Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексне надання послуг з охорони
Очікувана вартість
553 200,00 UAH
UA-2016-11-24-000172-c 1bc875954b434feeba9484b3c462e2a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попов Володимир Станіславович

380442388002 krivol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ КМДА
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Попов Володимир Станіславович
380442388002
krivol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2016 10:00
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2016 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2016 11:00
Очікувана вартість: 553 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

09 грудня 2016 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2016 17:18
ЗМІНИ ТД охорона 09.12.16.doc
09 грудня 2016 17:18
Додаток 5 (проект договору_охорона зі змінами).doc
09 грудня 2016 17:17
ТД охорона(зі змінами)09.12.16.doc
24 листопада 2016 10:13
Додаток 5 (охорона).doc
24 листопада 2016 10:12
ТД_Послуги охорони 2017_22_11_16.doc
09 грудня 2016 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2016 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2016 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2016 17:18
ЗМІНИ ТД охорона 09.12.16.doc
09 грудня 2016 17:18
Додаток 5 (проект договору_охорона зі змінами).doc
24 листопада 2016 10:12
Додаток 5 (охорона).doc
09 грудня 2016 17:17
ТД охорона(зі змінами)09.12.16.doc
24 листопада 2016 10:12
ТД_Послуги охорони 2017_22_11_16.doc
24 листопада 2016 10:13
Додаток 5 (охорона).doc
24 листопада 2016 10:12
ТД_Послуги охорони 2017_22_11_16.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо автотранспорту
Дата подання: 30 листопада 2016 15:25
Дата відповіді: 01 грудня 2016 09:59
В пунктах 1.3., 1.4. та 1.6. Додатку № 2 Лот № 1 тендерної документації зазначено: «1.3. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність власного автотранспорту для оперативних виїздів. Також надати копії свідоцтв про реєстрацію автомобілів. 1.4. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР) в кількості не менше 8. В довідці зазначити інформацію про місця розташування ГШР, найближчого до об’єкта Замовника і часу, що потрібен для прибуття групи на об’єкт в разі необхідності. 1.6. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність оперативної чергової частини з пультом централізованого спостереження і черговими автомобілями (в кількості не менше 2-х)». Просимо надати роз’яснення: 1. Що має на увазі Замовник під визначеннями: - «автотранспорт для оперативних виїздів»; - «власні мобільні групи швидкого реагування (ГШР)»; - «черговий автомобіль»? 2. Чим вони відрізняються між собою? 3. Чи є ці всі види автомобілів транспортом реагування в розумінні Закону України «Про охоронну діяльність» з відповідним оформленням?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Власна мобільна група швидкого реагування – автомобіль, що належить охоронному підприємству з штатом охоронників цього ж підприємства,
Автотранспорт для оперативних виїздів – автомобілі, що належать охоронному підприємству і використовуються для цілей охоронної діяльності і постійно знаходяться в розпорядженні оперативної чергової частини на випадок термінового виконання будь-якого завдання (Автомобілі ГШР сюди не включаються). Їх може бути будь - яка кількість, але ми вимагаємо не менше 2-х, тих, що в даний час повинні бути на чергуванні. Звідси і «черговий автомобіль».
Всі ці види автомобілів вважаються транспортом реагування в розумінні Закону «Про охоронну діяльність».
Щодо працівників
Дата подання: 30 листопада 2016 15:57
Дата відповіді: 01 грудня 2016 09:55
В пункті 2.1. Додатку № 2 Лот № 1 тендерної документації зазначено: «2.1. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність в кадровому складі 100 % атестованих охоронників, в т.ч. з кваліфікацією 3-го розряду (не менше 30% від загальної кількості охоронників). Також надати копії посвідчень з кваліфікацією 3-го розряду цих співробітників і копії свідоцтв про їх навчання» Просимо надати роз’яснення: 1. Що має на увазі Замовник під визначеннями «100 % атестованих охоронників»? 2. Хто проводить атестацію охоронників? 3. На підставі яких нормативно-правових актів України проводиться атестація охоронників? 4. Що має на увазі Замовник під поняттям «посвідчення з кваліфікацією 3-го розряду»? 5. Ким та на підставі якого (яких) нормативно-правових актів видається посвідчення з кваліфікацією 3-го розряду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Мається на увазі, що всі охоронники мають пройти атестацію згідно діючого законодавства, тобто підтвердити свою спроможність виконувати свої обовязки з охорони (згідно вимог , зазначених в «Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників», затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336).
сучасні засоби зв’язку
Дата подання: 01 грудня 2016 16:10
Дата відповіді: 02 грудня 2016 12:02
В пункті 1.7. Додатку № 2 Лот № 1 тендерної документації зазначено: «1.7. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність сучасних засобів зв’язку у членів ГШР. Також надати копії технічних паспортів на засоби зв’язку». Просимо надати роз’яснення: 1. Що має на увазі Замовник під визначенням «сучасні засоби зв’язку»? 2. Які саме «сучасні засоби зв’язку» повинні бути наявні у учасника? 3. Яку інформацію підтверджують технічні паспорти на засоби зв’язку? Просимо надати відповідь з посиланням на конкретну марку, модель, тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В нашій документації «сучасні засоби зв’язку» - будь-які компактні спеціальні засоби зв’язку, що дозволять Учаснику оперативно вирішувати питання, пов’язані з виконанням своїх обов’язків в рамках Договору про охорону об’єкта, без прив’язки засобу зв’язку до джерел стаціонарного електричного живлення, стаціонарного телефонного зв’язку, тощо. (Наприклад, рація)
Технічний паспорт надасть можливість ознайомитись з технічними характеристиками та описом призначення Ваших засобів зв’язку, а серійний номер (або інший ідентифікаційний код) апарату дозволить нам перевірити сумлінність Учасника в разі його перемоги в даній закупівлі, а саме: Учасник дійсно використовує в своїй діяльності засоби зв’язку, що зазначені в його пропозиції, на підтвердження чого надаються копії технічних паспортів.
про працівників
Дата подання: 01 грудня 2016 16:44
Дата відповіді: 02 грудня 2016 12:05
В пунктах 2.1. та 2.4. Додатку № 2 Лот № 1 тендерної документації зазначено: «2.1. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність в кадровому складі 100 % атестованих охоронників, в т.ч. з кваліфікацією 3-го розряду (не менше 30% від загальної кількості охоронників). Також надати копії посвідчень з кваліфікацією 3-го розряду цих співробітників і копії свідоцтв про їх навчання. 2.4. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо чисельності атестованих охоронників – не менше 30 чоловік, з додаванням копій документів, що підтверджують атестацію охоронників». Відповідно до частини четвертої статті 1 Закону України, персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків повинен мати при собі посвідчення з підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення. Просимо надати роз’яснення: 1. Копії яких документів необхідно надавати на підтвердження атестації охоронників: «копії посвідчень з кваліфікацією 3-го розряду цих співробітників чи копії свідоцтв про їх навчання»? 2. Яким чином посвідчення охоронника, яке видається підприємством, підтвердить кваліфікацію охоронника з-го розряду? 3. Чи необхідно підтверджувати атестацію охоронників і по п. 2.1. і п. 2.4. окремо, чи ні? 4. Чи повинні всі охоронники мати кваліфікацію 3-го розряду? 5. Чому чисельність атестованих охоронників повинна бути саме не менше 30 чоловік? (Відповідно вимог до КЗпПУ необхідно 6 охоронників для виконання завдань з фізичної охорони по цілодобовому та додатковому постах, що розміщені за адресою м. Київ, вул. Космічна, 12А та додатково мінімум 64 охоронника задіяних у групах швидкого реагування (п. 2.3. Додатку № 2 Лот № 1 тендерної документації: «В довідці зазначити склад (не менше 2 охоронників, у т.ч. охоронник-водій)…») та всього мінімум 70 охоронників). Просимо надати відповідь на кожне поставлене питання окремою відповіддю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Вважаємо, що охоронників спочатку треба навчити, потім перевірити їх знання (екзамен, тестування, тощо) і на підставі даних тестування присвоїти відповідний розряд, про що видати посвідчення. Тому вимагаємо і свідоцтва, і посвідчення.
2. Посвідчення охоронника, видане охоронним підприємством, може підтвердити кваліфікацію 3-го розряду в разі, якщо в ньому додатково, окрім інформації, передбаченої ч.4. ст.11 Закону України “Про охоронну діяльність” відображена інформація про розряд персоналу охорони.
3. В п.2.1. – вимога надати інформацію про те, що всі охоронники мають бути атестовані, з них не менше 30% - з кваліфікацією 3-го розряду. В п.2.4. – надати інформацію про загальну чисельність охоронників в штаті Учасника.
4. Інші охоронники, крім 3-го розряду, можуть бути будь-якої кваліфікації (як з 1-м так і з 6-м розрядом).
5. Як нам показав досвід минулих років, при чисельності атестованих охоронників в охоронному підприємстві менше 30 чоловік і кількості ГШР менше 8 шт. мають місце чергування одного охоронника на двох об’єктах (в т.ч. на нашому) дві зміни поспіль, часті заміни закріплених за нашим підприємством охоронників на інших, які мають пристосуватись до наших умов, мають місце невчасний приїзд ГШР за потреби допомоги черговому охороннику або співробітникам Замовника, тощо. Це для нас є неприпустимо. Тому ми вимагаємо від Учасників достатню кількість охоронників в штаті Учасника, адже, крім нас, будь-яке охоронне підприємство надає послуги і іншим підприємствам та фізичним особам.
дозволи на зберігання та носіння травматичної зброї
Дата подання: 02 грудня 2016 10:41
Дата відповіді: 02 грудня 2016 14:25
В пункті 2.3 Додатку № 2 Лот № 1 тендерної документації зазначено: «2.3. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо груп швидкого реагування. В довідці зазначити склад (не менше 2 охоронників, у т.ч. охоронник-водій), наявність екіпіровки, обладнання, засобів надання першої медичної допомоги. Також надати завірені Учасником, копії дозволів на зберігання та носіння травматичної зброї ( в кількості не менше 10.)». Виходячи з інформації наведеної у тендерній документації незрозуміло, чому Замовник вимагає від учасників надати в складі своєї тендерної пропозиції копії дозволів на зберігання та носіння травматичної зброї ( в кількості не менше 10.)? Чому саме 10 дозволів? Чому не 2, не 5, не 8 дозволів? Таким чином, Замовником при включенні до тендерної пропозиції вимоги стосовно надання у складі цінових пропозицій Учасників «копій дозволів на зберігання та носіння травматичної зброї саме в кількості не менше 10» було прописано дискримінаційні вимоги до Учасників і порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) , а саме: стаття 3 Закону - порушено принципи закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників; частина 3 статті 5 Закону - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників; частина 4 статті 22 Закону – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про наявність не менше 10 дозволів на зберігання та носіння травматичної зброї суттєво обмежує коло учасників та призводить до дискримінації тих учасників, які відповідають всім критеріям передбачених Законом, мають до 9 дозволів на зберігання та носіння травматичної зброї, але не мають саме 10 дозволів на зберігання та носіння травматичної зброї. Включення зазначеної вимоги до Документації може свідчити про наявність змови посадових осіб комітету з конкурсних торгів Замовника з посадовими особами конкретного учасника. Вимагаємо виключити пункт 2.3. Додатку № 2 Лот № 1 тендерної документації з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Для нас важливо, щоб охоронне підприємство мало озброєних травматичною зброєю охоронників в складі ГШР. Вважаємо, що, в силу різних причин, не всі охоронні підприємства мають можливість придбати цю зброю. Але ми хочемо, щоб нас охороняло підприємство, що має можливість оформити дозвіл на зберігання і носіння зброї на підприємство. Це дозволить перед виходом якогось конкретного охоронника на чергування надавати йому зброю, а по закінченню чергування цю зброю він повинен повернути. Її видадуть в наступну зміну іншому охороннику. Таке підприємство, вважаємо, може мати і 10, і 20 одиниць зброї, рівно стільки, скільки їм буде потрібно. Для того, щоб пересвідчитись в підготовці Учасника до надання послуг з охорони нашого підприємства, ми просимо надати 10 копій дозволів на зберігання і носіння травматичної зброї, щоб пересвідчитись, що Учасник має достатню матеріально-технічну базу. Якщо якийсь Учасник має тільки 9 дозволів (або 5, 6, чи 8), він має отримати ще один дозвіл (або іншу їх певну кількість) і приймати участь в цій закупівлі, або приймати участь в інших закупівлях, де цього не вимагається Замовником.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-24-000172-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38374928
Дата подання: 30 листопада 2016 14:23
Усунення порушень
На підставі частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури на закупівлю КП ГІОЦ КМДА ДК 016:2010 80.10.1 Послуги, пов’язані з особистою безпекою) (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги) Лот 1 - код за ДК 016:2010 80.10.12 Послуги щодо сторожування (комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника за допомогою пультової охорони та мобільних груп швидкого реагування) Лот 2 - код за ДК 016:2010 80.10.19 Послуги, пов'язані з безпекою, інші (спостереження за пожежною автоматикою об’єкта та її технічне обслуговування) (ідентифікатор закупівлі: UA-2016-11-24-000172-c), а саме:
Відповідно до «Порядку визначення предмету закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 року, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457 (далі Класифікатор), за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Класифікатора, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
У відповідності до Вступу Класифікатора, Класифікатор узгоджено з ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності» (далі - КВЕД). У Класифікаторі продукція/послуга - це результат окремого виду економічної діяльності відповідно до КВЕД, тобто кожному угрупованню видів економічної діяльності за КВЕД на ієрархічних рівнях "секція - клас" відповідає угруповання (одне чи кілька) продукції, яка є результатом його виконання.
Так, клас КВЕД 80.10 включає в себе наступні види послуг:
• використання броньованих автомобілів;
• послуги тілоохоронців;
• послуги детекторів брехні;
• послуги зі зняття відбитків пальців;
• послуги охоронців,
Клас КВЕД 80.20 включає в себе наступні види послуг:
• моніторинг або дистанційний контроль електронних систем безпеки, таких як охоронна та пожежна сигналізація, у т.ч. їх установлення й технічне обслуговування;
• установлення, обслуговування, ремонт і регулювання механічних та електронних захисних пристроїв, сейфів і споруд безпеки для здійснення контролю та дистанційного спостереження.
але клас КВЕД 80.10 не включає в себе вид послуг: спостереження за пожежною автоматикою об’єкта та її технічне обслуговування.
Послуги зі спостереження за пожежною автоматикою об’єкта та її технічне обслуговування (Лот №2) жодним чином не відносяться та не підпадають під закупівлю за кодом ДКПП 016:2010 80.10.1.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було навмисно об’єднано дві несумісні закупівлі в одну для створення дискримінаційних умов для Учасників, які не здійснюють одночасне ведення господарської діяльності з забезпечення фізичної охорони об’єктів та спостереження за пожежною автоматикою об’єкта та її технічне обслуговування шляхом включення до переліку документів, які вимагаються по Лоту № 1, документів, які стосуються закупівлі по Лоту №2, наприклад:
- пункт 2.8. Лот №1 Додатку №2 Тендерної документації:
«2.8. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність матеріально-технічної бази та кваліфікованого персоналу з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронно-тривожної, протипожежної сигналізації та систем пультової охорони (на випадок аварійного ремонту). В довідці необхідно зазначити:
• відомості про спеціалістів із зазначенням їх посади, стажу роботи в сфері ІТ-технологій та/або в сфері електроенергетики, назви учбового закладу та спеціальності за дипломом, наявність посвідчення про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000В. (Якщо кількість співробітників велика – достатньо надати дані про 3 чол.);
• дані про наявність власного сервісного центру із зазначенням кількості інженерів в ньому;
• дані про наявність необхідного резерву (складу) запасних частин (обов’язково надати вичерпний перелік запчастин, що постійно є в наявності для «гарячої» заміни тих, що вийшли з ладу, та вказати мінімальний термін такої заміни;
• відомості про наявність технічних приладів та обладнання (зазначити, яких саме) і інструменту, що використовується підприємством для повсякденної роботи і можуть бути використані для робіт з монтажу та налагодженню системи охоронно-тривожної та протипожежної сигналізації у Замовника (якщо - орендовані, зазначити цей факт);
• зазначити про можливість та умови термінового виконання робіт з ремонту сигналізації в позаурочний час (в т.ч. у вихідні дні та вночі).»

Вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій Учасників вищезазначеного документу суттєво обмежує коло учасників та призводить до дискримінації тих учасників, які відповідають всім критеріям передбачених Законом.

Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію до норм чинного законодавства України та внести відповідні зміни до тендерної документації, а вразі неможливості їх внесення, - відмінити дану процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2016 17:14
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто. До тендерної документації будуть внесені зміни з урахуванням Ваших зауважень.
Номер вимоги: UA-2016-11-24-000172-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38374928
Дата подання: 01 грудня 2016 15:50
Про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР)
В пункті 1.4. Додатку № 2 Лот № 1 тендерної документації зазначено:
«1.4. Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР) в кількості не менше 8.
В довідці зазначити інформацію про місця розташування ГШР, найближчого до об’єкта Замовника і часу, що потрібен для прибуття групи на об’єкт в разі необхідності».

Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики наведеної у Додатку № 4 до тендерної документації (Лот №1) надання послуг здійснюється за однією адресою, а саме: м. Київ, вул. Космічна, 12А.

Вимога стосовно наявності у учасника власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР) в кількості не менше 8 є незрозумілою та такою, що суперечить принципам здійснення закупівель, встановлює дискримінаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі та може містити ознаки корупційних діянь посадових осіб комітету з конкурсних торгів щодо лобіювання приватних інтересів окремих фізичних та/або юридичних осіб, що можуть мати на меті нанесення збитку (збитків) державі у великих розмірах.

По-перше, Замовник завуальовано вимагає надати інформацію про ГШР, а саме, необхідно зазначити інформацію «про місця розташування ГШР, найближчого до об’єкта Замовника».
Так, необхідно надати інформацію «про місця» (у множині) «розташування ГШР» (ГШР - жіночий рід, невідомо: чи у множині чи у однині?), «найближчого до об’єкта Замовника» (чоловічий рід, зазначено у однині). Тобто, з цього речення незрозуміло: чи достатньо для підтвердження даної вимоги Замовника, буде зазначення в довідці інформації про розташування однієї групи швидкого реагування на одному місці, чи однієї групи у восьми місцях, чи восьми груп в одному місці, тощо?

По-друге, незрозуміло, чому Замовник вимагає від учасників надати в складі своєї тендерної пропозиції інформації про наявність власних мобільних груп реагування саме в кількості не менше 8? Чому не 2, не 5, не 20 ГШР?
Таким чином, Замовником при включенні до тендерної пропозиції вимоги стосовно надання у складі цінових пропозицій Учасників «Довідки про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР) в кількості не менше 8» було прописано дискримінаційні вимоги до Учасників і порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) , а саме:
стаття 3 Закону - порушено принципи закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників;
частина 3 статті 5 Закону - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників;
частина 4 статті 22 Закону – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Вимога про наявність не менше 8 власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР) суттєво обмежує коло учасників та призводить до дискримінації тих учасників, які відповідають всім критеріям передбачених Законом, мають від 2 до 7 власних мобільних груп швидкого реагування, але не мають саме 8 власних мобільних груп швидкого.
Включення зазначеної вимоги до Документації може свідчити про наявність змови посадових осіб комітету з конкурсних торгів Замовника з посадовими особами конкретного учасника.
Крім того, інформація про місця розташування ГШР є інформацією з обмеженим доступом. В результаті розголошення такої інформації через систему ПРОЗОРРО, така інформація стає доступною для всіх осіб, в тому числі й зловмисників, та може бути використана для блокування роботи мобільних груп швидкого реагування.
Вимагаємо виключити пункт 1.4. Додатку № 2 Лот № 1 тендерної документації з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2016 21:21
1. Вважаємо, що інформація стосовно розташування груп швидкого реагування не може бути інформацією з обмеженим доступом, тому що:
а) злочин краще попередити, ніж потім ліквідовувати його наслідки;
б) на нашу думку, автомобілі повинні рухатись в межах певного району, котрий відведений кожному екіпажу керівництвом підприємства, а не стояти в «засідці».
Ми не вимагаємо чітку адресу знаходження ГШР, а тільки район (масив) дислокації, наприклад “Троєщина”, “Лісний”, тощо. Зазначена інформація нам необхідна для отриманняоб’єктивної інформації щодо можливого часу реагування Вашої ГШР;
До зауваження «про місця розташування ГШР, найближчого до об’єкта Замовника» - мається на увазі зазначити приблизний район (наприклад, масив), де повинна курсувати тільки найближча до Замовника ГШР.
2. Про необхідну кількість ГШР. Київ – велике місто, а охоронні підприємства мають не одного замовника. Ми не знаємо, де знаходяться ГШР Учасника, а також їх кількість. На 10 адміністративних районів у Учасника повинна бути достатня кількість автомобілів ГШР. Враховуючи значимість нашого об’єкта, хочемо мати гарантію швидкого прибуття ГШР в разі виникнення нештатної ситуації і вдень, і вночі. Вважаємо, що це (та ще в умовах «заторів» на дорогах та одночасного виклику ГШР до двох або більше замовників) малою кількістю автомобілів ГШР гарантовано забезпечити неможливо. Тому ми хочемо, щоб Учасник мав дуже добру матеріально-технічну базу і не вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
У задоволенні вимоги відмовлено та надано обгрунтовану відповідь.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника за допомогою пультової охорони та мобільних груп швидкого реагування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16200 UAH

Аукціон

Початок: 20 грудня 2016 11:54
Закінчення: 20 грудня 2016 12:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника за допомогою пультової охорони та мобільних груп швидкого реагування
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
ДК 016:2010: 80.10.1 — "Послуги, пов’язані з особистою безпекою"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-а
Дата доставки: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2016 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 396 000,00
UAH з ПДВ
396 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "КОНГРЕС - ЦЕНТР" 435 000,00
UAH з ПДВ
435 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

19 грудня 2016 09:30
інформація по ст.17.pdf
19 грудня 2016 09:30
копія Ліцензії.pdf
19 грудня 2016 09:30
пропозиція.pdf
19 грудня 2016 09:30
довідка про санкції.pdf
19 грудня 2016 09:30
Документи на банк.pdf
19 грудня 2016 09:30
Банківська гарантія.pdf
19 грудня 2016 09:30
проект договору.pdf
19 грудня 2016 09:30
копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Приватне підприємство "КОНГРЕС - ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Переможець 396 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2016 16:26

Документи

27 грудня 2016 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2016 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
396 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2016 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:08
Електронний підпис укладений
26 січня 2017 14:24
3944.pdf укладений
26 січня 2017 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 396 000,00
UAH з ПДВ