Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Констркуційні матеріали ( асфальт)
Konstrykziuni materialu (achvalt)
Konstrykziuni materialu (achvalt)
Очікувана вартість
37 903 991,00 UAH
UA-2017-02-27-000793-b ● c62b683833c140c5a57f9200dc54d2ab
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359090 |
Місцезнаходження: | 03170, Україна , Київська область обл., Київ, Янтарна, 5 |
Контактна особа: |
Пилипенко Микола Петрович 380444512809 dey_sv@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Пилипенко Микола Петрович 380444512809 dey_sv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komynalne pidpruemctvo "Hlexovo-eksplyataziune ypravlinna po remonty ta utrumannu avtomobilnuh hlaxiv ta sporyd na nuh Svatohunckoho rauony" m.Kieva |
National ID: | 03359090 |
Contact point: |
Pilipenko Mukola Petrovuh 380444512809 dey_sv@ukr.net |
Additional contacts: |
Pilipenko Mukola Petrovuh 380444512809 dey_sv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2017 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2017 17:00 |
Очікувана вартість: | 37 903 991,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 27 лютого 2017 14:52 |
Enquiries until: | 19 березня 2017 17:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2017 17:00 |
Information
Estimated total value: | 37 903 991 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Констркуційні матеріали ( асфальт)
Тендерна документація
16 березня 2017 13:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2017 13:01 |
ТД нова редакція 16.03.17.docx |
16 березня 2017 13:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 березня 2017 13:01 |
ТД нова редакція 16.03.17.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 28 лютого 2017 07:51
Дата відповіді: 28 лютого 2017 09:00
Доброго дня, додайте будласка документацію
Відповідь: Тендерна документація завантажена
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-27-000793-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 03 березня 2017 14:03
Встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до п.1 Розділу 3 ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель із завантаження відповідних файлів, зокрема, з інформацією про технічні вимоги до предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 3). Разом з тим, згідно із п.4 Додатку 3 до ТД, місцезнаходження заводу/бази навантаження повинно бути розташоване в м. Києві або приміська зона до 10 км від межі м. Києва Вказати місцезнаходження заводу/баз навантаження, поштові адреси, телефони, режим роботи.. Закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. А тому, встановлені в ТД вимоги суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 ГК України. Встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Вищевказані дискримінаційні вимоги вказують на наявність корупційних дій та зловживань з боку тендерного комітету. Наше підприємство має намір взяти участь у вказаній закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без не усунення Замовником дискримінаційних вимог наша пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в ТД, оскільки підприємство розташоване на відстані більше 10 км від межі м. Києва. А тому, вищевказані дискримінаційні вимоги порушують наші права як потенційного учасника закупівлі. Вимагаємо внести зміни до ТД шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників, виключивши вимогу про те, що місцезнаходження заводу/бази навантаження повинно бути розташоване в м. Києві або в приміській зоні (до 10 км від місцезнаходження Замовника).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2017 11:26
Після розгляду вимоги інформуємо наступне , що середня відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, якщо розташування будови знаходиться в м.Києві, складає 30 км , відповідно до додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
Отже перевезення будь яких матеріалів на відстань , що перевищує 30км, є порушенням.
Також , відповідно п.6.7 «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлового-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 встановлено, що температура певного виду асфальтобетонної суиіші під час її укладання в ремонтну карту повинна відповідати зазначеній температурі. Температура суміші під час її укладання в ремонту карту наведена у додатку 9 до цих Технічних правил.
Враховуючи вищевикладене, при доставці асфальтобетонної суміші до місця проведення ремонтних робіт дорожнього покриття з порушенням норм встановлених у додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, може призвести до зниження температури асфальтобетонної суміші, що призведе до порушення технологічних умов укладки асфальтобетонного покриття встановлених зазначеними у вищезазначених Технічних правилах.
Крім того слід зауважити , що збільшення відстані місцезнаходження заводу/бази навантаження в приміській зоні більше 10 км від межі м. Києва призведе до додаткових затрат до вартісті 1 тонни асфальтобетонної суміші , а це є не раціональне використання бюджетних коштів.
Тобто , п.4 Додатку 3 до тендерної документації «Технічніі вимоги до предмета закупівлі ( ЛОТ1 –ЛОТ3)» , викласти в такій редакції: місцезнаходження заводу/бази навантаження повинно бути розташоване в м. Києві або приміська зона до 10 км від межі м. Києва Вказати місцезнаходження заводу/баз навантаження, поштові адреси, телефони, режим роботи.
Розгорнути
Згорнути
Отже перевезення будь яких матеріалів на відстань , що перевищує 30км, є порушенням.
Також , відповідно п.6.7 «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлового-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 встановлено, що температура певного виду асфальтобетонної суиіші під час її укладання в ремонтну карту повинна відповідати зазначеній температурі. Температура суміші під час її укладання в ремонту карту наведена у додатку 9 до цих Технічних правил.
Враховуючи вищевикладене, при доставці асфальтобетонної суміші до місця проведення ремонтних робіт дорожнього покриття з порушенням норм встановлених у додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, може призвести до зниження температури асфальтобетонної суміші, що призведе до порушення технологічних умов укладки асфальтобетонного покриття встановлених зазначеними у вищезазначених Технічних правилах.
Крім того слід зауважити , що збільшення відстані місцезнаходження заводу/бази навантаження в приміській зоні більше 10 км від межі м. Києва призведе до додаткових затрат до вартісті 1 тонни асфальтобетонної суміші , а це є не раціональне використання бюджетних коштів.
Тобто , п.4 Додатку 3 до тендерної документації «Технічніі вимоги до предмета закупівлі ( ЛОТ1 –ЛОТ3)» , викласти в такій редакції: місцезнаходження заводу/бази навантаження повинно бути розташоване в м. Києві або приміська зона до 10 км від межі м. Києва Вказати місцезнаходження заводу/баз навантаження, поштові адреси, телефони, режим роботи.
Відповідь надано на вимогу/ скаргу Учасника
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-02-27-000793-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 16 березня 2017 15:03
Дата подання: 16 березня 2017 15:03
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-02-27-000793-b комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва проводиться закупівля товару «Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали(Асфальтобетонна суміш), 3 лоти», очікуваною вартістю 28 113 364,00 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 29 березня 2017 до 17:00 год. На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником 28.02.2017 оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 13-02/1 від 16.02.2017.Згідно із п. 4 Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі (ЛОТ 1 - ЛОТ 3)» до тендерної документації, місцезнаходження заводу/бази навантаження повинно бути розташоване в м. Києві або приміська зона до 10 км від межі м. Києва. Вказати місцезнаходження заводу/баз навантаження, поштові адреси, телефони, режим роботи. Встановлення Замовником такої вимоги значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані на відстані більше 10 км від межі м. Києва. Зазначення Замовником вищевказаних дискримінаційних вимог явно вказує на наявність корупційних дій та зловживань з боку посадових осіб тендерного комітету.
Разом з тим, згідно із Додатку В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», середня відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій у разі місця розташування будови в місті становить 30 км. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2017 19:11
Рішення від 20.03.2017 1322 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 20 березня 2017 19:10
Інформація про резолютивну частину рішення 1758.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2017 16:09
Рішення від 04.04.2017 1758 до публікації.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2017 23:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо , що тендерним комітетом внесено зміни до Тендерної документації на закупівлю : код ДК 021:2015 - 44110000-4 " Конструкційні матеріали ( Асфальтобетонна суміш)" оголошення № UA-2017-02-27-0000793-b
Дата виконання рішення замовником: 11 квітня 2017 12:16
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Асфальтобетонна суміш тип Б-20, тип Б-10, тип КЗ-10 (А-3) |
Опис предмету закупівлі: |
Асфальтобетонна суміш тип Б-20, тип Б-10, тип КЗ-10 (А-3)
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 8 054 335,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 40 271,68 UAH з ПДВ |
Title: без назви
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 8 054 335,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 40 271,68 UAH
including VAT
Позиції
5500 т
Асфальтобетонна суміш тип Б-20, тип Б-10, тип КЗ-10 (А-3)
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03170, Україна, Київська область, Київ, вул.Янтарна, 5
Дата доставки:
16 травня 2017
—
31 грудня 2017
Achvalt tup B-20, tup B-10, "A-3"
CPV: 44110000-4
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій