Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2017-02-27-001265-a ● 815acb93a84f4aa3902575a4ad807ff5
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Немирівської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141414 |
Вебсайт: | http://osvitanemirov.com.ua |
Місцезнаходження: | 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, пров Некрасова 9 |
Контактна особа: |
Ємець Наталя Василівна +380433121759 nem_kz_hozgrup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2017 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2017 16:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2017 16:07 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Лот 1 - вугілля марки ДГ 13-100, Лот 2 - паливні брикети з деревини
Тендерна документація
27 лютого 2017 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-27-001265-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Славресурс", Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 23 березня 2017 09:29
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ "ЄВРОЛУГІНВЕСТ"
Просимо відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів - «ТОВ ЄВРОЛУГІНВЕСТ» з наступних підстав:
1) не всі документи складені українською, або містять переклад (наказ про призначення), згідно вимог п.7 розділу І передбачено, якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мова, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) посвідчений нотаріально.
2) не усі сторінки тендерної пропозиції завірені належним чином (), оскільки згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
3) не зазначено показників безпечності в тендерній пропозиції, оскільки згідно Додатку 5 тендерної документації передбачено, що в табличці в графі «Найменування товару» учасником зазначається конкретне найменування товару та показники безпечності, що пропонується для постачання, згідно з технічними вимогами замовника.
4) Не надано копію договору між виробником або постачальником та учасником торгів, згідно п.6 розділу ІІІ передбачено, що додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію договору між виробником або постачальником та учасником торгів (чинного протягом 2017 року) (дана копія договору має бути завірена нотаріально або мокрими печатками сторін).
5) Довідка про виконання аналогічних договорів складена не за формою передбаченою документацією, згідно п.2.1. Додатку 1 передбачено, що довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)* за предметом закупівлі складена учасником за наступною формою:
Предмет закупівлі
Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Адреса, контактні телефони, прізвище, ім’я, по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір
6) не надано листа про витрати, які включаються до ціни тендерної пропозиції передбаченого п.п. 9, п.2, розділу V тендерної документації .
7) не надано лист про можливість поставки дрібними партіями, передбаченого п. 4 Додаток 3, що учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки вугілля кам’яного, паливних брикетів з деревини протягом першого півріччя 2017 року, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити додатковим листом можливість поставки дрібними партіями.
Враховуючи вище викладене, просимо тендерний комітет скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ ЄВРОЛУГІНВЕСТ. Також повідомляємо, що у разі протиправних дій тендерного комітету будем змушені звернутися АМКУ згідно з вимогами ст. 18 Закону.
Розгорнути
Згорнути
1) не всі документи складені українською, або містять переклад (наказ про призначення), згідно вимог п.7 розділу І передбачено, якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мова, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) посвідчений нотаріально.
2) не усі сторінки тендерної пропозиції завірені належним чином (), оскільки згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
3) не зазначено показників безпечності в тендерній пропозиції, оскільки згідно Додатку 5 тендерної документації передбачено, що в табличці в графі «Найменування товару» учасником зазначається конкретне найменування товару та показники безпечності, що пропонується для постачання, згідно з технічними вимогами замовника.
4) Не надано копію договору між виробником або постачальником та учасником торгів, згідно п.6 розділу ІІІ передбачено, що додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію договору між виробником або постачальником та учасником торгів (чинного протягом 2017 року) (дана копія договору має бути завірена нотаріально або мокрими печатками сторін).
5) Довідка про виконання аналогічних договорів складена не за формою передбаченою документацією, згідно п.2.1. Додатку 1 передбачено, що довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)* за предметом закупівлі складена учасником за наступною формою:
Предмет закупівлі
Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Адреса, контактні телефони, прізвище, ім’я, по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір
6) не надано листа про витрати, які включаються до ціни тендерної пропозиції передбаченого п.п. 9, п.2, розділу V тендерної документації .
7) не надано лист про можливість поставки дрібними партіями, передбаченого п. 4 Додаток 3, що учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки вугілля кам’яного, паливних брикетів з деревини протягом першого півріччя 2017 року, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити додатковим листом можливість поставки дрібними партіями.
Враховуючи вище викладене, просимо тендерний комітет скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ ЄВРОЛУГІНВЕСТ. Також повідомляємо, що у разі протиправних дій тендерного комітету будем змушені звернутися АМКУ згідно з вимогами ст. 18 Закону.
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Паливні брикети з деревини |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
90 т
Паливні брикети з деревини
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22800, Україна, Вінницька область, Немирівський район, Загальноосвітні навчальні заклади
Дата доставки:
20 березня 2017
—
28 квітня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2017 16:03 |
ТД тверде паливо.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2017 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЬ ЖАНЕТА КОСТЯНТИНІВНА" |
214 200,00
UAH з ПДВ
|
162 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Славресурс" |
209 700,00
UAH з ПДВ
|
161 784,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Черепанов Євген Вікторович |
243 090,00
UAH з ПДВ
|
243 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Славресурс" #37939071 |
Рішення скасоване |
161 784,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2017 16:33
|
ТОВ "Славресурс" #37939071 |
Відхилено |
161 784,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2017 16:45
|
ФОП "КОВАЛЬ ЖАНЕТА КОСТЯНТИНІВНА" #1854906523 |
Відхилено |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2017 16:47
|
ФОП Черепанов Євген Вікторович #3060615354 |
Переможець |
243 090,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2017 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2018 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2018 15:14
|
Договір 20 відсотків брикети.pdf | зміни до договору |
24 січня 2018 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2017 15:07
|
ДУ про продовження дії договру на наступний рік.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2017 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2017 14:53
|
Повідомлення змін брикети три.docx | зміни до договору |
15 серпня 2017 16:45
|
Повідомлення змін брикети друга.docx | зміни до договору |
08 серпня 2017 12:22
|
Повідомлення про внесення змін до договору брикети 1.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2017 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2017 12:10
|
Договір брикети.pdf | укладений |
12 квітня 2017 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк (термін) поставки (передачі) товару договору №1 від 12 квітня 2017 р., |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". «Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ, «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом п.5 стаття 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ, «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |