Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Частини турбін (Турбіни та мотори (Запасні частини до ГТК-10))
Parts of turbines (Turbines and engines (spare parts for GTK-10))
Parts of turbines (Turbines and engines (spare parts for GTK-10))
Очікувана вартість
41 314 656,40 UAH
UA-2016-12-26-000549-a ● ddec213023a84b7f881ebd81c30e9d4b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія "ВРТП "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 00156127 |
Місцезнаходження: | 08151, Україна , Київська обл., Боярка, вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області, |
Контактна особа: |
Сорока Інна Володимирівна +380444063318 soroka-iv@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Курилишин Володимир Миколайович (044) 406-33-08 kurylishyn-vn@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Joint Stock Company "UKRTRANSGAZ" Branch "Production Technical Repair Division "UKRGAZENERGOSERVICE" |
National ID: | 00156127 |
Contact point: |
Сорока Інна Володимирівна +380444063318 soroka-iv@utg.ua |
Additional contacts: |
Kurylyshyn Volodymyr Mykolayovych (044) 406-33-08 kurylishyn-vn@utg.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2016 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2017 17:00 |
Очікувана вартість: | 41 314 656,40 UAH з ПДВ |
Publication date: | 26 грудня 2016 17:15 |
Enquiries until: | 12 лютого 2017 17:00 |
Complaints submission until: | до 18 лютого 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 лютого 2017 17:00 |
Information
Estimated total value: | 41 314 656 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Запасні частини до ГТК-10
spare parts for GTK-10
Тендерна документація
14 лютого 2017 12:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2017 12:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
14 лютого 2017 12:05 |
ТД додаток_1.docx | |
14 лютого 2017 12:05 |
ТД.doc | |
14 лютого 2017 12:05 |
ТД додаток4.docx | |
14 лютого 2017 12:05 |
ТД додаток_2.docx | |
14 лютого 2017 12:05 |
ТД додаток_3.docx | |
26 грудня 2016 17:12 |
ТД_додаток_5.pdf | |
26 грудня 2016 17:12 |
ТД_додаток №5.docx |
14 лютого 2017 12:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 лютого 2017 12:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||||||||
14 лютого 2017 12:05 |
ТД додаток_1.docx
|
|||||||||
14 лютого 2017 12:05 |
ТД.doc
|
|||||||||
14 лютого 2017 12:05 |
ТД додаток4.docx
|
|||||||||
14 лютого 2017 12:05 |
ТД додаток_2.docx
|
|||||||||
14 лютого 2017 12:05 |
ТД додаток_3.docx
|
|||||||||
26 грудня 2016 17:12 |
ТД_додаток_5.pdf
|
|||||||||
26 грудня 2016 17:12 |
ТД_додаток №5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
просимо розяснити
Дата подання: 28 січня 2017 15:20
Дата відповіді: 31 січня 2017 16:28
27.12.2016 Філією "ВРТП "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" (далі - Замовник) в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» оприлюднено оголошення про проведення тендеру на закупівлю: частини турбін (Турбіни та мотори (Запасні частини до ГТК-10)), оголошення № UA-2016-12-26-000549-a.
Згідно з пунктом 1.1.1. Кваліфікаційних критеріїв (Додаток ІІ до Тендерної документації) від Учасника торгів у складі тендерної пропозиції вимагалося подання довідки (скан-копія з оригіналу документу, у довільній формі) з підтвердженням наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід (з зазначенням кількості та кваліфікації працівників, які будуть залучені для здійснення поставки).
В подальшому до пункту 1.1.1. Кваліфікаційних критеріїв були внесені зміни, згідно з якими від Учасника торгів у складі тендерної пропозиції вимагалося подання інформації (скан-копія з оригіналу довідки в довільній формі) з підтвердженням виконання аналогічного/их договору/ів щодо закупівлі запасних частин до ГПА підприємствам нафтогазового комплексу за останні 5 років (період 2012-2016 роки) із зазначенням: предмету договору/ів, найменування замовника/ів, його/їх адреса/и та контактний/і телефон/и, рік/роки виконання договору/рів.
Разом з тим, незрозуміло, чим викликана необхідність внесення зазначених змін до Тендерної документації та визначення періоду, за який учасник торгів повинен надати інформацію з підтвердженням виконання аналогічного/их договору/ів - за останні 5 років (2012-2016 роки).
На думку заявника, вказана вимога носить дискримінаційний характер та спрямована на звуження кола учасників процедури закупівлі, чим порушує принцип здійснення закупівель, оскільки унеможливлює участь у зазначених торгах учасників, які реалізують аналогічну продукцію за період менший, ніж визначений Замовником – 2012-2016 роки, а також новостворених суб’єктів господарювання та постачальників, які виконували аналогічні договори до 2012 року.
З огляду на наведене, просимо роз’яснити, чим викликана необхідність внесення змін до Тендерної документації в частині положення п.1.1.1. Кваліфікаційних критеріїв щодо встановлення періоду, за який учасник торгів повинен підтвердити виконання аналогічного/их договору/ів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
На ваше запитання, щодо необхідності внесення зазначених змін до тендерної документації, повідомляємо, що Замовник, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 за №922-VIII., має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
ВРТП “УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС” здійснює сервісне технічне обслуговування та ремонт газоперекачувальних агрегатів (ГПА), обладнання компресорних станцій (КС) на об’єктах ПАТ «УКРТРАНСГАЗ». КС відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки, а виконання робіт на них - до робіт підвищеної небезпеки. Тому неякісне або невчасне забезпечення запасними частинами до газоперекачувальних агрегатів (ГПА), може призвести до збільшення терміну ремонтів обладнання КС, що в свою чергу може призвести до зриву роботи ГТС України та невиконання запланованих обсягів постачання природного газу, як Європейським, так і українським споживачам.
Несвоєчасне виконання ремонту обладнання, може призвести до виходу з ладу ГПА та КС, що приведе до великих матеріальних втрат та травмування або смерті обслуговуючого чи ремонтного персоналу компресорної станції.
Крім того, враховуючи ті обставини, що на сьогоднішній день заводи-виробники даних запасних частин до ГПА, знаходяться за межами території України, ринок постачальників запчастин до даних ГПА змінився, що призвело до збільшення фактів появи на ринку України неякісних та контрафактних запчастин до ГПА. Саме цей факт сприяв до необхідності внесення зазначених змін до тендерної документації.
Від Учасника торгів у складі тендерної пропозиції вимагалося подання інформації (скан-копія з оригіналу довідки в довільній формі) з підтвердженням виконання аналогічного/их договору/ів щодо закупівлі запасних частин до ГПА підприємствам нафтогазового комплексу за останні 5 років (період 2012-2016 роки) із зазначенням: предмету договору/ів, найменування замовника/ів, його/їх адреса/и та контактний/і телефон/и, рік/роки виконання договору/рів, яка обумовлена тим, що якщо Учасник торгів є виробником, він має підтвердити даний критерій, оскільки особливо важливо, щоб запасні частини були новими, якісними і сучасними. Якщо Учасник не є виробником, а є дилер або представник, він теж має надати документи про повноваження, чинні на даний момент. Такі документи від виробника обмежені в часі, і компаніям, які не ведуть господарську діяльність в даному напрямку вони не надаються. Також, викладені вимоги не звужують коло потенційних постачальників, оскільки Учасники, які зареєстровані в поточному році, можуть надати підтвердження повного виконання договорів, адже такі контракти не обов’язково мають бути укладені на бюджетний рік, а можуть мати періодом декілька місяців або навіть тижнів. Учасник не зобов’язаний такі договори укладати саме за бюджетні кошти або за кошти інших замовників, або на суми, які є вищими від зазначених у статті 2 Закону.
Крім того, згідно Наказу, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 квітня 2012 р. за N 571/20884 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів» із змінами і доповненнями - «Договори, угоди (аудиторські, господарські, операційні тощо)» зберігаються після закінчення строку дії договору, угоди протягом 3 років. Нами зазначений період п’ять років. Тому, на нашу думку, внесення зазначених змін не містить дискримінаційних ознак та не обмежує коло нових постачальників, оскільки не порушують кількісну характеристику зазначеної вимоги- критерія «надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», вимагався хоча б один договір за визначений період.
Таким чином, звернення Учасника, щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників торгів, які спрямовані на звуження кола учасників процедури закупівлі, вважати безпідставною. Залишити викладений додаток №2 «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» у тому вигляді, як викладено останньою редакцією внесених змін.
На ваше запитання, щодо необхідності внесення зазначених змін до тендерної документації, повідомляємо, що Замовник, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 за №922-VIII., має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
ВРТП “УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС” здійснює сервісне технічне обслуговування та ремонт газоперекачувальних агрегатів (ГПА), обладнання компресорних станцій (КС) на об’єктах ПАТ «УКРТРАНСГАЗ». КС відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки, а виконання робіт на них - до робіт підвищеної небезпеки. Тому неякісне або невчасне забезпечення запасними частинами до газоперекачувальних агрегатів (ГПА), може призвести до збільшення терміну ремонтів обладнання КС, що в свою чергу може призвести до зриву роботи ГТС України та невиконання запланованих обсягів постачання природного газу, як Європейським, так і українським споживачам.
Несвоєчасне виконання ремонту обладнання, може призвести до виходу з ладу ГПА та КС, що приведе до великих матеріальних втрат та травмування або смерті обслуговуючого чи ремонтного персоналу компресорної станції.
Крім того, враховуючи ті обставини, що на сьогоднішній день заводи-виробники даних запасних частин до ГПА, знаходяться за межами території України, ринок постачальників запчастин до даних ГПА змінився, що призвело до збільшення фактів появи на ринку України неякісних та контрафактних запчастин до ГПА. Саме цей факт сприяв до необхідності внесення зазначених змін до тендерної документації.
Від Учасника торгів у складі тендерної пропозиції вимагалося подання інформації (скан-копія з оригіналу довідки в довільній формі) з підтвердженням виконання аналогічного/их договору/ів щодо закупівлі запасних частин до ГПА підприємствам нафтогазового комплексу за останні 5 років (період 2012-2016 роки) із зазначенням: предмету договору/ів, найменування замовника/ів, його/їх адреса/и та контактний/і телефон/и, рік/роки виконання договору/рів, яка обумовлена тим, що якщо Учасник торгів є виробником, він має підтвердити даний критерій, оскільки особливо важливо, щоб запасні частини були новими, якісними і сучасними. Якщо Учасник не є виробником, а є дилер або представник, він теж має надати документи про повноваження, чинні на даний момент. Такі документи від виробника обмежені в часі, і компаніям, які не ведуть господарську діяльність в даному напрямку вони не надаються. Також, викладені вимоги не звужують коло потенційних постачальників, оскільки Учасники, які зареєстровані в поточному році, можуть надати підтвердження повного виконання договорів, адже такі контракти не обов’язково мають бути укладені на бюджетний рік, а можуть мати періодом декілька місяців або навіть тижнів. Учасник не зобов’язаний такі договори укладати саме за бюджетні кошти або за кошти інших замовників, або на суми, які є вищими від зазначених у статті 2 Закону.
Крім того, згідно Наказу, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 квітня 2012 р. за N 571/20884 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів» із змінами і доповненнями - «Договори, угоди (аудиторські, господарські, операційні тощо)» зберігаються після закінчення строку дії договору, угоди протягом 3 років. Нами зазначений період п’ять років. Тому, на нашу думку, внесення зазначених змін не містить дискримінаційних ознак та не обмежує коло нових постачальників, оскільки не порушують кількісну характеристику зазначеної вимоги- критерія «надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», вимагався хоча б один договір за визначений період.
Таким чином, звернення Учасника, щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників торгів, які спрямовані на звуження кола учасників процедури закупівлі, вважати безпідставною. Залишити викладений додаток №2 «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» у тому вигляді, як викладено останньою редакцією внесених змін.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-12-26-000549-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ГАЛНАФТОГАЗ, Код ЄДРПОУ:34857033
Дата подання: 28 січня 2017 15:22
вимога щодо усунення
ВИМОГА
щодо усунення порушень
27.12.2016 Філією "ВРТП "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" (далі - Замовник) в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» оприлюднено оголошення про проведення тендеру на закупівлю: частини турбін (Турбіни та мотори (Запасні частини до ГТК-10)), оголошення № UA-2016-12-26-000549-a.
Згідно з пунктом 1.1.1. Кваліфікаційних критеріїв (Додаток ІІ до Тендерної документації, в початковій редакції) від Учасника торгів у складі тендерної пропозиції вимагалося подання довідки (скан-копія з оригіналу документу, у довільній формі) з підтвердженням наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід (з зазначенням кількості та кваліфікації працівників, які будуть залучені для здійснення поставки).
В подальшому до пункту 1.1.1. Кваліфікаційних критеріїв були внесені зміни, згідно з якими від Учасника торгів у складі тендерної пропозиції вимагалося подання інформації (скан-копія з оригіналу довідки в довільній формі) з підтвердженням виконання аналогічного/их договору/ів щодо закупівлі запасних частин до ГПА підприємствам нафтогазового комплексу за останні 5 років (період 2012-2016 роки) із зазначенням: предмету договору/ів, найменування замовника/ів, його/їх адреса/и та контактний/і телефон/и, рік/роки виконання договору/рів.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, незрозуміло, чим викликана необхідність внесення зазначених змін до Тендерної документації та визначення періоду, за який учасник торгів повинен надати інформацію з підтвердженням виконання аналогічного/их договору/ів - за останні 5 років (2012-2016 роки).
На думку заявника, вказана вимога носить дискримінаційний характер та спрямована на звуження кола учасників процедури закупівлі, чим порушує принцип здійснення закупівель, оскільки унеможливлює участь у зазначених торгах учасників, які реалізують аналогічну продукцію за період менший, ніж визначений Замовником – 2012-2016 роки, а також новостворених суб’єктів господарювання та постачальників, які виконували аналогічні договори до 2012 року.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на наведене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону звертаємося до вас із вимогою щодо усунення допущених порушень під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення необхідних змін до тендерної документації.
У разі відмови у задоволенні порушених питань, будемо вимушені в установленому законодавством порядку звернутися до Антимонопольного комітету України та до господарського суду за захистом своїх порушених прав.
Директор
ТОВ «Галнафтогаз» _______________ Наменанік О.Я.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушень
27.12.2016 Філією "ВРТП "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" (далі - Замовник) в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» оприлюднено оголошення про проведення тендеру на закупівлю: частини турбін (Турбіни та мотори (Запасні частини до ГТК-10)), оголошення № UA-2016-12-26-000549-a.
Згідно з пунктом 1.1.1. Кваліфікаційних критеріїв (Додаток ІІ до Тендерної документації, в початковій редакції) від Учасника торгів у складі тендерної пропозиції вимагалося подання довідки (скан-копія з оригіналу документу, у довільній формі) з підтвердженням наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід (з зазначенням кількості та кваліфікації працівників, які будуть залучені для здійснення поставки).
В подальшому до пункту 1.1.1. Кваліфікаційних критеріїв були внесені зміни, згідно з якими від Учасника торгів у складі тендерної пропозиції вимагалося подання інформації (скан-копія з оригіналу довідки в довільній формі) з підтвердженням виконання аналогічного/их договору/ів щодо закупівлі запасних частин до ГПА підприємствам нафтогазового комплексу за останні 5 років (період 2012-2016 роки) із зазначенням: предмету договору/ів, найменування замовника/ів, його/їх адреса/и та контактний/і телефон/и, рік/роки виконання договору/рів.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, незрозуміло, чим викликана необхідність внесення зазначених змін до Тендерної документації та визначення періоду, за який учасник торгів повинен надати інформацію з підтвердженням виконання аналогічного/их договору/ів - за останні 5 років (2012-2016 роки).
На думку заявника, вказана вимога носить дискримінаційний характер та спрямована на звуження кола учасників процедури закупівлі, чим порушує принцип здійснення закупівель, оскільки унеможливлює участь у зазначених торгах учасників, які реалізують аналогічну продукцію за період менший, ніж визначений Замовником – 2012-2016 роки, а також новостворених суб’єктів господарювання та постачальників, які виконували аналогічні договори до 2012 року.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на наведене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону звертаємося до вас із вимогою щодо усунення допущених порушень під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення необхідних змін до тендерної документації.
У разі відмови у задоволенні порушених питань, будемо вимушені в установленому законодавством порядку звернутися до Антимонопольного комітету України та до господарського суду за захистом своїх порушених прав.
Директор
ТОВ «Галнафтогаз» _______________ Наменанік О.Я.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2017 16:29
Відповідь на вимогу
На ваше запитання, щодо необхідності внесення зазначених змін до тендерної документації, повідомляємо, що Замовник, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 за №922-VIII., має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
ВРТП “УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС” здійснює сервісне технічне обслуговування та ремонт газоперекачувальних агрегатів (ГПА), обладнання компресорних станцій (КС) на об’єктах ПАТ «УКРТРАНСГАЗ». КС відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки, а виконання робіт на них - до робіт підвищеної небезпеки. Тому неякісне або невчасне забезпечення запасними частинами до газоперекачувальних агрегатів (ГПА), може призвести до збільшення терміну ремонтів обладнання КС, що в свою чергу може призвести до зриву роботи ГТС України та невиконання запланованих обсягів постачання природного газу, як Європейським, так і українським споживачам.
Несвоєчасне виконання ремонту обладнання, може призвести до виходу з ладу ГПА та КС, що приведе до великих матеріальних втрат та травмування або смерті обслуговуючого чи ремонтного персоналу компресорної станції.
Крім того, враховуючи ті обставини, що на сьогоднішній день заводи-виробники даних запасних частин до ГПА, знаходяться за межами території України, ринок постачальників запчастин до даних ГПА змінився, що призвело до збільшення фактів появи на ринку України неякісних та контрафактних запчастин до ГПА. Саме цей факт сприяв до необхідності внесення зазначених змін до тендерної документації.
Від Учасника торгів у складі тендерної пропозиції вимагалося подання інформації (скан-копія з оригіналу довідки в довільній формі) з підтвердженням виконання аналогічного/их договору/ів щодо закупівлі запасних частин до ГПА підприємствам нафтогазового комплексу за останні 5 років (період 2012-2016 роки) із зазначенням: предмету договору/ів, найменування замовника/ів, його/їх адреса/и та контактний/і телефон/и, рік/роки виконання договору/рів, яка обумовлена тим, що якщо Учасник торгів є виробником, він має підтвердити даний критерій, оскільки особливо важливо, щоб запасні частини були новими, якісними і сучасними. Якщо Учасник не є виробником, а є дилер або представник, він теж має надати документи про повноваження, чинні на даний момент. Такі документи від виробника обмежені в часі, і компаніям, які не ведуть господарську діяльність в даному напрямку вони не надаються. Також, викладені вимоги не звужують коло потенційних постачальників, оскільки Учасники, які зареєстровані в поточному році, можуть надати підтвердження повного виконання договорів, адже такі контракти не обов’язково мають бути укладені на бюджетний рік, а можуть мати періодом декілька місяців або навіть тижнів. Учасник не зобов’язаний такі договори укладати саме за бюджетні кошти або за кошти інших замовників, або на суми, які є вищими від зазначених у статті 2 Закону.
Крім того, згідно Наказу, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 квітня 2012 р. за N 571/20884 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів» із змінами і доповненнями - «Договори, угоди (аудиторські, господарські, операційні тощо)» зберігаються після закінчення строку дії договору, угоди протягом 3 років. Нами зазначений період п’ять років. Тому, на нашу думку, внесення зазначених змін не містить дискримінаційних ознак та не обмежує коло нових постачальників, оскільки не порушують кількісну характеристику зазначеної вимоги- критерія «надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», вимагався хоча б один договір за визначений період.
Таким чином, звернення Учасника, щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників торгів, які спрямовані
На ваше запитання, щодо необхідності внесення зазначених змін до тендерної документації, повідомляємо, що Замовник, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 за №922-VIII., має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
ВРТП “УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС” здійснює сервісне технічне обслуговування та ремонт газоперекачувальних агрегатів (ГПА), обладнання компресорних станцій (КС) на об’єктах ПАТ «УКРТРАНСГАЗ». КС відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки, а виконання робіт на них - до робіт підвищеної небезпеки. Тому неякісне або невчасне забезпечення запасними частинами до газоперекачувальних агрегатів (ГПА), може призвести до збільшення терміну ремонтів обладнання КС, що в свою чергу може призвести до зриву роботи ГТС України та невиконання запланованих обсягів постачання природного газу, як Європейським, так і українським споживачам.
Несвоєчасне виконання ремонту обладнання, може призвести до виходу з ладу ГПА та КС, що приведе до великих матеріальних втрат та травмування або смерті обслуговуючого чи ремонтного персоналу компресорної станції.
Крім того, враховуючи ті обставини, що на сьогоднішній день заводи-виробники даних запасних частин до ГПА, знаходяться за межами території України, ринок постачальників запчастин до даних ГПА змінився, що призвело до збільшення фактів появи на ринку України неякісних та контрафактних запчастин до ГПА. Саме цей факт сприяв до необхідності внесення зазначених змін до тендерної документації.
Від Учасника торгів у складі тендерної пропозиції вимагалося подання інформації (скан-копія з оригіналу довідки в довільній формі) з підтвердженням виконання аналогічного/их договору/ів щодо закупівлі запасних частин до ГПА підприємствам нафтогазового комплексу за останні 5 років (період 2012-2016 роки) із зазначенням: предмету договору/ів, найменування замовника/ів, його/їх адреса/и та контактний/і телефон/и, рік/роки виконання договору/рів, яка обумовлена тим, що якщо Учасник торгів є виробником, він має підтвердити даний критерій, оскільки особливо важливо, щоб запасні частини були новими, якісними і сучасними. Якщо Учасник не є виробником, а є дилер або представник, він теж має надати документи про повноваження, чинні на даний момент. Такі документи від виробника обмежені в часі, і компаніям, які не ведуть господарську діяльність в даному напрямку вони не надаються. Також, викладені вимоги не звужують коло потенційних постачальників, оскільки Учасники, які зареєстровані в поточному році, можуть надати підтвердження повного виконання договорів, адже такі контракти не обов’язково мають бути укладені на бюджетний рік, а можуть мати періодом декілька місяців або навіть тижнів. Учасник не зобов’язаний такі договори укладати саме за бюджетні кошти або за кошти інших замовників, або на суми, які є вищими від зазначених у статті 2 Закону.
Крім того, згідно Наказу, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 квітня 2012 р. за N 571/20884 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів» із змінами і доповненнями - «Договори, угоди (аудиторські, господарські, операційні тощо)» зберігаються після закінчення строку дії договору, угоди протягом 3 років. Нами зазначений період п’ять років. Тому, на нашу думку, внесення зазначених змін не містить дискримінаційних ознак та не обмежує коло нових постачальників, оскільки не порушують кількісну характеристику зазначеної вимоги- критерія «надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», вимагався хоча б один договір за визначений період.
Таким чином, звернення Учасника, щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників торгів, які спрямовані
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Частини турбін (Турбіни та мотори (Запасні частини до ГТК-10)) |
Опис предмету закупівлі: |
Запасні частини до ГТК-10
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 30 053 027,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 150 265,00 UAH з ПДВ |
Title: Parts of turbines (Turbines and engines (spare parts for GTK-10))
Description: spare parts for GTK-10
Current status: Cancelled
Estimated total value: 30 053 027,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 150 265,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 13 березня 2017 14:41
Auction planned date: 13 березня 2017 14:41
Закінчення: 13 березня 2017 15:02
Позиції
24 комп
Запасні частини до ГТК-10
ДК 021:2015: 42110000-3 — Турбіни та мотори
ДК 016:2010: 28.11.3 — Частини турбін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського, буд. 49, центральний склад
Дата доставки:
31 грудня 2017
spare parts for GTK-10
CPV: 42110000-3
11 шт
Запасні частини до ГТК-10
ДК 021:2015: 42110000-3 — Турбіни та мотори
ДК 016:2010: 28.11.3 — Частини турбін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського, буд. 49, центральний склад
Дата доставки:
31 грудня 2017
spare parts for GTK-10
CPV: 42110000-3
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 березня 2017
Найменування: | Філія "ВРТП "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 00156127 |
Місцезнаходження: | 08151, Україна, Київська обл., Боярка, вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ РАПІДСТРІМ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ПРОМТЕХНАФТОГАЗПОСТАЧ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОМТЕХНАФТОГАЗПОСТАЧ #40066418 |
Рішення скасоване |
29 779 204,80
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2017 17:22
|
ТОВ ПРОМТЕХНАФТОГАЗПОСТАЧ #40066418 |
Відхилено |
29 779 204,80
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2017 17:23
|
ТОВ РАПІДСТРІМ #40305151 |
Переможець |
30 049 436,40
UAH з ПДВ
|
12 травня 2017 17:51
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 червня 2017 14:49 |
Коментар щодо відміни: | визнати торги на закупівлю «Частини турбін (Турбіни та мотори (Запасні частини до ГТК-10))» частково за лотом №2 такими, що не відбулись згідно підстав передбачених абз. 2 ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили) |
Документи:
02 червня 2017 14:49
|
Протокол визнання торгів такими, що не відбулись.doc |
Дата відміни
07 березня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій