Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
342 900,00 UAH
UA-2017-01-20-000529-c 82cc4ddbb21147519fa2ba7db6e89328
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шостак Руслана Ростиславівна

+380337921240 tendergor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний лікувально-профілактичний заклад Горохівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01982896
Вебсайт: http://hospitalgor.at.ua
Місцезнаходження: 45701, Україна , Волинська обл., Горохів, вул. Паркова, буд. 22
Контактна особа: Шостак Руслана Ростиславівна
+380337921240
tendergor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2017 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2017 17:27
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2017 17:27
Очікувана вартість: 342 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

30 січня 2017 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2017 16:11
Перелік змін.docx
30 січня 2017 16:11
Тендерна документація.docx
30 січня 2017 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2017 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2017 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2017 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2017 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2017 16:11
Перелік змін.docx
26 січня 2017 12:59
Перелік змін.docx
30 січня 2017 16:11
Тендерна документація.docx
26 січня 2017 12:59
Тендерна документація.docx
24 січня 2017 12:24
Тендерна документація.docx
23 січня 2017 15:29
Тендерна документація.docx
20 січня 2017 17:23
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порушення
Дата подання: 20 січня 2017 20:28
Дата відповіді: 23 січня 2017 12:11
Звертаю увагу замовника що неправильне присвоєння коду класифікатора тягне за собою відповідні заходи контролюючих органів ,зокрема поєднення у одній закупівлі "продукції фотографіної" , проявника та інше , дезінфекційних засобів ( АХД ,Бланідас Активн , Бланідас 300 ) та лікарських засобів у одну категорію недопустиме та являється спробою обмежити конкуренцію та кількість потенційних учасників. Вимагаємо виправити порцушення відповідно до нормп та принципів Як Закону України так і Наказу ДП "Зовнішторгвидав" № 35. У іншому випадку дана спроба обмежити конкуренцію є спробою оправдати перевитрату коштів через лобіювання інтересів одного "свого" постачальника у якого дивним чином будуть усі засоби різних категорій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження.
Згідно ДК 021:2015 (національного класифікатора "Єдиний закупівельний словник") "антисептчні та дезінфекційні засоби" мають код 33631600-8, що відповідає розділу 33600000-6 - "Фармацевтична продукція", але даний код "Антисептчні та дезінфекційні засоби" відносяться до лікарських засобів для лікування дерматологічних захворювань. Нами не звернуто належну увагу на вище вказане.
В зв'язку з цим вносимо зміни в специфікацію, загальну вартість закупівлі.
Закупівля дезинфекційних засобів за ДК 021:2015 24455000-8 буде проведена допороговою закупівлею.
визначення предмету закупівлі
Дата подання: 27 січня 2017 16:34
Дата відповіді: 30 січня 2017 15:42
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» {Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1052 від 30.06.2016 № 2092 від 19.12.2016} : - Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником ЧЕТВЕРТОЇ цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. - Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником ТРЕТЬОЇ цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. (відповідно до закону України «Про лікарські засоби» - лікарський засіб - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу) – відповідно лабораторні реактиви не відносяться до лікарських засобів - відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, враховуючи, що торгівля лікарськими засобами вимагає ліцензування (окремої ЛІЦЕНЗІЇ) то включення лікарських засобів та лабораторних реактивів до одного лоту веде до зменшення кількості учасників, та відповідно до дискримінації. Порушення: ст. 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), ч. 3 ст. 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), ч. 3 ст. 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). За порушення вимог, установлених Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, визначення предмету закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо звернути увагу, що згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (сайт dk21.dovidnyk.info) – при розкриті розділу 33000000-0 Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни, підрозділ 33600000-6 Фармацевтична продукція, пункт 33690000-3 Лікарські засоби різні, в які входять 33696000-5 Реактиви та контрастні речовини – один з підпунктів 33696500-0 Лабораторні реактиви.
Виходячи з вище наведеного класифікатора і наданого Вами витягу закону України «Про лікарські засоби» лабораторні реактиви можна віднести до лікарських для встановлення медичного діагнозу. У зв’язку з цим нами включено лабораторні реактиви в Фармацевтичну продукцію.
Провівши консультацію з працівниками, які проводять навчання з питань державних закупівель, тендерний комітет Горохівської ЦРЛ вирішив розділити предмет закупівлі на 2 лоти:
№ 1 - 33600000-6 Фармацевтична продукція – 127 позицій, вартість закупівлі 227900,00 грн.
№ 2 - 33696500-0 Лабораторні реактиви - 66 позицій, вартість закупівлі 115000,00 грн.
Внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-01-20-000529-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Західмедінвест, Код ЄДРПОУ:37319688
Дата подання: 14 лютого 2017 17:15
оскарження рішенння тендерного комітету
оскарження рішенння тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2017 12:14
Рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції було прийнято згідно вимог Закону про публічні закупівлі.

Документи подані скаржником

14 лютого 2017 17:15
скарга

Документи

15 лютого 2017 12:14
Відповідь

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Фармацевтична продукція (Лабораторні реактиви)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 150,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 лютого 2017 12:09
Закінчення: 08 лютого 2017 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

66 шт
Лабораторні реактиви згідно переліку: 66 позицій і кількості вказаної в Додатку № 1 до тендерної документації (специфікації товару)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45701, Україна, Волинська область, місто Горохів, Волинська область, місто Горохів, вулиця Паркова, 22
Дата доставки: 17 лютого 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2017 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Західмедінвест 112 991,30
UAH з ПДВ
109 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Волиньфарм" 114 114,69
UAH з ПДВ
110 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2017 11:01
довідка договори
09 лютого 2017 10:40
лист 2
09 лютого 2017 10:40
лист 1
09 лютого 2017 10:37
ювіл
09 лютого 2017 10:37
туб
09 лютого 2017 10:37
госп
09 лютого 2017 10:21
податки
09 лютого 2017 10:21
мвс
09 лютого 2017 10:21
юстиція
09 лютого 2017 10:18
гар. листи
07 лютого 2017 17:22
Електронний підпис
07 лютого 2017 17:20
статут.pdf
07 лютого 2017 17:20
СВІДОЦТВО на реагенти.jpg
07 лютого 2017 17:20
філісіт сертифікати.rar
07 лютого 2017 17:19
гранум лабораторія.rar
07 лютого 2017 17:19
ПДВ.jpg
07 лютого 2017 17:19
свідоцтво 2.jpg
07 лютого 2017 17:19
свідоцтво 1.jpg
07 лютого 2017 17:19
довідка про учасника.pdf
07 лютого 2017 17:19
витяг.pdf
07 лютого 2017 17:19
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 лютого 2017 11:09
судимість.pdf
22 лютого 2017 11:09
с.о. корупц.pdf
22 лютого 2017 11:09
податковаpdf.pdf
22 лютого 2017 11:09
інформ довідка.pdf
22 лютого 2017 11:09
довідка з податкової .pdf
22 лютого 2017 11:09
банкрутство.pdf
22 лютого 2017 11:09
відсутність корупц.pdf
07 лютого 2017 12:21
ВІДГУК1.pdf
07 лютого 2017 12:21
Відгук 01.02.2017 2.pdf
07 лютого 2017 12:21
Гарантійний лист .pdf
07 лютого 2017 12:21
Інф.дов 8.pdf
07 лютого 2017 12:21
Інф.дов7.pdf
07 лютого 2017 12:21
Інф.довідка 6.pdf
07 лютого 2017 12:21
Інф.дов 5.pdf
07 лютого 2017 12:21
Інф.дов 4.pdf
07 лютого 2017 12:21
Інф дов3.pdf
07 лютого 2017 12:21
Інформ довідка.pdf
07 лютого 2017 12:20
статут вф.7z
07 лютого 2017 12:20
Ліцензія.pdf
07 лютого 2017 12:20
Витяг ПДВ.pdf
07 лютого 2017 12:20
Виписка ЄДР.pdf
07 лютого 2017 12:20
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Західмедінвест

ТОВ "Волиньфарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Західмедінвест
#37319688
Відхилено 109 540,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2017 15:40
ТОВ "Волиньфарм"
#21738610
Переможець 110 664,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2017 10:29

Документи

13 лютого 2017 15:39
Електронний підпис
13 лютого 2017 15:37
Протокол

Документи

17 лютого 2017 10:29
Електронний підпис
17 лютого 2017 10:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2017 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Волиньфарм"
#21738610
110 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2017 10:29
Електронний підпис
17 лютого 2017 10:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 15:05
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 12:07
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
30 березня 2018 12:05
Електронний підпис укладений
26 січня 2018 10:52
Додаткова угода 5 реактиви.pdf зміни до договору
26 січня 2018 10:48
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 16:50
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 16:49
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 10:59
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 10:59
Електронний підпис укладений
10 серпня 2017 14:09
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
10 серпня 2017 13:55
Електронний підпис укладений
09 серпня 2017 15:39
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 серпня 2017 15:36
Електронний підпис укладений
03 березня 2017 12:41
Договір укладений
03 березня 2017 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в специфікації до договору
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума додаткової угоди складає 17527,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та внесення змін до додаткової угоди № 5 від 24.01.2018 р. Сума додаткової угоди 17020,06 грн.
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 122 185,07
UAH з ПДВ