Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 13+420 - 35+000 (3 лоти) (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair public road of national importance N-22 Ustilug - Lutsk - Rivne on the section km 13 + 420 - 35 + 000 (3 lots) (45233142-6 road repairs)
Очікувана вартість
240 469 718,00 UAH
UA-2017-03-22-002939-b b918b5f5e60d443d8c559a11a0b3452c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан Володимирович

380507833341 sadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан Володимирович
380507833341
sadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan
380507833341
sadtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 березня 2017 18:45
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2017 09:00
Очікувана вартість: 240 469 718,00 UAH з ПДВ
Publication date: 22 березня 2017 18:45
Enquiries until: 14 квітня 2017 09:00
Complaints submission until: до 20 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 квітня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 240 469 718 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 13+420 - 35+000 (3 лоти) (45233142-6 Ремонт доріг)

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-22-002939-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 30 березня 2017 10:46
Технічне завдання
Задля точнгості та якості розрахунків договірної ціни просимо надати Інвесторський кошторис, як це робить САД у Житомирській області. https://smarttender.biz/government/details/1160689
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2017 16:48
Тендерна документація на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне (Додаток №3) містить достатню інформацію для визначення учасником достовірної вартості надання послуг по даному об'єкту. Доцільності у завантаженні інвесторської документації тендерний комітет замовника не вбачає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-03-22-002939-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 06 квітня 2017 16:35
Договірна ціна
Вимога 1: Повторно вимагаємо надати проектну документацію (включаючи кошторисну частину в програмному файлі) відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Вами, як замовником торгів, у складі тендерної документації надано лише відомість обсягів робіт! Одночасно наголошуємо, що замовником у тендерній документації вимагається надання договірної ціни від переможця торгів у програмному файлі. Тому ми, як учасник торгів, не вбачаємо жодних складнощів у наданні вищеперерахованих документів та файлів.

Вимога 2: Відповідно до п. 5 розділу тендерної документації замовника торгів «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від учасника вимагається надання договірної ціни на повний обсяг послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги з розрахунками фактичної вартості послуг (у тому числі вартості матеріальних ресурсів, експлуатації будівельних машин та механізмів, загальновиробничих витрат, інших супутніх, адміністративних витрат та прибутку). Відповідно до п. 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що ціна переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна має погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням Закону про закупівлі та Цивільного кодексу України. Також наголошуємо, що закон не містить вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Тому, вимагаємо привести тендерну документацію замовника у відповідність до вимог нормативних документів та закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2017 16:41
Щодо вимоги №1: у відповідності до п. 6.2.2 (абзац 2) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів окремих видів капітальних ремонтів замовник надає підряднику дефектний акт, згідно встановленої форми. Предметом даної закупівлі є поточний середній ремонт автомобільної дороги, а не будівництво об’єкта чи капітальний ремонт, що дає право замовнику надати учасникам торгів для розрахунку ціни пропозиції відомість обсягів послуг за формою, яка наведена у додатку Р до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Щодо вимоги №2: Закон України "Про публічні закупівлі" не містить заборони щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Зважаючи на вищевказане, пропонуємо Вам підготувати власну тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу
Номер вимоги: UA-2017-03-22-002939-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 12 квітня 2017 16:31
Технічне завдання
1. Уважно вивчивши тендерну документацію не зрозуміле фактичне знаходження об'єкта поточного ремонту. Вимагаємо надати ситуаційний план розташування ділянок автодороги Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 13+420 - 35+000. 2. Для визначення ширини захватки при влаштуванні шарів дорожнього одягу, вимагаємо надати поперечній профіль дороги. 3. Для розрахунку витрат на організацію дорожнього руху та оцінки умов виконання робіт (застосування коефіцієнту на роботу при русі транспорту по сусідній смузі), вимагаємо надати схему організації дорожнього руху при виконанні ремонтних робіт, або поясненення по даному питанню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2017 17:07
1. Об'єкт поточного ремонту має чітку прив’язку – це ділянка від км 13+420 до км 35+000 автодороги Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне, місцезнаходження якої доступне для перегляду у будь-якому з додатків Google карт. 2-3. У відповідності до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" при поточному середньому ремонті для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає виключно відомість обсягів послуг за формою, яка наведена у додатку Р до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, інформація в якій є достатньою для складання учасником тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-03-22-002939-b.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 13 квітня 2017 12:04
Тендерна документація
4. Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику:
- відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін
- або затверджену проектну документацію.
у складі тендерної наявна лише відомість обсягів робіт та відсутня відомість ресурсів до неї. Вимагаємо надати таку відомість ресурсів з відповідними кошторисними цінами відповідно до зазначених вимог ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2017 14:30
Замовником в тендерній документації надано достатньо інформації для розрахунку цінової пропозиції учасника.
Відповідь на подану вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-03-22-002939-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 13 квітня 2017 12:10
тендерна документація
Умовами тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, довідку встановленої форми (Додаток №5), яка підтверджує наявність у учасника дорожньої техніки (власної/орендованої) та матеріально-технічної бази для надання послуг. Згідно форми цієї довідки, що міститься в додатку 5, учаснику необхідно зазначити, в т.ч.: рік випуску, балансову вартість; витрати технік. обслугов. та ремонт; витрати швидко зношув. запчаст.; витрати перебазування та річний трансп. податок.
Ст. 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачають, що замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
В той же час, закон не надає права замовнику вимагати від учасника інформацію щодо витрат учасника, пов’язаних з володінням та експлуатацією обладнання та матеріально-технічної бази та незрозуміло для чого взагалі вимагається така інформація. Також, якщо обладнання та матеріально-технічна база для постачання предмету закупівлі буде використовуватись учасником на підставі договорів оренди чи надання послуг (навантаження, розвантаження, зберігання, перевезення, тощо), то такий учасник, з незалежних від нього причин, може не володіти інформацією про марку, рік випуску, балансову вартість і, тим більше, усі витрати та податки з використання такого майна. Таким чином, учасник не зможе підготувати зазначену відомість у відповідності до вимог тендерної документації, що буде підставою для відхилення пропозиції конкурсних торгів такого учасника, зокрема позивача. Такі дії Замовника є порушенням принципу недискримінації учасників, передбаченого ст. 3 Закону, оскільки фактично обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які володіють усією інформацією, що зазначена у формі довідки.
Також, у тендерній документації замовник вимагає в складі розрахунку ціни відомість джерел поставки основних матеріалів (Додаток 6), в якій необхідно зазначити найменування та місцезнаходження постачальника, вид транспорту та відстань.
Незрозумілі підстави вимагання таких документів на даному етапі. Наприклад, якщо суб’єкт господарювання, який має намір взяти участь у закупівлі, має на балансі широкий спектр машин та механізмів різних характеристик і виробників та співпрацює з різними постачальниками, беручи участь у декількох закупівлях одночасно, не може чітко визначити який саме механізм (з відповідними бух.даними) чи постачальники матеріалів будуть використовуватись на конкретному об’єкті. Вважаємо, що вимога замовника робити прив’язку механізмів та постачальників матеріалів на етапі розробки ціни пропозиції є недоцільним та неправомірним. На етапі підписання договору та взаєморозрахунків за виконані роботи при динамічній ціні будуть відображені фактичні затрати по експлуатації техніки та вартості матеріальних ресурсів.
Крім того, дана вимога також є дискримінаційною для іноземних учасників, оскільки в певних країнах відсутні розроблені норми на експлуатацію машин, а на етапі розрахунку ціни пропозиції використовують аналоги техніки, на які є розроблені державою норми експлуатації. Такою вимогою, замовник зобов’язує учасника на етапі торгів розробляти норми, порушуючи критерій рівності учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2017 14:28
Тендерна документація розроблена замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги щодо кваліфікації учасників встановлені у відповідності до Статті 16 вищевказаного закону. При підготовці своєї цінової пропозиції учасник повен знати, які машини і механізми він буде використовувати і які постачальники будуть йому надавати матеріали. В противному випадку розрахувати належним чином цінову пропозицію і перевірити її правильність неможливо. При використанні орендованої техніки (механізмів) учасник повинен надати інформацію по формі у відповідності до Додатку №5, вказавши марку автотранспорту (механізму), власна чи орендована, підтвердивши оренду техніки (механізмів) договорами оренди з чітким переліком засобів, що орендуються. У випадку відсутності можливості надати іншу інформацію, передбачену Додатком №5, учасник ставить прочерки у відповідних комірках таблиці та дає пояснення, чому саме він не надав тієї чи іншої інформації. Підготовлена таким чином пропозиція буде відповідати умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-03-22-002939-b.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 13 квітня 2017 12:17
тендерна документація
У тендерній документації замовник вимагає від учасника довідку у довільній формі про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, де необхідно вказати загальну кількість працівників, в т. ч. інженерно-технічних працівників (П.І.Б., освіта, кваліфікація по диплому, займана посада, стаж роботи в дорожній галузі, стаж роботи в даній організації), робітників в тому числі за спеціальностями (механізатори, водії, дорожні робітники) вказати розряди та загальний стаж роботи за фахом.
Дані умови документації є дискримінаційними, так як обмежують коло учасників лише тими особами, які винаймають працівників за трудовим договором. При цьому, учасник, який уклав з фізичними особами цивільно-правові угоди на виконання певних видів робіт чи послуг не може вказати у довідці такі дані, як, наприклад, стаж роботи, розряд чи кваліфікація по диплому, що призведе до відхилення такої пропозиції.
Крім того, вимога щодо зазначення у довідці П.І.Б. працівників суперечить Закону України «Про захист персональних даних», оскільки персональні дані є інформацією з обмеженим доступом та потребують добровільної згоди суб’єкта персональних на обробку , зберігання і поширення її персональних даних відповідно до мети їх використання. Такі умови тендерної документації порушують ч.6 ст.6, ст..14 та ст.. 16 цього закону, ст. 32 Конституції України та ст.. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: по-перше, така інформація буде доступна необмеженому колу осіб в силу відкритого доступу до неї, а відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити.
По-друге, у разі відмови осіб від надання згоди на поширення її персональних даних (яка є добровільною) учасник не зможе виконати таку вимогу документації, внаслідок чого така пропозиція може бути відхилена замовником.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2017 14:29
Враховуючи Статтю 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником встановлено вимогу щодо наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також встановлено спосіб документального підтвердження інформації учасників. У випадку, якщо в учасника немає в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, реалізувати проект, який є предметом закупівлі, неможливо. У випадку ненадання учасником інформації по цьому питанню, замовник не може бути впевненим в успішному і якісному наданню послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-03-22-002939-b.a7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 13 квітня 2017 17:59
Тендерна документація
Відповідно до умов тендерної документації замовник вимагає, щоб договірну ціну у вигляді сканованої копії в форматі PDF та розрахунки договірної ціни в форматі PDF та в електронному вигляді в форматі imd, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надав (завантажив у Систему) протягом 2 (двох) робочих днів з дня проведення Аукціону. За такий короткий строк фізично неможливо здійснити перерахунки договірних цін відповідно до результатів проведеного аукціону, з огляду на великий обсяг робіт та розрахунків. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, встановивши, що такий строк складає 5 (п’ять) днів, як це передбачено ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2017 14:35
При належній підготовці учасника, часу на перерахунок (приведення у відповідність) пропозиції учасника до показників за результатами проведеного аукціону цілком достатньо. Терміни встановлені у частині 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ніяким чином не мають стосунку до вказаного питання.
Відповідь на подану вимогу.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-22-002939-b.a8
Статус:
Задоволено
Скаржник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 03 травня 2017 15:00
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою відкритих торгів № UA-2017-03-22-002939-b «ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 13+420 - 35+000 (3 лоти) (45233142-6 Ремонт доріг): Лот № 1 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 13 + 420 — 16 + 300; Лот № 2 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 16 + 300 — 25 + 300; Лот № 3 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 25 + 300 — 35 + 000
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2017 18:37
рішення від 05.05.2017 № 2642+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 10 травня 2017 18:36
рішення від 25.05.2017 № 3259.PDF
Дата публікації: 30 травня 2017 20:39
Номер скарги: UA-2017-03-22-002939-b.a9
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 03 травня 2017 15:02
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою відкритих торгів № UA-2017-03-22-002939-b «ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 13+420 - 35+000 (3 лоти) (45233142-6 Ремонт доріг): Лот № 1 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 13 + 420 — 16 + 300; Лот № 2 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 16 + 300 — 25 + 300; Лот № 3 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 25 + 300 — 35 + 000
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2017 18:35
рішення від 05.05.2017 № 2643+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 10 травня 2017 18:35
рішення від 25.05.2017 № 3260.PDF
Дата публікації: 30 травня 2017 20:32

Документи Органу Оскарження

30 травня 2017 20:32
рішення від 25.05.2017 № 3260.PDF

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 13 + 420 — 16 + 300
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 32 701 294,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 327 013,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 817532 UAH


Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 32 701 294,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 327 013,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 06 червня 2017 11:38
Auction planned date: 06 червня 2017 11:38
Закінчення: 06 червня 2017 11:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2880 м
Лот № 1 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 13 + 420 — 16 + 300
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Рівненська 52б (послуги надаються на автомобільній дорозі державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 13 + 420 — 16+ 300)
Дата доставки: 19 червня 2017  —  31 грудня 2017

Lot number 1 - Current average repair public road of national importance N-22 Ustilug - Lutsk - Rivne on the section km 13+420 - 16+300
CPV: 45233142-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 травня 2017
UA-2017-03-22-002939-bb918b5f5e60d443d8c559a11a0b3452c
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна, Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 квітня 2017 18:25
Протокол №62.pdf
28 квітня 2017 18:29
Електронний підпис

Публічні документи

21 квітня 2017 11:34
ДЦ_розрахунки_лот1_13_16.rar
21 квітня 2017 11:34
Протокол 14.pdf
21 квітня 2017 11:34
Копія Виписки з ЄДР.pdf
21 квітня 2017 11:34
Виписка з протоколу.pdf
21 квітня 2017 11:34
Statut_Lutskautodor_Servis_.pdf

Документи

28 квітня 2017 18:26
Протокол №62.pdf
28 квітня 2017 18:32
Електронний підпис

Публічні документи

08 червня 2017 16:42
Лот 1 км 13 - 16.imd
24 квітня 2017 07:35
ЗП, ЗВВ, Адм.pdf
24 квітня 2017 06:43
Лот 1 км 13 - 16.pdf
24 квітня 2017 06:43
Лот 1 км 13 - 16.imd
24 квітня 2017 06:43
ЗП.pdf
24 квітня 2017 06:43
БГ (км 13 - км 16).7z
24 квітня 2017 06:43
14_проект_договору.pdf
24 квітня 2017 06:43
11_гарантійні.pdf
24 квітня 2017 06:43
09_Ст17.pdf
24 квітня 2017 06:43
07_Статут цвет..pdf
24 квітня 2017 06:43
05_Витяг 21.03.2017.pdf
24 квітня 2017 06:43
01_часть1_13+420-16+300.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2017 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 31 720 250,00
UAH з ПДВ
31 720 250,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" 32 583 756,00
UAH з ПДВ
32 583 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2017 16:42
Лот 1 км 13 - 16.imd
24 квітня 2017 07:35
ЗП, ЗВВ, Адм.pdf
24 квітня 2017 06:43
Лот 1 км 13 - 16.pdf
24 квітня 2017 06:43
Лот 1 км 13 - 16.imd
24 квітня 2017 06:43
ЗП.pdf
24 квітня 2017 06:43
БГ (км 13 - км 16).7z
24 квітня 2017 06:43
14_проект_договору.pdf
24 квітня 2017 06:43
11_гарантійні.pdf
24 квітня 2017 06:43
09_Ст17.pdf
24 квітня 2017 06:43
07_Статут цвет..pdf
24 квітня 2017 06:43
05_Витяг 21.03.2017.pdf
24 квітня 2017 06:43
01_часть1_13+420-16+300.pdf

Публічні документи

21 квітня 2017 11:34
ДЦ_розрахунки_лот1_13_16.rar
21 квітня 2017 11:34
Протокол 14.pdf
21 квітня 2017 11:34
Копія Виписки з ЄДР.pdf
21 квітня 2017 11:34
Виписка з протоколу.pdf
21 квітня 2017 11:34
Statut_Lutskautodor_Servis_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 31 720 250,00
UAH з ПДВ
09 червня 2017 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2017 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
31 720 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 12:07
Додаток №2 План фінансування.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 12:06
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2018 15:03
Додаткова угода №60 18.pdf зміни до договору
14 червня 2018 15:03
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2018 15:28
Додаткова угода №48 18.pdf зміни до договору
01 червня 2018 15:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:36
Додаток №2 План фінансування.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 15:36
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2017 12:45
Додаток№2 ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ.pdf зміни до договору
10 листопада 2017 12:44
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2017 08:35
Додаток 2 ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ від 08.08.17.pdf зміни до договору
09 серпня 2017 08:30
Електронний підпис укладений
26 червня 2017 16:49
Договір №01.3 5 17.pdf укладений
26 червня 2017 16:46
Договір №01.3 5 17.pdf укладений
26 червня 2017 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток №2 до договору "ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ"
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/5/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток №2 до договору "ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ"
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/5/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у додаток №2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/5/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п.2.6, п.5.1 та п.10.1 до договору: доповнення гарантійних термінів, продовження надання послуг до 01.12.2018 р.та дії договору до 31.12.2018 р. , внесення змін в додаток №2 до договору "ПЛАН(-и) ФІНАНСУВАННЯ" та Додаток №3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)" та викладення їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/5/17, додаткова угода №48/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток №3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/5/17, додаткова угода №60/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток №2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №48/18, договір №01.3/5/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML