Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нерегулярних авіаційних перевезень
Очікувана вартість
65 410 213,00 UAH
UA-2017-02-28-001361-b d4f5f6228e934890b5144c6ddd74036b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищенко Володимир Анатолійович

380442557731 gva@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Вебсайт: http://dus.gov.ua
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Грищенко Володимир Анатолійович
380442557731
gva@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Застосування переговорної процедури закупівлі необхідно здійснити з наступних причин.
Авіаційні перевезення вищих посадових осіб держави, якими є Президент України, Голова Верховної Ради України та Прем'єр-міністр України виконуються відповідно до Положення про організацію, виконання та забезпечення повітряних перевезень вищих посадових осіб, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 14.03.2012 № 270 (далі – Положення). Згідно з цим Положенням авіаційним перевізником з виконання таких рейсів визначено Державне авіаційне підприємство «Україна», що підтверджується Державною авіаційною службою України (лист від 06.01.2017 року №1.22-149).
Під час проведення переговорів Державне авіаційне підприємство «Україна» подало документально підтверджену інформацію щодо відповідності наступним кваліфікаційним вимогам:
- наявність обладнання та матеріально технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно наданих документів Державне авіаційне підприємство «Україна» має в своєму складі один літак A-319-115 для здійснення безпосадочних польотів дальністю до 6300 км; один Ан-74ТК-300Д для здійснення безпосадочних польотів дальністю до 3 200 км , один Ан-148 для перевезень середньої дальності до 2 700 км, один вертоліт Мі-8МТВ-1 для здійснення безпосадочних польотів дальністю до 620 км. Зазначені літаки та вертоліт мають спеціально облаштовані салони і відповідне обладнання для здійснення перевезень вищих посадових осіб.
Технічне обслуговування повітряних суден виконується авіапідприємством, сертифікованим Державною авіаційною адміністрацією України інженерно-технічним персоналом згідно діючих сертифікатів.
Для виконання спеціальних рейсів на літаках, які експлуатуються в
Державному авіаційному підприємстві «Україна», льотний комплекс має відповідну кількість кваліфікованих льотних фахівців, що мають достатній досвід льотної роботи.
До виконання польотів залучаються льотні фахівці які мають відповідний рівень підготовки, проходять періодичний комплекс підготовок в сертифікованих учбових центрах по відповідним типам літаків, а саме курси підвищення кваліфікації по видам підготовок, щорічну сертифікацію для підтвердження кваліфікації, щорічну медичну сертифікацію для підтвердження допуску до польотів за станом здоров’я, щорічну тренажерну підготовку в об’ємах, що визначено керівними документами для підтримки кваліфікації, а також при необхідності виконуються тренувальні польоти для усунення перерви в польотах та підтвердження відповідного мінімуму по якому виконуються польоти.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2017 18:35
Оскарження наміру укласти договір: 11 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з нерегулярних авіаційних перевезень офіційних делегацій на чолі з Президентом України та офіційних делегацій на чолі з Головою Верховної Ради України та з Прем'єр-міністром України

Тендерна документація

28 лютого 2017 18:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2017 18:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2017 17:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з нерегулярних авіаційних перевезень офіційних делегацій на чолі з Головою Верховної Ради України та з Прем'єр-міністром України
Опис предмету закупівлі:
за маршрутами перевезень робочих поїздок і офіційних візитів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 30 000 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з нерегулярних авіаційних перевезень офіційних делегацій на чолі з Головою Верховної Ради України та з Прем'єр-міністром України
ДК 021:2015: 60420000-8 — Послуги з нерегулярних авіаційних перевезень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул. Київський шлях, 2
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне авіаційне підприємство «Україна»
#25196197
Переможець 30 000 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2017 18:35

Документи

28 лютого 2017 18:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2017 18:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне авіаційне підприємство «Україна»
#25196197
30 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2017 18:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2018 13:47
Додаткова угода № 10 (лот № 2), ДАП УКРАЇНА, 07.03.2018.pdf зміни до договору
07 березня 2018 13:46
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2018 16:21
Додаткова угода № 9.pdf зміни до договору
12 січня 2018 16:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 11:41
Додаткова угода №8(Лот 2) ДАП 29.12.2017.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 10:08
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2017 11:32
Додаткова угода №7 (лот 2) ДАП Україна 07 12.pdf зміни до договору
07 грудня 2017 11:29
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2017 14:10
Додаткова угода № 6 (Лот 2), ДАП Україна, 30.11.2017.pdf зміни до договору
01 грудня 2017 14:01
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2017 17:08
Додаткова угода 5 (ДАП УКРАЇНА) лот 2 08.11.2017.pdf зміни до договору
08 листопада 2017 17:03
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2017 14:31
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2017 14:31
Додаткова угода (ДАП Україна), лот № 2, 23.10.2017.pdf зміни до договору
23 жовтня 2017 14:27
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2017 14:26
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2017 17:04
Електронний підпис укладений
01 вересня 2017 16:59
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2017 16:56
Електронний підпис укладений
11 липня 2017 18:21
Додаткова угода (лот 2), 04.05.2017.pdf зміни до договору
11 липня 2017 18:19
Електронний підпис укладений
04 травня 2017 16:56
Електронний підпис укладений
27 березня 2017 12:57
Договір ДАП лот 2.pdf укладений
27 березня 2017 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 13
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна орієнтовна ціна договору після внесення змін становить 28000,0 тис. гривень (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із зменшенням обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із зменшенням фінансування
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із зменшенням фінансування
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із зменшенням фінансування
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із зменшенням фінансування видатків
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони досягли взаємної згоди подовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2018 році в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у договорі на 2017 рік. Обсяг закупівлі за цим договором у 2018 році буде визначений після затвердження тимчасового розпису асигнувань Державного бюджету України та тимчасового кошторису Державного управління справами на І-й квартал 2018 року, про що сторонами буде укладено додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися здійснити надання послуг з нерегулярних авіаційних перевезень офіційних делегацій на чолі з Головою Верховної Ради України та Прем’єр-Міністром України на загальну суму 1454,062 тис. гривень (один мільйон чотириста п’ятдесят чотири тисячі шістдесят дві гривні), що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором від 27.03.2017 №13.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися: 1. Пункт 1 Додаткової угоди від 12.01.2018 року № 9 до Договору від 27.03.2017 року № 13 викласти у такій редакції: «1. Здійснити надання послуг з нерегулярних авіаційних перевезень офіційних делегацій на чолі з Головою Верховної Ради України та Прем’єр-Міністром України (далі - Послуги) на загальну суму 169,57383 тис. грн. (сто шістдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят три гривні вісімдесят три копійки), що не перевищує 20 % від суми, визначеної Договором від 27.03.2017 р. № 13, у тому числі: візити за кордон – 35,44444 тис. гривень без ПДВ; здійснення авіаперевезень в межах України – 134,12939 тис. гривень з ПДВ.». 2. Сторони дійшли згоди припинити 07 березня 2018 року дію Договору від 27.03.2017 року № 13, разом з додатковими угодами до нього.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2017 — 07 березня 2018
Сума оплати за договором: 7 270 312,88
UAH