Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 М’ясо (ЛОТ 1 Яловичина свіжа у тушах, напівтушах, I категорії – 7500 кг., ЛОТ 2 Тушки курей, свіжі чи охолоджені – 6627 кг.)
Очікувана вартість
836 469,00 UAH
UA-2017-02-13-000931-a 032b648505e24385beb0cabbe14a01ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копань Віктор Володимирович

380952713282 finance@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Черкаський обласний онкологічний диспансер" Черкаської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02005639
Вебсайт: http://www.onko.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Копань Віктор Володимирович
380952713282
finance@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2017 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2017 00:00
Очікувана вартість: 836 469,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

15110000-2 М’ясо
(ЛОТ 1 Яловичина свіжа у тушах, напівтушах, I категорії – 7500 кг., ЛОТ 2 Тушки курей, свіжі чи охолоджені – 6627 кг.)

Тендерна документація

13 лютого 2017 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2017 15:25
Проект договору м'ясо.docx
13 лютого 2017 15:21
ТД м'ясо сайт.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-13-000931-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФЛП Бындас Надежда Васильевна, Код ЄДРПОУ:2453502244
Дата подання: 21 березня 2017 13:44
Не згода з рішенням замовника
Просимо розлянути нашу скаргу та прийняти відповідне рішення.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2017 19:38
Рішення від 23.03.2017 1480 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 24 березня 2017 19:37
рішення від 07.04.2017 № 1908.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2017 23:22
рішення від 10.04.2017 № 1942.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2017 19:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 1942-р/пк-пз Тендерний комітет КЗ «ЧООД» Черкаської обласної ради скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ БИНДАС НАДІЇ ВАСИЛІВНИ і рішення про визначення Фізичної особа-підприємець Поліщук Олени Володимирівни переможцем процедури закупівлі UA-2017-02-13-000931-a (лот2). Тендерний комітет КЗ «ЧООД» Черкаської обласної ради визнає учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ БИНДАС НАДІЯ ВАСИЛІВНА переможцем відкритих торгів закупівлі - UA-2017-02-13-000931-a (лот2).
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2017 15:14
Номер скарги: UA-2017-02-13-000931-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФЛП Бындас Надежда Васильевна, Код ЄДРПОУ:2453502244
Дата подання: 16 березня 2017 12:39
Прошу, надати детальну та обґрунтовану інформацію про усі наявні в тендерній пропозиції ФОП Биндас Н.В. на закупівлю номер UA-2017-02-13-000931-a невідповідності її пропозиції умовам тендерної документації, що стали причиною для відхилення пропозиції
Додаток: 1. Лист про надання роз'яснення Вих. №78 від 16.03.2017 року. 2. Копія поданого реєстру. 3. Копія поданої згоди на обробку та доступ до персональних даних від 27.02.2017 року. 4. Лист-пояснення щодо документів не поданих до персональних даних від 27.02.2017 року.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 21.03.2017 №1371.pdf
Дата публікації: 21 березня 2017 20:39

Документи подані скаржником

21 березня 2017 13:44
Скарга на дії Замовника.pdf
21 березня 2017 13:44
Протокол відхилення.pdf
21 березня 2017 13:44
Платіжне доручення.pdf
21 березня 2017 18:00
Документація тендерна.rar

Документи подані замовником

21 березня 2017 15:06
Відповідь на скаргу.docx

Документи подані скаржником

16 березня 2017 12:38
Реєстр.PDF

Документи подані замовником

21 березня 2017 15:09
Відповідь на скаргу.docx

Документи Органу Оскарження

21 березня 2017 20:39
Рішення від 21.03.2017 №1371.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 2 Тушки курей, свіжі чи охолоджені – 6627 кг
Опис предмету закупівлі:
ЛОТ 2 Тушки курей, свіжі чи охолоджені – 6627 кг
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 311 469,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 557,35 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 березня 2017 11:46
Закінчення: 01 березня 2017 12:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6627 кг
ЛОТ 2 Тушки курей, свіжі чи охолоджені – 6627 кг
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 7
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2017-02-13-000931-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФЛП Бындас Надежда Васильевна, Код ЄДРПОУ:2453502244
Дата подання: 21 березня 2017 13:44
Не згода з рішенням замовника
Просимо розлянути нашу скаргу та прийняти відповідне рішення.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2017 19:38
Рішення від 23.03.2017 1480 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 24 березня 2017 19:37
рішення від 07.04.2017 № 1908.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2017 23:22
рішення від 10.04.2017 № 1942.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2017 19:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 1942-р/пк-пз Тендерний комітет КЗ «ЧООД» Черкаської обласної ради скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ БИНДАС НАДІЇ ВАСИЛІВНИ і рішення про визначення Фізичної особа-підприємець Поліщук Олени Володимирівни переможцем процедури закупівлі UA-2017-02-13-000931-a (лот2). Тендерний комітет КЗ «ЧООД» Черкаської обласної ради визнає учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ БИНДАС НАДІЯ ВАСИЛІВНА переможцем відкритих торгів закупівлі - UA-2017-02-13-000931-a (лот2).
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2017 15:14

Документи подані скаржником

21 березня 2017 13:44
Скарга на дії Замовника.pdf
21 березня 2017 13:44
Протокол відхилення.pdf
21 березня 2017 13:44
Платіжне доручення.pdf
21 березня 2017 18:00
Документація тендерна.rar

Документи подані замовником

21 березня 2017 15:06
Відповідь на скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2017 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Поліщук Олена Володимирівна 260 904,99
UAH з ПДВ
260 904,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА 265 080,00
UAH з ПДВ
265 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЛП Бындас Надежда Васильевна 210 738,50
UAH з ПДВ
210 738,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2017 16:38
стаття 17.rar
28 лютого 2017 19:03
2.rar
28 лютого 2017 19:03
1.rar
28 лютого 2017 19:02
пропозиція курі.pdf

Публічні документи

28 лютого 2017 23:23
т п куры (1).pdf
28 лютого 2017 23:23
Статут.PDF
28 лютого 2017 23:22
ст 17 (1).PDF
28 лютого 2017 23:22
Протокол заг зборів.PDF
28 лютого 2017 23:22
перс данные куры.PDF
28 лютого 2017 23:22
Наказ ХД.pdf
28 лютого 2017 23:22
лист розяснення.PDF
28 лютого 2017 23:22
куры.pdf
28 лютого 2017 23:22
дог мясо (2).PDF
28 лютого 2017 23:22
відомості.PDF
28 лютого 2017 23:22
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2017 23:22
Витяг ЕДР.pdf
28 лютого 2017 23:22
Виписка ЕДР.pdf

Публічні документи

25 квітня 2017 15:47
Пропозиція уточнююча.pdf
25 квітня 2017 10:53
СТ. 17.pdf
24 квітня 2017 21:08
Пропозиція.pdf
28 лютого 2017 22:36
44.Пропозиція.PDF
28 лютого 2017 22:36
44.Пропозиція.PDF
28 лютого 2017 22:36
Документація тендерна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Поліщук Олена Володимирівна

ТОВ ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА

ФЛП Бындас Надежда Васильевна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЛП Бындас Надежда Васильевна
#2453502244
Рішення скасоване 210 738,50
UAH з ПДВ
18 квітня 2017 16:07
Фізична особа-підприємець Поліщук Олена Володимирівна
#3194711984
Рішення скасоване 260 904,99
UAH з ПДВ
18 квітня 2017 16:07
ФЛП Бындас Надежда Васильевна
#2453502244
Переможець 210 738,50
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 16:31

Документи

15 березня 2017 13:24
Електронний підпис

Документи

15 березня 2017 13:34
Електронний підпис

Документи

21 квітня 2017 16:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2017 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФЛП Бындас Надежда Васильевна
#2453502244
210 738,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2017 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2018 15:46
ДОДАДКОВА 8 кури нова.pdf зміни до договору
01 лютого 2018 15:43
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2018 14:57
ДОДАДКОВА 8 кури.pdf зміни до договору
19 січня 2018 14:56
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 15:59
Додаткова угода 20%.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 15:58
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2017 15:42
ДОДАТКОВА 5 кури.pdf зміни до договору
25 жовтня 2017 15:39
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2017 11:26
ДОДАТКОВА 4 кури.pdf зміни до договору
05 жовтня 2017 11:25
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2017 13:52
ДОДАТКОВА 3 кури.pdf зміни до договору
06 вересня 2017 13:50
Електронний підпис укладений
07 липня 2017 13:14
ДОДАТКОВА 2 кури.pdf зміни до договору
07 липня 2017 13:12
Електронний підпис укладений
07 липня 2017 13:02
ДОДАТКОВА 2 кури.pdf зміни до договору
07 липня 2017 13:00
Електронний підпис укладений
04 травня 2017 09:34
ДОДАТКОВА1 кури.pdf зміни до договору
04 травня 2017 09:31
Електронний підпис укладений
04 травня 2017 09:17
ДОГОВІР кури.pdf укладений
04 травня 2017 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із коригуванням ціни до двух знаків після коми в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), на підставі п.5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.7.2. Договору №27/2230від03.05.2017,за взаємною згодою Сторін, Сторони домовились внести зміни до пункту 3.1. договору та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2230 Додаткова1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", висновку Черкаської ТПП № О-525 від 14.06.2017 р., п.7.2. Договору поставки товару 27/2230 від 03.05.2017р. зміна ціни на 15110000-2 М’ясо (ЛОТ 2 Тушки курей, свіжі чи охолоджені ) в межах 10% та, враховуючи вищезазначене, викласти у новій редакції додаток до Договору (Специфікація Товару) і Пункт 3.1 Договору.
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2230 Додаткова1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", висновку Черкаської ТПП № О-525 від 14.06.2017 р., п.7.2. Договору поставки товару 27/2230 від 03.05.2017р. зміна ціни на 15110000-2 М’ясо (ЛОТ 2 Тушки курей, свіжі чи охолоджені ) в межах 10% та, враховуючи вищезазначене, викласти у новій редакції додаток до Договору (Специфікація Товару) і Пункт 3.1 Договору.
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2230 Додаткова2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу VII Договору поставки товару № 27/2230 від 03.05.2017р. , Сторони домовились змінити ціни на 15110000-2 М’ясо (ЛОТ 2 Тушки курей, свіжі чи охолоджені ) в межах 10% та, враховуючи вищезазначене, викласти у новій редакції додаток до Договору (Специфікація Товару) і Пункт 3.1 Договору.
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2230 Додаткова 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу VII Договору поставки товару №27/2230 від 03.05.2017р. Сторони домовились змінити ціни на 15110000-2 М’ясо (ЛОТ 2 Тушки курей, свіжі чи охолоджені ) в межах 10% та викласти у новій редакції додаток до Договору (Специфікація Товару) і Пункт 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу VII Договору поставки товару №27/2230 від 03.05.2017р. Сторони домовились змінити ціни на 15110000-2 М’ясо (ЛОТ 2 Тушки курей, свіжі чи охолоджені ) в межах 10% та викласти у новій редакції додаток до Договору (Специфікація Товару) і Пункт 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2230 Додаткова5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Договору №27/2230 від 03.05.2017р.відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.12.2. Договору №27/2230 від 03.05.2017р., дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.12.2 Договору № 27/2230 від 03.05.2017р. дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Згідно потреб Замовника та по домовленості сторін загальна сума Додаткової угоди на право поставки М’ясо (код предмету закупівлі 15110000-2) становить 42108,70 грн. (Сорок дві тисячі сто вісім гривень 70 копiйок) без ПДВ. Відповідно до пункту 2 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.7.2. Договору №27/2230 від 03.05.2017р. Сторони дійшли згоди змінити ціну на М’ясо (код предмету закупівлі 15110000-2) в межах 10% та викласти Додаток до Додаткової угоди №8 (Специфікація Товару) у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.12.2 Договору № 27/2230 від 03.05.2017р. дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Згідно потреб Замовника та по домовленості сторін загальна сума Додаткової угоди на право поставки М’ясо (код предмету закупівлі 15110000-2) становить 42100,68 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 252 723,16
UAH