Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні гранули (пелети) з деревини; Паливні гранули (пелети) з соняшнику
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2017-04-11-000818-b d26b48d35b51429480f1ed77e01293b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурц Неоніла Вікторівна

+380384535821 teplovik31200@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ВОЛОЧИСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «ТЕПЛОВИК»
Код ЄДРПОУ: 14151820
Вебсайт: http://volochyska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 31200, Україна , Хмельницька обл., місто Волочиськ, вулиця Пушкіна, будинок 7, А
Контактна особа: Гурц Неоніла Вікторівна
+380384535821
teplovik31200@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2017 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2017 11:50
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2017 11:50
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні гранули (пелети) з деревини; Паливні гранули (пелети) з соняшнику)

Тендерна документація

18 квітня 2017 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2017 11:45
1.Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

внесеня змін в договір
Дата подання: 14 квітня 2017 17:02
Дата відповіді: 18 квітня 2017 14:22
ПРОПОНУЄМО ПОГОДИТИ НИЖЧЕНАВЕДЕНІ ЗМІНИ В ДОГОВІР, ТАК ЯК ВОНИ ПРИЗВЕДУТЬ ДО ОТРИМАННЯ ВАМИ-ЗАМОВНИКОМ КРАЩИХ ЦІН НА ТОВАР Отже пропонуємо викласти п 2.3. в наступному формулюванні Якість Товару ( а саме технічні показники-параметри товару) повинні відповідати ( тобто не бути гіршими) вимогам наведеним в Додатку № 1 до даного договору та підтверджуватися відповідними сертифікатами (протоколами іспитів гранул із деревини та із лушпиння соняшника наданих акредитованими для даного типу досліджень лабораторіями в тому числі і в лабораторії Держстандарту України ). Зразок протоколу іспитів на гранули(біо паливо) із вказаними параметрами даного товару надається Постачальником Замовнику в момент підписання даного Договору та є додатком № 2 до даного Договору та розповсюджується на всі партії товару, які будуть постачатись за цим Договором викласти п 2.5 в наступному формулюванні (згідно вимог дсту) : п 2.5. Умови зберігання товару- паливні пелети потрібно зберігати в сухому, критому приміщенні при температурі від +5 до +40 C, відносна вологість 30-70%, умови зберігання повинні виключати прямий вплив води і агресивних середовищ, а також джерел вогню .Гарантія Постачальника не поширюється на загибель, пошкодження або інші дефекти Товару, що виникли унаслідок порушень Замовником режиму зберігання та /або користування Товаром в тому числі і після приймання Товару Замовником. викласти п 4.1, 5.4 , 5.6, 5.7, 5.8. , в наступному формулюванні : п. 4.1.Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару протягом 15 календарних днів з моменту отримання Товару . 5.1.Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику протягом 14 робочих днів з моменту отримання письмової заявки яка подається Замовником згідно погодженого графіку доставок товару 5.4.Навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та власними силами Замовника. 5.6.Датою поставки Товару є дата підписання Замовником видаткової накладної ,яку він зобовязується підписати на протязі 1 години після завершеня процесу прийому-передачі товару п.5.7.Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Замовника за адресою, визначеною у п 5.2 договору 5.8.Замовник має право пред’явити претензію Постачальнику по кількості та якості Товару. Претензія готується і подасться у письмовій формі і пред’являється Постачальнику, по кількості – у день прийому-передачі Товару, по якості – на протязі 15 кал діб з моменту прийому товару,партії товару при умові дотримання умов зберігання Товару Замовником вказаних в п 2.5. даного договору . п.5.11.Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства-виробника. Упаковка не повинна бути деформована або пошкоджена. Під упаковкою вважається мішок (біг-бег) місткістю нетто товару не менше 900 кг. Упаковка є поворотною тарою,яку Замовник повертає Постачальнику партіями по зверненню Постачальника за рахунок Постачальника і така тара повинна бути придатною до подальшого використання 6.1.2.Приймати поставлений Товар згідно з видатковою накладною в період з 9-00 до 17-00 годин в робочі дні. п 6.2.3.Зменшувати обсяг закупівлі Товарів та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків але не менше ніж на 50% від попереднього погодженого рівня при цьому Замовник не менше ніж як за 45 діб до дати ініціювання зменьшення обєму закупівель письмово інформує про це Постачальника. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. Внести новий пункт в договір наступного змісту для фіксації паритетності прав згідно із вимогами ЦК України , а саме п 7.4. наступного змістУ п7.4. У разі порушення Замовником термінів оплати коштів за поставлений товар,неоплати коштів Замовник зобовязується сплатити на користь Постачальника кошти- пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день затримки ,яка нараховується на загальну суму протермінованого боргу Замовника перед Постачальником а у випадку протермінування більше ніж на 15 діб Замовник додатково сплачує Постачальнику штраф в розмірі 25% від боргу Замовника перед Постачальником на момент нарахування такого штрафу . У випадку наявності протермінованої заборгованості Постачальник має право призупинити відвантаження товару Замовнику. Внести в договір новий пункт наступного змісту: п 3.5. У разі настання підстав для зміни ціни на товар (подорожчання сировини,матеріалів, електроенергії інших факторів які впливають на собівартість виготовлення товару, вартості перевезення,зміни оподаткування Постачальник повідомляє про даний факт і надає довідку з Торгово-промислової палати після отримання довідки сторони на протязі 5 діб погоджують новий рівень ціни на товар, а у випадку не досягнення згоди сторони проводять повні взаєморозрахунки які виникли на дату настання зазначених подій та підписують додаткову угоду про розірвання договору В зв’язку із тим що вимоги п 2.2. та п 5.10 не розповсюджуються на паливні гранули , пропонуємо скасувати дані пункти за недоцільністю
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації передбачено: "Зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-11-000818-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 11 травня 2017 11:54
Оскарження реверсних торгів
За результатами проведених електронних реверсних торгів на закупівлю паливних гранул згідно оголошення UA-2017-04-11-000818-b розміщеного на відкритих електронних майданчиках, відповідно до Протоколу №6 від 05 травня 2017 року Тендерним комітетом було відхилено цінову пропозицію ТОВ «СЛАВРЕСУРС», на думку Тендерного комітету причиною відхилення є відсутність копії документів, що посвідчує особу уповноважену на підписання договору про закупівлю.
ТОВ «СЛАВРЕСУРС» не погоджується з даним рішенням Замовника та повідомляє, що при складані нашої пропозиції були надані всі необхідні документи які вимагалися Замовником в тендерній документації.

Зокрема, частиною 1, Інструкції з підготовки тендерної пропозиції абзацом 2 вказано що «учасник повинен надати у складі пропозиції документи що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (один із таких документів за вибором учасника, повинен бути наданий у складі тендерної документації)»
Пунктом 5 даної інструкції для підтвердження кваліфікацї учасника визначеної Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам що визначені у тендерній документації.
Замовник вимагав від учасників Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, чи інше) – для юридичних осіб

Звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження повноважень щодо підпису документів, учасником були надані у складі пропозиції наступні документи:
- Копія протоколу №1 від 13.10.2011 року Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВРЕСУРС»;
- Копія наказу №1-К від 13.10.2011 року про призначення директора;
- Виписка №35 з Протоколу №1 Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВРЕСУРС» від 21.04.2017 року;
- Доручення від 21 квітня 2017 року;
- Довіреність №199/17 від 21 квітня 2017 року, із зазначенням ПІБ уповноваженої особи та її ідентифікаційних даних.

Що до вимоги Замовника про «підтвердження особи уповноваженої на підписання договору у складі тендерної пропозиції учасником подається копія документу, що посвідчує особу уповноважену на підписання договору» дана вимога суперечить нормам Закону України про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010року, зокрема Законом передбачено перед обробкою персональних даних особи яка може бути ідентифікована обов’язковість отриманням згоди особи на обробку її персональних даних та внесення до бази даних. Тому логічно що копія документу, що посвідчує особу уповноважену на підписання договору може бути подана лише переможцем торгів разом із підписаним договором про закупівлю та згодою на обробку персональних даних особи що підписала договір. А тому надавати дану інформацію повинен лише переможець торгів.

Отже, вважаємо що у Замовника відсутні підстави для відхилення нашої цінової пропозиції.
З метою дотримання основних принципів Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року та недопущення перевитрат державних коштів просимо тендерний комітет переглянути результати торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2017 13:38
У тендерній документація передбачалась наступна вимога:
Для підтвердження особи уповноваженої на підписання договору у складі тендерної пропозиції учасником подається копія документу, що посвідчує особу уповноважену на підписання договору.
Дана вимога не була виконана. З даних підстав пропозиція була відхилена.
На даному етапі торгів питання про законність чи не законність такої вимоги не стоїть та не може бути вирішена оскільки час на оскарження вимог у тендерній документації минув. У випадку проведення наступних торгів даний аспект вимоги буде вивчений тендерним комітетом. До поки відсутні документи, що б змусили замовника відмінити своє рішення про відхилення, Ваша вимога юридично не може бути виконана Замовником.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Паливні гранули (пелети) з соняшнику
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 квітня 2017 14:58
Закінчення: 28 квітня 2017 15:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

185 т
Паливні гранули (пелети) з соняшнику
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31200, Україна, Хмельницька область, Волочиськ, вул. ПУШКІНА, будинок 7, А
Дата доставки: 15 травня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

встановлення вимог щодо характеристик товару вимогам ДСТУ
Дата подання: 14 квітня 2017 15:16
Дата відповіді: 20 квітня 2017 10:36
Згідно вимог чинного ДСТУ 7124:2009 (ЛУШПИННЯ СОНЯШНИКОВЕ ПРЕСОВАНЕ ГРАНУЛЬОВАНЕ ) пункт 3.2.2 таблиця 2 необхідно встановити вимоги до параметрів пелет із лушпиння соняшника наступні: ---Масова частка вологи та летких речовин, %, не більше ніж 12% --- Зольність, %, не більше ніж 4% --- Теплота згорання, МДж/кг, не менше ніж - 15 --- Об’ємна (насипна) щільність, кг/м3, не менше ніж- 500 --- Масова частка загальної сірки, %, не більше ніж 0,23% --- Кількість пилу й осипу (механічна міцність), %, не більше ніж 5,0 Просимо діяти в межах чинного законодавста України і не зважати на різні показника які надають ті чи інші компанії в кінцевому випадку суд буде зважати тільки на чинне законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний момент тендерним комітетом не планується вносити зміни у тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2017 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 344 100,00
UAH з ПДВ
344 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТБ ГРУП" 330 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГОРИНЬ ТЕПЛОІНВЕСТ" 349 650,00
UAH з ПДВ
349 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" 349 998,00
UAH з ПДВ
349 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2017 12:20
Довідка МТЗ.pdf
26 квітня 2017 12:20
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2017 12:20
Тех характеристики.pdf
26 квітня 2017 12:20
Статут.pdf
26 квітня 2017 12:20
Стаття17.pdf
26 квітня 2017 12:20
сертифікат_гранула.pdf
26 квітня 2017 12:20
Реквізити учасника.pdf
26 квітня 2017 12:20
Працівники.pdf
26 квітня 2017 12:19
повноваження особи.pdf
26 квітня 2017 12:19
Договір соняшник.pdf
26 квітня 2017 12:19
Договір деревина.pdf
26 квітня 2017 12:19
Довідка ПДВ.pdf
26 квітня 2017 12:19
Довідки_банк.pdf
26 квітня 2017 12:19
Витяг ПДВ.pdf
26 квітня 2017 12:19
Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 квітня 2017 12:19
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

17 травня 2017 15:22
Довідка МВС
26 квітня 2017 18:30
Довідка працівники.pdf
26 квітня 2017 18:30
Диплом 2.JPG
26 квітня 2017 18:30
Диплом 1.JPG
26 квітня 2017 18:30
Переклад сертифікату.pdf
26 квітня 2017 18:30
Сертифікат.pdf
26 квітня 2017 18:30
Статут.pdf
26 квітня 2017 18:30
Відгук Шеремет.pdf
26 квітня 2017 18:30
Відгук Крайчак.pdf
26 квітня 2017 18:30
Видаткова накладна 597.pdf
26 квітня 2017 18:30
Видаткова накладна 43.pdf
26 квітня 2017 18:30
Договір 80-16.pdf
26 квітня 2017 18:30
Договір 42-16.pdf
26 квітня 2017 18:30
Довідка аналогічні.pdf
26 квітня 2017 18:30
Гарантійний лист.pdf
26 квітня 2017 18:30
Витяг 2017р..pdf
26 квітня 2017 18:30
наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВ "ІТБ ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГОРИНЬ ТЕПЛОІНВЕСТ"

ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІТБ ГРУП"
#38979775
Відхилено 330 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2017 11:24
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Відхилено 344 100,00
UAH з ПДВ
05 травня 2017 22:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГОРИНЬ ТЕПЛОІНВЕСТ"
#39309472
Відхилено 349 650,00
UAH з ПДВ
11 травня 2017 13:40
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"
#33282104
Переможець 349 998,00
UAH з ПДВ
12 травня 2017 14:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

05 травня 2017 11:24
Електронний підпис
05 травня 2017 11:22
Протокол лот 2.pdf

Документи

05 травня 2017 22:53
Електронний підпис
05 травня 2017 22:38
img165.jpg
05 травня 2017 22:38
img164.jpg

Документи

11 травня 2017 13:40
Електронний підпис
11 травня 2017 13:20
Протокол лот2.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" #33282104

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

25.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

12 травня 2017 14:40
Електронний підпис
12 травня 2017 14:34
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2017 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"
#33282104
349 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2017 14:40
Електронний підпис
12 травня 2017 14:34
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2017 11:14
додаткова угода укладений
15 грудня 2017 11:11
Електронний підпис укладений
30 травня 2017 11:14
Договір.pdf укладений
30 травня 2017 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін