Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу
Consumables for dialysis - 6 items
Очікувана вартість
41 530 200,00 UAH
UA-2016-12-22-002708-b 6015344fa58b4a62863baac9841c0ab9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іваниця

0682250852 adm_terokkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальний заклад Тернопільської обласної ради "Тернопільська університетська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Контактна особа: Ольга Іваниця
0682250852
adm_terokkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalniy zaklad Ternopilskoi oblasnoi radi "Ternopilska universitetska likarnya"
National ID: 02001311
Contact point: Olga Ivanytsya
0682250852
adm_terokkl@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 грудня 2016 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2017 17:00
Очікувана вартість: 41 530 200,00 UAH з ПДВ
Publication date: 22 грудня 2016 16:58
Enquiries until: 13 лютого 2017 17:00
Complaints submission until: до 19 лютого 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 лютого 2017 17:00

Information

Estimated total value: 41 530 200 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

13 лютого 2017 17:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2017 17:01
Медико - технінічні вимоги.doc
13 лютого 2017 17:01
Проект договору.docx
13 лютого 2017 17:01
Тендерна документація.docx
13 лютого 2017 17:01
Зміни до ТД.doc
13 лютого 2017 17:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2016 17:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2017 17:01
Медико - технінічні вимоги.doc
22 грудня 2016 16:58
Медико - технінічні вимоги.doc
13 лютого 2017 17:01
Проект договору.docx
22 грудня 2016 16:58
Проект договору.docx
13 лютого 2017 17:01
Тендерна документація.docx
22 грудня 2016 16:58
Тендерна документація.docx
13 лютого 2017 17:01
Зміни до ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-12-22-002708-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СУЧАСНА ЛІКАРНЯ, Код ЄДРПОУ:40199288
Дата подання: 18 січня 2017 17:34
Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Просимо зобовязати Комунальний заклад Тернопільської обласної ради Тернопільська університетська лікарня внести зміни до документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 січня 2017 17:47
рішення від 23.01.2017 № 293+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 23 січня 2017 17:46
від 06.02.2017 № 484.PDF
Дата публікації: 09 лютого 2017 18:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись рішенням АМКУ та ч.2, ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Врахувавши рішення АМКУ тендерним комітетом було внесено відповідні зміни до документації.
Дата виконання рішення замовником: 13 лютого 2017 17:04
Номер скарги: UA-2016-12-22-002708-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38467184
Дата подання: 17 березня 2017 13:13
Оскарження рішення Замовника щодо недопущення учасника до аукціону
Замовник прийняв рішення про недопущення ТОВ "МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА" з порушенням вимог чинного законодавства.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 березня 2017 20:11
Рішення від 21.03.2017 №1383 + запит.pdf
Дата публікації: 22 березня 2017 20:11
рішення від 07.04.2017 № 1887.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2017 22:44

Документи подані скаржником

18 січня 2017 17:33
Скарга

Документи подані замовником

25 січня 2017 17:15
Діалізатори Allmed.pdf
25 січня 2017 17:15
Діалізатори ELISIO H-M.pdf
25 січня 2017 17:15
Діалізатори Smartflux.pdf
25 січня 2017 17:15
Відповідь.PDF

Документи подані скаржником

17 березня 2017 13:11
Скарга.pdf
17 березня 2017 13:11
Платіжне доручення.pdf
17 березня 2017 13:11
Додаток 1.PDF
17 березня 2017 13:11
Додаток 2.pdf

Документи подані замовником

22 березня 2017 15:41
File0003.PDF
22 березня 2017 15:41
Nipro letter regarding rights 17.03.2017.pdf
07 квітня 2017 12:08
ПВП.PDF

Документи Органу Оскарження

12 квітня 2017 22:44
рішення від 07.04.2017 № 1887.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №2 Магістралі до діалізатора, Магістралі для гемодіафільтрації, Фільтр для тонкого очищення діалізату
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 249 910,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 16 249,55 UAH з ПДВ


Title: Lot №2 to the dialyzer highway, highway to hemodiafiltratsiyi, filter fine purification of dialysate
Current status: Complete
Estimated total value: 3 249 910,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 16 249,55 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 13 квітня 2017 11:29
Auction planned date: 13 квітня 2017 11:29
Закінчення: 13 квітня 2017 11:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14152 шт
Магістралі до діалізатора
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Дата доставки: 15 березня 2017  —  31 грудня 2017

Line to dialyzer
CPV: 33181000-2
216 шт
Магістралі для гемодіафільтрації
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Дата доставки: 15 березня 2017  —  31 грудня 2017

Highway for hemodiafiltratsiyi
CPV: 33181000-2
104 шт
Фільтр для тонкого очищення діалізату
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Дата доставки: 15 березня 2017  —  31 грудня 2017

Filter for fine cleaning dialysate
CPV: 33181000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 березня 2017
UA-2016-12-22-002708-b6015344fa58b4a62863baac9841c0ab9
Найменування: Комунальний заклад Тернопільської обласної ради "Тернопільська університетська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Діалайф Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 березня 2017 16:39
File0005.PDF
13 березня 2017 16:54
Електронний підпис

Публічні документи

21 лютого 2017 14:14
Технічна частина_Лот_2.pdf
21 лютого 2017 14:14
Пропозиція_Лот2.pdf
20 січня 2017 11:15
Технічна частина.pdf

Документи

13 березня 2017 16:39
File0005.PDF
13 березня 2017 16:54
Електронний підпис

Публічні документи

24 квітня 2017 17:55
Довідка щодо ліцензії
24 квітня 2017 17:55
Довідка ДПІ
24 квітня 2017 17:55
Довідка МВС
24 квітня 2017 17:55
Довідка щодо ЄДР
22 лютого 2017 17:11
Електронний підпис
22 лютого 2017 17:11
Електронний підпис
22 лютого 2017 15:48
Витяг (новий).pdf
20 лютого 2017 17:47
Електронний підпис
20 лютого 2017 17:47
Електронний підпис
20 січня 2017 15:14
Електронний підпис
20 січня 2017 15:14
Електронний підпис
20 січня 2017 15:10
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діалайф

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2017 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 3 186 511,36
UAH з ПДВ
3 186 511,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Діалайф 3 215 136,00
UAH з ПДВ
3 215 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2017 17:55
Довідка щодо ліцензії
24 квітня 2017 17:55
Довідка ДПІ
24 квітня 2017 17:55
Довідка МВС
24 квітня 2017 17:55
Довідка щодо ЄДР
22 лютого 2017 17:11
Електронний підпис
22 лютого 2017 17:11
Електронний підпис
22 лютого 2017 15:48
Витяг (новий).pdf
20 лютого 2017 17:47
Електронний підпис
20 лютого 2017 17:47
Електронний підпис
20 січня 2017 15:14
Електронний підпис
20 січня 2017 15:14
Електронний підпис
20 січня 2017 15:10
Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2017 14:14
Технічна частина_Лот_2.pdf
21 лютого 2017 14:14
Пропозиція_Лот2.pdf
20 січня 2017 11:15
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

ТОВ Діалайф

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 3 186 511,36
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 13:49

Документи

21 квітня 2017 13:49
Електронний підпис
21 квітня 2017 13:05
Лот 2 гемодіаліз.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2017 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
3 186 511,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2017 13:49
Електронний підпис
21 квітня 2017 13:05
Лот 2 гемодіаліз.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2017 13:59
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2017 12:27
Додаткова угода 11 договір 11 195.PDF зміни до договору
28 листопада 2017 12:27
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2017 12:25
Додаткова угода 10 договір 11 195.PDF зміни до договору
28 листопада 2017 12:25
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2017 14:32
Додаткова угода 9 договір 11 (195).PDF зміни до договору
18 жовтня 2017 14:31
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2017 14:21
Додаткова угода 8 договір 11.PDF зміни до договору
05 вересня 2017 14:20
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2017 16:07
Додаткова угода 7.PDF зміни до договору
03 серпня 2017 16:07
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2017 14:10
додат угод №6 до дог №11 195 від 03.05.2017 р..PDF зміни до договору
19 липня 2017 14:10
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2017 12:33
Дод.угода 5 договір 11 195.PDF зміни до договору
21 червня 2017 12:33
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2017 14:01
Договір 11.PDF зміни до договору
13 червня 2017 14:00
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2017 12:39
Лот 2.PDF зміни до договору
12 травня 2017 12:39
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2017 13:41
Дод. угода дог №11.PDF зміни до договору
10 травня 2017 13:41
Електронний підпис укладений
03 травня 2017 14:19
лот 2 гемодіаліз.PDF укладений
03 травня 2017 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 11/195
Договір:
Номер додаткової угоди: №11/195 додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 11/195
Договір:
Номер додаткової угоди: №11/195 додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 11/195
Договір:
Номер додаткової угоди: №11/195 від 03.05.2017р. додаткова угода №4 від 12.06.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 11/195
Договір:
Номер додаткової угоди: №11/195 від 03.05.2017, додаткова угода №5 від 20.06.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 11/195
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №6 до договору №11/195 від 03.05.2017 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 11/195
Договір:
Номер додаткової угоди: №11/195 від 03.05.2017р. додаткова угода №7 від 02.08.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 11/195
Договір:
Номер додаткової угоди: №11/195 від 03.05.2017р. додаткова угода №8 від 04.09.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 11/195
Договір:
Номер додаткової угоди: №11/195 від 03.05.2017р. додаткова угода №9 від 17.10.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 11/195
Договір:
Номер додаткової угоди: №11/195 від 03.05.2017р. додаткова угода №10 від 27.11.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 11/195
Договір:
Номер додаткової угоди: №11/195 від 03.05.2017р. додаткова угода №11 від 28.11.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 734 471,67
UAH з ПДВ