Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сири
Очікувана вартість
354 121,00 UAH
UA-2016-12-08-000098-b 6e009f7974014527954083bea6346cbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ірина Валентинівна

380522319945 kzkopl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Кіровоградська обласна психіатрична лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01995166
Вебсайт: http://kopb.tk
Місцезнаходження: 25491, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, вул. Металургів, буд. 2 А
Контактна особа: Бондаренко Ірина Валентинівна
380522319945
kzkopl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2016 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2016 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2016 08:00
Очікувана вартість: 354 121,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

16 грудня 2016 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 09:13
Оголошення провед ВТ Сири.doc
08 грудня 2016 09:13
Дод 8 Перелік необхідних документів.doc
08 грудня 2016 09:13
Дод 7 Форма тендерної пропозиції.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 5 Погодж з умов договору.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 4 Згода оборобки персонал даних.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 3 Гарант дотрим якості.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 2 Відсутн підстав ст 17.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 1 Наявн досвіду.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 6 Проект договору.doc
08 грудня 2016 09:11
Тендерна документація Сири.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завірення копій документів
Дата подання: 15 грудня 2016 17:35
Дата відповіді: 16 грудня 2016 09:11
Чи може Директор власноруч завірити документи, про повноваження посадової особи (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, протокол зборів) ? Чи не відхилять цінову пропозицію без нотаріально завірених копій вищеперелічених документів?
Відповідь: Відповідно до пункту 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації, повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або нотаріально завіреною копією одного з вищеперелічених документів. Тобто Учасник має відсканувати оригінал або нотаріально завірену копію виписки з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність або доручення та в електронному вигляді подати разом з тендерною пропозицію через електронний майданчик, з яким він працює. Відсканований оригінал вказаних документів не потребує додаткового завірення Директором. Жодних документів в паперовому вигляді Учасник Замовнику не подає.
стосовно Ціни
Дата подання: 15 грудня 2016 17:40
Дата відповіді: 16 грудня 2016 08:55
Чи не відхилять цінову пропозицію якщо Юридична особа не є платником ПДВ, про що свідчить довідка з Фіскальної служби?
Відповідь: Статус платника податків, відмінний від платника ПДВ не є підставою для відхилення цінової пропозиції. Однак Учасники, під час подання цінової пропозиції, мають врахувати в ціні, яку вони пропонують, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, сплату митних тарифів та інші витрати згідно вимог діючих законодавчих актів і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Переможець протягом п'яти днів має подати тендерну пропозицію (згідно Додатку 7 до тендерної документації), де вкаже свою остаточну ціну за результатами аукціону, і в залежності від того чи є він платником ПДВ чи ні, зазначить її в колонках "Ціна за одиницю, грн з ПДВ .", "Сума, грн. з ПДВ" або "Ціна за одиницю, грн без ПДВ .", "Сума, грн. без ПДВ". А також, якщо Переможець не є платником ПДВ, надасть документ, який підтверджує те, що він не є платником податку на додану вартість.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: сир кисломолочний, сир твердий
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 122 110,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 610,55 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 грудня 2016 13:46
Закінчення: 27 грудня 2016 14:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1965 кг
сир кисломолочний
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
ДК 016:2010: 10.51.4 — Сир сичужний та кисломолочний сир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25491, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький (Кіровоград), вул. Металургів, буд. 2А
Дата доставки: 31 грудня 2017
74 кг
сир твердий
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
ДК 016:2010: 10.51.4 — Сир сичужний та кисломолочний сир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25491, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький (Кіровоград), вул. Металургів, буд. 2А
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2016 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Петросян Арам Меружанович 62 079,40
UAH з ПДВ
62 079,40
UAH з ПДВ
Документи
Фізична Особа підприємець Похилко Віталій Сергійович 65 183,37
UAH з ПДВ
65 183,37
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковтун Ірина Станіславівна 109 000,00
UAH з ПДВ
109 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ 116 320,88
UAH з ПДВ
116 320,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2016 17:20
ТП Сир км.pdf
29 грудня 2016 17:10
Довідка про несудим.pdf
29 грудня 2016 17:09
Довідка з податкової.pdf
29 грудня 2016 17:07
Витяг з податкової.pdf
29 грудня 2016 17:06
Витяг з податкової.pdf
29 грудня 2016 17:06
Витяг з податкової.pdf
19 грудня 2016 15:49
паспорт.pdf
19 грудня 2016 15:49
Лист погодж.pdf
19 грудня 2016 15:48
Інформація ст 17.pdf
19 грудня 2016 15:48
Згода.pdf
19 грудня 2016 15:48
Гарант лист.pdf
19 грудня 2016 15:48
Наявн досвіду сир км.pdf

Публічні документи

20 грудня 2016 11:44
ст1.jpg
20 грудня 2016 11:44
ст реєстрац.jpg
20 грудня 2016 11:43
ст 2.jpg
20 грудня 2016 11:43
Ід код.jpg
20 грудня 2016 11:43
8сир тверд.jpg
20 грудня 2016 11:42
4.jpg
20 грудня 2016 11:42
3.jpg
20 грудня 2016 11:42
2.jpg
20 грудня 2016 11:41
1.jpg

Публічні документи

24 грудня 2016 20:10
документи...pdf
24 грудня 2016 20:10
код.pdf
24 грудня 2016 20:10
паспорт.pdf
24 грудня 2016 20:10
докум.pdf

Публічні документи

22 грудня 2016 16:40
ЦП сири.jpg
22 грудня 2016 16:40
плавлений сирок.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Петросян Арам Меружанович

Фізична Особа підприємець Похилко Віталій Сергійович

ФОП Ковтун Ірина Станіславівна

ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Петросян Арам Меружанович
#3189821854
Переможець 62 079,40
UAH з ПДВ
29 грудня 2016 09:39

Документи

29 грудня 2016 09:35
Електронний підпис
29 грудня 2016 09:27
Протокол 17тд 2017.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2016 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Петросян Арам Меружанович
#3189821854
62 079,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2016 09:35
Електронний підпис
29 грудня 2016 09:27
Протокол 17тд 2017.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 10:45
Додаткова угода №10 4-ТР.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 10:43
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2017 10:22
Додаткова угода №9 4ТР.pdf зміни до договору
19 грудня 2017 10:20
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2017 09:56
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2017 09:51
Додаткова угода № 8 до дог. 4тр.pdf зміни до договору
25 жовтня 2017 09:49
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2017 09:45
Додаткова угода № 7до дог 4тр.pdf зміни до договору
25 жовтня 2017 09:37
Електронний підпис укладений
15 лютого 2017 09:25
Додаткова угода №6 4тр.pdf зміни до договору
15 лютого 2017 09:14
Електронний підпис укладений
27 січня 2017 09:55
Додаткова угода № 5до дог. 4тр.pdf зміни до договору
27 січня 2017 09:55
Електронний підпис укладений
27 січня 2017 09:52
Додаткова угода № 4 до дог. 4тр.pdf зміни до договору
27 січня 2017 09:50
Електронний підпис укладений
27 січня 2017 09:46
Додаткова угода № 3 до дог. 4тр.pdf зміни до договору
27 січня 2017 09:46
Електронний підпис укладений
26 січня 2017 15:54
Додаткова угода № 2до дог 4тр.pdf зміни до договору
26 січня 2017 15:53
Електронний підпис укладений
19 січня 2017 10:13
ДУ № 4тр 1.pdf зміни до договору
19 січня 2017 10:11
Електронний підпис укладений
17 січня 2017 15:18
Договір № 4 тр.pdf укладений
17 січня 2017 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п. 3.2. Договору № 4 ТР від 17.01.2017р., Сторони дійшли згоди, що зобов'язання за Договором № 4 ТР від 17.01.2017р. виникають у межах кошторисних призначень на 2017 рік у сумі 62079,40 грн. (Шістдесят дві тисячі сімдесят дев’ять грн. 40 коп.).
Номер договору про закупівлю: 4 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 3.4. Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. внести зміни до п. 1.2. та Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. та викласти їх у наступній редакції: “п. 1.2. Кількість товарів – 1860,478 кг.” 2. Внести зміни до Додатку № 1 до Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. “Специфікація” та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 4 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 3.4. Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. внести зміни до п. 1.2. та Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. та викласти їх у наступній редакції: “п. 1.2. Кількість товарів – 1701,045 кг.” 2. Внести зміни до Додатку № 1 до Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. “Специфікація” та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 3.4. Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. внести зміни до п. 1.2. та Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. та викласти їх у наступній редакції: “п. 1.2. Кількість товарів – 1557,868 кг.” 2. Внести зміни до Додатку № 1 до Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. “Специфікація” та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 3.4. Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. внести зміни до п. 1.2. та Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. та викласти їх у наступній редакції: “п. 1.2. Кількість товарів – 1538,321 кг.” 2. Внести зміни до Додатку № 1 до Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. “Специфікація” та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 3.4. Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. внести зміни до п. 1.2. та Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. та викласти їх у наступній редакції: “п. 1.2. Кількість товарів – 1429,832 кг.” 2. Внести зміни до Додатку № 1 до Договору № 4 ТР від 17.01.2017р. “Специфікація” та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 4 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 4 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 31.03.2018року
Номер договору про закупівлю: 4 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 27 387,48
UAH