Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

27.11.4 Трансформатори електричні (31173000-9 Вимірювальні трансформатори) 27.11.42-60.00 5 (п’ять) лотів: Лот 1 - Трансформатори струму 35 кВ, Лот 2 - Трансформатори струму 110 кВ, Лот 3 - Трансформатори струму 150 кВ, Лот 4 - Трансформатори струму 220 кВ, Лот 5 - Трансформатори струму 330 кВ
27.11.4 Electrical transformers (31173000-9 Instrument transformers) 27.11.42-60.00 5 (five) lots: Lot 1 - Voltage transformers 35 kV, Lot 2 - Voltage transformers 110 kV, Lot 3 - Voltage transformers 150 kV, Lot 4 - Voltage transformers 220 kV, Lot 5 - Voltage transformers 330 kV
Очікувана вартість
54 569 814,00 UAH
UA-2016-12-29-000856-b 0926ae16e3304d548b6f0931da4cd163
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ГРУЗІНОВА Кристина Вікторівна

238-31-87 sztp@nec.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: ГРУЗІНОВА Кристина Вікторівна
238-31-87
sztp@nec.energy.gov.ua
Додаткові контактні особи: Бабченко Владислав Вікторович
044 238-37-52
Babchenko.VV@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo”
National ID: 00100227
Contact point: ГРУЗІНОВА Кристина Вікторівна
238-31-87
sztp@nec.energy.gov.ua
Additional contacts: Babchenko Vladyslav Viktorovych
044 238-37-52
Babchenko.VV@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 грудня 2016 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2017 11:00
Очікувана вартість: 54 569 814,00 UAH без ПДВ
Publication date: 29 грудня 2016 14:39
Enquiries until: 04 березня 2017 11:00
Complaints submission until: до 10 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 березня 2017 11:00

Information

Estimated total value: 54 569 814 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

06 березня 2017 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2017 15:27
ТД ТС зі змінами 6.docx
06 березня 2017 15:27
Зміни 6 ТД ТС.pdf
23 лютого 2017 16:01
Зміни 5 ТС.pdf
14 лютого 2017 09:51
зміни 4.pdf
03 лютого 2017 08:42
Зміни 3 ТД ТС.pdf
25 січня 2017 13:39
Зміни 2 ТД ТС.pdf
05 січня 2017 14:29
Зміни ТД ТС.pdf
29 грудня 2016 14:36
Титульний аркуш ТС.pdf
06 березня 2017 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2017 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2017 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2017 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2017 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2017 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2016 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2017 15:27
ТД ТС зі змінами 6.docx
23 лютого 2017 16:01
ТД ТС зі змінами 5.docx
14 лютого 2017 09:51
ТД ТС зі змінами 4.docx
03 лютого 2017 08:42
ТД ТС зі змінами 3.docx
25 січня 2017 13:39
ТД ТС зі змінами 2.docx
05 січня 2017 14:29
ТД ТС зі змінами.docx
29 грудня 2016 14:36
ТД ТС на видачу.docx
06 березня 2017 15:27
Зміни 6 ТД ТС.pdf
23 лютого 2017 16:01
Зміни 5 ТС.pdf
14 лютого 2017 09:51
зміни 4.pdf
03 лютого 2017 08:42
Зміни 3 ТД ТС.pdf
25 січня 2017 13:39
Зміни 2 ТД ТС.pdf
05 січня 2017 14:29
Зміни ТД ТС.pdf
29 грудня 2016 14:36
Титульний аркуш ТС.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо грошового еквіваленту зобов'язання
Дата подання: 29 грудня 2016 16:01
Дата відповіді: 05 січня 2017 14:20
Просимо розглянути можливість внесення змін в документацію тендерних торгів в частині порядку розрахунків, з можливістю отримати оплату за поставлену продукцію від Покупця у еквіваленті євро за курсом НБУ на дату проведення платежу.
Відповідь: Вважаємо недоцільним внесення змін до Тендерної документації в частині порядку розрахунків щодо можливості отримання оплати за поставлену продукцію у еквіваленті євро за курсом НБУ на дату проведення платежу. Проте у випадку пропонування Учасником, ДП «НЕК «Укренерго» може розглянути можливість збільшення розміру авансування за Договором.
Графік поставок
Дата подання: 03 січня 2017 17:28
Дата відповіді: 05 січня 2017 16:38
В Додатку 3 Опис та основні вимоги до предмету закупівлі по кожному лоту передбачено надання графіку поставок продукції. Проект Договору також передбачає постачання продукції партіями на основі заявки Покупця. Оскільки в рамках одного Лоту передбачено постачання продукції в різній кількості і на різні об'єкти, просимо надати роз'яснення на які критерії необхідно орієнтуватись при формуванні зазначеного графіку поставок (окрема поставка на кожен об'єкт чи допускається групування продукції). Якщо допускається групування, то просимо вказати за якими критеріями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При підготовці графіків поставок обладнання необхідно орієнтуватись на максимально короткі терміни постачання обладнання. Партії продукції за різними лотами можуть формуватися згідно адрес окремих об’єктів, що зазначені в Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації по кожному лоту окремо.
Щодо авансового платежу
Дата подання: 13 січня 2017 09:56
Дата відповіді: 03 лютого 2017 08:46
В зв’язку з тим, що ДП «НЕК «Укренерго» не погоджує проведення оплати за поставлену продукцію з прив’язкою до іноземної валюти, просимо розглянути можливість внесення змін в документацію тендерних торгів щодо збільшення розміру авансування за Договором до 80%.
Відповідь: В тендерну документацію внесено відповідні зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель
Послуги шеф-монтажу
Дата подання: 13 січня 2017 09:57
Дата відповіді: 03 лютого 2017 08:47
Документація тендерних торгів передбачає надання послуг з шеф-монтажу поставленого обладнання та включення його вартості до тендерної пропозиції. Просимо надати роз’яснення чи потрібно включати до пропозиції послуги шеф-монтажу, якщо виробник обладнання не вимагає його обов’язкового проведення. У разі, якщо включення послуг шеф-монтажу на вимогу ДП «НЕК «Укренерго» є обов’язковим, просимо надати роз’яснення щодо необхідного об’єму цих послуг. Тобто, шеф-монтаж потрібно рахувати для кожної одиниці обладнання чи достатньо буде його проведення для 1 шт. (комплекту), наприклад, на кожну партію однотипного обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Включення послуг шеф-монтажу є обов’язковим. Шеф – монтаж потрібно врахувати для кожної 1 одиниці (комплекту) поставленого обладнання.
Обладнання для роботи з елегазом
Дата подання: 13 січня 2017 10:02
Дата відповіді: 25 січня 2017 14:21
Для монтажу елегазового обладнання використовуються пристрої для заправки елегазу. Один і той же пристрій може бути використаний для заправки елегазового обладнання різних типів та різних напруг. Просимо надати роз’яснення щодо необхідної кількості вказаних пристроїв (один на всю партію / один на об’єкт / інше).
Відповідь: Кількість пристроїв для заправки елегазу розраховується за принципом: один пристрій на один об’єкт.
Щодо типу ізоляції
Дата подання: 17 січня 2017 13:12
Дата відповіді: 25 січня 2017 14:37
Чи дозволяються до постачання маломасляні вимірювальні трансформатори з паперово-масляною ізоляцією замість елегазових по всіх лотах?
Відповідь: Не дозволяється.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Дата подання: 18 січня 2017 14:38
Дата відповіді: 25 січня 2017 14:30
Зважаючи на великий обсяг передбаченої вимогами торгів технічної та кваліфікаційної документації, а також тривалий святковий період після оголошення торгів, просимо продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій на два тижні.
Відповідь: Повідомляємо, що в тендерну документацію внесено зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель
Щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції
Дата подання: 19 січня 2017 11:56
Дата відповіді: 25 січня 2017 14:30
У зв'язку з обмеженістю часу для підготовки тендерної пропозиції та необхідністю обробки великої кількості технічних вимог до предмету закупівлі, просимо перенести кінцеву дату подання тендерної пропозиції на 16:00 годину 17.02.2017 року.
Відповідь: Повідомляємо, що в тендерну документацію внесено зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель
ЩО ДО ОСНОВНИХ ВИМОГ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 19 січня 2017 13:39
Дата відповіді: 25 січня 2017 14:28
просило надади копію "страхового сертифікату" який зазначений у п.1 комплекту постачання технічних вимог
Відповідь: За результатами розгляду запитання в тендерну документацію внесено зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель
Гарантійні зобов’язання
Дата подання: 19 січня 2017 19:33
Дата відповіді: 03 лютого 2017 08:48
Терміни гарантійних зобов’язань як по лотам так і по позиціям (всередині одного лоту) відрізняються. Є позиції, де вимоги щодо гарантійних зобов’язань взагалі відсутні. Просимо уточнити, які терміни гарантійних зобов’язань необхідно враховувати в тендерній пропозиції по кожній позиції кожного лоту.
Відповідь: В тендерну документацію внесено відповідні зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель
Тип зовнішньої ізоляції
Дата подання: 19 січня 2017 19:34
Дата відповіді: 23 лютого 2017 16:06
Просимо роз’яснити, наскільки принциповою є вимога щодо типу зовнішньої ізоляції фарфор/полімер?
Відповідь: Зовнішня ізоляція визначна проектною документацією, тому повинна відповідати вимогам, зазначеним у тендерній документації
Тип зовнішньої ізоляції
Дата подання: 19 січня 2017 19:34
Дата відповіді: 03 лютого 2017 09:06
Трансформатори струму типу TG по всіх позиціях лотів передбачають фарфорову ізоляцію. На сьогоднішній день завод виробник припинив випуск зазначених трансформаторів з таким типом ізоляції та перейшов виключно на полімерну ізоляцію. Просимо погодити заміну фарфорової на полімерну для зазначеного типу трансформаторів струму.
Відповідь: В тендерну документацію внесено відповідні зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 20 січня 2017 14:41
Дата відповіді: 25 січня 2017 14:38
Додаток 2, розділ І, п.п 3.2 вимагає надання копії договору на постачання обладнання для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вважаємо, що ця вимога суперечить чинному законодавству та порушує права сторін які уклали цей договір. У більшості Договорів має місце пункт про нерозголошення умов договору та накладаються у випадку порушення відповідні санкції. Просимо видалити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше запитання повідомляємо, що ч. 2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), передбачений один з кваліфікаційних критеріїв, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Частиною 3 ст. 16 та пунктом 2 частини 2 ст.22 Закону передбачено, що перелік документів, які підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, надання копії аналогічного договору не суперечить вимогам чинного законодавства, разом з тим повідомляємо, що учасник за бажанням може закрити/заретушувати тощо інформацію, яка містить комерційну таємницю.
Щодо конфіденційної інформації то в електронній системі закупівель (на електронних майданчиках) передбачена функція якою учасник може позначити документ, як конфіденційний, що матиме наслідком обмеження доступу до зазначеного документу. Для отримання більш детальної інформації з цього приводу рекомендуємо звертатися безпосередньо до електронного майданчика на якому зареєстровано учасника.
Враховуючи вищевикладене замовник не бачить підстав для внесення змін до тендерної документації.
Щодо внесення змін
Дата подання: 20 січня 2017 16:38
Дата відповіді: 03 лютого 2017 10:33
1. Відповідно до розділу І. п 4.4 строк постачання складає протягом 6 місяців з дати підписання договору, але не пізніше 31.08.2017р. Виготовлення трансформаторів починається з моменту авансування (надання якого передбачено умовами тендерної документації). Отже подання документів для участі на тендері – 02.02.2017, розглядання технічної складової тендерних пропозицій Вашими спеціалістами (2-3 тижні), проведення аукціону, підписання контракту (протягом 20 днів), здійснення авансового платежу (5-7 днів) унеможливлює строк постачання 6 місяців при обмеженні датою 31.08.2017р. Наша компанія має намір прийняти участь у тендерній процедурі на постачання трансформаторів струму з найвигіднішою вартістю. Враховуючи те, що європейський виробник, якого ми будемо представляти на тендерній процедурі має можливість виготовити таку партію трансформаторів впродовж 8 місяців, просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку поставки та зазначити його наступним чином «протягом 8 місяців з моменту надання авансового платежу». 2. Відповідно до вимог Додатку 2, Розділу 1, п. 3 тендерної документації Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів у 2014-2016рр. за кожним лотом. Наша компанія працює на ринку енергетики вже понад 10 років і має багато успішно виконаних договорів, у тому числі і з ДП НЕК «Укренерго». За цей час ми виконували постачання аналогічного обладнання на різну напругу. Наш досвід не розповсюджується на всі класи напруги, які зазначені в технічних вимогах до тендерної документації, та ми не маємо змоги представити підтвердження виконання аналогічних договорів саме за такий короткий період (2014-2016рр). У зв’язку з тим, що ми плануємо запропонувати обладнання європейського заводу-виробника, який вже понад 60 років виготовляє вимірювальні трансформатори та для запобігання дискримінації по відношенню до іноземних виробників та інших учасників, а також для запобігання проявів обмеження конкуренції, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та викласти наступним чином: « 3.1. Довідка від виробника продукції (складена в довільній формі) про наявність досвіду виконаного аналогічного договору (по кожному лоту окремо), із зазначенням предмету договору, № та дати, найменування замовника. 3.2. Договір від виробника продукції на постачання аналогічного обладнання (по кожному лоту окремо), який був виконаний у період 2014-2016р., та на який є посилання у довідці, складеної відповідно до вимог пп. 3.1 цього Додатку. 3.3. Відгук/ рекомендаційний лист від виробника продукції (по кожному лоту окремо) від замовника щодо виконаного у період 2014-2016р. договору, на який є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 3.1 цього Додатку.». 3. У зв’язку з Вашою відмовою від прив’язки курсу гривні до іноземної валюти, для запобігання збільшення вартості продукції через закладання страхових ризиків на коливання курсу валют та для отримання найвигіднішої пропозиції, просимо Вас розглянути можливість збільшити авансовий платіж до 80% для продукції іноземного виробництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше перше питання повідомляємо, що після розкриття тендерних пропозицій учасників, ДП «НЕК «Укренерго» проводить не лише оцінку вартості обладнання, а також оцінює кінцевий термін його можливої поставки. У багатьох випадках термін поставки надзвичайно важливий оскільки ДП «НЕК «Укренерго» вже укладає угоди з Підрядниками на монтаж зазначеного обладнання і формує графіки роботи магістральних електричних мереж на період проведення монтажних робіт.
Виходячи з вищенаведеного, ДП «НЕК «Укренерго» вважає недоцільним внесення даних змін.

На Ваше друге питання повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання досвіду виконання аналогічних договорів пов’язана із необхідністю забезпечення отримання якісної продукції, що має бути підтверджено власним позитивним досвідом постачання обладнання Учасником. ДП «НЕК «Укренерго» необхідно мати можливість отримати об’єктивну оцінку стабільності можливого партнера, його репутації, компетентності тощо.

На Ваше третє питання, повідомляємо, що в тендерну документацію внесено відповідні зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель
Основні умови договору
Дата подання: 20 січня 2017 21:49
Дата відповіді: 03 лютого 2017 09:57
1. Зважаючи на зазначені в п. 6.1 умови поставки DDP згідно з Міжнародними Правилами Інкотермс 2010, за якими Постачальник надає Покупцю в місці призначення нерозвантажений товар, просимо у п. 6.2 вилучити з речення «- здійснювати навантаження продукції, розвантаження її у Покупця (одержувача), перевезення, а за потреби її перевантаження на інший вид транспорту,», наведеного у переліку обов’язків Постачальника, слова «розвантаження її у Покупця (одержувача)». 2. Просимо у п. 9.2 замінити слова «в розмірі половини облікової ставки НБУ» на «в розмірі подвійної облікової ставки НБУ». 3. Просимо доповнити другий абзац п. 9.3 наступним реченням: «Однак у разі усунення недоліків продукції або послуг у встановлений цим Договором строк (п.7.3) передбачений цим положенням Договору штраф стягненню не підлягає.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші питання ДП «НЕК «Укренерго» вважає недоцільним внесення зазначених змін у Додаток 4 «Договір поставки (проект)» тендерної документації
Типи запропонованого обладнання
Дата подання: 20 січня 2017 21:52
Дата відповіді: 03 лютого 2017 10:06
Чи буде розглядатися пропозиція про поставку двох типів трансформаторів струму одного виробника, які відповідають усім технічним вимогам тендеру і є аналагами типу, вказаного у тендерній документації? У разі акцепту такої пропозиції вибір одного з двох запропонованих типів підлягав би узгодженню при укладанні договору поставки.
Відповідь: Тендерна документація передбачає можливість надання в тендерній пропозиції Учасника еквіваленту продукції, вказаної у Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерній документації. Пропозиція має містити конкретний тип трансформатора струму, що пропонується до постачання. Подання у пропозиції одночасно двох типів є неприйнятним.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Дата подання: 27 січня 2017 09:29
Дата відповіді: 03 лютого 2017 08:52
Просимо продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій ще на десять днів.
Відповідь: В тендерну документацію внесено відповідні зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель
Щодо технічних вимог
Дата подання: 03 лютого 2017 17:21
Дата відповіді: 23 лютого 2017 16:07
Відповідно до технічних вимог ТД в межах одного Лоту зазначені трансформатори струму як з елегазовою, так і з масляною ізоляцією. Для запобігання проявів обмеження конкуренції та дискримінації учасників просимо дозволити подання за Лотами 1-5 маломасляних трансформаторів з бумажно-масляною ізоляцією, які являються еквівалентом та повністю відповідають технічним характеристикам зазначеним у Технічних вимогах ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерних торгів допускається обладнання з вказаними в тендерній документації технічними характеристиками або еквівалент, який задовольняє вимогам діючих ПУЕ та СОУ.
Щодо шеф-монтажних послуг
Дата подання: 24 лютого 2017 12:44
Дата відповіді: 06 березня 2017 15:31
Відповідно до Розділу ІІІ п. 1 «…Розрахунок вартості предмета закупівлі по кожному лоту окремо із зазначеням загальної вартості продукції (без урахування ПДВ та з ПДВ), ціни за одиницю продукції (без урахування ПДВ та з ПДВ), та вартості шеф монтажу» та Додатку 3 ТД «В тендерній пропозиції необхідно окремим кошторисом передбачити вартість шеф монтажу.» зазначено, що Учасник повинен зазначити вартість виконання шеф-монтажних робіт окремою ціною. У зв’язку з тим, що тендерна процедура передбачає закупівлю Товару та укладання договору ПОСТАВКИ (відповідно до Додатку 4 ТД), а не виконання послуг, просимо Вас внести зміни і зазначити, що вартість послуг з виконання шеф-монтажних робіт входить у вартість Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шеф-монтажні послуги повинні бути та входити у вартість пропозиції учасника торгів
Щодо надання роз’яснень до змін Абзац 3 Пункту 6 Розділу «Перелік документів, які надаються Учасником торгів у пропозиції» кожного лоту та Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі»
Дата подання: 24 лютого 2017 12:45
Дата відповіді: 06 березня 2017 15:31
Щодо надання роз’яснень до змін Абзац 3 Пункту 6 Розділу «Перелік документів, які надаються Учасником торгів у пропозиції» кожного лоту та Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі»: чи правильно ми розуміємо, що учасник може надати у складі пропозиції документи на підтвердження однієї з 3х зазначених вимог? Яким документом необхідно підтвердити позитивний досвід експлуатації обладнання, яке поставляється щодо позитивного досвіду експлуатації в межах 220 кВ і вище ENTSO-Е? Може це бути підтверджено референс-листом виробника про постачання обладнання для замовників, які є учасниками ENTSO-Е, або це повинно бути підтверджено листом відгуком від замовника, який є учасником ENTSO-Е.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підтверджуємо, що реалізація одного із 3-х раніше зазначених варіанті, є достатнім для підтвердження позитивного досвіду поставки обладнання
Розгорнути всі запитання: 20 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-29-000856-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТЕК ПРОМ, Код ЄДРПОУ:40398534
Дата подання: 27 січня 2017 10:56
Кваліфікаційні вимоги
Вимоги ТД в частині 3 Розділ 1 «Досвід виконання аналогічного договору» , а саме пп. 3.2. Договір на постачання трансформаторів (по кожному лоту окремо), який був виконаний у період 2014-2016р., та на який є посилання у довідці, складеної відповідно до вимог пп. 3.1 цього Додатку та п.п 3.3. Відгук/ рекомендаційний лист (по кожному лоту окремо) від замовника щодо виконаного у період 2014-2016р. договору, на який є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 3.1 цього Додатку є дискримінаційними та такими, що суттєво звужують коло можливих учасників процедури закупівлі. Аналогічними договорами товарів за кодом 27.11.4 є договори на постачання електротехнічних товарів за кодом 27.1 за ДК, а саме «Двигуни, генератори та трансформатори електричні й електрична розподільча та керувальна апаратура», що буде відповідати поняттю аналогічні договори. Просимо Вас внести відповідні зміни в ДК , та визначити аналогічними договорами – договори на поставку товарів за за кодом 27.1 за ДК, а саме «Двигуни, генератори та трансформатори електричні й електрична розподільча та керувальна апаратура».
Окрім того, поняття «Відгук/ рекомендаційний лист на виконання договору» є не зрозумілим та не поширеним для нерезидентів. Виконання умов договору нерезидентом є безумовне. Цю вимогу також необхідно скасувати, оскільки така вимога Замовника обмежує до участі в торгах нерезидентів – виробників.
В ТД Замовник вимагає надання сертифікату походження (зарубіжний товар) в складі пропозиції - зазначаємо, що така вимога є не можливою, оскільки сертифікат походження (зарубіжний товар) видається тільки при постачанні товару та реєструється у відповідних держорганах. Таку умову в ДК також потрібно скасувати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2017 16:12
Вимога щодо надання досвіду виконання аналогічних договорів пов’язана із необхідністю забезпечення отримання якісної продукції, що має бути підтверджено власним позитивним досвідом постачання обладнання Учасником. ДП «НЕК «Укренерго» необхідно мати можливість отримати об’єктивну оцінку стабільності можливого партнера, його репутації, компетентності тощо.
Щодо решти вимог - в тендерну документацію внесено відповідні зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-12-29-000856-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "СИСТЕМА", Код ЄДРПОУ:38130206
Дата подання: 31 січня 2017 17:58
Оскарження технічних вимог тендерної документації
На думку Скаржника окремі положення тендерної документації, що розміщена Замовником в електронній системі закупівель, порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника щодо участі у вказаній публічній закупівлі. Замовником було вказано специфічну вимогу щодо внутнішньої ізоляції обладнання, а саме «елегазова» без можливості запропонувати еквівалентне обладнання з паперово-масляною ізоляцією в окремих позиціях кожного Лоту. В той же час по всіх Лотах решта обладнання допускає паперово-масляну ізоляцію (Замовник фактично не має претензій до цього типу ізоляції). Зважаючи на недопущення паперово-масляної ізоляції для решти пунктів, стає неможливим пропонувати еквівалентні паперово-масляні трансформатори по усіх позиціях, як наслідок, по всьому Лоту в цілому, адже пропозиція має подаватися на весь Лот, а не окрему його частину. Отже, вимога щодо елегазової внутрішньої ізоляції (без альтернативи) є дискримінаційною, так як така вимога обмежує коло Учасників, які б могли запропонувати продукцію, виготовлену з іншим типом ізоляції. Скаржник вимагає викласти вищевказані у таблиці пункти технічних вимог у наступній редакції: Внутрішня ізоляція – Елегазова або паперово-масляна.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Було уточнено технічні параметри обладнання
Дата: 01 лютого 2017 10:01
рішення від 02.02.2017 № 451.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2017 18:45
Номер скарги: UA-2016-12-29-000856-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АББ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21664678
Дата подання: 22 лютого 2017 17:29
Порушення процедури відкритих торгів по закупці товарів
Замовник своїми діями позбавив можливості як Учасника так і представників інших відомих виробничих груп приймати участь у вищевказаних торгах, оскільки при умові постійної зміни курсів обміну валют в Україні в сторону збільшення, така поставка обладнання стає збитковою для постачальника. Це при тому, що в цей же час Замовник оголошує відкриті торги на закупівлю інших товарів із перерахунком суми договору відповідно до зміни курсів валют (зокрема тендер № UA-2016-12-27-000391-c) та підписує договори з такими ж положеннями з українськими компаніями в яких виробництво локалізовано в Україні (зокрема, договір із ПАТ «Запоріжтрансформатор», № 02-1\4221-16 від 16 листопада 2016 року). Тому залишається відкритим питання в чому полягає така вибірковість Замовника та чому Замовник вдається до такого обмеження відкритої конкуренції та дискримінаційних дій. Таким чином, своїми діями Замовник при складанні тендерних умов порушив положення ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які гарантують добросовісну конкуренцію та недискримінаційні умови проведення торгів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.02.2017 №843.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2017 14:37

Документи подані скаржником

31 січня 2017 17:58
Платіжне доручення.pdf
31 січня 2017 17:58
Референс-лист.pdf
31 січня 2017 17:58
Сертифікат ТС.pdf

Документи Органу Оскарження

02 лютого 2017 18:45
рішення від 02.02.2017 № 451.pdf

Документи подані скаржником

22 лютого 2017 17:29
Скарга від 17.02.2017.pdf
22 лютого 2017 17:29
ТД ТС зі змінами 4.docx

Документи Органу Оскарження

27 лютого 2017 14:37
Рішення від 24.02.2017 №843.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.Трансформатори струму 35 кВ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 191 937,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 919,37 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4606.49 UAH


Title: Lot 1. Voltage transformers 35 kV
Current status: Complete
Estimated total value: 191 937,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 919,37 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 13 квітня 2017 13:15
Auction planned date: 13 квітня 2017 13:15
Закінчення: 13 квітня 2017 13:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 шт
Трансформатори струму 35 кВ
ДК 021:2015: 31173000-9 — Вимірювальні трансформатори
ДК 016:2010: 27.11.4 — Трансформатори електричні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно ТД, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, зазначено в ТД
Дата доставки: 16 жовтня 2017

Voltage transformers 35 kV
CPV: 31173000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Стосовно Лота 1
Дата подання: 14 лютого 2017 17:03
Дата відповіді: 23 лютого 2017 16:08
Згідно технічних вимог тендерної документації за Лотом 1 прописані трансформатори струму 35 кВ з бумажно-масляною ізоляцією. Просимо надати роз'яснення чи можливо надати на тендер як аналог трансформатори 35 кВ з литою ізоляцією.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання в тендерну документацію внесено відповідні зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 квітня 2017
UA-2016-12-29-000856-b0926ae16e3304d548b6f0931da4cd163
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення
ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 квітня 2017 09:13
Протокол ТК №39 ТС.doc
07 квітня 2017 09:14
Електронний підпис

Публічні документи

14 березня 2017 10:20
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
14 березня 2017 10:20
КОМЕРЦІЙНА ЧАСТИНА.rar
14 березня 2017 10:20
КВЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.rar

Документи

07 квітня 2017 09:14
Протокол ТК №39 ТС.doc
07 квітня 2017 09:14
Електронний підпис

Публічні документи

14 березня 2017 10:44
Технічна частина Лот 1.rar
14 березня 2017 10:44
Кошторис до Лоту№5.PDF
14 березня 2017 10:44
Кошторис до Лоту№4.PDF
14 березня 2017 10:44
Кошторис до Лоту№3.PDF
14 березня 2017 10:44
Кошторис до Лоту№2.PDF
14 березня 2017 10:44
Кошторис до Лоту№1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2017 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР" 171 580,00
UAH
169 660,00
UAH
Документи
ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" 178 500,00
UAH
171 570,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 березня 2017 10:44
Технічна частина Лот 1.rar
14 березня 2017 10:44
Кошторис до Лоту№5.PDF
14 березня 2017 10:44
Кошторис до Лоту№4.PDF
14 березня 2017 10:44
Кошторис до Лоту№3.PDF
14 березня 2017 10:44
Кошторис до Лоту№2.PDF
14 березня 2017 10:44
Кошторис до Лоту№1.PDF

Публічні документи

14 березня 2017 10:20
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
14 березня 2017 10:20
КОМЕРЦІЙНА ЧАСТИНА.rar
14 березня 2017 10:20
КВЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР"

ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР"
#33921034
Переможець 169 660,00
UAH
20 квітня 2017 11:52

Документи

20 квітня 2017 11:51
Електронний підпис
20 квітня 2017 11:50
Протокол ТК №45 ТС.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2017 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР"
#33921034
169 660,00
UAH
Документи

Документи

20 квітня 2017 11:51
Електронний підпис
20 квітня 2017 11:50
Протокол ТК №45 ТС.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2017 17:13
09-1_1112-17 від 10.05.17_струму_лот1_Автоформула.pdf укладений
11 травня 2017 17:12