Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
570 714,22 UAH
UA-2017-03-02-000515-c d10a63ef606b4eb985ecf22c4312f410
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кекух Володимир Володимирович

+380542663636 sumy100matolog@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Сумська міська клінічна стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 03395111
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Паркова, 2/1
Контактна особа: Кекух Володимир Володимирович
+380542663636
sumy100matolog@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2017 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2017 16:13
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2017 16:13
Очікувана вартість: 570 714,22 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

02 березня 2017 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2017 16:09
проект договору.docx
02 березня 2017 16:09
тендерна документація.docx
02 березня 2017 16:09
тендер титульний лист.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-02-000515-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БУБИР ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2880904410
Дата подання: 23 березня 2017 17:02
Оскарження дискваліфікації переможця.
Згідно положень тендерної документації (додаток 3) переможець має 5 днів для розміщення зкорегованної тендерної пропозиції :

"Якщо учасником буде знижено ціну своєї пропозиції в результаті проведеного аукціону, протягом 5-ти днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір він має завантажити в систему відкореговану форму «Тендерної пропозиції» для документального підтвердження розрахунку остаточної цінової пропозиції."

Таким чином, термін надання зкорегованної пропозиції спливає 26 березня 2017 року

Зкорегована тендерна пропозиція наведена в прикріплених файлах.

З повагою.

ФОП Бубир В.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 березня 2017 14:50
учасник ФОП Бубир В.В. надав тендерну пропозицію не в повному обсязі, а саме:
- відсутність довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- відсутні копії аналогічного(их) договору(ів);
- відсутня інформація на виконання вимоги ст.17 Закону в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою ( у разі наявності) .
- відсутня тендерна пропозиція до тендерної документації ( Додаток №3);
- відсутній гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору;
- відсутній проект Договору;
- відсутня довідка про присвоєння ідентифікаційного коду ( для фізичних осіб);
- відсутня копія паспорту ( для фізичних осіб),
що є підставою для відхилення тендерної учасника фізичної особи-підприємця Бубиря Василя Володимировича, згідно п.4 ст.30 ЗУ « Про публічні закупівлі»( тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
При розгляді наданої Вами зкорегованої пропозиції відсутня позиція 25, а саме:
Набір паст для попередньої і кінцевої обробки пломб із композиційних матеріалів типу « Поліедент №4», форма випуску –уп, Одиниця виміру –уп, Кількість -3., що є також підставою для відхилення тендерної пропозиції.

Документи подані скаржником

23 березня 2017 17:02
Пропозиція 3-3.jpg
23 березня 2017 17:02
Пропозиція 1-3.jpg
23 березня 2017 17:02
Пропозиція 2-3.jpg

Документи

24 березня 2017 14:50
Відповідь на звернення

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Перев`язувальні матеріали; затискачі, шовні матеріали, лігатури
Опис предмету закупівлі:
відповідно до тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 97 360,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 973,60 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 березня 2017 14:46
Закінчення: 21 березня 2017 15:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

18429 од
Перевязувальні матеріали;затискачі, шовні матеріали, лігатури
ДК 021:2015: 33141100-1 — Перев’язувальні матеріали; затискачі, шовні матеріали, лігатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Паркова,2/1
Дата доставки: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2017 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 73 436,20
UAH з ПДВ
73 436,20
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА" 63 612,70
UAH з ПДВ
63 612,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

23 березня 2017 11:36
захист довкілля.pdf
23 березня 2017 11:36
статут0001.PDF
23 березня 2017 11:36
витяг 03_03_2017.PDF
23 березня 2017 11:16
довідка про банкрутство.PDF
23 березня 2017 10:27
пакет ВАЛЛЕНТА.PDF
20 березня 2017 16:12
цінова пропозиція.pdf
20 березня 2017 16:12
техн вимоги1.pdf
20 березня 2017 16:11
Гарантійний лист.7z
20 березня 2017 16:11
Відміна цін МОЗ.pdf
20 березня 2017 16:10
статут.7z
20 березня 2017 16:10
ст.17.jpg
20 березня 2017 16:10
Пакет ВАЛЛЕНТА.7z
20 березня 2017 16:10
довідки ВАЛЛЕНТА.7z
20 березня 2017 16:02
техн вимоги.pdf
20 березня 2017 16:02
обробка даних.pdf
20 березня 2017 16:02
договір.pdf
20 березня 2017 16:02
аналог договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА"
#23291827
Переможець 63 612,70
UAH з ПДВ
23 березня 2017 15:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА" #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2017 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА"
#23291827
63 612,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 14:25
платіжне доручення укладений
03 січня 2018 14:23
платіжні доручення укладений
03 січня 2018 14:23
Електронний підпис укладений
07 квітня 2017 13:38
Договір укладений
07 квітня 2017 13:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 63 612,70
UAH з ПДВ