Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
1 262 400,00 UAH
UA-2017-02-08-001410-c d2e94f772b2344ddb9a98fbd89ae9cb7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябченко Тетяна Петрівна

380363425404 vololikbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Володимирецька центральна районна лікарня" Володимирецької районної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 01999804
Місцезнаходження: 34300, Україна , Рівненська обл., смт.Володимирець, вулиця Грушевського, 39
Контактна особа: Рябченко Тетяна Петрівна
380363425404
vololikbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2017 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2017 09:00
Очікувана вартість: 1 262 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Лот № 1 Ліки – 89 найменувань;
Лот № 2 Наркотичні засоби – 14 найменувань;
Лот № 3 Антинеопластичні засоби та імуномодулятори – 2 найменування;
Лот № 4 Вакцини та сироватки – 5 найменувань;
Лот № 5 Протидіабетичні засоби – 5 найменувань;
Лот № 6 Лабораторні реактиви – 96 найменувань;
Лот №7 Засоби дезінфекційні для рук – 4 найменування.

Тендерна документація

13 лютого 2017 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2017 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-08-001410-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Державна акціонерна компанія "Ліки України", Код ЄДРПОУ:20078889
Дата подання: 06 березня 2017 18:54
Оскарження результатів закупівлі
Повідомляємо Вам, що пропозиція ТДВ "Рівнефармація" не відповідає вимогам тендерної документації, так як кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24-02-2017 09:00, а відповідно до тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів в електронну систему закупівель кольрових сканованих копій: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації); інформацією в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку № 2 до цієї тендерної документації); формою тендерної пропозиції (згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації); інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (медико-технічні вимоги) предмета закупівлі (Додаток № 4 до тендерної документації); документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів);
Документи тендерної пропозиції ТДВ "Рівнефармація" завантажені 27-28 лютого 2017 року.
На підставі вищевикладеного тендерна пропозиція ТДВ "Рівнефармація" має бути дискваліфікована.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2017 15:44
Керуючись ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
За даними електронної системи: (ID: 0d580f8550c54d879bdad3065d3eb818 Пропозиція на лот: 26a91ec4b6514613872af6ea5a1f9fab Дата: 22-02-2017 Пропозицію подав: ТДВ "Рівнефармація"Cума:110 000,00 UAH, включаючи ПДВ)
Відповідно до Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Найбільш економічно вигідною є та пропозиція, ціна якої після проведення електронного аукціону є найнижчою.
Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
За Лотом № 2 – Наркотичні засоби надійшли наступні цінові пропозиції
ТДВ "Рівнефармація" 110 000 грн.
Державна акціонерна компанія "Ліки України" 119 158,00 грн.
ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ 119936.61 грн.

Бюджет закупівлі (наркотичні засоби 120 000 грн.)
Сума економії відповідно до цінових пропозицій становить:
10 000 грн. ТДВ "Рівнефармація"
842 грн. Державна акціонерна компанія "Ліки України"
63,39 грн. ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ

Одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність (ст.3 Закону).
Відповідно до ст. 28 Закону Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Виходячи із вищевикладеного, враховуючи, що комунальний заклад «Центральна районна лікарня» фінансується за рахунок державних коштів, і основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то пропозиція ТДВ "Рівнефармація" з ціновою пропозицією 110 тис. грн.. є найбільш економічно вигідною, а економіє від такої закупівлі 10 тис. грн. є суттєвою проти економії 842 грн. у разі визнання переможцем Державної акціонерної компанії "Ліки України" або 63,39 грн. у разі визнання переможцем ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу від 06-03-17, 18:54:28
рішення замовника для лота Лот № 2 – Наркотичні засоби
(ТДВ "Рівнефармація" ,110000 UAH)
закупівлі UA-2017-02-08-001410-c Фармацевтична продукція

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-08-001410-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Державна акціонерна компанія "Ліки України", Код ЄДРПОУ:20078889
Дата подання: 13 березня 2017 17:23
Оскарження результатів закупівлі
Оскарження результатів закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 березня 2017 21:26
Рішення від 13.03.2017 № 1167.pdf
Дата публікації: 16 березня 2017 21:25
рішення від 16.03.2017 №1267+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 березня 2017 21:31
рішення від 31.03.2017 № 1678.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2017 23:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від №1678-р/пк-пз від 31.03.2017 року. Тендерний комітет комунального закладу «Володимирецька районна лікарня» Володимирецької районної ради Рівненської області вирішив скасувати рішення про визначення товариства з додатковою відповідальністю «Рівнефармвція» переможцем процедури закупівлі – ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція» за лотом № 2, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2017-02-08-001410-c». Протоколом №29 від 06 квітня 2017 року вирішили: 1. Дискваліфікувати переможця ТДВ "Рівнефармація". 2. Визнати переможцем та акцептувати пропозицію з конкурсних торгів наступного учасника - державна акціонерна компанія «Ліки України».
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2017 16:23

Документи подані скаржником

13 березня 2017 17:23
Скарга Володимирецька.pdf
13 березня 2017 17:23
Платіжне 400.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №7– Засоби дезінфекційні для рук
Опис предмету закупівлі:
АХД 2000 експрес,
1000 мл
Аніосгель 85 НПК, 1000 мл
Дезодерм гель 5000 мл
Біолонг шкірний антисептик 5000 мл
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 300,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 лютого 2017 15:08
Закінчення: 27 лютого 2017 15:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 од
Засоби дезінфекційні для рук
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, вул.Грушевського,39
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" 6 904,80
UAH з ПДВ
6 499,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма Фармікс" 9 000,00
UAH з ПДВ
6 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 9 996,00
UAH з ПДВ
9 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2017 11:53
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
13 березня 2017 11:53
договір ст 4.pdf
13 березня 2017 11:53
договір ст3.pdf
13 березня 2017 11:53
договір ст2.pdf
13 березня 2017 11:53
договір ст1.pdf
13 березня 2017 11:36
ДОВІДКА.pdf
10 березня 2017 14:28
пропозиція нова.pdf
15 лютого 2017 09:30
Свідоцтво АХД.PDF
15 лютого 2017 09:30
пропозиція.pdf
15 лютого 2017 09:30
метод. Дезодерм.pdf
15 лютого 2017 09:30
метод. Аніосгель.pdf
15 лютого 2017 09:30
медот. Біолонг.pdf
15 лютого 2017 09:30
Лист пояснення 2.pdf
15 лютого 2017 09:30
лист пояснення ---3.pdf
15 лютого 2017 09:30
Лист Пояснення -1.pdf
15 лютого 2017 09:30
лист згода.pdf
15 лютого 2017 09:30
лист гарантія.pdf
15 лютого 2017 09:30
інформ . довідка.pdf
15 лютого 2017 09:30
гарантійний лист.pdf
15 лютого 2017 09:30
Рішення власника.pdf
15 лютого 2017 09:30
Висновок АХД.PDF
15 лютого 2017 09:30
Статут.pdf
15 лютого 2017 09:30
Реквізити.pdf
15 лютого 2017 09:30
Довідка.pdf
15 лютого 2017 09:30
гарантійний лист.pdf
15 лютого 2017 09:30
Відомості.pdf
15 лютого 2017 09:30
Витяг_USR_1000735384_15.03.16.docx
15 лютого 2017 09:30
Cв. ПДВ Фармикс.tif
15 лютого 2017 09:29
довідка.pdf
15 лютого 2017 09:29
гарантійний лист.pdf
15 лютого 2017 09:29
відгук.pdf
15 лютого 2017 09:29
8.pdf
15 лютого 2017 09:29
7.pdf
15 лютого 2017 09:29
6.pdf
15 лютого 2017 09:29
5.pdf
15 лютого 2017 09:29
4.pdf
15 лютого 2017 09:29
3.pdf
15 лютого 2017 09:29
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"

ПП "Фірма Фармікс"

ТОВ "ІМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
#37568608
Рішення скасоване 6 499,20
UAH з ПДВ
10 березня 2017 11:47
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
#37568608
Відхилено 6 499,20
UAH з ПДВ
10 березня 2017 12:07
ПП "Фірма Фармікс"
#30398035
Переможець 6 600,00
UAH з ПДВ
10 березня 2017 12:16

Документи

03 березня 2017 14:41
Електронний підпис

Документи

10 березня 2017 11:58
скан протокол №19.doc
10 березня 2017 11:52
Електронний підпис
10 березня 2017 11:50
скан протокол №19.doc

Документи

10 березня 2017 12:15
Електронний підпис
10 березня 2017 12:14
Електронний підпис
10 березня 2017 12:14
Електронний підпис
10 березня 2017 12:12
скан протокол №19.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2017 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Фірма Фармікс"
#30398035
6 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2017 12:15
Електронний підпис
10 березня 2017 12:14
Електронний підпис
10 березня 2017 12:14
Електронний підпис
10 березня 2017 12:12
скан протокол №19.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 13:08
Електронний підпис укладений
06 квітня 2017 19:50
договір 121 від 27 березня 2017.pdf укладений
06 квітня 2017 19:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 6 600,00
UAH з ПДВ