Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
природний газ
natural gas
natural gas
Очікувана вартість
5 168 000,00 UAH
UA-2016-11-25-000471-b ● d93cb4422049430ab0d2ecd2f070b8dc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Відділ освіти Тульчинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141472 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька область обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1 |
Контактна особа: |
Агібалова Оксана Григорівна +380433522246 OAgibalowa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education District State dministratsiyi Tulchin Vinnitsa region |
National ID: | 02141472 |
Contact point: |
Agibalova Oksana +380433522246 OAgibalowa@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2016 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2016 13:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2017 13:01 |
Очікувана вартість: | 5 168 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 25 листопада 2016 12:56 |
Enquiries until: | 26 грудня 2016 13:01 |
Complaints submission until: | до 01 січня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 січня 2017 13:01 |
Information
Estimated total value: | 5 168 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
28 грудня 2016 21:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2016 21:03 |
ЗМІНИ ДО ТД 2_грудень_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.docx | |
28 грудня 2016 21:03 |
Додаток_5_до_ТД_газ_НА ОПРИЛЮДНЕННЯ-2.doc | |
28 грудня 2016 21:03 |
Додаток_4_до_ТД_газ_НА ОПРИЛЮДНЕННЯ-3.doc | |
28 грудня 2016 21:03 |
Додаток_3_до_ТД_газ_НА ОПРИЛЮДНЕННЯ-1.doc | |
28 грудня 2016 21:03 |
Додаток_2_до_ТД_газ_НА ОПРИЛЮДНЕННЯ-2.doc | |
28 грудня 2016 21:03 |
Додаток_1_до_ТД_газ_НА ОПРИЛЮДНЕННЯ-3.doc | |
28 грудня 2016 21:03 |
Тендерна документація_газ природний_НА ОПРИЛЮДНЕННЯ.docx | |
14 грудня 2016 21:09 |
ЗМІНИ ДО ТД_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ліцензії
Дата подання: 08 грудня 2016 17:34
Дата відповіді: 13 грудня 2016 17:35
Відповідно до ТД учасник повинен мати ліцензію на постачання природного газу. Питання ліцензування господарської діяльності з постачання природного газу регулюється статтею 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII та статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року № 222-VIII. Так положеннями частин першої та третьої статті 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII визначено, що ліцензія на постачання природного газу видається Регулятором – НКРЕКП у встановленому законодавством порядку. Станом на сьогоднішній день порядку отримання ліцензій діючим законодавством не встановлено, ліцензійні умови офіційно не опубліковано та не оприлюднено. Тобто вимога щодо наявності ліцензії є необов’язковою, що закріплено у статті 20 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року № 222-VIII. Просимо виключити цю вимогу з ТД та надати відповідь чи буде учасник, який не має ліцензії, допущений до оцінки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання було ретельно вивчене. Повідомляємо про результати розгляду питання.
На сьогодні відсутні окремі закони, які регулюють питання закупівлі природного газу, його розподілу та транспортування, тому закупівлю природного газу здійснюється у порядку та за процедурами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон).
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Правові засади функціонування ринку природного газу України визначені Законом України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 № 329-VIII (із змінами) (далі - Закон України).
Закон України визначає правові засади функціонування ринку природного газу України, заснованого на принципах вільної конкуренції, належного захисту прав споживачів та безпеки постачання природного газу, а також здатного до інтеграції з ринками природного газу держав - сторін Енергетичного Співтовариства, у тому числі шляхом створення регіональних ринків природного газу.
Згідно з положеннями частини першої статті 1 Закону України:
27) постачальник природного газу (далі - постачальник) - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу ;
28) постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів;
32) Регулятор - національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Згідно з частиною 1 статті 4 Закону України - Державне регулювання ринку природного газу здійснює Регулятор у межах повноважень, визначених Законом України та іншими актами законодавства.
Враховуючи вищезазначене та Закон України, національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) здійснює державне регулювання ринку природного газу, всі споживачі природного газу мають право вільно обирати постачальника природного газу, якщо такий постачальник отримав в установленому порядку ліцензію на право провадження даного виду господарської діяльності.
Згідно частини 2 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Відповідно до цієї норми закону в тендерній документації було приписано вимогу, щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції, копію діючої ліцензії (діючого дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках).
Що стосується розгляду тендерної пропозиції – проведення оцінки тендерних пропозицій учасників тендерним комітетом буде проводитись в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», вимог тендерної документації та чинного законодавства.
На сьогодні відсутні окремі закони, які регулюють питання закупівлі природного газу, його розподілу та транспортування, тому закупівлю природного газу здійснюється у порядку та за процедурами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон).
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Правові засади функціонування ринку природного газу України визначені Законом України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 № 329-VIII (із змінами) (далі - Закон України).
Закон України визначає правові засади функціонування ринку природного газу України, заснованого на принципах вільної конкуренції, належного захисту прав споживачів та безпеки постачання природного газу, а також здатного до інтеграції з ринками природного газу держав - сторін Енергетичного Співтовариства, у тому числі шляхом створення регіональних ринків природного газу.
Згідно з положеннями частини першої статті 1 Закону України:
27) постачальник природного газу (далі - постачальник) - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу ;
28) постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів;
32) Регулятор - національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Згідно з частиною 1 статті 4 Закону України - Державне регулювання ринку природного газу здійснює Регулятор у межах повноважень, визначених Законом України та іншими актами законодавства.
Враховуючи вищезазначене та Закон України, національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) здійснює державне регулювання ринку природного газу, всі споживачі природного газу мають право вільно обирати постачальника природного газу, якщо такий постачальник отримав в установленому порядку ліцензію на право провадження даного виду господарської діяльності.
Згідно частини 2 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Відповідно до цієї норми закону в тендерній документації було приписано вимогу, щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції, копію діючої ліцензії (діючого дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках).
Що стосується розгляду тендерної пропозиції – проведення оцінки тендерних пропозицій учасників тендерним комітетом буде проводитись в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», вимог тендерної документації та чинного законодавства.
Щодо транспорту
Дата подання: 08 грудня 2016 17:34
Дата відповіді: 13 грудня 2016 17:26
Законом України «Про ринок природного газу» встановлена пряма заборона займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання та транспортування і розподіл.
Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС(ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ.
На виконання наданих в Законі України «Про ринок природного газу» повноважень, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг прийнято низку підзаконних нормативно-правових актів, що регулюють ринок природного газу.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2496 затверджені Правила постачання природного газу, пунктом 1 розділу ІІ яких зазначено, що підставою для постачання природного газу споживачу є:
наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ;
наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу;
наявність у споживача укладеного з постачальником договору постачання природного газу та дотримання його умов.
Зі змісту наведених норм договори транспортування природного газу та договори розподілу природного газу укладають виключно споживачі, а не постачальники.
Законом України «Про ринок природного газу» НКРЕКП надані повноваження із затвердження методології визначення тарифів на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу, основною характеристикою яких є потужність.
Відповідно до даної моделі розрахунку тарифів оплачується не фізичне переміщення природного газу газотранспортною системою, а потужність точок входу і точок виходу з газотранспортної системи.
Це знайшло своє відображення у главі 1 розділу IX Кодексу газотранспортної систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2493: Оператор газотранспортної системи надає потужність у фізичних точках входу та фізичних точках виходу на підставі договору транспортування природного газу. Потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої підключена газорозподільна система, надається виключно оператору газорозподільної системи на період не менше одного року. Потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої безпосередньо підключений споживач, надається виключно такому споживачу на період не менше одного року.
Пункт 4 глави 1 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2494 визначає договір розподілу природного газу як правочин, укладений між оператором газорозподільної системи та споживачем (у тому числі побутовим споживачем) відповідно до вимог цього Кодексу, згідно з яким забезпечується фізична доставка природного газу, належного споживачу, та/або цілодобовий доступ об’єкта споживача до газорозподільної системи;
Відповідно до пункту 1 глави 6 розділу VI Кодексу газорозподільних систем розрахунки споживача за договором розподілу природного газу здійснюються за тарифом, встановленим Регулятором для відповідного Оператора ГРМ, виходячи з величини приєднаної потужності об’єкта споживача.
Таким чином, запроваджена НКРЕКП правова конструкція, дозволяє виключно споживачам мати договірні відносини з Операторами ГТС та Операторами ГРМ, і відповідно, споживач, безпосередньо підключений до газотранспортної системи оплачує послуги транспортування Оператору ГТС, а споживач, приєднаний до газорозподільної системи, оплачує послуги транспортування у складі послуг розподілу природного газу Оператору ГРМ.
За наведених обставин, постачальник природного газу як суб’єкт ринку не має доступу до газотранспортної/газорозподільної систем.
Додатково щодо ситуації з наданням послуг транспортування та розподілу природного газу слід зазначити наступне.
З урахуванням того, що тарифи за послуги транспортування за моделлю «вхід / вихід» до теперішнього часу не встановлені, Оператори ГТС/ГРМ на підставі п.12 Порядку забезпечення споживачів природним газом , затвердженого постановою КМУ № 1729 від 27.12.2001 року, надіслали на адреси споживачів додаткові угоди до договорів на транспортування природного газу, укладених до введення в дію Закону України «Про ринок природного газу».
Зазначеною постановою встановлено, що договори транспортування та розподіл укладаються також виключно споживачами.
На підставі даних Оператори ГТС/ГРМ договорів тимчасово отримуються грошові кошти за послугу фізичного переміщення природного газу.
Тому звертаємося до Вас з проханням вилучити з тендерної документації вимогу що до ціни пропозиції повинні входити послуги з транспортування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження були розглянуті та взяті до уваги. На підставі ваших зауважень було прийнято рішення внести зміни до тендерної документаці, про що буде повідомлено через автоматизовану систему.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | природний газ |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 741 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 700,00 UAH з ПДВ |
Title: natural gas
Current status: Complete
Estimated total value: 741 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 3 700,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 25 січня 2017 11:56
Auction planned date: 25 січня 2017 11:56
Закінчення: 25 січня 2017 12:35
Позиції
78000 м³
природний газ
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
ДК 016:2010: 06.20.1 — Газ природний, скраплений або в газоподібному стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Тульчинський район, Кирнасівська ЗШ 1-3 ст.; Кирнасівська ЗШ 1-2 ст.; Клебанська ЗШ 1-3 ст. Кирнасівський ДНЗ №1, Кирнасівський ДНЗ №2
Дата доставки:
01 січня 2017
—
31 грудня 2017
natural gas
CPV: 09123000-7
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 січня 2017
Найменування: | Відділ освіти Тульчинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141472 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна, Вінницька область обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ ЮГ-ГАЗ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЖАРИ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "НГ ТРЕЙДІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АТІЛЛА ЕНЕРДЖІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ЕСКО-ПІВНІЧ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2017 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЖАРИ |
628 290,00
UAH з ПДВ
|
622 435,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ЕСКО-ПІВНІЧ» |
622 440,00
UAH з ПДВ
|
622 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮГ-ГАЗ |
631 800,00
UAH з ПДВ
|
631 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НГ ТРЕЙДІНГ" |
669 240,00
UAH з ПДВ
|
669 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АТІЛЛА ЕНЕРДЖІ" |
725 400,00
UAH з ПДВ
|
725 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЖАРИ #32885184 |
Переможець |
622 435,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2017 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2018 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2017 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2017 17:39
|
Договір | укладений |
14 лютого 2017 17:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»(зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 471 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 5 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 471 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |