Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 - км 177+600 - 3 лоти:
лот №1 - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 – км 125+000;
лот №2 - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 125+000 – км 157+600;
лот №3 - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600
service from the current average repair motor road T-08-03 Zaporizhzhia - Mariupol on the section km 83+600 - km 177+600 - 3 lots: lot 1 - service from the current average repair motor road T-08-03 Zaporizhzhia - Mariupol on the section km 83+600 - km 125+000; lot 2 - service from the current average repair motor road T-08-03 Zaporizhzhia - Mariupol on the section km 125+000 - km 157+600; lot 3 - service from the current average repair motor road T-08-03 Zaporizhzhia - Mariupol on the section km 157+600 - km 177+600
service from the current average repair motor road T-08-03 Zaporizhzhia - Mariupol on the section km 83+600 - km 177+600 - 3 lots: lot 1 - service from the current average repair motor road T-08-03 Zaporizhzhia - Mariupol on the section km 83+600 - km 125+000; lot 2 - service from the current average repair motor road T-08-03 Zaporizhzhia - Mariupol on the section km 125+000 - km 157+600; lot 3 - service from the current average repair motor road T-08-03 Zaporizhzhia - Mariupol on the section km 157+600 - km 177+600
Очікувана вартість
1 273 748 840,00 UAH
UA-2017-03-30-002088-b ● debe9a5a39e748649b2bae643f03885a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька область обл., Запоріжжя, Українська, 50 |
Контактна особа: |
Ковальова Наталія Володимирівна 380968332267 tender@sad-zp.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast |
National ID: | 25891336 |
Contact point: |
Kovaliova Nataliia Volodymyrivna 380968332267 tender@sad-zp.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 березня 2017 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2017 14:00 |
Очікувана вартість: | 1 273 748 840,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 30 березня 2017 17:07 |
Enquiries until: | 27 травня 2017 14:00 |
Complaints submission until: | до 02 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 червня 2017 14:00 |
Information
Estimated total value: | 1 273 748 840 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 - км 177+600 - 3 лоти:
лот №1 - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 – км 125+000;
лот №2 - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 125+000 – км 157+600;
лот №3 - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600
Розгорнути
Згорнути
лот №1 - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 – км 125+000;
лот №2 - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 125+000 – км 157+600;
лот №3 - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600
Тендерна документація
29 травня 2017 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2017 15:46 |
2Перелик змин, САД Запоріжжя, ПСР Т-08-03 км 83 3 лоти.doc | |
29 травня 2017 15:46 |
2Нова редакция Оголошення англ. мов..doc | |
29 травня 2017 15:45 |
2Нова редакция Проект договору Т-08-03 км 83 3 лоти.doc | |
29 травня 2017 15:45 |
2Нова редакция ТД Т-08-03 км83 3 лоти.docx | |
29 травня 2017 15:45 |
том 8.rar | |
29 травня 2017 15:44 |
том 7.rar | |
29 травня 2017 15:44 |
том 6.rar | |
29 травня 2017 15:44 |
том 5.rar | |
29 травня 2017 15:44 |
том 4.rar | |
29 травня 2017 15:43 |
том 3.rar | |
29 травня 2017 15:43 |
том 2.rar | |
29 травня 2017 15:42 |
том 1.rar |
29 травня 2017 15:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 травня 2017 15:46 |
2Перелик змин, САД Запоріжжя, ПСР Т-08-03 км 83 3 лоти.doc
|
||||||
29 травня 2017 15:46 |
2Нова редакция Оголошення англ. мов..doc
|
||||||
29 травня 2017 15:45 |
2Нова редакция Проект договору Т-08-03 км 83 3 лоти.doc
|
||||||
29 травня 2017 15:45 |
2Нова редакция ТД Т-08-03 км83 3 лоти.docx
|
||||||
29 травня 2017 15:45 |
том 8.rar
|
||||||
29 травня 2017 15:44 |
том 7.rar
|
||||||
29 травня 2017 15:44 |
том 6.rar
|
||||||
29 травня 2017 15:44 |
том 5.rar
|
||||||
29 травня 2017 15:44 |
том 4.rar
|
||||||
29 травня 2017 15:43 |
том 3.rar
|
||||||
29 травня 2017 15:43 |
том 2.rar
|
||||||
29 травня 2017 15:42 |
том 1.rar
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-30-002088-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 07 квітня 2017 10:16
Тендерна документація
Замовником грубо порушено вимоги ст. 1, 3, 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) стосовно кваліфікаційних вимог щодо надання наступних документів, а саме у п. 3.7.1 тендерної документпації вимагається подання учасником наступної інформації та документів:
- копію ліцензії (дозволу) Субпідрядника на надання послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності передбачено законодавством;
- копію інформаційної довідки Субпідрядника про наявність необхідного обладнання для надання послуг відповідно до вимог проектної документації, а також з дотриманням технології надання послуг згідно з діючими нормами і правилами надання послуг на автомобільних дорогах загального користування;
- копію інформаційної довідки Субпідрядника про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг відповідно до вимог проектної документації, а також з дотриманням технології надання послуг згідно з діючими нормами і правилами надання послуг на автомобільних дорогах загального користування;
- копію довідки Субпідрядника про надання аналогічних послуг у період з 2014 року по 2017 рік із зазначенням обсягів та Замовника цих послуг, а також вказати повне найменування Замовника та контактний телефон.
Також, Учасник у складі тендерної пропозиції надає у довільній формі копію листа-згоди Субпідрядника(ів) на надання послуг, до яких Учасник планує його залучати.
Однак, статтею 16 Закону, встановлено, що змовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
В той же час, п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що, у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Як видно з оголошення про проведення процедури закупівлі від 30.03.2017 року, замовником закуповуються послуги з поточного ремонту, а не роботи, під якими п.22 ч. 1 ст. 1 Закону розуміє проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Таким чином, включення до тендерної документації вимог про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників допускається у разі проведення замовником закупівлі лише робіт та лише при умові, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, така інформація подається у вигляді повного найменування та місцезнаходження сторін.
Однак, в опублікованій тендерній документації, в порушення вищезазначених норм закону, інформація про субпідрядників вимагається під час закупівлі послуг та щодо будь-яких субпідрядників ( а не лише щодо тих, які виконуватимуть роботи у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), а також вимагаються документи на підтвердження кваліфікаційних вимог щодо такого субпідрядника, визначених ст. 16 Закону, чого не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та виключити усі гнезаконні вимоги!
Розгорнути
Згорнути
- копію ліцензії (дозволу) Субпідрядника на надання послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності передбачено законодавством;
- копію інформаційної довідки Субпідрядника про наявність необхідного обладнання для надання послуг відповідно до вимог проектної документації, а також з дотриманням технології надання послуг згідно з діючими нормами і правилами надання послуг на автомобільних дорогах загального користування;
- копію інформаційної довідки Субпідрядника про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг відповідно до вимог проектної документації, а також з дотриманням технології надання послуг згідно з діючими нормами і правилами надання послуг на автомобільних дорогах загального користування;
- копію довідки Субпідрядника про надання аналогічних послуг у період з 2014 року по 2017 рік із зазначенням обсягів та Замовника цих послуг, а також вказати повне найменування Замовника та контактний телефон.
Також, Учасник у складі тендерної пропозиції надає у довільній формі копію листа-згоди Субпідрядника(ів) на надання послуг, до яких Учасник планує його залучати.
Однак, статтею 16 Закону, встановлено, що змовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
В той же час, п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що, у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Як видно з оголошення про проведення процедури закупівлі від 30.03.2017 року, замовником закуповуються послуги з поточного ремонту, а не роботи, під якими п.22 ч. 1 ст. 1 Закону розуміє проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Таким чином, включення до тендерної документації вимог про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників допускається у разі проведення замовником закупівлі лише робіт та лише при умові, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, така інформація подається у вигляді повного найменування та місцезнаходження сторін.
Однак, в опублікованій тендерній документації, в порушення вищезазначених норм закону, інформація про субпідрядників вимагається під час закупівлі послуг та щодо будь-яких субпідрядників ( а не лише щодо тих, які виконуватимуть роботи у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), а також вимагаються документи на підтвердження кваліфікаційних вимог щодо такого субпідрядника, визначених ст. 16 Закону, чого не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та виключити усі гнезаконні вимоги!
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2017 15:10
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – Служба) (протокол від 11.04.2017 №3) розглянуто Вашу вимогу від 07.04.2017 стосовно закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 - км 177+600 (45233142-6 ремонт доріг) – 3 лоти: лот №1 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 83+600 – км 125+000; лот №2 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 125+000 – км 157+600; лот №3 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600.
За результатами розгляду повідомляємо:
- пунктом 1 статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що у Звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю;
- відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» Замовник у разі закупівлі послуг у тендерній документації повинен зазначити вимогу щодо надання учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- згідно з п.п.7 п. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
- проект договору на цю закупівлю розроблений з урахуванням специфіки предмету закупівлі та чинного законодавства України, зокрема положень Бюджетного Кодексу України, Господарського кодексу України, Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №668 (далі – Загальні умови), нормативно-правових актів у дорожній галузі та таке інше;
- згідно з статтею 319 Господарського кодексу України та абз.2 пункту 30 Загальних умов Підрядник має право залучати за згодою Замовника до виконання договору підряду третіх осіб (Субпідрядників);
- пунктом 65 Загальних умов визначено, що Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, передбаченим у договорі підряду (мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, визначених договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт та ресурси, достатні для їх виконання, тощо);
- згідно з пунктом п.17 Загальних умов ресурси це матеріальні ресурси, транспортні засоби, будівельні машини та робоча сила, що використовуються для виконання робіт;
- ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Порядку визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення) СОУ 42.1-37641918-050:2012, яким передбачено надання усіх розрахунків, які є її складовими, у тому числі і по Субпідрядниках, у разі їх залучення Учасником, при цьому відсоток вартості Субпідрядних робіт (послуг) до вартості договору не впливає на необхідність надання цих розрахунків.
На підставі вищевикладеного підкреслюємо наступне:
- інформація щодо Субпідрядників надається Учасником тільки у разі їх залучення;
- надання Учасником у тендерній пропозиції інформації щодо Субпідрядників, у разі їх залучення, передбачено Замовником на підставі ст. 19 Закону, положень Господарського Кодексу України, Загальних умов, а не на підставі ст. 16 Закону, а тому не є кваліфікаційним критерієм до Учасників;
- передбачення Замовником можливості залучення Учасниками Субпідрядників фактично розширює коло потенційних Учасників закупівлі.
З огляду на вищезазначене, тендерна документація на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 - км 177+600 (45233142-6 ремонт доріг) – 3 лоти: лот №1 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 83+600 – км 125+000; лот №2 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 125+000 – км 157+600; лот №3 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600 складена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог чинного законодавства України у сфері ціноутворення, укладання договорів та таке інше.
Розгорнути
Згорнути
За результатами розгляду повідомляємо:
- пунктом 1 статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що у Звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю;
- відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» Замовник у разі закупівлі послуг у тендерній документації повинен зазначити вимогу щодо надання учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- згідно з п.п.7 п. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
- проект договору на цю закупівлю розроблений з урахуванням специфіки предмету закупівлі та чинного законодавства України, зокрема положень Бюджетного Кодексу України, Господарського кодексу України, Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №668 (далі – Загальні умови), нормативно-правових актів у дорожній галузі та таке інше;
- згідно з статтею 319 Господарського кодексу України та абз.2 пункту 30 Загальних умов Підрядник має право залучати за згодою Замовника до виконання договору підряду третіх осіб (Субпідрядників);
- пунктом 65 Загальних умов визначено, що Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, передбаченим у договорі підряду (мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, визначених договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт та ресурси, достатні для їх виконання, тощо);
- згідно з пунктом п.17 Загальних умов ресурси це матеріальні ресурси, транспортні засоби, будівельні машини та робоча сила, що використовуються для виконання робіт;
- ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Порядку визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення) СОУ 42.1-37641918-050:2012, яким передбачено надання усіх розрахунків, які є її складовими, у тому числі і по Субпідрядниках, у разі їх залучення Учасником, при цьому відсоток вартості Субпідрядних робіт (послуг) до вартості договору не впливає на необхідність надання цих розрахунків.
На підставі вищевикладеного підкреслюємо наступне:
- інформація щодо Субпідрядників надається Учасником тільки у разі їх залучення;
- надання Учасником у тендерній пропозиції інформації щодо Субпідрядників, у разі їх залучення, передбачено Замовником на підставі ст. 19 Закону, положень Господарського Кодексу України, Загальних умов, а не на підставі ст. 16 Закону, а тому не є кваліфікаційним критерієм до Учасників;
- передбачення Замовником можливості залучення Учасниками Субпідрядників фактично розширює коло потенційних Учасників закупівлі.
З огляду на вищезазначене, тендерна документація на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 - км 177+600 (45233142-6 ремонт доріг) – 3 лоти: лот №1 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 83+600 – км 125+000; лот №2 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 125+000 – км 157+600; лот №3 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600 складена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог чинного законодавства України у сфері ціноутворення, укладання договорів та таке інше.
Надано роз'яснення щодо вимог
Номер вимоги: UA-2017-03-30-002088-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 21 квітня 2017 19:08
ТД
Ваша попередня відповідь не ґрунтується на вимогах закону, оскільки ви опустили кілька важливих моментів.
По-перше, роз’яснення Мінекономрозвитку не встановлюють норма права, носять виключно інформативний та рекомендаційних характер, як це зазначено в ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» та безпосередньо в листі від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
По-друге, яке відношення має тендерна документація до складання замовником Звіту про результати проведення процедури закупівлі та чому цією обставиною ви обґрунтовуєте необхідність надання учасником документів на підтвердження кваліфікації субпідрядної організації?
Наголошуємо, що порядок складання тендерної документації визначено виключно ст. 22 Закону, яка не надала замовнику права встановлювати вимоги щодо надання інформації про субпідрядника під час закупівлі послуг.
При цьому, оскільки в цій закупівлі замовник є органом державної влади, то розширювати обсяг своїх прав ви не можете, оскільки у відповідності до ст.. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Крім того відповідно до ч.2 статті 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом та/або Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони». Таким чином, якщо не застосовується інший порядок закупівлі відповідно до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» або до частин 5, 6 статті 2 та статті 6 Закону, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії виключно з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності саме учасників установленим критеріям, а не субпідрядників, на яких вимога щодо їх відповідності кваліфікаційним критеріям не поширюється.
По-третє, посилання у вашому роз’ясненні на постанову Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №668 , та ст.. 319 Господарського кодексу України неправомірне, як і встановлення у проекті договору (зокрема п. 6.4.4. договору) та тендерній документації вимог стосовно того, що субпідрядник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям (досвід, МТБ, працівники) оскільки: 1). Ст.. 319 ГК України, як і вся глава 33 цього кодексу, а також постанова №668 регулює питання капітального будівництва, тобто проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об'єктів). Вами ж оголошена закупівля послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги , що аж ніяк не відноситься до капітального будівництва. У такому випадку, якщо ці роботи відносились би до капітального будівництва, то і предмет закупівлі повинен був бути як роботи, а не послуги.
По четверте, такі умови тендерної документації порушують принцип свободи підприємницької діяльності та свободи договору. Так, ст. 6 Господарського кодексу України визначає Загальні принципи господарювання, серед яких встановлений такі принципи господарювання, як свобода підприємницької діяльності, під якою розуміється право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом (ст. 43 ГК України), та заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.
Відповідно до ст. 44 ГК України, підприємництво здійснюється, зокрема, на основі самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону.
Крім того, ст. 6 ЦК України визначає, що загальними засадами цивільного законодавства є, зокрема, свобода договору та свобода підприємницької діяльності.
Відповідно до ст. 627 ЦК України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
По-п’яте, такі положення тендерної документації суперечать принципам, що визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема таким принципам як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаючи документально підтверджену інформацію про відповідність субпідрядних організацій кваліфікаційним критеріям - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, кількість та кваліфікацію фахівців, довідку про виконання аналогічного договору, замовник фактично зобов’язує учасника залучати у якості субпідрядника виключно тих суб’єктів господарювання, які мають досвід у виконанні аналогічних робіт. Тобто, залучити у якості субпідрядника новостворене підприємство, яке має достатню матеріально-технічну базу та відповідних працівників, але не має досвіду у виконанні робіт з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільної дороги учасник фактично не може. При цьому, підприємства (потенційні субпідрядники), які мають необхідний досвід, самостійно беруть участь у закупівлях та не зацікавленні у співпраці із іншими учасниками торгів на даному етапі закупівлі. Такі умови проведення закупівель фактично обмежують/спотворюють конкуренцію між учасниками відповідного ринку, а також створюють передумови для бюрократизації процесу, зловживання замовником своїми правами та прояву корупції, адже замовник може безкінечно не погоджувати субпідрядні організації, маючи на меті спонукати переможця укласти відповідні договори з потрібними йому суб’єктами господарювання, тим самим перешкоджаючи виконанню робіт за договором та штучному порушенню переможцем умом укладеного договору. Дані умови не просто порушують порядок проведення закупівель, що визначений Законом України «Про публічні закупівлі», про які Скаржник зазначав вище, але й ст. 17 Закону України «Про захист економічної конкуренції», відповідно до якої забороняються дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), що полягають у схиленні суб'єктів господарювання, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю до порушень законодавства про захист економічної конкуренції, створенні умов для вчинення таких порушень чи їх легітимації .
Враховуючи вищевикладене, підтримуємо попередню вимогу та повторно вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї (та договору про закупівлю) вимоги щодо необхідності надання документів для підтвердження відповідності субпідрядника кваліфікаційним критеріям, таким як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, працівників та досвіду виконання аналогічних договорів
Розгорнути
Згорнути
По-перше, роз’яснення Мінекономрозвитку не встановлюють норма права, носять виключно інформативний та рекомендаційних характер, як це зазначено в ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» та безпосередньо в листі від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
По-друге, яке відношення має тендерна документація до складання замовником Звіту про результати проведення процедури закупівлі та чому цією обставиною ви обґрунтовуєте необхідність надання учасником документів на підтвердження кваліфікації субпідрядної організації?
Наголошуємо, що порядок складання тендерної документації визначено виключно ст. 22 Закону, яка не надала замовнику права встановлювати вимоги щодо надання інформації про субпідрядника під час закупівлі послуг.
При цьому, оскільки в цій закупівлі замовник є органом державної влади, то розширювати обсяг своїх прав ви не можете, оскільки у відповідності до ст.. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Крім того відповідно до ч.2 статті 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом та/або Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони». Таким чином, якщо не застосовується інший порядок закупівлі відповідно до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» або до частин 5, 6 статті 2 та статті 6 Закону, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії виключно з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності саме учасників установленим критеріям, а не субпідрядників, на яких вимога щодо їх відповідності кваліфікаційним критеріям не поширюється.
По-третє, посилання у вашому роз’ясненні на постанову Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №668 , та ст.. 319 Господарського кодексу України неправомірне, як і встановлення у проекті договору (зокрема п. 6.4.4. договору) та тендерній документації вимог стосовно того, що субпідрядник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям (досвід, МТБ, працівники) оскільки: 1). Ст.. 319 ГК України, як і вся глава 33 цього кодексу, а також постанова №668 регулює питання капітального будівництва, тобто проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об'єктів). Вами ж оголошена закупівля послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги , що аж ніяк не відноситься до капітального будівництва. У такому випадку, якщо ці роботи відносились би до капітального будівництва, то і предмет закупівлі повинен був бути як роботи, а не послуги.
По четверте, такі умови тендерної документації порушують принцип свободи підприємницької діяльності та свободи договору. Так, ст. 6 Господарського кодексу України визначає Загальні принципи господарювання, серед яких встановлений такі принципи господарювання, як свобода підприємницької діяльності, під якою розуміється право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом (ст. 43 ГК України), та заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.
Відповідно до ст. 44 ГК України, підприємництво здійснюється, зокрема, на основі самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону.
Крім того, ст. 6 ЦК України визначає, що загальними засадами цивільного законодавства є, зокрема, свобода договору та свобода підприємницької діяльності.
Відповідно до ст. 627 ЦК України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
По-п’яте, такі положення тендерної документації суперечать принципам, що визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема таким принципам як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаючи документально підтверджену інформацію про відповідність субпідрядних організацій кваліфікаційним критеріям - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, кількість та кваліфікацію фахівців, довідку про виконання аналогічного договору, замовник фактично зобов’язує учасника залучати у якості субпідрядника виключно тих суб’єктів господарювання, які мають досвід у виконанні аналогічних робіт. Тобто, залучити у якості субпідрядника новостворене підприємство, яке має достатню матеріально-технічну базу та відповідних працівників, але не має досвіду у виконанні робіт з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільної дороги учасник фактично не може. При цьому, підприємства (потенційні субпідрядники), які мають необхідний досвід, самостійно беруть участь у закупівлях та не зацікавленні у співпраці із іншими учасниками торгів на даному етапі закупівлі. Такі умови проведення закупівель фактично обмежують/спотворюють конкуренцію між учасниками відповідного ринку, а також створюють передумови для бюрократизації процесу, зловживання замовником своїми правами та прояву корупції, адже замовник може безкінечно не погоджувати субпідрядні організації, маючи на меті спонукати переможця укласти відповідні договори з потрібними йому суб’єктами господарювання, тим самим перешкоджаючи виконанню робіт за договором та штучному порушенню переможцем умом укладеного договору. Дані умови не просто порушують порядок проведення закупівель, що визначений Законом України «Про публічні закупівлі», про які Скаржник зазначав вище, але й ст. 17 Закону України «Про захист економічної конкуренції», відповідно до якої забороняються дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), що полягають у схиленні суб'єктів господарювання, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю до порушень законодавства про захист економічної конкуренції, створенні умов для вчинення таких порушень чи їх легітимації .
Враховуючи вищевикладене, підтримуємо попередню вимогу та повторно вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї (та договору про закупівлю) вимоги щодо необхідності надання документів для підтвердження відповідності субпідрядника кваліфікаційним критеріям, таким як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, працівників та досвіду виконання аналогічних договорів
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2017 16:40
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – Служба) (протокол від 24.04.2017 №6) розглянуто Вашу вимогу від 21.04.2017 стосовно закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 - км 177+600 (45233142-6 ремонт доріг) – 3 лоти: лот №1 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 83+600 – км 125+000; лот №2 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 125+000 – км 157+600; лот №3 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600.
За результатами розгляду повідомляємо:
По – першому питанню.
1). Служба у попередній відповіді зробила посилання на лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» так як цим листом, у зв’язку з наявністю розбіжностей між вимогами п.п.11 п.1 ст.19 та п.п.17 п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині інформації про Субпідрядника, надані роз’яснення стосовно дій Замовників.
По – другому питанню.
1). Відповідно до п.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) Переможця процедури закупівлі.
2). Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до п. 2 ст. 19 Закону Звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель, а не Замовником, та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення Замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
3). Відповідно до п.п.2 п.2 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 із змінами (далі - Порядок), Служба з урахуванням законодавства у сфері закупівель подає до органу Казначейства протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення Звіту про результати проведення процедури закупівлі оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.
Слід звернути увагу на те, що орган Казначейства відповідно до п.2 ст.7 Закону до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність договору про закупівлю, річного плану закупівель та звіту про результати проведення процедури закупівлі, які підтверджують проведення процедури закупівлі, за результатами якої укладено договір про закупівлю.
Перевірка наявності цих документів, проводиться підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, який здійснює обслуговування Замовника, шляхом перегляду документів, розміщених в електронній системі закупівель.
4). Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.07.2014 № 7/15-7961 було погоджено, а наказом Укравтодору від 14.07.2014 № 220 затверджено Зміну №1 до СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», який затверджений наказом Укравтодору від 02.10.2012 № 372 (далі – СОУ), в частині застосування положень цього СОУ також при визначенні вартості поточного ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення).
Згідно з п.1.3. СОУ всі розділи і пункти ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) розповсюджуються на всі види ремонтних робіт при визначенні їх вартості, за виключенням 5.8.3, 6.1.4, Додаток К (позиції 1-24) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Відповідно до п.6.2.4 ДСТУ ціна Переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується Генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується Замовником.
5). Також слід підкреслити, що:
- відповідно до п.1 ст.3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням;
- надання послуг по цій закупівлі здійснюється згідно із розробленою проектною документацією (тобто за окремими розробленими специфікаціями), що вказує на складний та спеціалізований характер цих послуг;
- надання цих послуг Субпідрядниками, які не виконували аналогічних договорів та відповідно не мають належного досвіду, може привести до невиконання послуг.
Таким чином, вимога Служби щодо надання Учасником у тендерній пропозиції інформації про Субпідрядника (про наявність необхідного обладнання; про наявність кваліфікованих працівників; про надання аналогічних послуг у період з 2014 року по 2017 рік) базується на підставі вимог чинного законодавства України, зокрема у сфері публічних закупівель, бюджетного законодавства, дорожнього господарства та таке інше.
По – третьому питанню.
1). Відповідно до:
- п.1.2 СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» цей стандарт поширюється на підрядний, господарський та змішаний спосіб здійснення ремонтних робіт;
- п.1.1 СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» цей стандарт установлює порядок прийняття робіт з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них.
2). Статтею 3 Цивільного кодексу України визначена свобода договору, що надає право Замовнику приймати рішення щодо положень договору спираючись на чинне законодавство України, зокрема у сфері публічних закупівель, бюджетного законодавства, дорожнього господарства та таке інше.
На підставі положень ст.8 Цивільного кодексу України (якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону)) та вищезазначеного, Служба вважає такі договори - договорами підряду, та відповідно до цього при визначенні положень та вимог договору керується ст. 319 Господарського кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668.
По – четвертому питанню.
Повідомляємо, що закупівля послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 - км 177+600 (45233142-6 ремонт доріг) – 3 лоти здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджету.
Згідно ст.7 Бюджетного Кодексу України бюджетна система України ґрунтується в тому числі на принципі ефективності та результативності (при складанні та виконанні бюджетів усі Учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, місцевим самоврядуванням (далі - гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.)
З огляду на вищевикладене, є цілком очевидним відсутність у тендерній документації як будь-яких дискримінаційних умов, так і будь-якого втручання у господарську діяльність Учасника, так як Замовник при складанні тендерної документації керувався принципами бюджетного законодавства щодо ефективності використання бюджетних коштів та досягнення максимальної результативності при наданні послуг.
По – п’ятому питанню.
Як і у попередній відповіді на Вимогу від 07.04.2017, звертаємо Вашу увагу на те, що:
- інформація щодо Субпідрядників надається Учасником тільки у разі їх залучення;
- тендерна документація та проект договору на цю закупівлю розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі та чинного законодавства України, зокрема положень Бюджетного Кодексу України, Господарського кодексу України, Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №668, нормативно-правових актів у дорожній галузі та таке інше;
- надання Учасником у тендерній пропозиції інформації щодо Субпідрядників, у разі їх залучення, передбачено Замовником на підставі ст. 19 та п.3 ст. 22 Закону, положень Господарського Кодексу України, Загальних умов, а не на підставі ст. 16 Закону, а тому не є кваліфікаційним критерієм до Учасників;
- враховуючи складний та спеціалізований характер цих послуг та з метою отримання якісних послуг, наявність у Субпідрядника досвіду виконання аналогічного договору є обов’язковим;
- передбачення Замовником можливості залучення Учасниками Субпідрядників фактично розширює коло потенційних Учасників закупівлі.
З огляду на вищезазначене, тендерна документація на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 - км 177+600 (45233142-6 ремонт доріг) – 3 лоти: лот №1 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 83+600 – км 125+000; лот №2 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 125+000 – км 157+600; лот №3 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600 складена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог чинного законодавства України у сфері ціноутворення, укладання договорів та таке інше.
Розгорнути
Згорнути
За результатами розгляду повідомляємо:
По – першому питанню.
1). Служба у попередній відповіді зробила посилання на лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» так як цим листом, у зв’язку з наявністю розбіжностей між вимогами п.п.11 п.1 ст.19 та п.п.17 п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині інформації про Субпідрядника, надані роз’яснення стосовно дій Замовників.
По – другому питанню.
1). Відповідно до п.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) Переможця процедури закупівлі.
2). Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до п. 2 ст. 19 Закону Звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель, а не Замовником, та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення Замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
3). Відповідно до п.п.2 п.2 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 із змінами (далі - Порядок), Служба з урахуванням законодавства у сфері закупівель подає до органу Казначейства протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення Звіту про результати проведення процедури закупівлі оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.
Слід звернути увагу на те, що орган Казначейства відповідно до п.2 ст.7 Закону до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність договору про закупівлю, річного плану закупівель та звіту про результати проведення процедури закупівлі, які підтверджують проведення процедури закупівлі, за результатами якої укладено договір про закупівлю.
Перевірка наявності цих документів, проводиться підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, який здійснює обслуговування Замовника, шляхом перегляду документів, розміщених в електронній системі закупівель.
4). Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.07.2014 № 7/15-7961 було погоджено, а наказом Укравтодору від 14.07.2014 № 220 затверджено Зміну №1 до СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», який затверджений наказом Укравтодору від 02.10.2012 № 372 (далі – СОУ), в частині застосування положень цього СОУ також при визначенні вартості поточного ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення).
Згідно з п.1.3. СОУ всі розділи і пункти ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) розповсюджуються на всі види ремонтних робіт при визначенні їх вартості, за виключенням 5.8.3, 6.1.4, Додаток К (позиції 1-24) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Відповідно до п.6.2.4 ДСТУ ціна Переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується Генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується Замовником.
5). Також слід підкреслити, що:
- відповідно до п.1 ст.3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням;
- надання послуг по цій закупівлі здійснюється згідно із розробленою проектною документацією (тобто за окремими розробленими специфікаціями), що вказує на складний та спеціалізований характер цих послуг;
- надання цих послуг Субпідрядниками, які не виконували аналогічних договорів та відповідно не мають належного досвіду, може привести до невиконання послуг.
Таким чином, вимога Служби щодо надання Учасником у тендерній пропозиції інформації про Субпідрядника (про наявність необхідного обладнання; про наявність кваліфікованих працівників; про надання аналогічних послуг у період з 2014 року по 2017 рік) базується на підставі вимог чинного законодавства України, зокрема у сфері публічних закупівель, бюджетного законодавства, дорожнього господарства та таке інше.
По – третьому питанню.
1). Відповідно до:
- п.1.2 СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» цей стандарт поширюється на підрядний, господарський та змішаний спосіб здійснення ремонтних робіт;
- п.1.1 СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» цей стандарт установлює порядок прийняття робіт з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них.
2). Статтею 3 Цивільного кодексу України визначена свобода договору, що надає право Замовнику приймати рішення щодо положень договору спираючись на чинне законодавство України, зокрема у сфері публічних закупівель, бюджетного законодавства, дорожнього господарства та таке інше.
На підставі положень ст.8 Цивільного кодексу України (якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону)) та вищезазначеного, Служба вважає такі договори - договорами підряду, та відповідно до цього при визначенні положень та вимог договору керується ст. 319 Господарського кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668.
По – четвертому питанню.
Повідомляємо, що закупівля послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 - км 177+600 (45233142-6 ремонт доріг) – 3 лоти здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджету.
Згідно ст.7 Бюджетного Кодексу України бюджетна система України ґрунтується в тому числі на принципі ефективності та результативності (при складанні та виконанні бюджетів усі Учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, місцевим самоврядуванням (далі - гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.)
З огляду на вищевикладене, є цілком очевидним відсутність у тендерній документації як будь-яких дискримінаційних умов, так і будь-якого втручання у господарську діяльність Учасника, так як Замовник при складанні тендерної документації керувався принципами бюджетного законодавства щодо ефективності використання бюджетних коштів та досягнення максимальної результативності при наданні послуг.
По – п’ятому питанню.
Як і у попередній відповіді на Вимогу від 07.04.2017, звертаємо Вашу увагу на те, що:
- інформація щодо Субпідрядників надається Учасником тільки у разі їх залучення;
- тендерна документація та проект договору на цю закупівлю розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі та чинного законодавства України, зокрема положень Бюджетного Кодексу України, Господарського кодексу України, Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №668, нормативно-правових актів у дорожній галузі та таке інше;
- надання Учасником у тендерній пропозиції інформації щодо Субпідрядників, у разі їх залучення, передбачено Замовником на підставі ст. 19 та п.3 ст. 22 Закону, положень Господарського Кодексу України, Загальних умов, а не на підставі ст. 16 Закону, а тому не є кваліфікаційним критерієм до Учасників;
- враховуючи складний та спеціалізований характер цих послуг та з метою отримання якісних послуг, наявність у Субпідрядника досвіду виконання аналогічного договору є обов’язковим;
- передбачення Замовником можливості залучення Учасниками Субпідрядників фактично розширює коло потенційних Учасників закупівлі.
З огляду на вищезазначене, тендерна документація на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 - км 177+600 (45233142-6 ремонт доріг) – 3 лоти: лот №1 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 83+600 – км 125+000; лот №2 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 125+000 – км 157+600; лот №3 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600 складена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог чинного законодавства України у сфері ціноутворення, укладання договорів та таке інше.
Надано роз'яснення щодо вимог
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-03-30-002088-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Бердянськбудтрест, Код ЄДРПОУ:33609949
Дата подання: 28 квітня 2017 20:23
Дата подання: 28 квітня 2017 20:23
Скарга на дискримінаційні вимоги в тендерній документації. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Скарга на дискримінаційні вимоги, що зазначені в тендерній документації. Більш детально зазанчено в тексті скарги.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 22:25
Рішення від 04.05.52017 № 2609.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 22:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2017 № 3111.pdf
Дата публікації: 23 травня 2017 19:09
рішення від 22.05.2017 № 3111.pdf
Дата публікації: 25 травня 2017 22:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 06 червня 2017 17:00
Номер скарги: UA-2017-03-30-002088-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Бердянськбудтрест, Код ЄДРПОУ:33609949
Дата подання: 28 квітня 2017 21:01
Дата подання: 28 квітня 2017 21:01
Скарга на дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 22:23
Рішення від 04.05.52017 № 2610.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 22:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2017 № 3112.pdf
Дата публікації: 23 травня 2017 18:45
рішення від 22.05.2017 № 3112.pdf
Дата публікації: 25 травня 2017 22:53
Номер скарги: UA-2017-03-30-002088-b.c5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Бердянськбудтрест, Код ЄДРПОУ:33609949
Дата подання: 28 квітня 2017 21:03
Дата подання: 28 квітня 2017 21:03
Скарга на дискримінаційні вимоги в тендерної документації.
Скарга на дискримінаційні вимоги в тендерної документації. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 22:17
Рішення від 04.05.52017 № 2611.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 22:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2017 № 3113.pdf
Дата публікації: 23 травня 2017 18:44
рішення від 22.05.2017 № 3113.pdf
Дата публікації: 25 травня 2017 22:51
Номер скарги: UA-2017-03-30-002088-b.c8
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАС СМД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37474227
Дата подання: 03 липня 2017 18:05
Дата подання: 03 липня 2017 18:05
Оскарження рішення САД в Запорізькій області, щодо відхилення тендерної пропозиції
Скарга на рішення Замовника від 26.06.2017 року (Протокол №9, Протокол №10, Протокол №11 від 26.06.2017р.)
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 06.07.2017 № 4440.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 20:04
Номер скарги: UA-2017-03-30-002088-b.c6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАС СМД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37474227
Дата подання: 03 липня 2017 15:55
Дата подання: 03 липня 2017 15:55
Оскарження рішення САД в Запорізькій області, щодо відхилення тендерної пропозиції
Скарга на рішення Замовника від 26.06.2017 року (Протокол №9, Протокол №10, Протокол №11 від 26.06.2017р.)
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 05.07.2017 № 4395.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 20:36
Номер скарги: UA-2017-03-30-002088-b.a7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАС СМД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37474227
Дата подання: 03 липня 2017 18:03
Дата подання: 03 липня 2017 18:03
Оскарження рішення САД в Запорізькій області, щодо відхилення тендерної пропозиції
Скарга на рішення Замовника від 26.06.2017 року (Протокол №9, Протокол №10, Протокол №11 від 26.06.2017р.)
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 06.07.2017 № 4439.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 20:07
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | лот №3 - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 235 625 740,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000000 UAH |
Title: без назви
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 235 625 740,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 1 200 000,00 UAH
including VAT
Позиції
1 посл
лот №3 - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Українська, буд. 50
Дата доставки:
18 грудня 2018
lot 3 - service from the current average repair motor road T-08-03 Zaporizhzhia - Mariupol on the section km 157+600 - km 177+600
CPV: 45233142-6
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Технічне завдання_Лот 3
Дата подання: 22 квітня 2017 16:58
Дата відповіді: 24 квітня 2017 16:35
1.При підрахунку загальної кількості по об’єкту фрезерування асфальтобетону отримуємо, що відфрезеровано 4 266 м3 асфальтобетону (зворотній матеріал по 71 грн/м3) та повторно укладено 3080,63 м3 (по 71 грн/м3). Просимо уточнити, де потрібно брати або купувати матеріал від фрезерування 13 495,02 м3 у ЛК 4-1-1 п.16.
2. ЛК 7-1-1 Розділ 3 «Дорожня розмітка»:
- п.43-46, п.67-70. Улаштування розмітки тип ліній 1.11, 1.6. Передбачається виконувати шириною 0,15 м і в кошторисі кількість фарби і розчинника враховують товщину лінії 0,15м, а кількість склокульок пораховано з товщиною 0,10м. Просимо уточнити кількість склокульок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – Служба) (протокол від 24.04.2017 №6) розглянуто звернення за роз’ясненнями від 22.04.2017 стосовно закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя - Маріуполь на ділянці км 83+600 - км 177+600 (45233142-6 ремонт доріг) – 3 лоти: лот №3 - послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-03 Запоріжжя-Маріуполь на ділянці км 157+600 – км 177+600.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
- по пункту 1 звернення:
ЛК 4-1-1 при виконанні робіт з холодного ресайклінгу методом регенерації на дорозі після виконання робіт п.10, п.11 отримується відфрезерований матеріал п.16 у кількості 13495,02 м3.
Відфрезерований матеріал на даній ділянці більше не використовується, отже додаткова закупівля матеріалу від фрезерування не потрібна;
- по пункту 2 звернення:
При формуванні пропозиції (договірної ціни) Підрядник застосовує у розрахунках положення п. 4,6 СОУ 42.1-37641918-095:2012.
Витрати мікрокульок скляних приймаються по даним Підрядника на виконання вимог п.12.7 СОУ 42.1-37641918-089.
При цьому лінії 1.11, 1.6 мають ширину 0,15 м .
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
- по пункту 1 звернення:
ЛК 4-1-1 при виконанні робіт з холодного ресайклінгу методом регенерації на дорозі після виконання робіт п.10, п.11 отримується відфрезерований матеріал п.16 у кількості 13495,02 м3.
Відфрезерований матеріал на даній ділянці більше не використовується, отже додаткова закупівля матеріалу від фрезерування не потрібна;
- по пункту 2 звернення:
При формуванні пропозиції (договірної ціни) Підрядник застосовує у розрахунках положення п. 4,6 СОУ 42.1-37641918-095:2012.
Витрати мікрокульок скляних приймаються по даним Підрядника на виконання вимог п.12.7 СОУ 42.1-37641918-089.
При цьому лінії 1.11, 1.6 мають ширину 0,15 м .
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2017-03-30-002088-b.c5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Бердянськбудтрест, Код ЄДРПОУ:33609949
Дата подання: 28 квітня 2017 21:03
Дата подання: 28 квітня 2017 21:03
Скарга на дискримінаційні вимоги в тендерної документації.
Скарга на дискримінаційні вимоги в тендерної документації. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 22:17
Рішення від 04.05.52017 № 2611.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 22:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2017 № 3113.pdf
Дата публікації: 23 травня 2017 18:44
рішення від 22.05.2017 № 3113.pdf
Дата публікації: 25 травня 2017 22:51
Номер скарги: UA-2017-03-30-002088-b.a7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАС СМД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37474227
Дата подання: 03 липня 2017 18:03
Дата подання: 03 липня 2017 18:03
Оскарження рішення САД в Запорізькій області, щодо відхилення тендерної пропозиції
Скарга на рішення Замовника від 26.06.2017 року (Протокол №9, Протокол №10, Протокол №11 від 26.06.2017р.)
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 06.07.2017 № 4439.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 20:07
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 липня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, Українська, 50 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАС СМД УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДЕКСПЛУАТАЦІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
03 липня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій