тендерної документації) та ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ТОВАРУ (Додаток 2 до договору) ?… Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет повідомляє, що в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі"
Щодо визначення "робоча поверхня"
Дата подання: 15 травня 2017 11:16
Дата відповіді: 17 травня 2017 16:51
Що розуміється під словами «робоча поверхня», про що зазначено в ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (Додаток 4 до тендерної документації) та ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ТОВАРУ (Додаток 2 до договору) ?…
Відповідь: Тендерний комітет повідомляє, що в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі"
Щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 15 травня 2017 11:53
Дата відповіді: 17 травня 2017 16:50
Просимо роз'яснити, що розуміється під терміном "посвідчення працівника" та які документи можуть його замінити, якщо посвідчення та перепустки працівникам не оформлювались ?
Відповідь: Тендерний комітет повідомляє, що в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі"
Щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 15 травня 2017 12:13
Дата відповіді: 17 травня 2017 16:51
В пункті 2.2. Додатку 2 до тендерної документації вказано про необхідність надання копій документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказу, копія з трудової книжки або інші документи згідно КЗоТ). В зв'язку з цим, просимо роз'яснити, чи достатньо буде для вказаного підтвердження, надати витяг з наказу про прийом на роботу (оскільки в день прийому працівника могли бути прийняті інші працівники) та повідомити, копії яких сторінок трудової книжки необхідно надати (чи є необхідність надавати копію всієї трудової книжки) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет повідомляє, що в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі"
Оформлення калькуляції комплекту
Дата подання: 15 травня 2017 20:44
Дата відповіді: 17 травня 2017 16:51
Чи достатньо буде у калькуляції вартості (додатку до Тендерної пропозиції) розписати вартість (ціну за одиницю) наступних складових комплекту: щит, рама, кільце, сітка, комплект фурнітури для монтажу, вартість доставки і монтажу ? Якщо щось лишнє або чогось не вистачає для калькуляції, просимо роз’яснити. Дякуємо!
Відповідь: Тендерний комітет повідомляє, що в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі"
Демонтаж
Дата подання: 19 травня 2017 11:58
Дата відповіді: 19 травня 2017 14:31
У більшості залах де мають бути встановлені основні та бокові баскетбольні щити не виконано демонтаж старих щитів ,про що зовсім не повідомляється в тендерній документації . Хто повинен виконувати демонтаж старих щитів ?
Відповідь: Демонтаж старих щитів буде виконуватися підрядними організаціями, що виконують ремонтні роботи в спортивних залах
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 19 травня 2017 19:09
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:49
15.05.2017р. о 8:51 Замовнику було поставлене запитання щодо внесення змін в тендерну документацію, на що 17.05.2017р. о 16:51 Замовником було повідомлено, що Тендерним комітетом в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі". Нажаль, але Тендерним комітетом в тендерну документацію з невідомих причин не були внесені всі зміни згідно вказаного вище запитання. Враховуючи викладене вище та з метою недопущення дискримінації потенційних учасників згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо можливості виготовлення предмету закупівлі з характеристиками, які можуть дещо відрізнятись від заявлених у тендерній документації, та які не погіршать якість предмету закупівлі, в черговий раз просимо повідомити, чи можливо внести зміни в тендерну документацію, а саме ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Додаток 4 до тендерної документації) та ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (Додаток 2 до договору): - після слів «Металева рама виготовлена з квадратного профілю не менше, ніж 40х40 мм» доповнити словами «… або 50х30мм» ? - після слів «Розмітка повинна бути виконана зі смуг самоклеючої плівки (аракал)…» доповнити словами «.. або нанесена стійким фарбувальним матеріалом» ? - після слів «…з виносом, що відповідає розмітці баскетбольного поля спортивного залу.» доповнити реченням «Відстань між стінами попередньо надає замовник до моменту підписання договору поставки.» ? Якщо будь-яка із перелічених вище змін не влаштовує Замовника, просимо роз'яснити чому ? Будемо вдячні за оперативну відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо дотримуватися технічних вимог оприлюднених в останній версії тендерної документації.
Щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 19 травня 2017 19:21
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:46
15.05.2017р. о 12:13 Замовнику було поставлене запитання щодо підтвердження наявності працівників, на що 17.05.2017р. о 16:51 Замовником було повідомлено, що Тендерним комітетом в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідго до Закону України "Про публічні закупівлі". Нажаль, але Тендерним комітетом в тендерну документацію з невідомих причин не були внесені всі зміни згідно вказаного вище запитання. Враховуючи викладене вище, в черговий раз просимо роз'яснити чи достатньо буде для підтвердження трудових взаємовідносин з учасником надати витяг з наказу про прийом на роботу працівника (оскільки в день прийому працівника могли бути прийняті інші працівники) чи необхідно надати весь наказ та повідомити, копії яких сторінок трудової книжки необхідно надати (чи взагалі є необхідність надавати копію трудової книжки, якщо буде наданий наказ про прийом на роботу (або витяг з наказу)) ? Будемо вдячні за оперативну відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо витягу з наказу, завіреного належним чином, та сторінок трудової книжки, які підтверджують трудові відносини з Учасником.
КЗоТ
Дата подання: 19 травня 2017 19:23
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:43
Що таке "КЗоТ", на яке є посилання в тендерній документації ?
Відповідь: Використаний русизм слід вважати як КЗпП (Кодекс законів про працю України)
Проект договору
Дата подання: 19 травня 2017 19:31
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:39
Чому в проекті договору (на 24 сторінці тендерної документації) в пункті 1.3. після слів "...Про публічні закупівлі" відсутнє наступне (що було до внесення змін 19.05.2017): "... »), про що Сторони зобов’язані внести відповідні зміни до цього Договору." ?
Відповідь: Технічна помилка.
Щодо односторонньої зміни Замовником місць поставки обладнання після підписання договору
Дата подання: 19 травня 2017 19:41
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:38
Пункт 4.3. проекту договору 19.05.2017 року було викладено в наступній редакції: "4.3 Місце поставки зазначається у Додатку 4 до Договору та може бути змінено після підписання Договору та додатків до Договору за односторонньою ініціативою Замовника на інші місця (адреси) в місті Києві. Про відповідну зміну місця поставки (адреси) Замовник письмово (або телеграмою) повідомляє Виконавця." В зв'зку з цим, просимо роз'яснити, яким чином діяти Виконавцю, якщо після підписання договору із Додатком 4 до нього, він поставить і змонтує в певній школі обладнання, а наступного дня (до моменту підписання акту прийому-передачі) йому надійде від Замовника повідомлення про зміну місця поставки ??? Хто буде компенсувати Виконавцю витрати на демонтаж вже встановленого обладнання і його переміщення в іншу школу ??? Скільки таких випадків може бути, щоб потенційний учасник мав передбачити це у своїй тендерній пропозиції ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Демонтаж вже встановленого обладнання і його переміщення в іншу школу не передбачається.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 04 липня 2017 00:28
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери). У протоколах розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 30.06.17 по трьом лотам на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме: Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір). Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів. Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності. Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону). «'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі: Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету. Керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО: Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі 2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації. З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України. 4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: не вірно вказаний номер
Дата: 05 липня 2017 15:09
Рішення від 05.07.2017 № 4385.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 16:41
Номер скарги: UA-2017-04-28-001891-b.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», Код ЄДРПОУ:40436066
Дата подання: 05 липня 2017 15:45
Скарга, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі № UA-2017-04-28-001891-b , що оголошена Замовником Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37450000-7 СПОРТИВНИЙ ІНВЕНТАР ДЛЯ ПОЛІВ І КОРТІВ (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери. У протоколі розгляду на відповідність учасників кваліфікаційнних критеріям від 29.06.17 року Замовником не допущено до аукціону пропозицію Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066 на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом Закон) через не надання копії банківської (казначейської) виписки (виписок) щодо підтвердження факту оплати за договором. Однак, рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів тому, що ми в складі своєї тендерної пропозиції надали виписку за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір). Відповідно до стай 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності. Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону). Згідно з пунктом 7 частини першої Закону Замовник приймає рішення про Відмову учаснику в участі у процедурі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в paзi, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі. «'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі: Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету. Керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО: Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 1.) Скасувати протоколи Замовника від 29.06.17, як такий що не відповідає умовам проведення закупівлі. 2.) Переглянути рішення та допустити до аукціону пропозицію учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 липня 2017 15:43
Рішення від 07.07.2017 № 4465 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2017 15:42
Рішення від 24.07.2017 № 4866.pdf
Дата публікації: 27 липня 2017 18:39

Документи подані скаржником

04 липня 2017 00:28
вимога 002.pdf

Документи подані замовником

04 липня 2017 00:32
вимога 002.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

05 липня 2017 15:11
Документація ЗМІНИ .docx
05 липня 2017 15:11
скарга7.pdf
05 липня 2017 15:13
лот1 люксон.pdf
05 липня 2017 15:13
лот1 люксон (1).pdf
05 липня 2017 15:44
Люкспн Спорт.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 червня 2017
UA-2017-04-28-001891-b6d14551ed20c458b8226df72f03a5443
Найменування: Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02147629
Місцезнаходження: 01004, Україна, Київська область обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 3
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ГРУПА ВЕНЕТО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Дитячі та спортивні майданчики Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «Компанія «ГАМАЮН»
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Толк консалтинг Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УАПБ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Європейський парк" Документи
Відхилено
Документи

Документи

29 червня 2017 19:55
лот1 венето.pdf
29 червня 2017 20:06
Електронний підпис
29 червня 2017 20:06
лот1 венето.pdf
30 червня 2017 08:33
Електронний підпис
30 червня 2017 08:34
Електронний підпис

Публічні документи

31 травня 2017 18:34
Електронний підпис
31 травня 2017 10:49
Технічні вимоги.pdf
31 травня 2017 10:49
Паспорт ОП-120.07.02.pdf
31 травня 2017 10:49
Паспорт ОП-120.07.01.pdf
31 травня 2017 10:49
Проект договору.pdf
31 травня 2017 10:48
2.4 Довідка по 17 статті.pdf
31 травня 2017 10:48
Укрметртестстандарт.pdf
31 травня 2017 10:48
Статут ГВ 2017.pdf
31 травня 2017 10:48
СЕС Cпорт ВЕНЕТО.pdf
31 травня 2017 10:48
Сертифікат ISO 9001.pdf
31 травня 2017 10:48
Протокол ЗЗУ 1 ГВ 21.11.2014.PDF
31 травня 2017 10:48
Наказ ГВ на директора.PDF

Документи

29 червня 2017 19:58
лот1 дит майд.pdf
29 червня 2017 20:08
Електронний підпис
29 червня 2017 20:09
лот1 дит майд.pdf
30 червня 2017 08:47
Електронний підпис

Публічні документи

31 травня 2017 11:12
Документи на тендер 3.pdf
31 травня 2017 11:12
Документи на тендер 2.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

29 червня 2017 19:54
лот1 гамаюн.pdf
29 червня 2017 20:05
Електронний підпис
29 червня 2017 20:05
лот1 гамаюн.pdf
30 червня 2017 08:19
Електронний підпис
30 червня 2017 08:19
лот 1 гамаюн.pdf
30 червня 2017 08:24
Електронний підпис

Публічні документи

01 червня 2017 08:31
Електронний підпис
01 червня 2017 08:31
Електронний підпис
31 травня 2017 16:49
Довіреність Рижий О.В.zip
31 травня 2017 16:49
7 Довідка_стаття 17.pdf
31 травня 2017 16:49
4 Довідка_мат-тех база.pdf
31 травня 2017 16:49
1 Реєстр документів.pdf
31 травня 2017 16:49
14 Проект договору.pdf

Документи

29 червня 2017 19:57
лот 1 толк.pdf
29 червня 2017 20:11
Електронний підпис
29 червня 2017 20:12
лот 1 толк.pdf
30 червня 2017 08:30
Електронний підпис

Публічні документи

02 серпня 2017 16:51
Довідка корупція
02 серпня 2017 16:42
Довідка банкрутство
31 травня 2017 19:32
Електронний підпис
31 травня 2017 19:32
Електронний підпис
31 травня 2017 16:51
Банківська ліцензія.rar
31 травня 2017 16:50
32. Гарантійний лист..PDF

Документи

29 червня 2017 20:11
Електронний підпис
29 червня 2017 20:11
лот1 уапб.pdf
30 червня 2017 08:41
Електронний підпис

Публічні документи

31 травня 2017 19:23
21. Гарантійний лист..PDF
31 травня 2017 19:23
16. Статут ТОВ УАПБ.PDF

Документи

29 червня 2017 19:58
лот1 люксон.pdf
29 червня 2017 19:59
лот1 люксон.pdf
29 червня 2017 20:09
Електронний підпис
29 червня 2017 20:10
лот1 люксон.pdf
30 червня 2017 08:49
Електронний підпис

Публічні документи

01 червня 2017 01:54
2-Проект договору лот 1.pdf
01 червня 2017 01:54
Висновки.pdf
01 червня 2017 01:52
1-Технічні вимоги 02.pdf
31 травня 2017 20:28
004 Спецификация ALADIN JET.jpg
31 травня 2017 20:28
002 Договор ALADIN JET(3).Pdf
31 травня 2017 20:28
001 Договор ALADIN JET.jpg
31 травня 2017 20:27
003 Договор ALADIN JET(2).Pdf
31 травня 2017 20:27
Выписка рахунок 2.Pdf
31 травня 2017 20:27
Выписка рахунок1.Pdf
31 травня 2017 20:26
Статут.PDF
31 травня 2017 20:25
Довідки.pdf
31 травня 2017 20:25
Довiдка посадова особа.Pdf

Документи

29 червня 2017 19:56
лот 1 евр парк.pdf
29 червня 2017 20:07
лот 1 евр парк.pdf
30 червня 2017 08:35
Електронний підпис

Публічні документи

01 червня 2017 00:42
Банк._док._для_почты.zip
01 червня 2017 00:42
Банковская лицензия.pdf
01 червня 2017 00:42
реєстр.pdf
01 червня 2017 00:38
трудова олексієнко 001.pdf
01 червня 2017 00:38
трудова цибін 001.pdf
01 червня 2017 00:10
накладна еліт спорт 001.pdf
01 червня 2017 00:00
10 Статут (1).pdf
31 травня 2017 23:58
трудова лазорик 001.pdf
31 травня 2017 23:57
трудова касько 001.pdf
31 травня 2017 23:57
трудова ніколайчук 001.pdf
31 травня 2017 23:56
трудова мілецький 001.pdf
31 травня 2017 23:55
трудова захарків 001.pdf
31 травня 2017 23:54
трудова жирунов 001.pdf
31 травня 2017 23:54
трудова громнюк 001.pdf
31 травня 2017 23:54
трудова бондаренко 001.pdf
31 травня 2017 23:52
накладна еліт спорт 001.pdf
31 травня 2017 23:50
довідка про СЕС 001.pdf
31 травня 2017 23:50
7 довідка про відп ст17.pdf
31 травня 2017 23:49
11 протокол зборів.pdf
31 травня 2017 23:49
20 наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА ВЕНЕТО"

ТОВ Дитячі та спортивні майданчики

ТОВ «Компанія «ГАМАЮН»

ТОВ Толк консалтинг

ТОВ УАПБ

Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Європейський парк"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2017 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Толк консалтинг 6 548 410,00
UAH з ПДВ
6 513 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УАПБ 6 624 100,00
UAH з ПДВ
6 624 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2017 16:51
Довідка корупція
02 серпня 2017 16:42
Довідка банкрутство
31 травня 2017 19:32
Електронний підпис
31 травня 2017 19:32
Електронний підпис
31 травня 2017 16:51
Банківська ліцензія.rar
31 травня 2017 16:50
32. Гарантійний лист..PDF

Публічні документи

31 травня 2017 19:23
21. Гарантійний лист..PDF
31 травня 2017 19:23
16. Статут ТОВ УАПБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Толк консалтинг

ТОВ УАПБ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Толк консалтинг
#34483307
Переможець 6 513 410,00
UAH з ПДВ
28 липня 2017 17:33

Документи

28 липня 2017 17:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2017 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Толк консалтинг
#34483307
6 513 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2017 17:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 08:58
Електронний підпис укладений
29 листопада 2017 16:27
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2017 17:38
Додаткова угода №3 09 листопада 2017.pdf зміни до договору
09 листопада 2017 17:35
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2017 16:02
Додаткова угода №2 до 17 08 -2.pdf зміни до договору
29 вересня 2017 16:00
Електронний підпис укладений
23 серпня 2017 19:07
баск щити доп угода.pdf зміни до договору
23 серпня 2017 19:07
Електронний підпис укладений
18 серпня 2017 18:20
договір 1708-2.pdf укладений
18 серпня 2017 18:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Зменшити ціну за одиницю Товару і загальну ціну Договору та викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «Ціна Договору становить: 6 513 409,32 грн. (Шість мільйонів п’ятсот тринадцять тисяч чотириста дев’ять гривень 32 копійки), у т.ч. ПДВ (20%) 1 085 568,04 грн. (Один мільйон вісімдесят п’ять тисяч пятсот шістдесят вісім гривень 04 копійки)». 1.2. Змінити строк поставки Товару та викласти п. 1.1. та п. 4.1. Договору в наступній редакції: - п. 1.1.: «Виконавець зобов’язується до 15 вересня 2017 року поставити Замовнику Спортивний інвентар для полів і кортів (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери) ДК 021:2015 код 37450000-7 (лот 1 - Баскетбольні щити з кільцем) (далі - Товар), а Замовник зобов’язується прийняти і сплатити за Товар в розмірі та в термін, передбачений цим Договором»; - п. 4.1.: «Поставка Товару здійснюється до 15.09.2017 року». 1.3. Сторони підтверджують факт, що строки проведення аукціону у системі електронних закупівель було перенесено з причин, що не залежали від Сторін Договору у зв’язку з розглядом скарги одного з учасників закупівлі до Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. Відповідно до Рішення Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель від 07.07.2017 № 4465-р/пк-пз, 07.07.2017 скаргу було прийнято до розгляду. У зв’язку з розглядом вказаної сарги аукціон відбувся 28 липня 2017, з затримкою на 21 добу (по причині розгляду скарги). Тобто строки поставки Товару було зменшено на 21 добу у зв’язку з перенесенням строку проведення аукціону.
Номер договору про закупівлю: 17/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Змінити строк поставки Товару та викласти п. 1.1. та п. 4.1. Договору в наступній редакції: - п. 1.1.: «Виконавець зобов’язується поставити Замовнику Спортивний інвентар для полів і кортів (Баскетбольні щити з кільцем, волейбольні стійки для зали, футбольні тренажери) ДК 021:2015 код 37450000-7 (лот 1 - Баскетбольні щити з кільцем) (далі - Товар), а Замовник зобов’язується прийняти і сплатити за Товар в розмірі та в термін, передбачений цим Договором»; - п. 4.1.: «Поставка Товару здійснюється Замовником протягом десяти днів з моменту демонтажу старого спортивного обладнання, але у будь-якому разі не пізніше 15.12.2017 року. Демонтаж старого (встановленого) спортивного обладнання Виконавець здійснює за власний рахунок та вартість вказаного демонтажу компенсації Виконавцю не підлягає.». 1.2. Викласти Додаток 4 до Договору «Місце поставки Товару» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 2.
Номер договору про закупівлю: 17/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток 4 до Договору "Місце поставки Товару" в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 17/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток 4 до Договору "Місце поставки Товару" в новій редакції що додається до цієї Додаткової угоди № 4.
Номер договору про закупівлю: 17/08-2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 6 513 409,32
UAH