Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

олія соняшникова рафінована дезодорована
Sunflower oil refined, deodorized
Очікувана вартість
63 800 000,00 UAH
UA-2016-10-20-000229-c f11d2ae985fc4ad9b43f4d47a2453dfe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Одінцова Лариса Анатоліївна

380442351742 konkursy@gosrezerv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне агентство резерву України
Код ЄДРПОУ: 37472392
Вебсайт: http://www.gosrezerv.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Пушкінська 28
Контактна особа: Одінцова Лариса Анатоліївна
380442351742
konkursy@gosrezerv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Reserve Agency of Ukraine
National ID: 37472392
Contact point: Odintsova Larysa Anatoliivna
380442351742
konkursy@gosrezerv.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 жовтня 2016 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2016 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2016 15:00
Очікувана вартість: 63 800 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 20 жовтня 2016 11:19
Enquiries until: 20 листопада 2016 15:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2016 15:00

Information

Estimated total value: 63 800 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
олія соняшникова рафінована дезодорована

Тендерна документація

11 листопада 2016 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2016 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі в частині кінцевого терміну поставки продукції
Дата подання: 25 жовтня 2016 18:00
Дата відповіді: 27 жовтня 2016 12:36
Уважно вивчивши тендерну документацію, наше товариство звернуло увагу у т.ч. на кінцевий термін поставки товару. Із змісту оприлюднених документів вбачається, що за умови дотримання усіх строків процедури закупівлі у т.ч порядку укладання договору, майбутньому переможцю і постачальнику об`єктивно неможливо виконати вимогу про термін поставки з огляду на таке: Згідно оголошення визначено кінцевий термін поставки – 20.12.2016р. З урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-закон) , якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 закону мінімальний строк для процедури закупівлі складається з таких строків: З моменту початку предкваліфікації: - Строк розгляду тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам – до 20 робочих днів; - Протокол розгляду тендерних пропозицій – протягом 1 дня з дня його затвердження; - Дата та час проведення електронного аукціону – не раніше ніж через 5 днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій; - Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – протягом 1 дня з дня прийняття рішення про визначення переможця; - Договір не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір ; - Укладання договору про закупівлю з переможцем – до 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір; - Термін приймальних заходів та лабораторних випробувань в УкрНДІ «Ресурс»- до 14 діб з моменту відбору зразків товару; Таким чином, з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій до закладання продукції до державного резерву триває понад 30 днів. Враховуючи викладене, неможливо поставити та закласти до держрезерву продукцію до 20.12.2016р., як того вимагає тендерна документація та п. 5.3 проекту договору про закупівлю. Слід зазначити, що строк поставки є істотною умовою договору про закупівлю та не може змінюватися після його підписання. Такі недоліки тендерної документації є неприпустимими і повинні бути усунені. Керуючись ч. 1 ст. 23 закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись частиною 1 статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» на звернення щодо поставки та закладення продукції до державного резерву інформуємо.
З метою можливості дотримання постачальником терміну поставки товару до державного резерву скорочення строку проведення процедури закупівлі буде здійснено за рахунок скорочення: періоду прекваліфікації тендерних пропозицій всіх учасників до 2 робочих днів; строку укладення договору до мінімально можливого (на 11 день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) та терміну приймальних заходів і лабораторних випробувань в УКрНДІ «Ресурс» до мінімального (менше 14 діб).
вимога щодо усунення порушення
Дата подання: 28 жовтня 2016 16:48
Дата відповіді: 02 листопада 2016 15:31
Ознайомившись з роз’ясненням Держрезерву на звернення щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі олії соняшникової зазначаємо наступне. Статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) чітко визначено строки щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій, статтею 32 Закону - строки укладання договору з переможцем. Так в оголошенні про закупівлю визначено 30.11.2016 о 15.00 – завершення прийому тендерних пропозицій. У наданому роз’ясненні Держрезерв зобов’язався скоротити період розгляду тендерних пропозицій до 2 робочих днів. У цьому разі протокол розгляду тендерних пропозицій буде оприлюднено 05.12.2016. Відповідно до частини 5 ст. 28 Закону дата і час електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій, тобто, 12.12.2016. Згідно ст. 32 Закону протягом одного дня після прийняття рішення про визначення переможця замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. У даному випадку це можливо зробити 13.12.2016. Договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Отже, перший день для можливості укласти договір це – 26.12.2016. Кінцевий термін поставки, визначений замовником у тендерній документації – 20.12.2019. Тобто, до укладання договору. Крім того, у роз’ясненні Держрезерву повідомляється про те, що термін приймальних заходів і лабораторних випробувань в УкрНДІ «Ресурс» менше 14 діб. Тобто від 1 до 14 днів. Просимо вказати конкретну кількість днів для здійснення вищевказаних заходів, що буде зазначено у договорі. Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 1 статті 23 Закону, вдруге звертаємось з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, а саме: подовжити термін поставки та закладення продукції до державного резерву.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На повторне звернення щодо внесення змін до тендерної документації в частині подовження терміну поставки та закладення продукції до державного резерву замовник інформує.
В найближчий час на черговому засіданні тендерного комітету буде розглянуто зазначене питання. За результатами прийнятого рішення будуть підготовлені документи та відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу. Просимо слідкувати за оголошенням про проведення процедури закупівлі.
дата засідання тендерного комітету для прийняття рішення щодо усунення порушень
Дата подання: 04 листопада 2016 14:41
Дата відповіді: 09 листопада 2016 18:16
Держрезерв на вимогу, щодо усунення порушень в частині подовження терміну поставки продукції, не надав конкретної відповіді на порушене питання. Враховуючи обмеження строків для звернень учасників та внесення змін до тендерної документації, встановлених статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо вказати дату «чергового засідання тендерного комітету», на яке посилається замовник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення інформуємо, що засідання тендерного комітету плануються замовником 10 -11 листопада 2016 року. Зміни до тендерної документації будуть оприлюднені відповідно до вимог статті 10 та частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: олія соняшникова рафінована дезодорована
Опис предмету закупівлі:
олія соняшникова рафінована дезодорована
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 15 950 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 40 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 160000 UAH


Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 15 950 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 03 січня 2017 15:40
Auction planned date: 03 січня 2017 15:40
Закінчення: 03 січня 2017 16:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 т
олія соняшникова рафінована дезодорована
ДК 021:2015: 15421000-5 — Рафіновані олії
ДК 016:2010: 10.41.5 — Олії рафіновані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, Ново-Водолазький р-н, вул. Нова, 5
Дата доставки: 30 квітня 2017

Sunflower oil refined, deodorized
CPV: 15421000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 грудня 2016
UA-2016-10-20-000229-cf11d2ae985fc4ad9b43f4d47a2453dfe
Найменування: Державне агентство резерву України
Код ЄДРПОУ: 37472392
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Пушкінська 28
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ДНІПРОЗБУТ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 грудня 2016 12:34
Електронний підпис

Публічні документи

30 листопада 2016 14:25
10-4.zip
30 листопада 2016 14:12
реєстр.zip
30 листопада 2016 14:12
12.zip
30 листопада 2016 14:12
11.zip
30 листопада 2016 14:12
13_3.zip
30 листопада 2016 14:12
реєстр.zip
30 листопада 2016 14:12
18.zip
30 листопада 2016 14:12
17.zip
30 листопада 2016 14:12
16.zip
30 листопада 2016 14:12
15.zip
30 листопада 2016 14:12
14.zip
30 листопада 2016 14:12
12.zip
30 листопада 2016 14:12
11.zip
30 листопада 2016 14:12
10.zip
30 листопада 2016 14:12
9.zip
30 листопада 2016 14:12
8.zip
30 листопада 2016 14:12
7.zip
30 листопада 2016 14:12
6.zip
30 листопада 2016 14:12
5.zip
30 листопада 2016 14:12
4.zip
30 листопада 2016 14:12
3.zip
30 листопада 2016 14:12
2.zip
30 листопада 2016 14:12
1.zip

Документи

28 грудня 2016 12:29
№ 36-1 Дніпрозбут олія.pdf
28 грудня 2016 12:31
Електронний підпис

Публічні документи

30 листопада 2016 14:30
Електронний підпис
30 листопада 2016 14:30
Електронний підпис
30 листопада 2016 14:26
685 Гарантія ДНІПРОЗБУТ 30112016.rar
30 листопада 2016 14:25
НАССР.pdf
30 листопада 2016 14:25
аналог. договір.pdf
30 листопада 2016 14:25
17 Ст.Гарант. лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"

ТОВ ДНІПРОЗБУТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2017 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДНІПРОЗБУТ 15 925 000,00
UAH з ПДВ
15 925 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" 15 950 000,00
UAH з ПДВ
15 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2016 14:30
Електронний підпис
30 листопада 2016 14:30
Електронний підпис
30 листопада 2016 14:26
685 Гарантія ДНІПРОЗБУТ 30112016.rar
30 листопада 2016 14:25
НАССР.pdf
30 листопада 2016 14:25
аналог. договір.pdf
30 листопада 2016 14:25
17 Ст.Гарант. лист.pdf

Публічні документи

30 листопада 2016 14:25
10-4.zip
30 листопада 2016 14:12
реєстр.zip
30 листопада 2016 14:12
12.zip
30 листопада 2016 14:12
11.zip
30 листопада 2016 14:12
13_3.zip
30 листопада 2016 14:12
реєстр.zip
30 листопада 2016 14:12
18.zip
30 листопада 2016 14:12
17.zip
30 листопада 2016 14:12
16.zip
30 листопада 2016 14:12
15.zip
30 листопада 2016 14:12
14.zip
30 листопада 2016 14:12
12.zip
30 листопада 2016 14:12
11.zip
30 листопада 2016 14:12
10.zip
30 листопада 2016 14:12
9.zip
30 листопада 2016 14:12
8.zip
30 листопада 2016 14:12
7.zip
30 листопада 2016 14:12
6.zip
30 листопада 2016 14:12
5.zip
30 листопада 2016 14:12
4.zip
30 листопада 2016 14:12
3.zip
30 листопада 2016 14:12
2.zip
30 листопада 2016 14:12
1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДНІПРОЗБУТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"
#36531100
Переможець 15 910 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2017 16:35

Документи

11 січня 2017 16:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2017 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"
#36531100
15 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2017 16:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2017 18:08
ДОДАТКОВА УГОДА 40 ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ олія 31.01.2017.pdf зміни до договору
02 лютого 2017 18:06
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 18:44
ДОГОВІР ОЛІЯ ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ 31.01.2017 .pdf укладений
31 січня 2017 18:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Конкретизація використання ГОСТа для густини; визначення термінів для конкретизації обсягів поставок; змінено терміни лаборатоних випробувань; встановлено умови повернення забезпечення виконання договору
Номер договору про закупівлю: Юр-2/40п-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: Юр-2/40п-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 15 910 000,00
UAH