Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 905 000,00 UAH
UA-2017-02-24-000435-a bd76e0fdc93d40eaaba228fffbd33ded
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Водовіз Тетяна Романівна

0504374356 tender_ternopilvodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Тернопільводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03353845
Вебсайт: http://www.vodokanal.te.ua/
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ ТАНЦОРОВА, будинок 7
Контактна особа: Водовіз Тетяна Романівна
0504374356
tender_ternopilvodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2017 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2017 10:00
Очікувана вартість: 1 905 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Охорона об'єктів КП “Тернопільводоканал”

Тендерна документація

27 лютого 2017 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 08:44
Проект договору на охоронні послуги, лот 2.doc
27 лютого 2017 08:44
Проект договору на охоронні послуги, лот 1.doc
27 лютого 2017 08:44
2017.02.24. ДКТ по охороні.pdf
27 лютого 2017 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2017 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 08:44
Проект договору на охоронні послуги, лот 2.doc
27 лютого 2017 08:44
Проект договору на охоронні послуги, лот 1.doc
27 лютого 2017 08:44
2017.02.24. ДКТ по охороні.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВІдсутня документація торгів
Дата подання: 26 лютого 2017 17:51
Дата відповіді: 27 лютого 2017 08:35
Будь ласка додайте тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня! До кожного з лотів було додано документацію. Додатково буде прикріплено документацію до закупівлі в загальному.
Стосовно вимог Тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2017 09:48
Дата відповіді: 06 березня 2017 15:44
Доброго дня! Надайте будь-ласка роз’яснення з приводу наступних запитань: 1. П. 6 розділу VI (Забезпечення виконання договору про закупівлю) Тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії в розмірі 4% від загальної суми договору. Крім цього ненадання вказаного забезпечення визначено як підстава для неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Водночас, Тендерна документація не містить конкретних строків надання забезпечення виконання договору про закупівля та форми документів для його підтвердження. Також, проект договору про закупівлю, що пропонується Замовником врегульовує питання щодо забезпечення виконання договору (умови надання, повернення/неповернення тощо. Враховуючи викладене, просимо, надати роз’яснення щодо процедури, строків та умов надання підтверджуючих документів стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю. 2. П. 3 розділу V (Інша інформація) Замовником зазначено, що «Цінові пропозиції щодо часткового надання послуг розглядатись не будуть». Як трактувати таку вимогу? Вона стосується обов’язку подавати пропозиції щодо обох лотів закупівлі від кожного учасника? Чи вона стосується часткового надання послуг по одному окремому лоту? 3. П.6 розділу ІІІ (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) передбачено вимогу щодо дислокації найближчого поста реагування в межах 2 (двох) кілометрів від об’єкта охорони. Водночас, пп.5 п. 3 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) Тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності не менше 2-х одиниць транспорту реагування. Беручи до уваги дислокацію об’єктів охорони забезпечення виконання вимоги стосовно дислокації найближчого поста реагування в межах 2 (двох) кілометрів від об’єкта охорони, дотримати її лише 2-ма одиницями транспорту реагування неможливо, крім випадку коли ця вимога стосується кожного лоту окремо (в такому випадку вимогу щодо дислокації транспорту реагування можна забезпечити 3-ма одиницями транспорту реагування щодо двох лотів загалом). Як трактувати зазначені вимоги? 4. Пп. 3 п. 3 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) Тендерної документації передбачено вимогу щодо обладнання транспорту реагування світловими сигнальними пристроями жовтого (оранжевого) кольору та радіозв’язком. Беручи до уваги передбачений законодавством дозвільний характер використання вищевказаних засобів, чи потрібно надавати для підтвердження наявності вищевказаних засобів копії відповідних дозвільних документів? 5. П. 15 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено вимогу щодо забезпечення охоронників переносними радіостанціями з радіусом дії не менше одного кілометра. Беручи до уваги передбачений законодавством дозвільний характер використання вищевказаних засобів, чи потрібно надавати для підтвердження наявності вищевказаних засобів копії відповідних дозвільних документів? 6. Приміткою Додатку 9 до Тендерної документації передбачено окремі вимоги щодо довідок про проходження працівниками медичних, наркологічних та психіатричних оглядів. Водночас, таблиця про наявність працівників відповідної кваліфікації не містить розділів про надання інформації про проходження працівниками таких оглядів. Якої вимоги стосується ця примітка? 7. Тендерна документація не визначає порядку надання підтверджуючих документів для кваліфікації. Такі документи слід подавати до кожного лоту чи до обох лотів загалом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваш запит, розміщений в системі електронних закупівель 03.03.2017 повідомляємо наступне.
1. Пунктом 6 розділу VI Тендерної документації на закупівлю послуг охорони передбачено надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії в розмірі 4% від суми договору. Замовником не конкретизована форма банківської гарантії. Таким чином, Переможець торгів має право вибору – надати банківську гарантію в письмовому вигляді або електронну банківську гарантію згідно з вимогами, встановленими законодавством для даного документу. Забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії Переможець повинен надати не пізніше моменту підписання договору. Умови повернення забезпечення виконання договору передбачено пунктом 6 розділу VI Тендерної документації: «замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
2. Стосовно пункту 3 розділу V зазначаємо наступне. Замовником в Тендерній документації встановлено, що цінові пропозиції щодо часткового надання послуг розглядатись не будуть. Дана вимога стосується кожного лоту зокрема та означає, що пропозиції, подані щодо частини об’єктів одного з лотів, розглядатись не будуть.
3. Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено вимогу щодо дислокації найближчого поста реагування в межах 2 (двох) кілометрів від об’єкта охорони. Звертаємо увагу на те, що обслуговування сигналізації/тривожної кнопки передбачено лише на окремих об’єктах Замовника за лотом 1 (об’єкти №№ 2, 4, 6). Крім того, документацією встановлено вимогу про наявність транспорту швидкого реагування в кількості не менше менше 2-х одиниць та час реагування на сигнал “тривожної кнопки” та/або сигналізацію повинен становити не більше п'яти хвилин., а відповідно Учасник повинен забезпечити дану вимогу самостійно прорахувавши необхідну кількість транспорту.
4. Наявність транспортних засобів, обладнаних у відповідності до ліцензійних вимог передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 повинна бути підтверджена довідкою та фотографіями, як і встановлено пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Наявність дозвільних документів забезпечується Учасником самостійно та Замовником не вимагається.
5. Наявність переносних радіостанцій, радіусом дії не менше 1 км, також підтверджується у формі довідки. Про дозвільні документи повинен подбати Учасник. Їх надання у складі тендерної пропозиції не вимагається Замовником.
6. Надання довідок про проходження загального медичного огляду, наркологічного та психіатричного оглядів не передбачено тендерною документацією Замовника.
7. Оскільки закупівля послуг охорони відбувається за двома лотами (частинами), то й всі відповідні документи, в тому числі й кваліфікаційні, надаються по кожному лоту зокрема.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2.
Опис предмету закупівлі:
охорона об'єктів підприємства, які знаходяться за межами м. Тернопіль (Тернопільська область): здійснення охорони та забезпечення цілісності будівель, інших об’єктів та матеріальних цінностей, що знаходяться на об'єктах
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 791 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 955,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Аукціон

Початок: 14 березня 2017 14:04
Закінчення: 14 березня 2017 14:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26400 год
об'єкт № 1. Верхньоівачівський водозабір, вул. Зелена, 75, с. Великий Глибочок Тернопільського р-ну Тернопільської обл. (територія та розташовані на ній об'єкти); окремі свердловини Верхньоівачівського водозабору, вул. Над Ставом, с. Глядки, Зборівського р-ну Тернопільської обл. (територія та розташовані на ній об'єкти)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, Зелена, 75, с. Великий Глибочок, Тернопільського р-ну Тернопільської обл.; вул. Над Ставом, с. Глядки, Зборівського р-ну Тернопільської обл.
Дата доставки: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2017 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Роял Контракт" 712 800,00
UAH з ПДВ
712 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Максима-Т 790 000,00
UAH з ПДВ
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2017 10:49
довідка податкова.pdf
17 березня 2017 17:30
10 договір міська рада.pdf
17 березня 2017 17:20
додаток 10 лот 2.pdf.pdf
17 березня 2017 17:20
додаток 6 лот 2.pdf
17 березня 2017 17:20
банк_гарант_я_39242337.pdf.(2).P7S
17 березня 2017 17:20
банк_гарант_я_39242337.pdf
13 березня 2017 09:59
авто 3120.pdf
13 березня 2017 09:59
авто 3119.pdf
13 березня 2017 09:59
авто 3118.pdf
13 березня 2017 09:59
авто 3117.pdf
13 березня 2017 09:59
oU8k4oIwzVo.jpg
13 березня 2017 09:58
JJ328zH5n3I (1).jpg
13 березня 2017 09:58
IONBI0_AYNg.jpg
13 березня 2017 09:58
FwJDarfDda8.jpg
13 березня 2017 09:58
чорний.pdf
13 березня 2017 09:58
Пушкар.pdf
13 березня 2017 09:58
петращук.pdf
13 березня 2017 09:58
островський.pdf
13 березня 2017 09:57
мороз.pdf
13 березня 2017 09:57
міколів.pdf
13 березня 2017 09:57
миськів.pdf
13 березня 2017 09:57
микита.pdf
13 березня 2017 09:57
мальчик.pdf
13 березня 2017 09:57
мавдюк.pdf
13 березня 2017 09:57
крись.pdf
13 березня 2017 09:57
карапулька.pdf
13 березня 2017 09:57
єднаковський.pdf
13 березня 2017 09:57
ДОДАТОК 9.pdf
13 березня 2017 09:57
ДОДАТОК 3.pdf
13 березня 2017 09:57
ДОГОВІР З ДОДАТКАМИ.pdf
13 березня 2017 09:57
20 ДОДАТОК 7 ДОВІРЕНІСТЬ.pdf
13 березня 2017 09:57
19 ДОВІДКИ СТ.17.pdf
13 березня 2017 09:57
16 система мост.pdf
13 березня 2017 09:56
10 договір міська рада.pdf
13 березня 2017 09:56
4 Ліцензія.pdf
13 березня 2017 09:55
3 ЄДРПОУ нов.pdf
13 березня 2017 09:55
2 Виписка з реєстру.pdf
13 березня 2017 09:55
1 Витяг держ реєстру.pdf

Публічні документи

12 березня 2017 21:30
7.3. Копія ліцензії.pdf
12 березня 2017 21:29
1.3.4.1 Серитфікат на ПЦС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Роял Контракт"

ТОВ Максима-Т

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Роял Контракт"
#39242337
Переможець 712 800,00
UAH з ПДВ
17 березня 2017 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2017 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Роял Контракт"
#39242337
712 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 17:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 12:23
Дод.угода1РоялКонтракт52-п.PDF укладений
29 грудня 2017 12:23
Електронний підпис укладений
31 березня 2017 16:00
Договір 52-п.pdf укладений
31 березня 2017 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору на період, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 52-g
Договір:
Номер додаткової угоди: 52-g
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 792 000,00
UAH з ПДВ