Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками)
Current and mid-life repair of principal motor road P-05 Horodyshche - Rivne - Strokostiantyniv (separate sections)
Current and mid-life repair of principal motor road P-05 Horodyshche - Rivne - Strokostiantyniv (separate sections)
Очікувана вартість
302 907 027,00 UAH
UA-2017-04-27-000630-a ● dabf6f5b007641e6828dfb17635a56c7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Контактна особа: |
Вальчук Катерина Юріївна 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25879878 |
Contact point: |
Valchuk Katerina 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2017 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2017 14:00 |
Очікувана вартість: | 302 907 027,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 27 квітня 2017 13:27 |
Enquiries until: | 25 липня 2017 14:00 |
Complaints submission until: | до 31 липня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 серпня 2017 14:00 |
Information
Estimated total value: | 302 907 027 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
27 липня 2017 19:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2017 16:54 |
Зміна до тендерної документаці Р-05 14І28 від 27.07.2017.doc | |
27 липня 2017 16:54 |
ТД поточний середній ремонт Р-05 14І28 від 27.07.2017 Нова редакція.doc | |
27 червня 2017 11:13 |
Протокол 14І22.PDF | |
27 червня 2017 11:12 |
Проект договору зміна.PDF | |
26 червня 2017 17:30 |
ТД поточний середній ремонт Р-05 14І20 на 26.06.2017 Зміна.doc | |
26 червня 2017 17:30 |
Протокол 14І20.pdf | |
26 червня 2017 17:29 |
Зміна Р-05 на 26.06.2017.doc | |
27 квітня 2017 14:49 |
Проект договору Р-05.doc | |
27 квітня 2017 13:43 |
Р-05 ресурси 3 ділянка.pdf | |
27 квітня 2017 13:43 |
Р-05 ділянка 3.pdf | |
27 квітня 2017 13:43 |
Р-05 ресурси 2 ділянка.pdf | |
27 квітня 2017 13:42 |
Р-05 ділянка 2.pdf | |
27 квітня 2017 13:42 |
Р-05 ресурси 1 ділянка.pdf | |
27 квітня 2017 13:42 |
Р-05 ділянка 1.pdf | |
27 квітня 2017 13:39 |
Тендерна документація поточний середній ремонт Р-05 Гор-Рів-Ст, 3 лота.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит інформації та документів
Дата подання: 16 травня 2017 12:49
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:21
Просимо надати проектну документацію, або її частину яка містить інформацію про: 1) поперечний профіль; 2) план ділянок дороги для коректного розрахунку тендерної пропозиції та розрахунку транспортної схеми; 3) перспективну інтенсивність руху та запроектований модуль пружності шарів дорожнього одягу.
Відповідь: Проектно-кошторисна документація буде надана переможцю торгів після підписання договору підряду. Вся необхідна інформація є у проекті. Інтенсивність руху не впливає на розрахунок договірної ціни і підготовку тендерної пропозиції.
Запит щодо технології виконання робіт
Дата подання: 16 травня 2017 12:51
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:21
Просимо надати роз'яснення щодо можливості застосування грунто-змішувальної установки ДС-50 при влаштуванні ремонту шару основи, обробленого комплексним в’яжучим без збільшення вартості виконання робіт при цьому? Так, відповідно до п. 7.11 ГБН В.2.3-37641918-554:2013 перевагу потрібно надавати технології приготування сумішей в установці, оскільки вона забезпечує більшу однорідність матеріалу за показниками фізико-механічних властивостей, що в свою чергу дозволить виконати роботи більш якісно. Разом з тим, п. 6.3.7 проекту договору на виконання робіт передбачено гарантійний строк для основи дорожнього одягу не менше 8 років.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи, що роботи по влаштуванню шару основи, обробленого комплексним в’яжучим, проводяться під рухом автомобільного транспорту застосування грунтозмішувальної установки не є можливим.
Гарантійні строки конструктивних елементів дороги встановлені у відповідності до ДБН В.2.3.-4:2015.
Гарантійні строки конструктивних елементів дороги встановлені у відповідності до ДБН В.2.3.-4:2015.
Запитання щодо технічної частини документації
Дата подання: 16 травня 2017 12:54
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:20
Згідно з п.7.8 ГБН В.2.3-37641918-554:2013, влаштування основ, оброблених в’яжучим передбачає комплекс супутніх робіт, таких як влаштування деформаційних швів, тріщиноперериваючого прошарку. Питання: чому технічне завдання не дає прямої вказівки на виконання вказаних супутніх робіт.
Відповідь: Пункт 7.8 ГБН В.2.3-37641918-554:2013 передбачає з метою попередження утворення тріщин, що обумовлюються деформаціями від перепадів температур, доцільно при влаштуванні шарів покриття чи основи з укріплених цементом кам’яних матеріалів, відходів промисловості і грунтів марки М 75 влаштовувати поперечні деформаційні шви стиску, без армування, через 10 м, а для матеріалів М 60 – через 15 м.
В проектно-кошторисній документації влаштування основи з укріплених цементом кам’яних матеріалів передбачено марки М 40. Отже, влаштувати поперечні деформаційні шви стиску немає потреби.
В проектно-кошторисній документації влаштування основи з укріплених цементом кам’яних матеріалів передбачено марки М 40. Отже, влаштувати поперечні деформаційні шви стиску немає потреби.
Запитання щодо технічної частини тендерної документації
Дата подання: 16 травня 2017 13:00
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:19
Ресурсною кошторисною нормою на виконання робіт з холодного ресайклінгу із застосуванням машини Ресайклер WR 2500 S не передбачено додавання щебеневої суміші С-7 (як це вимагає технічне завдання замовника), її розподілення по покриттю перед виконанням робіт з регенерації.
Тому питання до замовника: 1) чи передбачені в інвесторському кошторисі зазначені вище роботи; 2) чи повинен підрядник враховувати ці роботи при складанні тендерної пропозиції, і, якщо повинен, то яким чином, із застосуванням яких норм?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У розрахунку договірної ціни передбачити вирівнювання із додаванням щебеневої суміші С-7 (як це вимагає технічне завдання), її розподілення перед виконанням робіт з регенерації. В інвесторському кошторисі передбачені роботи по влаштуванню вирівнювання із щебеневої суміші С-7.
Запитання щодо технічної частини тендерної документації
Дата подання: 16 травня 2017 13:02
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:18
Технічним завданням замовника передбачено улаштування «Решти розмітки». Уточніть у технічному завданні види розмітки, які необхідно улаштувати відповідно до ДСТУ 2587:2010 та ПДР. Також просимо надати інформацію щодо товщини шару нанесення фарби при улаштуванні дорожньої розмітки.
Відповідь: «Решта розмітки» передбачає влаштування розмітки, яка в ресурсних елементних кошторисних нормах має вимірних «1 м²», тобто це розмітка у вигляді стрілок, літер та інше. Товщина шару розмітки визначається за нормами влаштування розмітки на нове асфальтобетонне покриття. Всі види розмітки необхідно влаштувати відповідно до ДСТУ 2587:2010.
Запитання щодо технічної частини тендерної документації
Дата подання: 16 травня 2017 13:03
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:18
Технічним завданням замовника передбачено влаштування бар’єрного огорожі типу 11 ДО-ММ.2. Просимо надати посилання на стандарт, згідно з яким наведено класифікацію металевого бар’єрного огородження у технічному завданні, яким вимогам має відповідати зазначене огородження? Просимо надати його параметри: стримувальну здатність, крок стояків тощо.
Відповідь: Влаштування бар’єрного огородження передбачено по ДСТУ Б В.2.3-12-2004. Тип огородження 11 ДО – дорожнє однобічне, призначене для розміщення на узбіччі. Крок стояків – 2 м. стримувальна здатність – 280 кДж.
Запит на роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 16 травня 2017 13:05
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:17
Чи потрібно учасникові у складі тендерної пропозиції надавати договірну ціну та розрахунки до неї? Частина 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить підрозділ «Інші документи», який містить перелік документів як щодо учасника, так і щодо переможця, зокрема стосовно документів для підтвердження повноважень щодо підпису тендерної пропозиції/договору про закупівлю. Отже не зрозуміло, кого саме стосується зазначений перелік документів. Тому просимо в тендерній документації чітко визначити перелік документів, які необхідно надавати учасникові та переможцеві окремо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При підготовці тендерної пропозиції учасники торгів розраховують договірну ціну згідно з вимогами розділ 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та розділ 6 СОУ-42.1-37641918-050:2012. Договірну ціну скласти без розрахунку неможливо. Якщо учасник торгів бажає їх виграти, то він подає всі матеріали, передбачені у тендерній документації. У іншому випадку учасник ризикує, що його пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Запит щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 16 травня 2017 13:12
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:16
Пунктом 6 частини 5 «Інші документи» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено наступне: ціна тендерної пропозиції вказується з ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ) та з урахуванням сплати всіх необхідних податків та зборів, з вказівкою та урахуванням зворотних сум. При цьому п. 6.2.5 проекту договору встановлено, що Замовник має право надати Виконавцю необхідні для виконання послуг матеріали, в тому числі матеріали від розбирання (демонтажу). Тобто матеріали від розбирання не передаються у власність Виконавцеві. Відповідно, відраховувати вартість зворотних матеріалів із договірної ціни не має потреби. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації у частині врахування/не врахування зворотних сум у ціні тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до проекту матеріали від розбирання бортових каменів частково враховані як сміття, а частково як пригодні для застосування. Бортові камені, що пригодні для застосування передаються Шепетівській ДЕД. Відповідно, відраховувати вартість зворотніх сум із договірної ціни немає потреби.
Запит щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 16 травня 2017 13:14
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:15
Пунктом 8 частини 5 «Інші документи» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено наступне: учасник надає копію свідоцтва про атестацію з додатком де вказано галузь атестації. Доводимо до відома Замовника, що Законом України „Про метрологію та метрологічну діяльність”, що набрав чинності 01.01.2016, проведення атестації вимірювальних лабораторій не передбачено. Відповідно свідоцтво про атестацію в обов’язковому порядку не видається. Натомість за результатами проведення добровільної оцінки та визнання вимірювальних можливостей лабораторій підприємств, яка оформлюватиметься у вигляді довідки про визнання вимірювальних можливостей. Просимо внести зміни до тендерної документації, оскільки можливо не всі учасники матимуть змогу надати саме свідоцтво про атестацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник надає копію свідоцтва про атестацію з додатками де вказано галузь атестації. Ця вимога не суперечить положенням Закону України «Про метрологію метрологічну діяльність, що набрав чинність з 01.01.2016 року.
Враховуючи сучасні вимоги до якості дорожньо-будівельних матеріалів та до якості будівництва та ремонтів доріг тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області не може зняти це питання. У додатку до Наказу Укравтодору №7 від 21.01.2015 року наведено перелік техніки, виробництва та матеріалів, що підлягають атестації та сертифікації зазначено: пункті 8 «Виробничі лабораторії організацій, які підпорядковані Укравтодору або виконують роботу на замовлення».
Ми підтверджуємо вимогу: учасник надає копію свідоцтва про атестацію з додатками де вказано галузь атестації.
Якщо учасник торгів не надасть зазначені документи, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи сучасні вимоги до якості дорожньо-будівельних матеріалів та до якості будівництва та ремонтів доріг тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області не може зняти це питання. У додатку до Наказу Укравтодору №7 від 21.01.2015 року наведено перелік техніки, виробництва та матеріалів, що підлягають атестації та сертифікації зазначено: пункті 8 «Виробничі лабораторії організацій, які підпорядковані Укравтодору або виконують роботу на замовлення».
Ми підтверджуємо вимогу: учасник надає копію свідоцтва про атестацію з додатками де вказано галузь атестації.
Якщо учасник торгів не надасть зазначені документи, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Банківська гарантія
Дата подання: 17 травня 2017 12:43
Дата відповіді: 18 травня 2017 09:53
Просимо роз'яснити, з якого моменту починати відлік строку дії тендерного забезпечення (банківської гарантії) - 90 днів.
Відповідь: Строк дії тендерного забезпечення розпочинається з кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерна документація
Дата подання: 17 травня 2017 12:49
Дата відповіді: 18 травня 2017 09:53
Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити умови участі у торгах нерезидентів. А також вимоги щодо подання документів тендерної пропозиції учасника-нерезидента.
Відповідь: Резидент або нерезидент мають право брати участь у торгах у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 1, частина 1, пункт 35 «учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі».
Тендерна документація
Дата подання: 18 травня 2017 10:27
Дата відповіді: 19 травня 2017 08:45
Шановний Замовнику, читайте уважно запитання!
У Вашій відповіді від 17.05.2017 17:17 зазначено наступне: «При підготовці тендерної пропозиції учасники торгів розраховують договірну ціну згідно з вимогами розділ 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та розділ 6 СОУ-42.1-37641918-050:2012. Договірну ціну скласти без розрахунку неможливо. Якщо учасник торгів бажає їх виграти, то він подає всі матеріали, передбачені у тендерній документації».
Нагадуємо запитання: «Чи потрібно учасникові у складі тендерної пропозиції надавати договірну ціну та розрахунки до неї?». Мова йде про подання у складі пропозиції учасника (!) договірної ціни та розрахунків до аукціону. Тому повторно запитуємо: чи потрібно подавати (!) договірну ціну та розрахунки до неї саме учасникові (!) торгів з урахуванням роз’яснення Мінекономрозвитку від 05.08.2016 року № 3302-06/24782-06?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У розділі 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтями 16 та 17 Закону» в пункті «Інші документи» тендерної документації, абзац 13 викладено у такій редакції: «Переможець торгів надає замовнику договірну ціну і всі розрахунки, що засвідчують її достовірність».
Гарантійні строки
Дата подання: 18 травня 2017 11:49
Дата відповіді: 19 травня 2017 08:44
Вельмишановний Замовнику!
У відповіді від 17.05.2017 17:21 Ви пояснили наступне:
«Враховуючи, що роботи по влаштуванню шару основи, обробленого комплексним в’яжучим, проводяться під рухом автомобільного транспорту застосування грунтозмішувальної установки не є можливим. Гарантійні строки конструктивних елементів дороги встановлені у відповідності до ДБН В.2.3.-4:2015».
Тому наводимо окремо питання щодо встановлених у проекті договору гарантійних термінів експлуатації об’єкту, що встановлені Замовником відповідно до ДБН В.2.3.-4:2015. Так, відповідно до п. 15.5 ДБН В.2.3.-4:2015 при укладанні договорів підряду Замовникові доцільно передбачити відповідальність підрядника згідно з мінімально допустимими термінами експлуатаційної придатності (!) елементів дороги відповідно до додатка Л, що Ви і передбачили у проекті договору. Відповідно до п. 3.1.15 ДБН В.2.3.-4:2015 мінімально допустимі терміни експлуатаційної придатності елементів дороги – це період часу, протягом якого втрата основних функціональних властивостей споруди в цілому та її окремих конструктивних елементів чи складових пов’язана лише з прийняттям неправильних проектних рішень (!), неякісним виконанням будівельних робіт або застосуванням неякісних матеріалів та/або виробів.
Питання 1: Чому п. 6.3.7 проекту договору передбачено гарантійні зобов’язання підрядника, який не несе відповідальності за якість проектної документації та прийняті проектні рішення без зазначення випадків звільнення від такої відповідальності?
П. 1 ДБН В.2.3.-4:2015 визначено сферу застосування зазначеного стандарту, а саме: ці норми встановлюють технічні вимоги до проектування нового будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування та будівництва автомобільних доріг.
Питання 2: Чому Замовник застосовує у проекті договору терміни експлуатаційної придатності в якості гарантійних термінів експлуатації об’єкта поточного середнього ремонту, який не відноситься до будівництва?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що окремим дорученням №150-ОД від 16.06.2016 року Державного агентства автомобільних доріг України Служб автомобільних доріг у областях зобов’язано: «З метою забезпечення належної якості робіт на об’єктах нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, дотримання вимог додатку Л ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» щодо мінімально допустимих строків експлуатаційної придатності елементів дороги та на виконання пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 року №176-р.
Якщо у тендерній пропозиції будуть інші строки експлуатаційної придатності елементів дороги вона буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Якщо у тендерній пропозиції будуть інші строки експлуатаційної придатності елементів дороги вона буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 19 травня 2017 12:17
Дата відповіді: 19 травня 2017 13:55
Ми двічі звертались до Замовника з питанням щодо надання учасником торгів до аукціону договірної ціни та розрахунків до неї. Так, абз. 14 підрозділу «Інші документи» визначено, що учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно норм і правил СОУ 42.1-37641918-050:2012... Наступним абзацом визначено, що до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат. Замовник розуміє різницю між документами, які надаються учасником та документами, які надаються переможцем? Тому втретє просимо Вас вказати, Чи потрібно учасникові (а не переможцю) у складі тендерної пропозиції надавати договірну ціну та розрахунки до неї? Варіанти для відповіді: «Так, потрібно» або «Ні, не потрібно».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідаємо ще раз на Ваші двічі надані питання: згідно тендерної документації №14/2, яка була затверджена протокольним рішенням від 27 квітня 2017 року, де в розділі 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтями 16 та 17 Закону» в заголовку «Інші документи»: в частині 6) «розрахунок договірної ціни щодо об’ємів робіт зазначених у Додатку», де чітко зазначено в абзаці 13, а саме: «Переможець торгів надає замовнику договірну ціну і всі розрахунки, що засвідчують її достовірність. Договірна ціна і додатки до неї мають бути підписані і скріплені печаткою». Вважаємо, що повторні питання є не доцільними.
Технічне завдання
Дата подання: 19 травня 2017 13:16
Дата відповіді: 22 травня 2017 11:57
Виходячи з того, що дорога ремонтується окремими ділянками, та з метою правильного розрахунку транспортних витрат, просимо надати ситуаційний план розташування ділянок доріг, що ремонтуються.
Відповідь: Дорога Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів ремонтується окремими ділянками. Адресна прив’язка ділянок наведена у технічній частині тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-27-000630-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 18 травня 2017 10:38
Кваліфікаційні вимоги
Відповідно до різниці в класифікації видів ремонту в Украіні та інших країнах учасників-нерезидентів, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині вимог до аналогічного договору. Відзначимо, що в більшості країн світу роботи по заміні (регенерації) основи дорожнього одягу та покриття виконуються при капітальному ремонті. Оскільки за Законом України «Про публічні закупівлі» всі учасники, в тому числі нерезиденти, мають рівні права, вимагаємо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2017 14:05
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативними документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
При визначені виду ремонту і складу робіт використаний ГБН Г.1-281-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
У абзаці 3 пункту 6.3.2 даного ГБН зазначено: «ремонт та відновлення зношених верхніх шарів цементобетонних, асфальтобетонних та іншіх покриттів, у тому числі за технологією ресайклінгу (регенерації) та профілювання» (розділ 6.3. Поточний середній ремонт).
Якщо у тендерній пропозиції учасника торгів, як аналогічний договір, буде надано договір на капітальний ремонт автомобільної дороги відповідної категорії, спів ставний з об’єктом закупівлі по довжині ділянки або по вартості робіт (орієнтовно), то він буде зарахований як об’єкт-аналог. Така пропозиція буде прийнята до розгляду.
Всі учасники, в тому числі нерезиденти, мають рівні права і повинні дотримуватися умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
При визначені виду ремонту і складу робіт використаний ГБН Г.1-281-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
У абзаці 3 пункту 6.3.2 даного ГБН зазначено: «ремонт та відновлення зношених верхніх шарів цементобетонних, асфальтобетонних та іншіх покриттів, у тому числі за технологією ресайклінгу (регенерації) та профілювання» (розділ 6.3. Поточний середній ремонт).
Якщо у тендерній пропозиції учасника торгів, як аналогічний договір, буде надано договір на капітальний ремонт автомобільної дороги відповідної категорії, спів ставний з об’єктом закупівлі по довжині ділянки або по вартості робіт (орієнтовно), то він буде зарахований як об’єкт-аналог. Така пропозиція буде прийнята до розгляду.
Всі учасники, в тому числі нерезиденти, мають рівні права і повинні дотримуватися умов тендерної документації.
Відповідь на вимогу: кваліфікаційні вимоги.
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Номер вимоги: UA-2017-04-27-000630-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 18 травня 2017 12:01
Гарантійні строки експлуатації об'єкта
Внести зміни до п. 6.3.7 проекту договору у частині гарантійних строків експлуатації об’єкта та привести їх у відповідність до вимог СОУ 42.1-37641918-128:2014. Передбачити у проекті договору випадки звільнення Підрядника від відповідальності у разі настання випадків, за які Підрядник не несе відповідальності, у тому числі в результаті неправильно прийнятих проектних рішень та через недоліки проектної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2017 14:07
Відповідь: Повідомляємо, що окремим дорученням №150-ОД від 16.06.2016 року Державного агентства автомобільних доріг України Служб автомобільних доріг у областях зобов’язано: «З метою забезпечення належної якості робіт на об’єктах нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, дотримання вимог додатку Л ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» щодо мінімально допустимих строків експлуатаційної придатності елементів дороги, що відповідає пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 року №176-р.
Якщо у тендерній пропозиції будуть інші строки експлуатаційної придатності елементів дороги вона буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Якщо у тендерній пропозиції будуть інші строки експлуатаційної придатності елементів дороги вона буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідь на вимогу: гарантійні строки експлуатації об`єкту.
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Номер вимоги: UA-2017-04-27-000630-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 19 травня 2017 11:25
Гарнтійні терміни
Розпорядженням КМУ від 16.03.2016 року № 176-р «Про розподіл видатків державного бюджету, передбачених за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування” на 2016 рік» затверджено перелік об’єктів поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування у 2016 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування згідно з додатком 2.
Питання 1: закупівля поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) у 2017 році фінансується за рахунок коштів, виділених за Розпорядженням № 176-р від 16.03.2016 року?
Питання 2: на Вашу думку поняття «гарантійний строк» та «термін експлуатаційної придатності» тотожні?
Повторно вимагаємо внести зміни до п. 6.3.7 проекту договору у частині гарантійних строків експлуатації об’єкта та привести їх у відповідність до вимог СОУ 42.1-37641918-128:2014. У разі невнесення таких змін, ми, як учасник, скористаємося своїм правом звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Питання 1: закупівля поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) у 2017 році фінансується за рахунок коштів, виділених за Розпорядженням № 176-р від 16.03.2016 року?
Питання 2: на Вашу думку поняття «гарантійний строк» та «термін експлуатаційної придатності» тотожні?
Повторно вимагаємо внести зміни до п. 6.3.7 проекту договору у частині гарантійних строків експлуатації об’єкта та привести їх у відповідність до вимог СОУ 42.1-37641918-128:2014. У разі невнесення таких змін, ми, як учасник, скористаємося своїм правом звернутися до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2017 15:09
Відповідь: У окремому дорученні №150-ОД від 16.06.2016 року Державного агентства автомобільних доріг України є посилання на пункт 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 року №176-р в частині гарантійних термінів виконаних робіт та їх якості, до фінансування об’єктів 2017 року зазначений пункт немає жодного стосунку.
Для підтвердження вимог до гарантійних термінів експлуатації окремих елементів об’єкта, на якому виконуються роботи з поточного середнього ремонту надаємо копію окремого доручення №150-ОД від 16.06.2016 року, Додаток Л до СОУ 42.1-37641918-128:2014, Додаток Л до ДБН В.2.3-4:2015.
У Додатку Л до СОУ 42.1-37641918-128:2014, ДБН В.2.3-4:2015 та у пункті 6.3.7 проекту договору гарантійні строки щодо влаштування тонкошарових покриттів з литих емульсійно-мінеральних та асфальтобетонних сумішей збігаються і становлять – 3 роки.
Розгорнути
Згорнути
Для підтвердження вимог до гарантійних термінів експлуатації окремих елементів об’єкта, на якому виконуються роботи з поточного середнього ремонту надаємо копію окремого доручення №150-ОД від 16.06.2016 року, Додаток Л до СОУ 42.1-37641918-128:2014, Додаток Л до ДБН В.2.3-4:2015.
У Додатку Л до СОУ 42.1-37641918-128:2014, ДБН В.2.3-4:2015 та у пункті 6.3.7 проекту договору гарантійні строки щодо влаштування тонкошарових покриттів з литих емульсійно-мінеральних та асфальтобетонних сумішей збігаються і становлять – 3 роки.
Відповідь на вимогу: гарантійні терміни.
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Номер вимоги: UA-2017-04-27-000630-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 19 травня 2017 14:53
Кваліфікаційні вимоги
Згідно наданого Вами роз'яснення, аналогічним вважається договір, що рівний по протяжності ділянки дороги або вартості виконаних робіт. Оскільки в країні нерезидента дороги мають відмінну від України ширину покриття та виконуються роботи по ремонту доріг вищої категорії, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині з можливістю відображення показників аналогічного договору в м2 покриття
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2017 11:05
Відповідь: Об'єкт-аналог (аналогічний договір) це об’єкт схожий на об’єкт оголошений на торги. Це не означає, що його довжина і вартість виконаних робіт мають точно збігатися.
Якщо за об’єкт-аналог прийнятий об’єкт ремонту дороги «вищої категорії» він буде врахований незалежно від кількості м² покриття.
Тендерний комітет не може задовільнити Вашу вимогу, так як немає жодних підстав. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 22 частина 4: «тендерна документації не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників»;
стаття 5 частина 1: «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах», частина 3: «замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників»;
стаття 3 частина 1 абзац 2: «добросовісна конкуренція серед учасників», абзац 5: «недискримінація учасників».
Розгорнути
Згорнути
Якщо за об’єкт-аналог прийнятий об’єкт ремонту дороги «вищої категорії» він буде врахований незалежно від кількості м² покриття.
Тендерний комітет не може задовільнити Вашу вимогу, так як немає жодних підстав. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 22 частина 4: «тендерна документації не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників»;
стаття 5 частина 1: «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах», частина 3: «замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників»;
стаття 3 частина 1 абзац 2: «добросовісна конкуренція серед учасників», абзац 5: «недискримінація учасників».
Відповідь на вимогу: кваліфікаційні вимоги.
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Номер вимоги: UA-2017-04-27-000630-a.a7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 6", Код ЄДРПОУ:500059129
Дата подання: 05 вересня 2017 18:00
Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
Службі автомобільних доріг
У Хмельницькій області
29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Відкритого акціонерного товариства «Дорожньо-будівельний трест №6»
Республіка Білорусь, м. Гродно, вул. Перемоги, 13
Вимога
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ознайомившись з рішенням Замовника, оформленого Протоколом №14/30 від 31.08.2017 р., відповідно до якого тендерна пропозиція ВАТ «ДБТ №6» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, з урахуванням нижченаведеного.
Перша підстава відхилення – у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Вважаємо, що нами було дотримано умови тендерної документації в цій частині і підстави для відхилення тендерної пропозиції за ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Оскільки ВАТ «ДБТ №6» є нерезидентом (країна реєстрації – Республіка Білорусь»), у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань будь-яких відомостей щодо нього бути не може, оскільки цей Реєстр містить відомості лише стосовно резидентів, тобто юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстрованих відповідно до законодавства України, і нерезидент не може внести до нього жодних відомостей відносно себе, так як це не передбачено чинним законодавством України.
Відповідно до вимог тендерної документації (п.5 р. ІІІ) «Інформація, яку повинен надати учасник у складі пропозиції конкурсних торгів для встановлення відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону», учасники мають надати довідку в довільній формі із зазначенням, зокрема, інформації про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частиною другою статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань". Також, відповідно до п. 2 р. V тендерної документації «Інша інформація», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.
ВАТ «ДБТ №6» у складі тендерної пропозиції було надано:
- довідку у довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у ч.1 та ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій, щодо відсутності підстави для відмови згідно п. 9 ч. 1 с. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «Не передбачено законодавством України для нерезидента. Пояснювальна записка додається.»;
- пояснювальну записку до вищевказаної довідки, із зазначенням законодавчих підстав непоширення п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" на нерезидентів,
- реєстраційні документи країни походження.
Таким чином, щодо ВАТ «ДБТ №6» відсутні підстави для відмови у торгах згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» в цій частині, із зазначенням, в якій саме нормі Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» вказано про обов’язок і порядок внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичними особами-нерезидентами.
Щодо другої підстави відхилення тендерної пропозиції «ВАТ «ДБТ №6» відповідно до протоколу №14/30 від 31.08.2017 р., вважаємо, що нами було дотримано умови тендерної документації в цій частині у зв’язку з наступним.
У п. 5 р. ІІІ тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи: довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг/виконання робіт, які закуповуються (додається як Додаток до цієї тендерної документації).
Відповідно до пп. 15 підрозділу «Інші документи» п. 5 р. ІІІ тендерної документації, Замовником вимагалася довідка, встановленої форми (Додаток №2), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази для надання послуг/виконання робіт. У довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу, який буде задіяний для надання послуг/виконання робіт по предмету закупівлі.
У додатку №2 до тендерної документації, Замовником встановлено форму довідки, а ткож зазначено, що до довідки включаються ті машини і механізми (в тому числі АБЗ), які будуть використані при надані послуг/виконані робіт. При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальто-бетонного заводу, який буде задіяний для надання послуг/виконання робіт по предмету закупівлі.
Відповідно до встановлених вимог, ВАТ «ДБТ №6» було надано довідку встановленої форми, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій було зазначено про: 1) наявність власного мобільного асфальтобетонного заводу продуктивністю 120 т/год; 2) фактичне місце розташування цього заводу; 3) про перебазування заводу на ділянку надання послуг на найбільш оптимальну та наближену відстань до об’єкту , у разі укладення договору про закупівлю.
Враховуючи, що строк надання послуг за предметом закупівлі Замовником визначено до 31.12.2018 року, ВАТ «ДБТ №6» має можливість надати послуги за предметом закупівлі відповідно до нормативних вимог.
В тендерній документації відсутні окремі вимоги щодо фактичного місяця розташування асфальтобетонного заводу, вимоги щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, як і вимоги про надання документів щодо оренди земельної ділянки під завод чи її відведення, а тому учасник не порушував умови тендерної документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» в цій частині, із посиланням на конкретний пункт тендерної документації, який містить вимоги/обмеження щодо місця розташування асфальтобетонного заводу.
Третьою підставою для відхилення тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» відповідно до протоколу №14/30 від 31.08.2017 р. є: «у довідці, яка підтверджує наявність в учасника матеріально-технічної бази немає достатньої кількості котків відповідних типів для забезпечення технології ущільнення шарів дорожнього одягу».
Учаснику незрозуміло, з яких саме підстав було відхилено його тендерну пропозицію, оскільки у довідці було зазначено про наявність котків, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, у кількості 7 одиниць (пункти 14-20 довідки). Цією довідкою підтверджується наявність котків необхідних типів (гладковальцеві, гладковальцеві вібраційні, пневмоколісні, грунтові, тротуарні, тобто 5 типів котків).
Окремих вимог до технічних характеристик котків, їх типів та кількості тендерна документація не містить, а в протоколі не зазначено які котки не відповідають умовам документації, чи які котки відсутні, та в чому конкретно полягає їх незабезпечення технології ущільнення шарів дорожнього одягу.
Незважаючи не відсутність окремих вимог щодо змісту довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасником були зазначені ті котки, якими повністю можна забезпечити надання послуг за предметом закупівлі, а саме:
Відповідно до технічного завдання, необхідність у використанні котків виникає на таких роботах:
1. Регенерація покриття. Відповідно до кошторисної норми СОУ 42.1-37641918-035:2010 ДА2-33-21 «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технології «холодний ресайклінг» з застосуванням бітумної емульсії та цементу за допомогою машини Ресайклер WR 2500 S у складі бітумовозу при товщині шару 20см» ущільнення виконується грунтовим котком НAMM 3520 масою 19,9т та пневмоколісним HAMM ND 150 TT масою 14,33т. Відповідно до зазначеної в інформаційній довідці техніки ВАТ «ДБТ №6» відображено котки, що є аналогами вказаних, а саме – грунтовий BOMAG BW213D-4 масою 12,8 т та пневмоколісний Stavostroj GRV-101 масою 16 т. За результатами пробного ущільнення, можлива зміна катків або додавання третього із тих, що будуть використовуватись при влаштуванні шарів асфальтобетонного покриття.
2. Влаштування вирівнюючого шару та покриття. Підбір котків для влаштування вирівнюючого шару та покриття проводився враховуючи норми СОУ 42.1-37641918-035:2010 (з урахуванням таблиці 3.3) та відповідних «Рекомендацій з ущільнення асфальтобетонних шарів покриття та основ дорожнього одягу з використанням котків різного типу» Р В.3.2-218-03449261-693:2007. Для влаштування вирівнюючого шару планується використовувати гладковальцевий коток ДУ-47 масою 8т, гладковальцевий ДУ-48 масою 13т (група 2 таблиці 3.3 СОУ), пневмоколісний ДС-30 масою 8-13т (група 3 таблиці 3.3 СОУ) та вібраційний гладковальцевий ДС-31 масою 10т (група 4 таблиці 3.3 СОУ). Для влаштування шару покриття з ЩМА-20 планується використовувати наявні котки ДУ-47 та ДУ-48 (групи 1 та 2 таблиці 3.3 СОУ).
3. Ущільнення ґрунту. Планується використовувати наявні котки ДС-30 та BOMAG BW213D-4.
4. Укріплення узбіч. Планується використовувати наявний коток ДУ-54 масою 2,2т, що відповідає нормі СОУ 42.1-37641918-035:2010 ДА1-24-4.
Також відзначимо, що враховуючи строки виконання робіт та досить високу продуктивність наявної асфальтобетонної установки, роботи можуть виконуватись почергово. В даному випадку частина котків з одного трудового процесу можуть використовуватись на іншому.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» в цій частині, із посиланням на конкретний пункт тендерної документації, який містить вимоги щодо типів та кількості котків, які мають бути наявними в учасника, що дозволяє Замовнику робити висновок про забезпечення або незабезпечення ними технології ущільнення шарів дорожнього одягу.
Розгорнути
Згорнути
У Хмельницькій області
29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Відкритого акціонерного товариства «Дорожньо-будівельний трест №6»
Республіка Білорусь, м. Гродно, вул. Перемоги, 13
Вимога
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ознайомившись з рішенням Замовника, оформленого Протоколом №14/30 від 31.08.2017 р., відповідно до якого тендерна пропозиція ВАТ «ДБТ №6» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, з урахуванням нижченаведеного.
Перша підстава відхилення – у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Вважаємо, що нами було дотримано умови тендерної документації в цій частині і підстави для відхилення тендерної пропозиції за ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Оскільки ВАТ «ДБТ №6» є нерезидентом (країна реєстрації – Республіка Білорусь»), у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань будь-яких відомостей щодо нього бути не може, оскільки цей Реєстр містить відомості лише стосовно резидентів, тобто юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстрованих відповідно до законодавства України, і нерезидент не може внести до нього жодних відомостей відносно себе, так як це не передбачено чинним законодавством України.
Відповідно до вимог тендерної документації (п.5 р. ІІІ) «Інформація, яку повинен надати учасник у складі пропозиції конкурсних торгів для встановлення відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону», учасники мають надати довідку в довільній формі із зазначенням, зокрема, інформації про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частиною другою статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань". Також, відповідно до п. 2 р. V тендерної документації «Інша інформація», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.
ВАТ «ДБТ №6» у складі тендерної пропозиції було надано:
- довідку у довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у ч.1 та ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій, щодо відсутності підстави для відмови згідно п. 9 ч. 1 с. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «Не передбачено законодавством України для нерезидента. Пояснювальна записка додається.»;
- пояснювальну записку до вищевказаної довідки, із зазначенням законодавчих підстав непоширення п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" на нерезидентів,
- реєстраційні документи країни походження.
Таким чином, щодо ВАТ «ДБТ №6» відсутні підстави для відмови у торгах згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» в цій частині, із зазначенням, в якій саме нормі Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» вказано про обов’язок і порядок внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичними особами-нерезидентами.
Щодо другої підстави відхилення тендерної пропозиції «ВАТ «ДБТ №6» відповідно до протоколу №14/30 від 31.08.2017 р., вважаємо, що нами було дотримано умови тендерної документації в цій частині у зв’язку з наступним.
У п. 5 р. ІІІ тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи: довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг/виконання робіт, які закуповуються (додається як Додаток до цієї тендерної документації).
Відповідно до пп. 15 підрозділу «Інші документи» п. 5 р. ІІІ тендерної документації, Замовником вимагалася довідка, встановленої форми (Додаток №2), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази для надання послуг/виконання робіт. У довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу, який буде задіяний для надання послуг/виконання робіт по предмету закупівлі.
У додатку №2 до тендерної документації, Замовником встановлено форму довідки, а ткож зазначено, що до довідки включаються ті машини і механізми (в тому числі АБЗ), які будуть використані при надані послуг/виконані робіт. При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальто-бетонного заводу, який буде задіяний для надання послуг/виконання робіт по предмету закупівлі.
Відповідно до встановлених вимог, ВАТ «ДБТ №6» було надано довідку встановленої форми, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій було зазначено про: 1) наявність власного мобільного асфальтобетонного заводу продуктивністю 120 т/год; 2) фактичне місце розташування цього заводу; 3) про перебазування заводу на ділянку надання послуг на найбільш оптимальну та наближену відстань до об’єкту , у разі укладення договору про закупівлю.
Враховуючи, що строк надання послуг за предметом закупівлі Замовником визначено до 31.12.2018 року, ВАТ «ДБТ №6» має можливість надати послуги за предметом закупівлі відповідно до нормативних вимог.
В тендерній документації відсутні окремі вимоги щодо фактичного місяця розташування асфальтобетонного заводу, вимоги щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, як і вимоги про надання документів щодо оренди земельної ділянки під завод чи її відведення, а тому учасник не порушував умови тендерної документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» в цій частині, із посиланням на конкретний пункт тендерної документації, який містить вимоги/обмеження щодо місця розташування асфальтобетонного заводу.
Третьою підставою для відхилення тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» відповідно до протоколу №14/30 від 31.08.2017 р. є: «у довідці, яка підтверджує наявність в учасника матеріально-технічної бази немає достатньої кількості котків відповідних типів для забезпечення технології ущільнення шарів дорожнього одягу».
Учаснику незрозуміло, з яких саме підстав було відхилено його тендерну пропозицію, оскільки у довідці було зазначено про наявність котків, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, у кількості 7 одиниць (пункти 14-20 довідки). Цією довідкою підтверджується наявність котків необхідних типів (гладковальцеві, гладковальцеві вібраційні, пневмоколісні, грунтові, тротуарні, тобто 5 типів котків).
Окремих вимог до технічних характеристик котків, їх типів та кількості тендерна документація не містить, а в протоколі не зазначено які котки не відповідають умовам документації, чи які котки відсутні, та в чому конкретно полягає їх незабезпечення технології ущільнення шарів дорожнього одягу.
Незважаючи не відсутність окремих вимог щодо змісту довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасником були зазначені ті котки, якими повністю можна забезпечити надання послуг за предметом закупівлі, а саме:
Відповідно до технічного завдання, необхідність у використанні котків виникає на таких роботах:
1. Регенерація покриття. Відповідно до кошторисної норми СОУ 42.1-37641918-035:2010 ДА2-33-21 «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технології «холодний ресайклінг» з застосуванням бітумної емульсії та цементу за допомогою машини Ресайклер WR 2500 S у складі бітумовозу при товщині шару 20см» ущільнення виконується грунтовим котком НAMM 3520 масою 19,9т та пневмоколісним HAMM ND 150 TT масою 14,33т. Відповідно до зазначеної в інформаційній довідці техніки ВАТ «ДБТ №6» відображено котки, що є аналогами вказаних, а саме – грунтовий BOMAG BW213D-4 масою 12,8 т та пневмоколісний Stavostroj GRV-101 масою 16 т. За результатами пробного ущільнення, можлива зміна катків або додавання третього із тих, що будуть використовуватись при влаштуванні шарів асфальтобетонного покриття.
2. Влаштування вирівнюючого шару та покриття. Підбір котків для влаштування вирівнюючого шару та покриття проводився враховуючи норми СОУ 42.1-37641918-035:2010 (з урахуванням таблиці 3.3) та відповідних «Рекомендацій з ущільнення асфальтобетонних шарів покриття та основ дорожнього одягу з використанням котків різного типу» Р В.3.2-218-03449261-693:2007. Для влаштування вирівнюючого шару планується використовувати гладковальцевий коток ДУ-47 масою 8т, гладковальцевий ДУ-48 масою 13т (група 2 таблиці 3.3 СОУ), пневмоколісний ДС-30 масою 8-13т (група 3 таблиці 3.3 СОУ) та вібраційний гладковальцевий ДС-31 масою 10т (група 4 таблиці 3.3 СОУ). Для влаштування шару покриття з ЩМА-20 планується використовувати наявні котки ДУ-47 та ДУ-48 (групи 1 та 2 таблиці 3.3 СОУ).
3. Ущільнення ґрунту. Планується використовувати наявні котки ДС-30 та BOMAG BW213D-4.
4. Укріплення узбіч. Планується використовувати наявний коток ДУ-54 масою 2,2т, що відповідає нормі СОУ 42.1-37641918-035:2010 ДА1-24-4.
Також відзначимо, що враховуючи строки виконання робіт та досить високу продуктивність наявної асфальтобетонної установки, роботи можуть виконуватись почергово. В даному випадку частина котків з одного трудового процесу можуть використовуватись на іншому.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» в цій частині, із посиланням на конкретний пункт тендерної документації, який містить вимоги щодо типів та кількості котків, які мають бути наявними в учасника, що дозволяє Замовнику робити висновок про забезпечення або незабезпечення ними технології ущільнення шарів дорожнього одягу.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-04-27-000630-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ОАО "Дорожно-строительный трест № 6", Код ЄДРПОУ:500059129
Дата подання: 24 травня 2017 20:10
Дата подання: 24 травня 2017 20:10
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
1. Дискримінаціія щодо виконання аналогічного договору
2. Невідповідність документації синному законодавству
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2017 18:09
рішення від 29.05.2017 № 3372+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 18:08
інформаційна про резулятивну частивну рішення від 14.06.2017 №3851 ВАТ Дорожно-будівельний трест (000630-а).pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 21:52
рішення від 14.06.2017 № 3851.pdf
Дата публікації: 19 червня 2017 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Заступника голови тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив, що отримали рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик в системі ProZorro щодо публічної закупівлі UA-2017-04-27-000630-a (дата реєстрації рішення в ЦБД: 25-07-2017, 16:25:19).
20.07.2017 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №4814-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги відкритого акціонерного товариства «Дорожно-будівельний трест №6» від 30.06.2017 року №03-3/1077 UA-2017-04-27-000630-a.b6.
Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано частково внести зміни до тендерної документації на закупівлю «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками)», оголошення №UA-2017-04-27-000630-a про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет проаналізував та врахував всі зауваження органа оскарження і прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації та до нової редакції тендерної документації на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь:
Лот 1 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 232+485 – км 243+100). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,
Лот 2 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 243+610 – км 249+260; км 272+024 – км 276+045). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,
Лот 3 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 262+900 – км 265+559; км 278+375 – км 289+642). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
Відповідно до абзаца 2, частини 2, статті 23 Законом України «Про публічні закупівлі» та за рішенням тендерного комітету внести зміни до розділу, частин та додатків тендерної документації:
• Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Частина 2. Забезпечення тендерної пропозиції;
Частина 5. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги, встановлені статтею 17 Закону.
Додаток №2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
Додаток №3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (стаття 16 Закону). Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 5 років (2012 - 2016 рік).;
Додаток №4. Інформаційна довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання
та досвід, що будуть залучені до надання послуг/робіт.
Згідно з частини 2, статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Дата виконання рішення замовником: 28 липня 2017 14:58
Номер скарги: UA-2017-04-27-000630-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 6", Код ЄДРПОУ:500059129
Дата подання: 30 червня 2017 18:53
Дата подання: 30 червня 2017 18:53
Оскарження
СКАРГА
щодо порушення законодавства під час проведення процедури закупівлі, встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації (в частині внесених змін), на бездіяльність замовника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2017 21:40
рішення від 04.07.2017 № 4341+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 05 липня 2017 21:40
Інформація про резулютивну частину рішення від 20.07.2017 №4814.pdf
Дата публікації: 21 липня 2017 10:27
Рішення від 20.07.2017 № 4814.pdf
Дата публікації: 25 липня 2017 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Заступника голови тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив, що отримали рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик в системі ProZorro щодо публічної закупівлі UA-2017-04-27-000630-a.а5 (дата реєстрації рішення в ЦБД: 19-06-17, 20:44:41).
14.06.2017 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №3851-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги відкритого акціонерного товариства «Дорожно-будівельний трест №6» від 24.05.2017 року UA-2017-04-27-000630-a.а5 Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано внести зміни до тендерної документації на закупівлю «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками)», оголошення № UA-2017-04-27-000630-a про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»:
Лот 1 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 232+485 – км 243+100). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,
Лот 2 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 243+610 – км 249+260; км 272+024 – км 276+045). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,
Лот 3 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 262+900 – км 265+559; км 278+375 – км 289+642). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
Рішенням тендерного комітету від 26.06.2017 року пропонується внести зміни до розділу та додатків тендерної документації:
• Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частина 2; частина 5; частина 7.
Додаток №2; Додаток №3; Додаток №4.
Згідно з частини 2, статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Дата виконання рішення замовником: 28 липня 2017 13:22
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 232+485 – км 243+100) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 100 252 933,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 002 529,33 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Title: без назви
Current status: Cancelled
Estimated total value: 100 252 933,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 1 002 529,33 UAH
including VAT
Позиції
1 посл
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 232+485 – км 243+100)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Дата доставки:
31 грудня 2018
Current and mid-life repair of principal motor road P-05 Horodyshche - Rivne - Strokostiantyniv (separate sections) (km 232+485 - km 243+100)
CPV: 45230000-8
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2017 11:15 |
Протокол 14І22.PDF |
27 червня 2017 11:14 |
Проект договору зміна.PDF |
26 червня 2017 17:32 |
ТД поточний середній ремонт Р-05 14І20 на 26.06.2017 Зміна.doc |
26 червня 2017 17:31 |
Зміна Р-05 на 26.06.2017.doc |
26 червня 2017 17:31 |
Протокол 14І20.pdf |
27 квітня 2017 15:52 |
Проект договору Р-05.doc |
27 квітня 2017 15:18 |
Р-05 ресурси 1 ділянка.pdf |
27 квітня 2017 15:18 |
Р-05 ділянка 1.pdf |
27 квітня 2017 13:38 |
Тендерна документація поточний середній ремонт Р-05 Гор-Рів-Ст, 3 лота.doc |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 червня 2017 18:05 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” частина 1. Замовник відміняє торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
29 червня 2017 18:01
|
Протокол 14І24.pdf |
Дата відміни
01 вересня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій