Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
53 024 701,95 UAH
UA-2017-03-02-001456-b 7a156af27f0f478893a5f09bea275cc1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 березня 2017 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2017 10:00
Очікувана вартість: 53 024 701,95 UAH з ПДВ
Publication date: 02 березня 2017 18:50
Enquiries until: 14 квітня 2017 10:00
Complaints submission until: до 20 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 квітня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 53 024 702 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars

Тендерна документація

14 квітня 2017 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2017 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2017 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2017 16:14
Додаток №9_нова редакція_13.04.2017.docx
04 квітня 2017 15:31
Додаток №9_нова редакція_04.04.2017.docx
02 березня 2017 18:47
Додаток №9.docx
14 квітня 2017 16:13
520 ТД зч до пас.вагонів 53 млн._нова редакція_13.04.2017.docx
10 квітня 2017 17:30
520 ТД зч до пас.вагонів 53 млн._нова редакція_10.04.2017.docx
04 квітня 2017 15:31
520 ТД зч до пас.вагонів 53 млн._нова редакція_04.04.2017.docx
02 березня 2017 18:47
520 ТД зч до пас.вагонів 53 млн..docx
14 квітня 2017 16:13
Зміни до тендеру_520_13.04.2017.doc
10 квітня 2017 17:30
Зміни до тендеру_520_10.04.2017.doc
04 квітня 2017 15:31
Зміни до тендеру_520_04.04.2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно змін форми цінової пропозиції
Дата подання: 23 березня 2017 18:39
Дата відповіді: 14 квітня 2017 17:05
Замовником визначено перелік продукції (або її аналог), що закуповується. Виробники аналогічної продукції виготовляють її за власними кресленнями та нормативно-технічною документацією, згідно яких найменування продукції може не відповідати найменуванню, що зазначено в ТД. Крім того, учасник торгів може запропонувати аналогічну продукцію не одним виробом, а як комплект окремих виробів, що пов'язано також з конструкторського документацією виробника, що погоджена встановленим порядком відповідними підрозділами Укрзалізниці. Оскільки наявна форма ТД не враховую вказані особливості продукції всіх виробників, та не дає можливість учаснику торгів запропонувати аналогічну продукцію власного виробництва, та з метою сприяння конкуренції між учасниками торгів, просимо внести зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція": - додати стовбець "кількість товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання"; - додати стовбець "креслення" відповідно до "Переліку та кількості товару", зазначеному в тендерній документації; - додати стовбець "креслення, або НТД товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Стосовно терміну постачання
Дата подання: 23 березня 2017 18:40
Дата відповіді: 11 квітня 2017 17:49
Оскільки продукція виробляється лише для потреб Замовника, який має природне монопольну становище, початок виробництва можливий лише після укладення договору та отримання рознарядки. Враховуючи це, а також технологічний період виробництва продукції, просимо внести відповідні зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція": Строк поставки продукції - _______ календарних днів (але не більше 60 календарних днів) з дня отримання рознарядки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в пункті строків поставки продукції вноситись не будуть.
Стосовно надання забеспечення
Дата подання: 23 березня 2017 18:41
Дата відповіді: 14 квітня 2017 17:06
Згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається). Оскільки у Додатку 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни: 3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції: “Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом). 3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції: “Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа, - страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Стосовно змін у Проекті Договору поставки
Дата подання: 23 березня 2017 18:42
Дата відповіді: 14 квітня 2017 17:06
Просимо внести зміни в Додаток 9 “Проект договору поставки (основні умови)”, та викласти в наступній редакції: - п.2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов'язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості. - п. 4.4. Зміна ціни і вартості Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у випадках, передбачених ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”. Зміна ціни обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди. - п.5.2. абзац 3: Кожна партія продукції постачається протягом __________календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці. Загальний термін постачання продукції по рознарядки визначається з максимального місячного обсягу продукції, який може бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, у відповідності до наданої ним Цінової пропозиції на участь у відкритих торгах на закупівлю. - п. 9.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у розмірі, що становить 5% від вартості Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яке надається до укладання Договору. - п. 9.5. В разі порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ умов цього Договору, а саме: не поставки продукції більше ніж на тридцять календарних днів, ЗАМОВНИК звертає стягнення на договірне забезпечення та має право в односторонньому порядку розірвати даний договір, письмово повідомивши про це ПОСТАЧАЛЬНИКА. - п. 10.1. За порушення термінів постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк продукції на умовах передбачених п.5.2. даного договору, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми непоставленої в строк продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Стосовно ліміту фінансування
Дата подання: 24 березня 2017 15:45
Дата відповіді: 11 квітня 2017 17:53
В зв’язку з підвищенням в 2017 році в Україні рівня мінімальної заробітної плати, що призвело до подорожчення комплектуючих власного виробництва, та призводить до вимушеного збільшення загального фонду заробітної плати контрагентів-постачальників комплектуючих, а також в зв’язку зі стрімким зростанням курса гривні до іноземних валют, та введенням додаткових митних платежів на імпортовані комплектуючи, вважаємо, що ліміт фінансування закупівлі, встановлений Замовником не відповідає діючим ринковим цінам. Просимо Вас підвищити ліміт закупівлі по тендеру мінімум на 12 %
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для перегляду очікуваної вартості закупівлі учаснику необхідно надати довідку компетентного державного органу з підтвердженням рівня середньої ринкової ціни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-02-001456-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: АО "Юникон", Код ЄДРПОУ:23647276
Дата подання: 24 березня 2017 09:08
Вимоги змін до тендерної документації
Наше підприємство, як потенціїний учасник відкритих торгів надає (дивитись файл PDF) наші зауваження та вимоги до тендерної документації.
Скасована
Дата: 12 квітня 2017 11:35
Причина: Відпала потреба

Документи подані скаржником

24 березня 2017 09:08
Вимоги до ТД.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-02-001456-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 12 квітня 2017 18:19
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 14.04.2017 2105 до публікації.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2017 17:51

Документи подані скаржником

12 квітня 2017 18:19
Скарга

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 762 356,43 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 811,78 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52800 UAH


Title: Lot 2
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 762 356,43 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 811,78 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

59 шт
Блок дверний
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Блок дверний
CPV: 34630000-2
59 шт
Ніша кип`ятильника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Ніша кип`ятильника
CPV: 34630000-2
118 шт
Кронштейн кріплення кип`ятильника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Кронштейн кріплення кип`ятильника
CPV: 34630000-2
177 шт
Шпінгалет
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Шпінгалет
CPV: 34630000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
19 травня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій