Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 905 000,00 UAH
UA-2017-02-24-000435-a ● bd76e0fdc93d40eaaba228fffbd33ded
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Тернопільводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03353845 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.te.ua/ |
Місцезнаходження: | 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ ТАНЦОРОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Водовіз Тетяна Романівна 0504374356 tender_ternopilvodokanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2017 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 905 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Охорона об'єктів КП “Тернопільводоканал”
Тендерна документація
27 лютого 2017 08:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2017 08:44 |
Проект договору на охоронні послуги, лот 2.doc | |
27 лютого 2017 08:44 |
Проект договору на охоронні послуги, лот 1.doc | |
27 лютого 2017 08:44 |
2017.02.24. ДКТ по охороні.pdf |
27 лютого 2017 08:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2017 08:44 |
Проект договору на охоронні послуги, лот 2.doc
|
|||
27 лютого 2017 08:44 |
Проект договору на охоронні послуги, лот 1.doc
|
|||
27 лютого 2017 08:44 |
2017.02.24. ДКТ по охороні.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ВІдсутня документація торгів
Дата подання: 26 лютого 2017 17:51
Дата відповіді: 27 лютого 2017 08:35
Будь ласка додайте тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня! До кожного з лотів було додано документацію. Додатково буде прикріплено документацію до закупівлі в загальному.
Стосовно вимог Тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2017 09:48
Дата відповіді: 06 березня 2017 15:44
Доброго дня!
Надайте будь-ласка роз’яснення з приводу наступних запитань:
1. П. 6 розділу VI (Забезпечення виконання договору про закупівлю) Тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії в розмірі 4% від загальної суми договору. Крім цього ненадання вказаного забезпечення визначено як підстава для неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Водночас, Тендерна документація не містить конкретних строків надання забезпечення виконання договору про закупівля та форми документів для його підтвердження. Також, проект договору про закупівлю, що пропонується Замовником врегульовує питання щодо забезпечення виконання договору (умови надання, повернення/неповернення тощо. Враховуючи викладене, просимо, надати роз’яснення щодо процедури, строків та умов надання підтверджуючих документів стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю.
2. П. 3 розділу V (Інша інформація) Замовником зазначено, що «Цінові пропозиції щодо часткового надання послуг розглядатись не будуть». Як трактувати таку вимогу? Вона стосується обов’язку подавати пропозиції щодо обох лотів закупівлі від кожного учасника? Чи вона стосується часткового надання послуг по одному окремому лоту?
3. П.6 розділу ІІІ (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) передбачено вимогу щодо дислокації найближчого поста реагування в межах 2 (двох) кілометрів від об’єкта охорони. Водночас, пп.5 п. 3 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) Тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності не менше 2-х одиниць транспорту реагування. Беручи до уваги дислокацію об’єктів охорони забезпечення виконання вимоги стосовно дислокації найближчого поста реагування в межах 2 (двох) кілометрів від об’єкта охорони, дотримати її лише 2-ма одиницями транспорту реагування неможливо, крім випадку коли ця вимога стосується кожного лоту окремо (в такому випадку вимогу щодо дислокації транспорту реагування можна забезпечити 3-ма одиницями транспорту реагування щодо двох лотів загалом). Як трактувати зазначені вимоги?
4. Пп. 3 п. 3 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) Тендерної документації передбачено вимогу щодо обладнання транспорту реагування світловими сигнальними пристроями жовтого (оранжевого) кольору та радіозв’язком. Беручи до уваги передбачений законодавством дозвільний характер використання вищевказаних засобів, чи потрібно надавати для підтвердження наявності вищевказаних засобів копії відповідних дозвільних документів?
5. П. 15 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено вимогу щодо забезпечення охоронників переносними радіостанціями з радіусом дії не менше одного кілометра. Беручи до уваги передбачений законодавством дозвільний характер використання вищевказаних засобів, чи потрібно надавати для підтвердження наявності вищевказаних засобів копії відповідних дозвільних документів?
6. Приміткою Додатку 9 до Тендерної документації передбачено окремі вимоги щодо довідок про проходження працівниками медичних, наркологічних та психіатричних оглядів. Водночас, таблиця про наявність працівників відповідної кваліфікації не містить розділів про надання інформації про проходження працівниками таких оглядів. Якої вимоги стосується ця примітка?
7. Тендерна документація не визначає порядку надання підтверджуючих документів для кваліфікації. Такі документи слід подавати до кожного лоту чи до обох лотів загалом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваш запит, розміщений в системі електронних закупівель 03.03.2017 повідомляємо наступне.
1. Пунктом 6 розділу VI Тендерної документації на закупівлю послуг охорони передбачено надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії в розмірі 4% від суми договору. Замовником не конкретизована форма банківської гарантії. Таким чином, Переможець торгів має право вибору – надати банківську гарантію в письмовому вигляді або електронну банківську гарантію згідно з вимогами, встановленими законодавством для даного документу. Забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії Переможець повинен надати не пізніше моменту підписання договору. Умови повернення забезпечення виконання договору передбачено пунктом 6 розділу VI Тендерної документації: «замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
2. Стосовно пункту 3 розділу V зазначаємо наступне. Замовником в Тендерній документації встановлено, що цінові пропозиції щодо часткового надання послуг розглядатись не будуть. Дана вимога стосується кожного лоту зокрема та означає, що пропозиції, подані щодо частини об’єктів одного з лотів, розглядатись не будуть.
3. Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено вимогу щодо дислокації найближчого поста реагування в межах 2 (двох) кілометрів від об’єкта охорони. Звертаємо увагу на те, що обслуговування сигналізації/тривожної кнопки передбачено лише на окремих об’єктах Замовника за лотом 1 (об’єкти №№ 2, 4, 6). Крім того, документацією встановлено вимогу про наявність транспорту швидкого реагування в кількості не менше менше 2-х одиниць та час реагування на сигнал “тривожної кнопки” та/або сигналізацію повинен становити не більше п'яти хвилин., а відповідно Учасник повинен забезпечити дану вимогу самостійно прорахувавши необхідну кількість транспорту.
4. Наявність транспортних засобів, обладнаних у відповідності до ліцензійних вимог передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 повинна бути підтверджена довідкою та фотографіями, як і встановлено пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Наявність дозвільних документів забезпечується Учасником самостійно та Замовником не вимагається.
5. Наявність переносних радіостанцій, радіусом дії не менше 1 км, також підтверджується у формі довідки. Про дозвільні документи повинен подбати Учасник. Їх надання у складі тендерної пропозиції не вимагається Замовником.
6. Надання довідок про проходження загального медичного огляду, наркологічного та психіатричного оглядів не передбачено тендерною документацією Замовника.
7. Оскільки закупівля послуг охорони відбувається за двома лотами (частинами), то й всі відповідні документи, в тому числі й кваліфікаційні, надаються по кожному лоту зокрема.
На Ваш запит, розміщений в системі електронних закупівель 03.03.2017 повідомляємо наступне.
1. Пунктом 6 розділу VI Тендерної документації на закупівлю послуг охорони передбачено надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії в розмірі 4% від суми договору. Замовником не конкретизована форма банківської гарантії. Таким чином, Переможець торгів має право вибору – надати банківську гарантію в письмовому вигляді або електронну банківську гарантію згідно з вимогами, встановленими законодавством для даного документу. Забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії Переможець повинен надати не пізніше моменту підписання договору. Умови повернення забезпечення виконання договору передбачено пунктом 6 розділу VI Тендерної документації: «замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
2. Стосовно пункту 3 розділу V зазначаємо наступне. Замовником в Тендерній документації встановлено, що цінові пропозиції щодо часткового надання послуг розглядатись не будуть. Дана вимога стосується кожного лоту зокрема та означає, що пропозиції, подані щодо частини об’єктів одного з лотів, розглядатись не будуть.
3. Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено вимогу щодо дислокації найближчого поста реагування в межах 2 (двох) кілометрів від об’єкта охорони. Звертаємо увагу на те, що обслуговування сигналізації/тривожної кнопки передбачено лише на окремих об’єктах Замовника за лотом 1 (об’єкти №№ 2, 4, 6). Крім того, документацією встановлено вимогу про наявність транспорту швидкого реагування в кількості не менше менше 2-х одиниць та час реагування на сигнал “тривожної кнопки” та/або сигналізацію повинен становити не більше п'яти хвилин., а відповідно Учасник повинен забезпечити дану вимогу самостійно прорахувавши необхідну кількість транспорту.
4. Наявність транспортних засобів, обладнаних у відповідності до ліцензійних вимог передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 повинна бути підтверджена довідкою та фотографіями, як і встановлено пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Наявність дозвільних документів забезпечується Учасником самостійно та Замовником не вимагається.
5. Наявність переносних радіостанцій, радіусом дії не менше 1 км, також підтверджується у формі довідки. Про дозвільні документи повинен подбати Учасник. Їх надання у складі тендерної пропозиції не вимагається Замовником.
6. Надання довідок про проходження загального медичного огляду, наркологічного та психіатричного оглядів не передбачено тендерною документацією Замовника.
7. Оскільки закупівля послуг охорони відбувається за двома лотами (частинами), то й всі відповідні документи, в тому числі й кваліфікаційні, надаються по кожному лоту зокрема.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. |
Опис предмету закупівлі: |
охорона об'єктів підприємства, які знаходяться за межами м. Тернопіль (Тернопільська область): здійснення охорони та забезпечення цілісності будівель, інших об’єктів та матеріальних цінностей, що знаходяться на об'єктах
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 791 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 955,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Аукціон
Позиції
26400 год
об'єкт № 1. Верхньоівачівський водозабір, вул. Зелена, 75, с. Великий Глибочок Тернопільського р-ну Тернопільської обл. (територія та розташовані на ній об'єкти); окремі свердловини Верхньоівачівського водозабору, вул. Над Ставом, с. Глядки, Зборівського р-ну Тернопільської обл. (територія та розташовані на ній об'єкти)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, Зелена, 75, с. Великий Глибочок, Тернопільського р-ну Тернопільської обл.; вул. Над Ставом, с. Глядки, Зборівського р-ну Тернопільської обл.
Дата доставки:
01 квітня 2017
—
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2017 14:53 |
Проект договору на охоронні послуги, лот 2.doc |
24 лютого 2017 14:53 |
2017.02.24. ДКТ по охороні.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Роял Контракт" #39242337 |
Переможець |
712 800,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2017 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2018 17:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 12:23
|
Дод.угода1РоялКонтракт52-п.PDF | укладений |
29 грудня 2017 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2017 16:00
|
Договір 52-п.pdf | укладений |
31 березня 2017 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору на період, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 52-g |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 52-g |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |