Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV) 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (обладнання з використанням ультразвуку, мамографічні апарати)
code (CPV) 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (ultrasound equipment, mammography devices)
code (CPV) 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (ultrasound equipment, mammography devices)
Очікувана вартість
25 600 000,00 UAH
UA-2017-04-06-000064-c ● 9b12213704604b5f83c500a835754b4d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ - ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 02003563 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Івченко Ірина Володимирівна 057-705-02-23 tk_okb@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Кутузян Жанна Миколаївна +380577050186 tk_okb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Health Care Institution "Regional Clinical Hospital - Centre of Emergency and Catastrophe Medicine" |
National ID: | 02003563 |
Contact point: |
Івченко Ірина Володимирівна 057-705-02-23 tk_okb@ukr.net |
Additional contacts: |
Kutuzyan Zhanna Nicolaevna +380577050186 tk_okb@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2017 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2017 14:00 |
Очікувана вартість: | 25 600 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 06 квітня 2017 09:30 |
Enquiries until: | 02 травня 2017 14:00 |
Complaints submission until: | до 08 травня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 травня 2017 14:00 |
Information
Estimated total value: | 25 600 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Наведено в додатку 4 до тендерної документації
Presented in Annex 4 to the tender documentation
Тендерна документація
28 квітня 2017 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2017 16:08 |
08_ЗТД_2.doc | |
28 квітня 2017 16:08 |
Додаток 4_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_2.doc | |
28 квітня 2017 16:08 |
ТД_УЗІ_2.doc | |
26 квітня 2017 17:52 |
06_ЗТД_1.doc | |
26 квітня 2017 17:17 |
06_ЗТД.doc | |
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_1.doc | |
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 2_КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ_1.doc | |
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ_1.doc | |
06 квітня 2017 09:28 |
01_announcement_o__rocurement (1).doc | |
06 квітня 2017 09:28 |
Додаток 3_ВИМОГИ 17 СТ..doc | |
06 квітня 2017 09:28 |
01_Огол про проведення УЗІ.doc |
28 квітня 2017 16:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 квітня 2017 16:08 |
08_ЗТД_2.doc
|
|||||||||
28 квітня 2017 16:08 |
Додаток 4_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_2.doc
|
|||||||||
28 квітня 2017 16:08 |
ТД_УЗІ_2.doc
|
|||||||||
26 квітня 2017 17:52 |
06_ЗТД_1.doc
|
|||||||||
26 квітня 2017 17:17 |
06_ЗТД.doc
|
|||||||||
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_1.doc
|
|||||||||
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 2_КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ_1.doc
|
|||||||||
26 квітня 2017 17:17 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ_1.doc
|
|||||||||
06 квітня 2017 09:28 |
01_announcement_o__rocurement (1).doc
|
|||||||||
06 квітня 2017 09:28 |
Додаток 3_ВИМОГИ 17 СТ..doc
|
|||||||||
06 квітня 2017 09:28 |
01_Огол про проведення УЗІ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги Тендерної документації
Дата подання: 20 квітня 2017 14:14
Дата відповіді: 21 квітня 2017 14:03
Доброго дня, шановний Замовнику.
Просимо внести зміни до Тендерної документації, стосовно п.4.2 Загальних положень Тендерної документації - Тендерна пропозиція подається стосовно предмету закупівлі в цілому, а саме:
- розбити закупівлю по Лотам.
Подання пропозиції в цілому обмежує участь в торгах іншим виробникам та офіційним представникам на території України. Тому дану вимогу можна вважати дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Повідомляємо, що Вашу вимогу прийнято до розгляду.
Однак, із звернення Учасника, незрозуміло, яким чином подання пропозиції в цілому обмежує участь в торгах інших виробників та офіційних представників на території України та є дискримінаційною вимогою.
Водночас, Учасник не пропонує, за якими саме лотами розбити закупівлю.
Крім того, звертаємо вашу увагу, що предмет закупівлі було визначено відповідно до абзацу другого та четвертого пункту 1 Розділу ІІ наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі», із змінами (далі – Порядок).
Обладнання, яке передбачено для закупівлі, об’єднане в один лот згідно вище вказаного Порядку та має однакові показники за 4-м знаком ДК 021-2015 (CPV) 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.
Згідно Порядку, вимога щодо встановлення окремих частин предмету закупівлі не є обов’язковою та може встановлюватися на розсуд замовника.
Таким чином, в своєму рішенні тендерний комітет керувався виключно вимогами чинного законодавства і таке визначення предмету закупівлі повністю їм відповідає.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Повідомляємо, що Вашу вимогу прийнято до розгляду.
Однак, із звернення Учасника, незрозуміло, яким чином подання пропозиції в цілому обмежує участь в торгах інших виробників та офіційних представників на території України та є дискримінаційною вимогою.
Водночас, Учасник не пропонує, за якими саме лотами розбити закупівлю.
Крім того, звертаємо вашу увагу, що предмет закупівлі було визначено відповідно до абзацу другого та четвертого пункту 1 Розділу ІІ наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі», із змінами (далі – Порядок).
Обладнання, яке передбачено для закупівлі, об’єднане в один лот згідно вище вказаного Порядку та має однакові показники за 4-м знаком ДК 021-2015 (CPV) 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.
Згідно Порядку, вимога щодо встановлення окремих частин предмету закупівлі не є обов’язковою та може встановлюватися на розсуд замовника.
Таким чином, в своєму рішенні тендерний комітет керувався виключно вимогами чинного законодавства і таке визначення предмету закупівлі повністю їм відповідає.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Стосовно полілу закупівлі на Лоти
Дата подання: 24 квітня 2017 11:06
Дата відповіді: 25 квітня 2017 12:52
Доброго дня, шановний Замовнику.
Щодо попереднього запиту про внесення змін до Тендерної документації, стосовно п.4.2. Загальних положень тендерної документації- Тендерна пропозиція подається стосовно предмету закупівлі в цілому, а саме :
- Розбити закупівлю по Лотам.
Мається на увазі через велику суму закупівлі, та різницю між окремими частинами предмета закупівлі (не за Кодом ДК 021-2015(CPV) , а саме за природою предметів).
Більш раціональним буде розбити предмет закупівлі на окремо - мамографи, окремо- УЗІ апарати. В такому разі замовником будуть дотримані та використані основні принципи публічних закупівель, які зазначені в ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме принципи максимальної економії та ефективності. Тобто, учасники які не можуть одночасно зробити поставку УЗІ апарата та мамографа, будуть мати можливість надати свої пропозиції. У такому разі, якщо Замовник зазначить окремі частини предмета закупівлі він створить додаткові умови для економії та більш ефективного використання державних коштів.
Що стосується дискримінації, її треба розуміти у контексті існуючих наразі перешкод щодо поставки окремих частин єдиного предмету закупівлі, але у контексті ефективного використання державних коштів.
Щодо коду предмета закупівлі, до Замовника ніяких вимог не має, і звісно Замовник має вирішальне слово, однак можливість встановити окремі частини предмета закупівлі у нього існує, а наше повідомлення демонструє реальну необхідність таких змін для дотримання фундаментальних принципів публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення.
Уважно вивчивши Ваше зауваження, повідомляємо, що Ваша пропозиція прийнята Замовником до розгляду.
Тендерним комітетом ведеться робота з розбиття закупівлі на окремі частини (лоти). Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені згідно з частиною другою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Уважно вивчивши Ваше зауваження, повідомляємо, що Ваша пропозиція прийнята Замовником до розгляду.
Тендерним комітетом ведеться робота з розбиття закупівлі на окремі частини (лоти). Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені згідно з частиною другою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОКЛ-ЦЕМД та МК".
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 2. Мамографічні апарати |
Опис предмету закупівлі: |
Наведено в додатку 4 до тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 11 100 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 55 500,00 UAH з ПДВ |
Title: Lot 2. Mammography devices
Description: Presented in Annex 4 to the tender documentation
Current status: Complete
Estimated total value: 11 100 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 55 500,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 22 травня 2017 14:51
Auction planned date: 22 травня 2017 14:51
Закінчення: 22 травня 2017 15:12
Позиції
8 шт
Мамографічні апарати
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61058, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Незалежності, 13
Дата доставки:
31 грудня 2017
Mammography devices
CPV: 33110000-4
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 травня 2017
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ - ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 02003563 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна, Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
фірма "РАДМІР" дочірнє підприємство АТ НДІРВ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ КВАНТ-С | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
фірма "РАДМІР" дочірнє підприємство АТ НДІРВ #24487685 |
Переможець |
10 925 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2017 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2017 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2017 15:00
|
повідомлення про зміни мамограф лот №2.pdf | зміни до договору |
25 липня 2017 14:59
|
додаткова угода мамограф №1 лот №2.pdf | зміни до договору |
25 липня 2017 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2017 15:37
|
14_ДОГОВІР_2_лот_мамограф.pdf | укладений |
06 червня 2017 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами: «1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;» 1) Зменшена сума договору на 1 275 000,00 грн. (один мільйон двісті сімдесят п’ять тисяч гривень, 00 копійок). 2) Ціна цього Договору становить 9 650 000,00 грн. (дев’ять мільйонів шістсот п’ятдесят тисяч гривень, 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 17/06-ВТ-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17/06-ВТ-17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |