Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 10.32.1 (15320000-7) - соки фруктові та овочеві (соки овочеві, соки фруктові, соки фруктові у т/п (200мл))
Очікувана вартість
1 721 634,10 UAH
UA-2016-11-29-001267-a 298baf9ba77f45e6b299692d7964ec48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Яковенко

+380612240207 tender_uon1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Ірина Яковенко
+380612240207
tender_uon1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2016 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2016 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2016 18:00
Очікувана вартість: 1 721 634,10 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

08 грудня 2016 17:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 17:49
ЗМІНИ від 08.12.2016.doc
08 грудня 2016 17:49
Додаток_1_(ЗМІНИ)_08.12.2016.docx
08 грудня 2016 17:49
1-ТД _соки_(ЗМІНИ)_08.12.2016.docx
29 листопада 2016 15:53
Додаток_3.docx
29 листопада 2016 15:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
29 листопада 2016 15:53
Додаток_1.docx
29 листопада 2016 15:53
1-ТД _соки.docx
29 листопада 2016 15:53
Додаток_2.docx
08 грудня 2016 17:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2016 15:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 17:49
ЗМІНИ від 08.12.2016.doc
08 грудня 2016 17:49
Додаток_1_(ЗМІНИ)_08.12.2016.docx
08 грудня 2016 17:49
1-ТД _соки_(ЗМІНИ)_08.12.2016.docx
29 листопада 2016 15:53
Додаток_3.docx
29 листопада 2016 15:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
29 листопада 2016 15:53
Додаток_1.docx
29 листопада 2016 15:53
1-ТД _соки.docx
29 листопада 2016 15:53
Додаток_2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вопрос по таре
Дата подання: 29 листопада 2016 16:19
Дата відповіді: 02 грудня 2016 19:51
Добрый день! Документацией определено Споживча тара, що може постачатися до навчальних закладів: - скляні банки місткістю не більше ніж 3 л; - пакети з комбінованих матеріалів на основі паперу або картону, поліетиленової плівки і алюмінієвої фольги, чи на основі алюмінієвої фольги і полімерної плівки місткістю - 1 л, 2 л, 0,2 л Соки в бутыльках и тетрапаках находятся в абсолютно разном ценовом диапазоне, и не могут сравниваться. Такая формулировка ставит участников в неравные условия. Пожалуйста, конкретизируйте вид тары
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради повідомляє, що соки фруктові та овочеві повинні постачатися до навчальних закладів у споживчій тарі саме такого об’єму, який зазначений у тендерній документації. Конкретний об’єм споживчої тари буде зазначатися у заявках від навчальних закладів, який у свою чергу залежить від кількості дітей у навчальному закладі та потребою для споживання.
тара
Дата подання: 05 грудня 2016 08:46
Дата відповіді: 08 грудня 2016 17:31
Спасибо за ответ! Исходя из Вашего разъяснения, участник должен предложить и сок в бутыльках, и сок в тетрапаках? То есть участник предлагает все, а заказчик уже при поставке формирует заявку, в которой указывает вид тары? Как в таком случае формировать ценовое предложение? Сок в бутыльках и тетрапаках-это абсолютно разный ценовой диапазон. Кроме того, если документацией предусматривается предоставление соков во всей указанной фасовке, то получается, что участник должен предоставить: -письмо о сотрудничестве от производителя сока в бутыльках -письмо о сотрудничестве от производителя сока в тетрапаках -протокол испытаний сока овощного в бутыльках -протокол испытаний сока овощного в тетрапаке -протокол испытаний сока фруктового в бутыльках -протокол испытаний сока фруктового в тетрапаке -протокол испытаний сока в тетрапаке 0,2л? Судя по тендерной документации, участник предоставляет любую фасовку(что ставит участников в неравные условия, т.к. сок в бутыльках значительно дешевле качественного сока в тетрапаках). Судя по Вашему разъяснению - требуется и стеклянная тара, и тетрапак. Пожалуйста,внесите ясность по данному вопросу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання більш детально розглянуте. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: навчальні заклади Заводського району м.Запоріжжя
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 126 945,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 253,89 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3808.35 UAH

Аукціон

Початок: 19 грудня 2016 13:40
Закінчення: 19 грудня 2016 14:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3422 л
Соки овочеві
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
ДК 016:2010: 10.32.1 — Соки фруктові та овочеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 02 січня 2017  —  31 грудня 2017
4089 л
соки фруктові
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
ДК 016:2010: 10.32.1 — Соки фруктові та овочеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 02 січня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2016 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШОСТОВ ІГОР ЮРІЙОВИЧ" 90 132,00
UAH з ПДВ
86 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАЙТ-ЕНЕРДЖИ" 112 589,89
UAH з ПДВ
103 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТПС-ХХ 91 225,30
UAH з ПДВ
91 225,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім АТТІС" 103 366,44
UAH з ПДВ
85 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2016 14:54
Сок.rar

Публічні документи

16 грудня 2016 13:43
2.Технічна частина.rar
16 грудня 2016 13:43
4.Пропозиції гарантії.zip

Публічні документи

16 грудня 2016 15:23
файл с тех. частью.rar
16 грудня 2016 15:22
др. документы.rar
16 грудня 2016 15:22
гарантия.rar

Публічні документи

30 грудня 2016 15:08
справка налоговая.pdf
28 грудня 2016 11:49
стаття 17.pdf
28 грудня 2016 11:49
несудимость_0001.pdf
28 грудня 2016 11:49
лицензия.pdf
16 грудня 2016 16:00
5139.pdf.(1).P7S
16 грудня 2016 16:00
5139.pdf.(2).P7S
16 грудня 2016 15:59
гарантия.pdf
16 грудня 2016 15:59
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar
16 грудня 2016 15:59
КВАЛИФИКАЦИЯ.rar
16 грудня 2016 15:59
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШОСТОВ ІГОР ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ЛАЙТ-ЕНЕРДЖИ"

ТОВ ТПС-ХХ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім АТТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім АТТІС"
#34407781
Переможець 85 500,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2016 16:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім АТТІС" #34407781

№ рішення у справі

№ 54/39-р/к

Дата рішення у справі

15.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

26 грудня 2016 16:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2016 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім АТТІС"
#34407781
85 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2016 16:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:43
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2017 11:35
01-06-1-З.pdf зміни до договору
15 грудня 2017 11:35
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2017 10:42
01-06-1-З.pdf зміни до договору
12 травня 2017 10:42
Електронний підпис укладений
06 січня 2017 17:05
01-06_1-З.pdf укладений
06 січня 2017 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): про зміну ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01-06/1-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 05- 10/1-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 01-06/1-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 12-14/3-З
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 85 486,32
UAH з ПДВ