Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (забезпечення механізованого та вакуумного і вологого прибирання доріг)
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2017-04-26-000896-a 344309cd6fb942eba1ec42547aeee2ba
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цурман Сергій Вікторович

+380512249158 lenriknik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Цурман Сергій Вікторович
+380512249158
lenriknik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2017 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2017 15:28
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2017 15:28
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

05 травня 2017 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 травня 2017 16:15
ТД-нова редакція.pdf
05 травня 2017 16:15
перелік змін.pdf
05 травня 2017 16:15
26.PDF
05 травня 2017 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2017 15:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 травня 2017 16:15
ТД-нова редакція.pdf
05 травня 2017 16:15
перелік змін.pdf
05 травня 2017 16:15
26.PDF
26 квітня 2017 15:24
26.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-26-000896-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 19 травня 2017 13:26
Вимога про усунення порушеннь законодавства у сфері публічних закупівель
Тендерним комітетом Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради, було визначено переможцем торгів Лот №1 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (забезпечення механізованого та вакуумного і вологого прибирання доріг), ідентифікатор UA-2017-04-26-000896-a , надалі Закупівля, Тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" (ЄДРПОУ 37758876), яка не відповідає вимогам Тендерної документації до Закупівлі, а саме:

Учасником ТОВ "КАРС КЛІНІНГ" (ЄДРПОУ 37758876) у складі Тендерної пропозиції Додатком №3 було надано згоду на використанням бульдозерів, автогрейдерів та навантажувачів за необхідності, проте жодна з одиниць відповідної техніки не була вказана ним у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та не було надано документів, які підтверджують наявність відповідної техніки або можливість її залучення Учасником ТОВ "КАРС КЛІНІНГ" (ЄДРПОУ 37758876), тобто Учасник не має змоги виконати умови Додатку №3 Тендерної документації. Водночас Учасник надав гарантію виконання всіх умов Закупівлі окремим абзацом зазначаючи свою згоду на використання відповідної техніки, що є фактом зазначення у тендерній пропозиції Учасника недостовірної інформації та підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно ч.7 ст.28 Закону “Про публічні закупівлі”.

Учасник ТОВ "КАРС КЛІНІНГ" (ЄДРПОУ 37758876) у складі Тендерної пропозиції Додатком №3 зобов’язався виконувати послуги в робочі, святкові, вихідні та інші не робочі дні, водночас у штатному розкладі, який визначає робочій день працівників Учасника ТОВ ”КАРС КЛІНІНГ”, які будуть задіяні при надані послуг по Закупівлі не було передбачено особливості нарахування заробітної плати, виходячи з характеру здійснюваних робіт, наприклад наявність доплат за роботу в нічні години (ст. 108 КЗпП України), що було вимогою замовника торгів до учасників аукціону, також конкретно не розраховується кількість працівників, задіяних до виконання заявленого об’єму робіт та інше. Такі розрахунки, складаються на підставі локального кошторису робіт, складених, в свою чергу, згідно Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» та за вимогою Методологічних рекомендацій Державної аудиторської служби України. Також вимогою замовника була необхідність надання інформаційних листів про робочий день працівників, які будуть задіяні при наданні послуг, на підставі яких учасник має обґрунтувати свою здатність виконати замовлений об’єм робіт, не виходячи за межи ціни пропозиції за результатами аукціону. Але, ані зазначеного розрахунку, ані інформаційних листів про робочий день конкретних працівників, які будуть задіяні при наданні конкретних послуг учасником ТОВ «Карс Клінінг», не надано.
Таким чином, учасник ТОВ «Карс Клінінг», як такий ціна пропозиції якого менше ніж 80 % від загальної вартості закупівлі, не виконав вимогу Замовника(Інструкцію з підготовки тендерної документації), а саме: не надав «детального обґрунтування собівартості однієї людино-години під час надання послуг», відповідно у тендерній пропозиції Учасника ТОВ "КАРС КЛІНІНГ" відсутнє детальне обгрунтування вартості людино-годин при наданні послуг за Закупівлею, що свідчить про можливе спотворення результатів торгів даним Учасником та не відповідає вимогам Тендерної документації до Закупівлі. Таким чином пропозиція Учасника ТОВ “КАРС КЛІНІНГ” має бути відхилена через невідповідність вимогам Додатку №3 та п.1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації до Закупівлі.

Учасником ТОВ”КАРС КЛІНІНГ” у складі тендерної пропозиції не було надано актів прийому-передачі до договорів оренди: Договір оренди транспортних засобів 06/16-02 від 10.06.2016 року з ТОВ”БІЗНЕС ІНВЕСТ ГРУП”, Договір оренди транспортних засобів 06/16-01 від 10.06.2016 року з ФОП Овчинніков В.В., Договір №9 оренди нежитлового приміщення від 29.02.2016 року з ТОВ”Реміл”, Договір оренди(суборенди) офісу №17/02-02 від 20.02.2017 року з ТОВ”БІЗНЕС ІНВЕСТ ГРУП”, які за згідно умов відповідних договорів є документальним підтвердженням факту передачі техніки( для договорів: Договір оренди транспортних засобів 06/16-02 від 10.06.2016 року з ТОВ”БІЗНЕС ІНВЕСТ ГРУП”, Договір оренди транспортних засобів 06/16-01 від 10.06.2016 рок з ФОП Овчинніков В.В.) та приміщення( для договорів: Договір №9 оренди нежитлового приміщення від 29.02.2016 з ТОВ ”Реміл”, Договір оренди(суборенди) офісу №17/02-02 від 20.02.2017 року з ТОВ”БІЗНЕС ІНВЕСТ ГРУП”) орендатору ТОВ”КАРС КЛІНІНГ”). Звідси випливає, що відповідні договори оренди не підтверджують наявності в Учасника ТОВ”КАРС КЛІНІНГ” зазначених в цих договорах техніки та приміщення. Таким чином тендерна пропозиція Учасника ТОВ”КАРС КЛІНІНГ” не містить документального підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази, та не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасників визначеним Тендерною документацією до Закупівлі та вимогам ч.2 ст.16 Закону “Про публічні закупівлі”.

Тендерна пропозиція учасника ТОВ "КАРС КЛІНІНГ" (ЄДРПОУ 37758876) не була підписана ЕЦП уповноваженої особи учасника що не відповідає вимогам п.1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації до Закупівлі. Викликає підозри той факт, що замовник проігнорував це порушення, оскільки в його кабінеті на електронному цифровому майданчику присутні індикатори накладення підпису ЕЦП на тендерну пропозицію учасника.

Замовником було проігноровано всі недоліки та неправомірно було визначено переможцем у Закупівлі ТОВ"КАРС КЛІНІНГ".
Відповідні дії Замовника свідчать про упередженість та антиконкурентні узгоджені дії вчинені групою осіб, а саме Учасником ТОВ”КАРС КЛІНІНГ” та Тендерним комітетом Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради, що є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції згідно ч.1 ст.50 Закону “Про захист економічної конкуренції”
З огляду на вищесказане Вимагаємо від Замовника:
Відхилити Тендерну Пропозицію ТОВ "КАРС КЛІНІНГ" (ЄДРПОУ 37758876) відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 та ч.7 ст.28 Закону.
Скасувати рішення Протоколу №33 від 16.05.2017 р. щодо визначення переможцем ТОВ "КАРС КЛІНІНГ" (ЄДРПОУ 37758876) у Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2017 16:09
Надано розяснення Учаснику та відмовлено в задоволенні
Номер вимоги: UA-2017-04-26-000896-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 06 липня 2017 22:17
Скарга
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-04-26-000896-a.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 06 липня 2017 23:28
Скарга
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скасована
Дата: 06 липня 2017 23:28
Причина: повтор

Документи подані скаржником

19 травня 2017 13:26
Вимога 1 сторінка
19 травня 2017 13:26
Вимога 2 сторінка

Документи

25 травня 2017 16:09
ВІДПОВІДЬ

Документи подані скаржником

06 липня 2017 22:17
Скарга
06 липня 2017 22:17
платіжне доручення

Документи подані скаржником

06 липня 2017 23:28
Скарга
06 липня 2017 23:28
платіжне доручення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-26-000896-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Комунал Сервіс", Код ЄДРПОУ:40876310
Дата подання: 26 травня 2017 20:35
платіжне доручення
платіжне доручення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 травня 2017 15:22
рішення від 30.05.2017 № 3433+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 травня 2017 15:22
рішення від 16.06.2017 № 3911.pdf
Дата публікації: 21 червня 2017 20:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: адміністрацією Інгульського району буде скасовано рішення про визнання переможцем ТОВ "Карс Клінінг" та розлянуто наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною
Дата виконання рішення замовником: 22 червня 2017 11:49

Документи подані скаржником

26 травня 2017 20:35
СКАРГА
26 травня 2017 20:40
плвтіжне доручення

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 2 - 90610000-6 вологе прибирання проїжджої частини доріг механізованим способом
Опис предмету закупівлі:
кількість наданих послуг: відповідно до Додатку №3 тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 790 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23700 UAH

Аукціон

Початок: 15 травня 2017 12:57
Закінчення: 15 травня 2017 13:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
9061000-6 вологе прибирання проїжджої частини доріг механізованим способом
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Миколаївська область, територія Інгульського району, м. Миколаїв
Дата доставки: 29 травня 2017  —  31 серпня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2017 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" 668 007,40
UAH з ПДВ
613 497,60
UAH з ПДВ
Документи
КП "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг 708 984,18
UAH з ПДВ
659 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Швидко-Чисто" 789 951,59
UAH з ПДВ
789 951,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2017 16:28
СКАН-КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
12 травня 2017 16:27
СКАН-КОПІЯ СТАТУТУ.PDF.p7s

Публічні документи

12 травня 2017 16:46
Статут.pdf
12 травня 2017 16:46
Наказ.pdf
12 травня 2017 16:46
Договір з АЦР ММР.pdf
12 травня 2017 16:46
Довіреність.pdf
12 травня 2017 16:46
Довідки.pdf
12 травня 2017 16:46
ВІДГУК.pdf
12 травня 2017 16:46
Акти виконаних робіт.pdf

Публічні документи

11 травня 2017 15:10
CCF11052017_00007.jpg
11 травня 2017 15:10
CCF11052017_00006.jpg
11 травня 2017 15:10
CCF11052017_00005.jpg
11 травня 2017 15:09
CCF11052017_00004.jpg
11 травня 2017 15:09
CCF11052017_00003.jpg
11 травня 2017 15:09
CCF11052017_00002.jpg
11 травня 2017 15:09
CCF11052017_00001.jpg
11 травня 2017 15:08
CCF11052017_00000.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"

КП "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг

Товариство з обмеженою відповідальністю "Швидко-Чисто"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
Переможець 613 497,60
UAH з ПДВ
16 травня 2017 16:29

Документи

16 травня 2017 16:29
Електронний підпис
16 травня 2017 16:27
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2017 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
613 497,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2017 16:29
Електронний підпис
16 травня 2017 16:27
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2017 15:15
договір зміни до договору
25 липня 2017 13:54
Електронний підпис укладений
12 липня 2017 15:16
договір зміни до договору
12 липня 2017 15:14
Електронний підпис укладений
27 червня 2017 12:30
договір укладений
27 червня 2017 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна дати підписання договору
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML