Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реактиви лабораторні
Очікувана вартість
229 977,07 UAH
UA-2017-03-28-002305-b ● 67637f902a10439f89815188890765a7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна 5-та міська клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01996668 |
Вебсайт: | http://k5mkl.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26 |
Контактна особа: |
Матвієв Богдан Михайлович 380322385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2017 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 229 977,07 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Реактиви лабораторні
Тендерна документація
28 березня 2017 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2017 16:58 |
Медико-технічні вимоги.docx | |
28 березня 2017 16:58 |
проект договору.docx | |
28 березня 2017 16:58 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-28-002305-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна", Код ЄДРПОУ:2616015201
Дата подання: 26 квітня 2017 16:32
Оскарження результатів закупівлі
Детально описано у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2017 14:17
Станом на 26 квітня 2017 16:32 подано вимогу щодо оскарження результатів закупівлі.
У відповідь на Вашу вимогу щодо закупівлі UA-2017-03-28-002305-b ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні (CPV) (Реактиви лабораторні) Лот 1, повідомляємо наступне:
1. Щодо змісту тендерної документації та медико-технічного завдання:
Згідно п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами».
Згідно вимог даної норми, у медико-технічних вимогах тендерної документації Замовником було зазначено найменування конкретних лабораторних реактивів, що складається із назви лабораторного реактиву, форми дозування та кількості визначень із зазначенням «або еквівалент». Тому тендерна документація та медико-технічні вимоги підготовлені Замовником із дотриманням усіх вимог законодавства.
Крім цього, зазначаємо, що Учасник мав можливість звернутися за роз’ясненнями до Замовника у разі, якщо у нього виникли питання щодо тендерної документації , що передбачено ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Жодних звернень щодо роз’яснення тендерної документації, зокрема роз’яснень щодо характеристик предмета закупівлі з Вашого боку не надходило.
Звертаємо Вашу увагу також на те, що у Вашій вимозі надане роз’яснення стосовно запропонованого товару із зазначенням дозування та кількості визначень лабораторних реактивів, проте ці відомості відсутні у Вашій пропозиції і братися до уваги Замовника після аукціону не повинні.
2. Щодо звернення за роз’ясненнями до Учасника з боку Замовника повідомляємо наступне:
У Вашій вимозі зазначено, що Замовник має право звернутися до учасника за додатковими роз’ясненнями щодо пропозиції. Проте звернення до учасника за роз’ясненнями суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.4 ст.28 «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною». У даній нормі Закону не передбачено права Замовника звернутися до Учасника за роз’ясненнями.
Оскільки звернення за роз’ясненнями від Замовника до Учасника не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», тому й регламентом роботи авторизованого електронного майданчик, на якому зареєстрований та здійснює свою діяльність у сфері публічних закупівель Замовник Комунальна 5-та міська клінічна лікарня м. Львова не передбачає такої функції та технічної можливості як звернення Замовника до Учасника за роз’ясненнями.
Звернення ж за роз’ясненнями не через електронну систему закупівель, а особисто до Учасника суперечитиме принципу відкритості та прозорості, а також ч.1 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» - подання інформації під час проведення процедур закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівлі.
Підставою для відхилення пропозиції учасника ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна" є невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації, а саме: Згідно п.1) ч.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: довідка в довільній формі в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару та відомості про товаровиробника та джерело походження товару. Під детальним описом товару мається на увазі конкретне найменування товару, що відповідно до медико-технічних вимог включає в себе дозування та кількість визначень, відомості про товаровиробника, а також джерело походження товару. Учасником у складі пропозиції надано дану довідку, проте відомості про дозування та кількість визначень у ній відсутні. Дані відомості також не зазначені у жодному іншому документі, які Учасник надав у складі тендерної пропозиції. Внаслідок відсутності цих відомостей у документах Учасника, Замовник не мав можливості переконатися у тому, що запропонований Учасником товар відповідає потребам медичного закладу, які визначені у медико-технічних вимогах.
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції у зв’язку із невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
У відповідь на Вашу вимогу щодо закупівлі UA-2017-03-28-002305-b ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні (CPV) (Реактиви лабораторні) Лот 1, повідомляємо наступне:
1. Щодо змісту тендерної документації та медико-технічного завдання:
Згідно п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами».
Згідно вимог даної норми, у медико-технічних вимогах тендерної документації Замовником було зазначено найменування конкретних лабораторних реактивів, що складається із назви лабораторного реактиву, форми дозування та кількості визначень із зазначенням «або еквівалент». Тому тендерна документація та медико-технічні вимоги підготовлені Замовником із дотриманням усіх вимог законодавства.
Крім цього, зазначаємо, що Учасник мав можливість звернутися за роз’ясненнями до Замовника у разі, якщо у нього виникли питання щодо тендерної документації , що передбачено ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Жодних звернень щодо роз’яснення тендерної документації, зокрема роз’яснень щодо характеристик предмета закупівлі з Вашого боку не надходило.
Звертаємо Вашу увагу також на те, що у Вашій вимозі надане роз’яснення стосовно запропонованого товару із зазначенням дозування та кількості визначень лабораторних реактивів, проте ці відомості відсутні у Вашій пропозиції і братися до уваги Замовника після аукціону не повинні.
2. Щодо звернення за роз’ясненнями до Учасника з боку Замовника повідомляємо наступне:
У Вашій вимозі зазначено, що Замовник має право звернутися до учасника за додатковими роз’ясненнями щодо пропозиції. Проте звернення до учасника за роз’ясненнями суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.4 ст.28 «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною». У даній нормі Закону не передбачено права Замовника звернутися до Учасника за роз’ясненнями.
Оскільки звернення за роз’ясненнями від Замовника до Учасника не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», тому й регламентом роботи авторизованого електронного майданчик, на якому зареєстрований та здійснює свою діяльність у сфері публічних закупівель Замовник Комунальна 5-та міська клінічна лікарня м. Львова не передбачає такої функції та технічної можливості як звернення Замовника до Учасника за роз’ясненнями.
Звернення ж за роз’ясненнями не через електронну систему закупівель, а особисто до Учасника суперечитиме принципу відкритості та прозорості, а також ч.1 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» - подання інформації під час проведення процедур закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівлі.
Підставою для відхилення пропозиції учасника ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна" є невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації, а саме: Згідно п.1) ч.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: довідка в довільній формі в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару та відомості про товаровиробника та джерело походження товару. Під детальним описом товару мається на увазі конкретне найменування товару, що відповідно до медико-технічних вимог включає в себе дозування та кількість визначень, відомості про товаровиробника, а також джерело походження товару. Учасником у складі пропозиції надано дану довідку, проте відомості про дозування та кількість визначень у ній відсутні. Дані відомості також не зазначені у жодному іншому документі, які Учасник надав у складі тендерної пропозиції. Внаслідок відсутності цих відомостей у документах Учасника, Замовник не мав можливості переконатися у тому, що запропонований Учасником товар відповідає потребам медичного закладу, які визначені у медико-технічних вимогах.
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції у зв’язку із невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Відповідь на вимогу Учасника
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 Лабораторні реактиви |
Опис предмету закупівлі: |
Під кількістю товару 36 штук слід розуміти 36 найменувань, згідно Додатку 3 тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 107 789,03 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 538,95 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
36 шт
Лот 1 Лабораторні реактиви
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Коновальця, 26
Дата доставки:
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2017 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛАБІКС" |
107 402,86
UAH з ПДВ
|
107 402,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна" |
91 664,98
UAH з ПДВ
|
89 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "САНГВІС" |
107 461,33
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ланіца Ольга Стефанівна |
107 784,40
UAH з ПДВ
|
107 784,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна" #2616015201 |
Відхилено |
89 990,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2017 17:29
|
|
Приватне підприємство "САНГВІС" #39652998 |
Переможець |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2017 17:37
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2018 11:12
|
149.jpg | зміни до договору |
09 лютого 2018 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2018 11:41
|
Додаткова угода до №149.jpg | зміни до договору |
18 січня 2018 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 19:28
|
Додаткова угода 149.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2017 19:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2017 10:55
|
договір лот 1.pdf | укладений |
05 травня 2017 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | №149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | №149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни зо одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |