Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до обладнання 4РДЕС1,2,3 для ВП ЗАЕС
Spare parts for emergency DG№1,2,3 of Unit №4 of Zaporizhzhya NPP
Spare parts for emergency DG№1,2,3 of Unit №4 of Zaporizhzhya NPP
Очікувана вартість
93 563 041,30 UAH
UA-2017-03-31-000284-c ● fbb149fcaac345ca8e8060476e89704d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Апатьєв Олександр Леонідович 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”) |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Апатьєв Олександр Леонідович 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 березня 2017 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2017 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2017 13:00 |
Очікувана вартість: | 93 563 041,30 UAH з ПДВ |
Publication date: | 31 березня 2017 14:06 |
Enquiries until: | 28 травня 2017 13:00 |
Complaints submission until: | до 03 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 червня 2017 13:00 |
Information
Estimated total value: | 93 563 041 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Лот 1 – ЗІП до РДЕС в кількості – 3361 од., Лот 2 – Гумотехнічні вироби до РДЕС в кількості – 1506 од.
Lot 1 – spare parts, tools & accessories for emergency DG – 3361 pcs., Lot 2 – general rubber goods for emergency DG – 1506 pcs.
Тендерна документація
25 травня 2017 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2017 16:29 |
Проект договору Додаток 3 -3.docx | |
25 травня 2017 16:29 |
ТД - 4948-3.doc | |
25 травня 2017 16:29 |
Додаток 1 - тенд пропоз з тех характ -3.docx | |
25 травня 2017 16:29 |
Додаток 1.1 - тенд пропоз цінова 3.docx | |
25 травня 2017 16:29 |
4948-перелік ЗТД-3.doc | |
19 травня 2017 14:11 |
4948-перелік ЗТД-2.doc | |
28 квітня 2017 13:40 |
4948-перелік ЗТД-1.doc | |
31 березня 2017 14:04 |
витяг 4948.tif | |
31 березня 2017 14:04 |
Додаток 5 - митні платежі.pdf | |
31 березня 2017 14:04 |
Додаток 4 - досвід виконання.docx | |
31 березня 2017 14:04 |
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx |
25 травня 2017 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 травня 2017 16:29 |
Проект договору Додаток 3 -3.docx
|
|||||||||
25 травня 2017 16:29 |
ТД - 4948-3.doc
|
|||||||||
25 травня 2017 16:29 |
Додаток 1 - тенд пропоз з тех характ -3.docx
|
|||||||||
25 травня 2017 16:29 |
Додаток 1.1 - тенд пропоз цінова 3.docx
|
|||||||||
25 травня 2017 16:29 |
4948-перелік ЗТД-3.doc
|
|||||||||
19 травня 2017 14:11 |
4948-перелік ЗТД-2.doc
|
|||||||||
28 квітня 2017 13:40 |
4948-перелік ЗТД-1.doc
|
|||||||||
31 березня 2017 14:04 |
витяг 4948.tif
|
|||||||||
31 березня 2017 14:04 |
Додаток 5 - митні платежі.pdf
|
|||||||||
31 березня 2017 14:04 |
Додаток 4 - досвід виконання.docx
|
|||||||||
31 березня 2017 14:04 |
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-31-000284-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "«Виробничо-Комерційне Підприємство «ПРОМТОРГ»", Код ЄДРПОУ:38198966
Дата подання: 28 квітня 2017 08:41
Разделение лотов
Ознакомившись с тендерной документацией, ООО "ВКП "Промторг", опираясь на принципы осуществления закупок, согласно ст. 3 Закона Украины "О публичных закупках" № 922-VIII от 25.12.2015 года, учитывая многолетний опыт работы по поставке РТИ на АЭС Украины и высокое качество поставляемой продукции, просит заявленный в тендерной документации перечень продукции разделить на 2 лота. Все РТИ, а именно : пункты № 2, 6, 9, 12, 13, 16, 17, 30, 31, 32, 33 выделить в отдельный лот. Качество продукции (производство ООО "Монодит") относительно запасных частей для ремонта дизеля 78Г (входящего в состав дизель-генератора АСД-5600) подтверждено письмами с Ровенской АЭС № 041-29/1391-ф от 23.03.2016 г., а так же с Запорожской АЭС № 21-33/17312 от 22.07.2016г. Нами, выполнены в срок и без претензий к качеству следующие Договора по поставке данной продукции: Запорожская АЭС - № 53-129-08-16-00693 от 29.04.2016г., Ровенска АЭС - № 1534/53-122-01-16-04482 от 19.12.2016г., № 1303/53-122-01-16-04338 от 21.11.2016 г., № 1162/53-122-01-16-04214 от 24.10.2016г.. Ровенская АЭС - № 53-129-01-17-00962 от 21.02.2017 г. в стадии выполнения.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2017 10:13
За результатами перегляду вимог тендерної документації (далі – ТД) та Додатків до неї підрозділом-ініціатором закупівлі були надані пропозиції щодо внесення відповідних змін до ТД і Додатків 1, 1.1 до неї.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме - Додатки 1, 1.1 до ТД викладено в новій редакції.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме - Додатки 1, 1.1 до ТД викладено в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2017-03-31-000284-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Мотортєх, Код ЄДРПОУ:37113876
Дата подання: 28 квітня 2017 18:28
Внесення змін до тендерної документації
В процесі підготовки до тендеру ми дослідили тендерну документацію та виявили, що:
1.В Додатку 1 до ТД «Тендерна пропозиція з технічними характеристика на закупівлю: (ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини) (Запасні частини до обладнання 4РДЕС1,2,3 для ВП ЗАЕС), в колонці «Технічні характеристики, або еквівалент) вказані номери креслень відмінні від номерів розробника - ГП «Русский дизель».
В частині ІІІ ТД п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Оригінальною продукцією вважається продукція виготовлена за конструкторською та технологічною документацією ДП «Русский дизель» або його правонаступником».
2.В Додатку 3 до ТД «Проект договору» : «V. Поставка та приймання продукції за якістю і кількістю, п.5.13 «Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: …копію креслення, погоджених для ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ»;
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації згідно оголошення про закупівлю, а саме:
1.В Додатку 1 до ТД «Тендерна пропозиція з технічними характеристиками на закупівлю» доповнити графою з кресленнями ГП «Русский дизель».
2.В Додатку 3 до ТД «Проект договору» : «V. Поставка та приймання продукції за якістю і кількістю, п.5.13 «Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію….» убрати позицію з надання копії креслень, так як даний документ є інтелектуальною власністю підприємства виробника.
Розгорнути
Згорнути
1.В Додатку 1 до ТД «Тендерна пропозиція з технічними характеристика на закупівлю: (ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини) (Запасні частини до обладнання 4РДЕС1,2,3 для ВП ЗАЕС), в колонці «Технічні характеристики, або еквівалент) вказані номери креслень відмінні від номерів розробника - ГП «Русский дизель».
В частині ІІІ ТД п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Оригінальною продукцією вважається продукція виготовлена за конструкторською та технологічною документацією ДП «Русский дизель» або його правонаступником».
2.В Додатку 3 до ТД «Проект договору» : «V. Поставка та приймання продукції за якістю і кількістю, п.5.13 «Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: …копію креслення, погоджених для ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ»;
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації згідно оголошення про закупівлю, а саме:
1.В Додатку 1 до ТД «Тендерна пропозиція з технічними характеристиками на закупівлю» доповнити графою з кресленнями ГП «Русский дизель».
2.В Додатку 3 до ТД «Проект договору» : «V. Поставка та приймання продукції за якістю і кількістю, п.5.13 «Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію….» убрати позицію з надання копії креслень, так як даний документ є інтелектуальною власністю підприємства виробника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2017 10:34
За результатами перегляду вимог тендерної документації (далі – ТД) та Додатків до неї підрозділом-ініціатором закупівлі спільно з ВП ЗАЕС надані такі розяснення: виконання вимоги щодо доповнення Додатку 1 до ТД графою з кресленнями ДП «Русский дизель» неможливе у зв'язку з відсутністю вказаних креслень ДП "Російський Дизель" у замовника.
Номер вимоги: UA-2017-03-31-000284-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: SIA "RAIDO TRADING", Код ЄДРПОУ:40003854549
Дата подання: 10 травня 2017 18:10
щодо внесення змін до ТД
Повідомляємо Вам, що наша компанія має намір прийняти участь у наступних процедурах закупівлі:
1. UA-2017-04-28-000359-a – запасні частини до 3РДЕС1,2 та 4РДЕС3 для ВП РАЕС;
2. UA-2017-03-31-000284-c – запасні частини до обладнання 4РДЕС1,2,3 для ВП ЗАЕС;
3. UA-2017-03-31-000251-c – запасні частини до обладнання 1РДЕС3 для ВП ХАЕС;
4. UA-2017-04-28-001997-b – запасні частини до обладнання 3РДЕС1,2, 4РДЕС3 для ВП РАЕС;
5. UA-2017-04-28-000725-c – запасні частини до обладнання 4РДЕС3 для ВП РАЕС.
Додатком 3 Тендерної документації вищевказаних процедур закупівлі передбачено надання плану якості на виготовлену продукцію, погодженого з Замовником. Згідно СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва» виробник до початку виробництва повинен підготувати та передати на узгодження плани якості Замовнику. В свою чергу Замовник під час розгляду планів якості визначить контрольні точки, в яких запланує обов’язкове взяти участь, потім Замовник виконає перевірку готовності виробництва, складе акт і тільки після вищезазначених процедур Виробник зможе приступити до виробництва продукції. Усі ці процедури займуть близько двох місяців після підписання договору.
Таким чином матеріали та заготовки для виробництва ЗІП, які були закуплені Виробником до узгодження планів якості та перевірки виробництва, застосувати не можливо і у зв’язку з чим, Виробник не в змозі почати виробництва ЗІП.
Крім цього можуть бути затримки під час виготовлення ЗІП при виклику персоналу Замовника для контролю ЗІП в визначених контрольних точках плану якості, що теж призведе до затримки виготовлення ЗІП в цілому.
Ставимо до відома, що строк виготовлення вихлопного колектору, циліндро-поршневої групи, паливної системи і т.д. становить від 9 до 12 місяців, а процес виготовлення згідно плану якості може зайняти до 18 місяців. У той же час строк постачання ЗІП визначений ТД для: ВП ХАЕС – жовтень 2017 р., ВП РАЕС – листопад 2017 р., ВП ЗАЕС – січень 2017 р.
Тому на наш погляд виготовити ЗІП без порушень строків, зазначених в ТД, з обов’язковим наданням планів якості та згідно вимог СОУ НАЕК 039:2013 жоден Виробник не в змозі. У зв’язку з цим просимо виключити вимогу про обов’язкове надання Виробником планів якості, а замість планів якості включити сертифікати ЗІП для 3 класу СВБ, або змінити строк постачання ЗІП на лютий-березень 2018 рік.
Також, беручи до уваги чималий обсяг виробництва запасних частин одночасно виникає необхідність забезпечення виробництва сировиною та заготовками, що в свою чергу потребує залучення значного обсягу грошових коштів для оплати авансу Виробнику. В зв’язку з цим просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та передбачити наступні варіанти проведення взаєморозрахунків:
1. 30% - аванс на протязі 30 календарних днів з дати укладання договору, решта – оплата за фактом поставки через 30 календарних дів з дати поставки ЗІП на склад на вантажоотримувача.
або
2. Оплата за товар відбувається шляхом відкриття Покупцем безвідкличного, документарного, подільного, підтвердженого в банку Постачальника акредитиву на суму договору. Платіж по акредитиву на користь Постачальника відбувається після надання Постачльником в авізуючий банк наступних документів:
- Оригінал рахунку-фактури (інвойсу) на відвантажений товар;
- Оригінал міжнародної транспортної накладної CMR з відміткою митного органу України та вантажоодержувача.
Враховуючи вищенаведене просимо:
1. Виключити вимогу щодо надання плану якості, погодженого з Замовником, або змінити строки поставки продукції на такі, що відповідають реальним строкам виробництва.
2. Внести зміни до п.2 Розділу V «Умови розрахунків» та передбачити можливість отримання Постачальником авансу та акредитивну форму розрахунку.
Розгорнути
Згорнути
1. UA-2017-04-28-000359-a – запасні частини до 3РДЕС1,2 та 4РДЕС3 для ВП РАЕС;
2. UA-2017-03-31-000284-c – запасні частини до обладнання 4РДЕС1,2,3 для ВП ЗАЕС;
3. UA-2017-03-31-000251-c – запасні частини до обладнання 1РДЕС3 для ВП ХАЕС;
4. UA-2017-04-28-001997-b – запасні частини до обладнання 3РДЕС1,2, 4РДЕС3 для ВП РАЕС;
5. UA-2017-04-28-000725-c – запасні частини до обладнання 4РДЕС3 для ВП РАЕС.
Додатком 3 Тендерної документації вищевказаних процедур закупівлі передбачено надання плану якості на виготовлену продукцію, погодженого з Замовником. Згідно СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва» виробник до початку виробництва повинен підготувати та передати на узгодження плани якості Замовнику. В свою чергу Замовник під час розгляду планів якості визначить контрольні точки, в яких запланує обов’язкове взяти участь, потім Замовник виконає перевірку готовності виробництва, складе акт і тільки після вищезазначених процедур Виробник зможе приступити до виробництва продукції. Усі ці процедури займуть близько двох місяців після підписання договору.
Таким чином матеріали та заготовки для виробництва ЗІП, які були закуплені Виробником до узгодження планів якості та перевірки виробництва, застосувати не можливо і у зв’язку з чим, Виробник не в змозі почати виробництва ЗІП.
Крім цього можуть бути затримки під час виготовлення ЗІП при виклику персоналу Замовника для контролю ЗІП в визначених контрольних точках плану якості, що теж призведе до затримки виготовлення ЗІП в цілому.
Ставимо до відома, що строк виготовлення вихлопного колектору, циліндро-поршневої групи, паливної системи і т.д. становить від 9 до 12 місяців, а процес виготовлення згідно плану якості може зайняти до 18 місяців. У той же час строк постачання ЗІП визначений ТД для: ВП ХАЕС – жовтень 2017 р., ВП РАЕС – листопад 2017 р., ВП ЗАЕС – січень 2017 р.
Тому на наш погляд виготовити ЗІП без порушень строків, зазначених в ТД, з обов’язковим наданням планів якості та згідно вимог СОУ НАЕК 039:2013 жоден Виробник не в змозі. У зв’язку з цим просимо виключити вимогу про обов’язкове надання Виробником планів якості, а замість планів якості включити сертифікати ЗІП для 3 класу СВБ, або змінити строк постачання ЗІП на лютий-березень 2018 рік.
Також, беручи до уваги чималий обсяг виробництва запасних частин одночасно виникає необхідність забезпечення виробництва сировиною та заготовками, що в свою чергу потребує залучення значного обсягу грошових коштів для оплати авансу Виробнику. В зв’язку з цим просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та передбачити наступні варіанти проведення взаєморозрахунків:
1. 30% - аванс на протязі 30 календарних днів з дати укладання договору, решта – оплата за фактом поставки через 30 календарних дів з дати поставки ЗІП на склад на вантажоотримувача.
або
2. Оплата за товар відбувається шляхом відкриття Покупцем безвідкличного, документарного, подільного, підтвердженого в банку Постачальника акредитиву на суму договору. Платіж по акредитиву на користь Постачальника відбувається після надання Постачльником в авізуючий банк наступних документів:
- Оригінал рахунку-фактури (інвойсу) на відвантажений товар;
- Оригінал міжнародної транспортної накладної CMR з відміткою митного органу України та вантажоодержувача.
Враховуючи вищенаведене просимо:
1. Виключити вимогу щодо надання плану якості, погодженого з Замовником, або змінити строки поставки продукції на такі, що відповідають реальним строкам виробництва.
2. Внести зміни до п.2 Розділу V «Умови розрахунків» та передбачити можливість отримання Постачальником авансу та акредитивну форму розрахунку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2017 10:18
За результатами перегляду вимог тендерної документації (далі – ТД) та Додатків до неї підрозділом-ініціатором закупівлі були надані пропозиції щодо внесення відповідних змін до ТД і Додатку 3 до неї.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме - п. 2 розділу V ТД, п. 5.13.2 Додатку 3 до ТД викладено в новій редакції.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме - п. 2 розділу V ТД, п. 5.13.2 Додатку 3 до ТД викладено в новій редакції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-03-31-000284-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "«Виробничо-Комерційне Підприємство «ПРОМТОРГ»", Код ЄДРПОУ:38198966
Дата подання: 28 квітня 2017 08:37
Дата подання: 28 квітня 2017 08:37
Разделение лотов
Ознакомившись с тендерной документацией, ООО "ВКП "Промторг", опираясь на принципы осуществления закупок, согласно ст. 3 Закона Украины "О публичных закупках" № 922-VIII от 25.12.2015 года, учитывая многолетний опыт работы по поставке РТИ на АЭС Украины и высокое качество поставляемой продукции, просит заявленный в тендерной документации перечень продукции разделить на 2 лота. Все РТИ, а именно : пункты № 2, 6, 9, 12, 13, 16, 17, 30, 31, 32, 33 выделить в отдельный лот. Качество продукции (производство ООО "Монодит") относительно запасных частей для ремонта дизеля 78Г (входящего в состав дизель-генератора АСД-5600) подтверждено письмами с Ровенской АЭС № 041-29/1391-ф от 23.03.2016 г., а так же с Запорожской АЭС № 21-33/17312 от 22.07.2016г.
Нами, выполнены в срок и без претензий к качеству следующие Договора по поставке данной продукции:
Запорожская АЭС - № 53-129-08-16-00693 от 29.04.2016г.,
Ровенска АЭС - № 1534/53-122-01-16-04482 от 19.12.2016г., № 1303/53-122-01-16-04338 от 21.11.2016 г., № 1162/53-122-01-16-04214 от 24.10.2016г..
Ровенская АЭС - № 53-129-01-17-00962 от 21.02.2017 г. в стадии выполнения.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 04.05.2017 № 2629.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 21:02
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 90 187 057,35 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 90 187,06 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 901870.57 UAH |
Title: lot 1.
Current status: Complete
Estimated total value: 90 187 057,35 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 90 187,06 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 26 червня 2017 13:08
Auction planned date: 26 червня 2017 13:08
Закінчення: 26 червня 2017 13:29
Позиції
3361 шт
ЗІП до РДЕС
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, згідно з ТД
Дата доставки:
31 січня 2018
spare parts, tools & accessories for emergency DG
CPV: 34310000-3
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 червня 2017
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
UAB "Nordetanolis" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
SIA "RAIDO TRADING" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
UAB "Nordetanolis" #300548149 |
Переможець |
89 120 758,51
UAH з ПДВ
|
29 червня 2017 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2018 09:29
|
№ 4 до договору № 53-129-01-17-01114 (1).pdf | зміни до договору |
29 березня 2018 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2018 13:48
|
№ 3 до договору № 53-129-01-17-01114 (1).pdf | зміни до договору |
12 лютого 2018 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2018 13:06
|
№ 2 до договору № 53-129-01-17-01114 (1).pdf | зміни до договору |
02 лютого 2018 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2018 15:44
|
№ 1 до договору № 53-129-01-17-01114 (1).pdf | зміни до договору |
26 січня 2018 15:44
|
протокол розбіжностей до договору № 53-129-01-17-01114 (1).pdf | зміни до договору |
26 січня 2018 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2017 09:34
|
53-129-01-17-01114.pdf | укладений |
20 липня 2017 09:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження дії договору до 30.04.2018 та перенесення строків поставки продукції до 02.02.2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-17-01114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53-129-01-17-01114 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо зміни умов акредитиву була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-17-01114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53-129-01-17-01114 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки продукції до 15.02.2018 (1 партія), 09.03.2018 (2 партія), внесення змін до порядку відкриття акредитиву. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-17-01114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53-129-01-17-01114 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення строків поставки II партії продукції до 06.04.2018. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-17-01114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53-129-01-17-01114 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |