Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 905 000,00 UAH
UA-2017-02-24-000435-a bd76e0fdc93d40eaaba228fffbd33ded
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Водовіз Тетяна Романівна

0504374356 tender_ternopilvodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Тернопільводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03353845
Вебсайт: http://www.vodokanal.te.ua/
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ ТАНЦОРОВА, будинок 7
Контактна особа: Водовіз Тетяна Романівна
0504374356
tender_ternopilvodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2017 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2017 10:00
Очікувана вартість: 1 905 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Охорона об'єктів КП “Тернопільводоканал”

Тендерна документація

27 лютого 2017 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 08:44
Проект договору на охоронні послуги, лот 2.doc
27 лютого 2017 08:44
Проект договору на охоронні послуги, лот 1.doc
27 лютого 2017 08:44
2017.02.24. ДКТ по охороні.pdf
27 лютого 2017 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2017 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 08:44
Проект договору на охоронні послуги, лот 2.doc
27 лютого 2017 08:44
Проект договору на охоронні послуги, лот 1.doc
27 лютого 2017 08:44
2017.02.24. ДКТ по охороні.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВІдсутня документація торгів
Дата подання: 26 лютого 2017 17:51
Дата відповіді: 27 лютого 2017 08:35
Будь ласка додайте тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня! До кожного з лотів було додано документацію. Додатково буде прикріплено документацію до закупівлі в загальному.
Стосовно вимог Тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2017 09:48
Дата відповіді: 06 березня 2017 15:44
Доброго дня! Надайте будь-ласка роз’яснення з приводу наступних запитань: 1. П. 6 розділу VI (Забезпечення виконання договору про закупівлю) Тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії в розмірі 4% від загальної суми договору. Крім цього ненадання вказаного забезпечення визначено як підстава для неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Водночас, Тендерна документація не містить конкретних строків надання забезпечення виконання договору про закупівля та форми документів для його підтвердження. Також, проект договору про закупівлю, що пропонується Замовником врегульовує питання щодо забезпечення виконання договору (умови надання, повернення/неповернення тощо. Враховуючи викладене, просимо, надати роз’яснення щодо процедури, строків та умов надання підтверджуючих документів стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю. 2. П. 3 розділу V (Інша інформація) Замовником зазначено, що «Цінові пропозиції щодо часткового надання послуг розглядатись не будуть». Як трактувати таку вимогу? Вона стосується обов’язку подавати пропозиції щодо обох лотів закупівлі від кожного учасника? Чи вона стосується часткового надання послуг по одному окремому лоту? 3. П.6 розділу ІІІ (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) передбачено вимогу щодо дислокації найближчого поста реагування в межах 2 (двох) кілометрів від об’єкта охорони. Водночас, пп.5 п. 3 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) Тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності не менше 2-х одиниць транспорту реагування. Беручи до уваги дислокацію об’єктів охорони забезпечення виконання вимоги стосовно дислокації найближчого поста реагування в межах 2 (двох) кілометрів від об’єкта охорони, дотримати її лише 2-ма одиницями транспорту реагування неможливо, крім випадку коли ця вимога стосується кожного лоту окремо (в такому випадку вимогу щодо дислокації транспорту реагування можна забезпечити 3-ма одиницями транспорту реагування щодо двох лотів загалом). Як трактувати зазначені вимоги? 4. Пп. 3 п. 3 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) Тендерної документації передбачено вимогу щодо обладнання транспорту реагування світловими сигнальними пристроями жовтого (оранжевого) кольору та радіозв’язком. Беручи до уваги передбачений законодавством дозвільний характер використання вищевказаних засобів, чи потрібно надавати для підтвердження наявності вищевказаних засобів копії відповідних дозвільних документів? 5. П. 15 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено вимогу щодо забезпечення охоронників переносними радіостанціями з радіусом дії не менше одного кілометра. Беручи до уваги передбачений законодавством дозвільний характер використання вищевказаних засобів, чи потрібно надавати для підтвердження наявності вищевказаних засобів копії відповідних дозвільних документів? 6. Приміткою Додатку 9 до Тендерної документації передбачено окремі вимоги щодо довідок про проходження працівниками медичних, наркологічних та психіатричних оглядів. Водночас, таблиця про наявність працівників відповідної кваліфікації не містить розділів про надання інформації про проходження працівниками таких оглядів. Якої вимоги стосується ця примітка? 7. Тендерна документація не визначає порядку надання підтверджуючих документів для кваліфікації. Такі документи слід подавати до кожного лоту чи до обох лотів загалом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваш запит, розміщений в системі електронних закупівель 03.03.2017 повідомляємо наступне.
1. Пунктом 6 розділу VI Тендерної документації на закупівлю послуг охорони передбачено надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії в розмірі 4% від суми договору. Замовником не конкретизована форма банківської гарантії. Таким чином, Переможець торгів має право вибору – надати банківську гарантію в письмовому вигляді або електронну банківську гарантію згідно з вимогами, встановленими законодавством для даного документу. Забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії Переможець повинен надати не пізніше моменту підписання договору. Умови повернення забезпечення виконання договору передбачено пунктом 6 розділу VI Тендерної документації: «замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
2. Стосовно пункту 3 розділу V зазначаємо наступне. Замовником в Тендерній документації встановлено, що цінові пропозиції щодо часткового надання послуг розглядатись не будуть. Дана вимога стосується кожного лоту зокрема та означає, що пропозиції, подані щодо частини об’єктів одного з лотів, розглядатись не будуть.
3. Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено вимогу щодо дислокації найближчого поста реагування в межах 2 (двох) кілометрів від об’єкта охорони. Звертаємо увагу на те, що обслуговування сигналізації/тривожної кнопки передбачено лише на окремих об’єктах Замовника за лотом 1 (об’єкти №№ 2, 4, 6). Крім того, документацією встановлено вимогу про наявність транспорту швидкого реагування в кількості не менше менше 2-х одиниць та час реагування на сигнал “тривожної кнопки” та/або сигналізацію повинен становити не більше п'яти хвилин., а відповідно Учасник повинен забезпечити дану вимогу самостійно прорахувавши необхідну кількість транспорту.
4. Наявність транспортних засобів, обладнаних у відповідності до ліцензійних вимог передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 повинна бути підтверджена довідкою та фотографіями, як і встановлено пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Наявність дозвільних документів забезпечується Учасником самостійно та Замовником не вимагається.
5. Наявність переносних радіостанцій, радіусом дії не менше 1 км, також підтверджується у формі довідки. Про дозвільні документи повинен подбати Учасник. Їх надання у складі тендерної пропозиції не вимагається Замовником.
6. Надання довідок про проходження загального медичного огляду, наркологічного та психіатричного оглядів не передбачено тендерною документацією Замовника.
7. Оскільки закупівля послуг охорони відбувається за двома лотами (частинами), то й всі відповідні документи, в тому числі й кваліфікаційні, надаються по кожному лоту зокрема.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі:
охорона об'єктів підприємства на території м. Тернопіль: здійснення охорони та забезпечення цілісності будівель, інших об’єктів та матеріальних цінностей, що знаходяться на об'єктах, а також посилення охорони окремих об'єктів підприємства шляхом обслуговування «тривожних кнопок» та сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію об'єктів підприємства та охорона об’єктів підприємства пультом централізованого нагляду)
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 114 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 570,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Аукціон

Початок: 14 березня 2017 13:53
Закінчення: 14 березня 2017 14:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13200 год
об'єкт №1. Тернопільський водозабір (територія та розташовані на ній об’єкти), що знаходиться за адресою: вул.Білецька, 58, м.Тернопіль
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, Білецька, 58
Дата доставки: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
6600 год
об'єкт №2. Лабораторно-побутово-виробничий корпус каналізаційних очисних споруд, склад, прохідна, що знаходяться за адресою: вул.Об'їзна, 4а, вул.Об'їзна, 4б, м.Тернопіль
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, Об'їзна, 4а, Об'їзна, 4б
Дата доставки: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
3300 год
об'єкт №3. Об'єкти транспортного відділу, автотранспорт (територія та розташовані на ній об’єкти), що знаходяться за адресою: вул. Об'їзна, 4б, м.Тернопіль
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, Об'їзна, 4б
Дата доставки: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
6600 год
об'єкт №4. Хіміко-бактеріологічна лабораторія питної води та інші приміщення адмінбудівлі (територія та розташовані на ній об’єкти) за адресою: вул. Танцорова,7, м.Тернопіль; відділ розрахунків населення (територія та розташовані на ній об’єкти) за адресою: вул. Медова, 1, м.Тернопіль, а також охорона об'єкта підприємства шляхом обслуговування «тривожних кнопок» та сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію об'єкта підприємства та охорона об’єкта підприємства пультом централізованого нагляду)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, Танцорова,7; Медова, 1
Дата доставки: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
6600 год
об'єкт №5. Водопровідна насосна станція №4 (територія та розташовані на ній об’єкти) за адресою: вул. 15 Квітня, 2г, м. Тернопіль
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, 15 квітня, 2г
Дата доставки: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
6600 год
об'єкт № 6. Фонтан в парку “Топільче” за адресою м. Тернопіль, парк “Топільче”
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, парк"Топільче"
Дата доставки: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2017 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Роял Контракт" 990 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Максима-Т 1 113 000,00
UAH з ПДВ
1 113 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Охоронне агенство "Захист" 1 114 000,00
UAH з ПДВ
1 114 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2017 10:50
довідка податкова.pdf
17 березня 2017 17:20
додаток 10 лот 1.pdf.pdf
17 березня 2017 17:20
додаток 6 лот 1.pdf
13 березня 2017 09:53
Юськевич Ігор.pdf
13 березня 2017 09:53
стасюк.pdf
13 березня 2017 09:53
Стасишин.pdf
13 березня 2017 09:53
срогий.pdf
13 березня 2017 09:53
Соха.pdf
13 березня 2017 09:53
Сковроник.pdf
13 березня 2017 09:53
Світловський 0.pdf
13 березня 2017 09:53
Пушкар.pdf
13 березня 2017 09:53
полотнянко.pdf
13 березня 2017 09:53
Підлісний.pdf
13 березня 2017 09:53
оленяк.pdf
13 березня 2017 09:53
мінько.pdf
13 березня 2017 09:53
Міжвінський.pdf
13 березня 2017 09:53
Миронов.pdf
13 березня 2017 09:53
дмитришин.pdf
13 березня 2017 09:53
гумен.pdf
13 березня 2017 09:53
вдовіченко.pdf
13 березня 2017 09:53
Вачута.pdf
13 березня 2017 09:53
авто 3120.pdf
13 березня 2017 09:53
авто 3118.pdf
13 березня 2017 09:53
авто 3119.pdf
13 березня 2017 09:53
авто 3117.pdf
13 березня 2017 09:53
oU8k4oIwzVo.jpg
13 березня 2017 09:53
JJ328zH5n3I (1).jpg
13 березня 2017 09:52
IONBI0_AYNg.jpg
13 березня 2017 09:52
FwJDarfDda8.jpg
13 березня 2017 09:52
банк_гарант_я_39242337.pdf.(1).P7S
13 березня 2017 09:52
банк_гарант_я_39242337.pdf
13 березня 2017 09:52
20 ДОДАТОК 7 ДОВІРЕНІСТЬ.pdf
13 березня 2017 09:52
19 ДОВІДКИ СТ.17.pdf
13 березня 2017 09:52
18 ДОГОВІР З ДОДАТКАМИ.pdf
13 березня 2017 09:52
16 система мост.pdf
13 березня 2017 09:52
13 ДОДАТОК 3.pdf
13 березня 2017 09:52
10 договір міська рада.pdf
13 березня 2017 09:52
7 ДОДАТОК 9.pdf
13 березня 2017 09:52
4 Ліцензія.pdf
13 березня 2017 09:52
3 ЄДРПОУ нов.pdf
13 березня 2017 09:52
2 Виписка з реєстру.pdf
13 березня 2017 09:52
1 Витяг держ реєстру.pdf

Публічні документи

12 березня 2017 21:29
7.3. Копія ліцензії.pdf
12 березня 2017 21:28
1.3.4.1 Серитфікат на ПЦС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Роял Контракт"

ТОВ Максима-Т

ТОВ "Охоронне агенство "Захист"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Роял Контракт"
#39242337
Переможець 990 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2017 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2017 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Роял Контракт"
#39242337
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 17:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 12:09
Дод.угода1Роял Контракт.PDF укладений
29 грудня 2017 11:56
Електронний підпис укладений
31 березня 2017 15:58
Договір 51-п.pdf укладений
31 березня 2017 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору на період, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 51-п
Договір:
Номер додаткової угоди: 51-п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 100 000,00
UAH з ПДВ