Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антибіотики
Очікувана вартість
1 635 865,32 UAH
UA-2017-02-09-002645-c 148482331d044e2c88dabedb2c801707
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Мельникова,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2017 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2017 17:12
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2017 17:12
Очікувана вартість: 1 635 865,32 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

14 лютого 2017 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2017 16:56
ПРОТОКОЛ рішення.pdf
14 лютого 2017 16:56
ТД.docx
14 лютого 2017 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2017 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2017 16:56
ПРОТОКОЛ рішення.pdf
14 лютого 2017 16:56
ТД.docx
09 лютого 2017 17:07
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін придатності
Дата подання: 10 лютого 2017 11:35
Дата відповіді: 14 лютого 2017 16:19
Просимо внести зміни до документації конкурсних торгів, а саме, що стосується вимоги, щодо терміну придатності. Враховуючи, що замовник вказав мождивість постачання протягом 2017 року, однак Замовник зобовьязав здійснити постачання протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки. Враховуючи тривалий період від оголошення доргів, до фактичного постачання, та відсутності фіксованої дати постачання, просимо Вас внести відповідні зміни та викласти вимоги, щодо терміну придатності як: "Строк придатності товару, що є предметом закупівлі на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 70% та/або не менше 15 міс. Надати гарантійний лист." Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога: «Строк придатності товару, що є предметом закупівлі на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 70%» є обов’язковою, так, як в Центрі проводяться операції на серці, як дорослим так і дітям, інколи це навіть пацієнти в перші години життя. Враховуючи те, що використання препаратів на одного пацієнта проводиться з урахуванням його ваги, дуже важко спрогнозувати на скільки швидко препарат буде використано і на який період його вистачить.
Так, як закупівля здійснюється за державні кошти, Замовник не може брати на себе відповідальність за прострочений товар, тому він має бути впевнений, що для забезпечення безперебійної роботи на складі Центру будуть наявні всі необхідні лікарські препарати належної якості з відповідним терміном придатності.
Також, враховуючи те, що згідно з умовами тендерної документації та умовами договору строк поставки товару становить протягом 2017 року, а постачання вимога «Строк придатності товару, що є предметом закупівлі на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 70%» не дискримінує учасника і не має жодних підстав її не виконати.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-09-002645-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Фармасел, Код ЄДРПОУ:36705378
Дата подання: 06 березня 2017 15:45
Скарга
Аргументуючи дискваліфікацію, було зазначено, що ТОВ Фармасел надало копію фінансового звіту за 9 місяців 2016 року та за 12 місяців 2016 року, але звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Однак згідно документації Замовника було зазначено, що треба надати копію фінансової звітності за два останніх звітних періоди. Для ТОВ Фармасел звітним періодом визначено квартал. Вся необхідна документація Учасником торгів була надана. В Документації треба було зазначити необхідніть надати вищезазначені документи за два останні роки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 березня 2017 14:08
В тендерній документації вимога щодо надання копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди або баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових за два останніх звітних періоди прописана з урахуванням частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме: звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). Відповідно учасник мав надати в складі своє тендерної пропозиції копію балансу, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за 12 місяців 2015 та 2016 рр. У разі якщо на дату розкриття пропозицій учасник не встиг здати звіт про фінансові результати за 12 місяців 2016 року він повинен був надати копії за два останні звітні періоди тобто 2014 та 2015 рр. Наголошуємо що звітність за квартал є проміжною.

Документи

07 березня 2017 14:07
Роз'яснення

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЦЕФТРИАКСОН (або еквівалент) порошок для приготування розчину для ін'єкцій у флаконі 1г
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 739 487,70 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 394,88 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 лютого 2017 14:03
Закінчення: 28 лютого 2017 14:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000 шт
ЦЕФТРИАКСОН (або еквівалент) порошок для приготування розчину для ін'єкцій у флаконі 1г
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, Київ, вул.Мельникова,24
Дата доставки: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2017 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Галафарм" 116 630,00
UAH з ПДВ
90 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 90 400,00
UAH з ПДВ
90 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Галафарм"

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Галафарм"
#30886474
Переможець 90 390,00
UAH з ПДВ
06 березня 2017 14:39

Документи

06 березня 2017 14:39
Електронний підпис
06 березня 2017 14:37
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2017 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Галафарм"
#30886474
90 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2017 14:39
Електронний підпис
06 березня 2017 14:37
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 17:28
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2017 14:42
ДУ1 Лот 10 Галафарм.PDF зміни до договору
30 жовтня 2017 14:40
Електронний підпис укладений
17 березня 2017 16:41
Галафарм Лот10.PDF укладений
17 березня 2017 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5.ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 70/2017Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 70/2017Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 90 385,04
UAH з ПДВ