Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реактиви лабораторні
Очікувана вартість
229 977,07 UAH
UA-2017-03-28-002305-b 67637f902a10439f89815188890765a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієв Богдан Михайлович

380322385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна 5-та міська клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01996668
Вебсайт: http://k5mkl.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26
Контактна особа: Матвієв Богдан Михайлович
380322385890
5kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2017 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2017 10:00
Очікувана вартість: 229 977,07 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Реактиви лабораторні

Тендерна документація

28 березня 2017 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2017 16:58
Медико-технічні вимоги.docx
28 березня 2017 16:58
проект договору.docx
28 березня 2017 16:58
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-28-002305-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна", Код ЄДРПОУ:2616015201
Дата подання: 26 квітня 2017 16:32
Оскарження результатів закупівлі
Детально описано у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2017 14:17
Станом на 26 квітня 2017 16:32 подано вимогу щодо оскарження результатів закупівлі.
У відповідь на Вашу вимогу щодо закупівлі UA-2017-03-28-002305-b ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні (CPV) (Реактиви лабораторні) Лот 1, повідомляємо наступне:
1. Щодо змісту тендерної документації та медико-технічного завдання:
Згідно п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами».
Згідно вимог даної норми, у медико-технічних вимогах тендерної документації Замовником було зазначено найменування конкретних лабораторних реактивів, що складається із назви лабораторного реактиву, форми дозування та кількості визначень із зазначенням «або еквівалент». Тому тендерна документація та медико-технічні вимоги підготовлені Замовником із дотриманням усіх вимог законодавства.
Крім цього, зазначаємо, що Учасник мав можливість звернутися за роз’ясненнями до Замовника у разі, якщо у нього виникли питання щодо тендерної документації , що передбачено ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Жодних звернень щодо роз’яснення тендерної документації, зокрема роз’яснень щодо характеристик предмета закупівлі з Вашого боку не надходило.
Звертаємо Вашу увагу також на те, що у Вашій вимозі надане роз’яснення стосовно запропонованого товару із зазначенням дозування та кількості визначень лабораторних реактивів, проте ці відомості відсутні у Вашій пропозиції і братися до уваги Замовника після аукціону не повинні.
2. Щодо звернення за роз’ясненнями до Учасника з боку Замовника повідомляємо наступне:
У Вашій вимозі зазначено, що Замовник має право звернутися до учасника за додатковими роз’ясненнями щодо пропозиції. Проте звернення до учасника за роз’ясненнями суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.4 ст.28 «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною». У даній нормі Закону не передбачено права Замовника звернутися до Учасника за роз’ясненнями.
Оскільки звернення за роз’ясненнями від Замовника до Учасника не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», тому й регламентом роботи авторизованого електронного майданчик, на якому зареєстрований та здійснює свою діяльність у сфері публічних закупівель Замовник Комунальна 5-та міська клінічна лікарня м. Львова не передбачає такої функції та технічної можливості як звернення Замовника до Учасника за роз’ясненнями.
Звернення ж за роз’ясненнями не через електронну систему закупівель, а особисто до Учасника суперечитиме принципу відкритості та прозорості, а також ч.1 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» - подання інформації під час проведення процедур закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівлі.

Підставою для відхилення пропозиції учасника ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна" є невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації, а саме: Згідно п.1) ч.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: довідка в довільній формі в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару та відомості про товаровиробника та джерело походження товару. Під детальним описом товару мається на увазі конкретне найменування товару, що відповідно до медико-технічних вимог включає в себе дозування та кількість визначень, відомості про товаровиробника, а також джерело походження товару. Учасником у складі пропозиції надано дану довідку, проте відомості про дозування та кількість визначень у ній відсутні. Дані відомості також не зазначені у жодному іншому документі, які Учасник надав у складі тендерної пропозиції. Внаслідок відсутності цих відомостей у документах Учасника, Замовник не мав можливості переконатися у тому, що запропонований Учасником товар відповідає потребам медичного закладу, які визначені у медико-технічних вимогах.
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції у зв’язку із невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу Учасника

Документи подані скаржником

26 квітня 2017 16:32
Вимога.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 Лабораторні реактиви
Опис предмету закупівлі:
Під кількістю товару 36 штук слід розуміти 36 найменувань, згідно Додатку 3 тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 107 789,03 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 538,95 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 квітня 2017 11:12
Закінчення: 14 квітня 2017 11:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

36 шт
Лот 1 Лабораторні реактиви
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Коновальця, 26
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2017 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБІКС" 107 402,86
UAH з ПДВ
107 402,86
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна" 91 664,98
UAH з ПДВ
89 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "САНГВІС" 107 461,33
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ланіца Ольга Стефанівна 107 784,40
UAH з ПДВ
107 784,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2017 19:28
Labix_propoziciya.PDF
12 квітня 2017 19:28
Labix_dogovir.PDF
12 квітня 2017 19:28
Labix_cinova.PDF

Публічні документи

12 квітня 2017 12:01
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2017 12:01
Технічна частина.pdf
12 квітня 2017 12:01
проект договору.pdf
12 квітня 2017 12:01
Інші документи.pdf
12 квітня 2017 12:01
ВПВ17.pdf

Публічні документи

11 квітня 2017 17:33
проект договору.docx
11 квітня 2017 17:33
Установчі документи.pdf
11 квітня 2017 17:33
Інші документи.pdf
11 квітня 2017 17:33
Копія паспорту.pdf
11 квітня 2017 17:33
Відгуки.pdf
11 квітня 2017 17:33
Аналогічні договора.pdf
11 квітня 2017 17:33
МТВ лот1.docx
11 квітня 2017 17:33
Технічна частина лот1.pdf
11 квітня 2017 17:33
Цінова пропозиція лот1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБІКС"

ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна"

Приватне підприємство "САНГВІС"

ФОП Ланіца Ольга Стефанівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Гребенюк Вікторія Іванівна"
#2616015201
Відхилено 89 990,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 17:29
Приватне підприємство "САНГВІС"
#39652998
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 17:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

21 квітня 2017 17:28
Електронний підпис
21 квітня 2017 17:27
дискваліфікація.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне підприємство "САНГВІС" #39652998

№ рішення у справі

63/57-р/к

Дата рішення у справі

11.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

21 квітня 2017 17:36
Електронний підпис
21 квітня 2017 17:35
Лот 1 намір укласти.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2017 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНГВІС"
#39652998
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2017 17:36
Електронний підпис
21 квітня 2017 17:35
Лот 1 намір укласти.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 11:12
149.jpg зміни до договору
09 лютого 2018 10:51
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2018 11:41
Додаткова угода до №149.jpg зміни до договору
18 січня 2018 11:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 19:28
Додаткова угода 149.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 19:27
Електронний підпис укладений
05 травня 2017 10:55
договір лот 1.pdf укладений
05 травня 2017 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №149
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №149
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни зо одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №149
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML